νομίζω το ανέλυσα εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2378250 επαρκώς το τι έχω και γιατί...
δεν είναι ότι δεν θέλω τα 150 άλογα...
είναι ότι δάνεια, μηχανή των 15.000 ευρώ και αβεβαιότητα μνημονίου δεν συμβαδίζουν....
ειδ' άλλως ρώτα τους Ιάπωνες γιατί πήγαν κι έβαλαν 2 βαλβίδες ακόμα στο μηχανάκι και 100 κυβικά παραπάνω, ενώ μπορούσαν να το κάνουν και με 2 λιγότερες βαλβίδες, 100 κυβ πιο κάτω και 25 άλογα λιγότερα.... honda dominator του 90...
τεχνολογική εξέλιξη....
βαλβίδες, ηλεκτρονικός ψεκασμός, εγκέφαλος, ταμπούρα, δισκόφρενα, ακτινικες, abs, c-abs, tcs, BOSCH MSC...
ωχ...![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
καλά σας τα λεει ο Τερενς... περιπέτεια και το παπαρακι της μπος δεν συμβαδιζουν... εκτος και αν εγινε περιπέτεια το οτι με αφησε ο χ αισθητηρας στην ανω μουσουνιτσα
Ban 'em all
Καλά ας μη νομίζουμε ότι με το MSC θα έχουμε τον άπεφτο. (λάδια πχ...)
Σίγουρα πάντως φαίνεται πως είναι μια πολύ σπουδαία τεχνολογία.
Ξερεις πολλους που να στιβουν και να πινουν το μηχανακι τους καθε μερα σα φρεσκοστυμμενη πορτοκαλαδιτσα?
Ξερεις πολλους που ή ΜΟΝΟ κοιτανε ή ΜΟΝΟ στιβουν τη μηχανη τους?
Το πώς αξιοποιει ο καθενας κατι εχει πολλες πλευρες.
Δεν ειναι αναγκη καποιος να πηγαινει και τα 150 αλογα ταπα για να σημαινει οτι αξιοποιησε τη μηχανη που πηρε.
Επισης το "τα μ&@νια και τα μοτερια πεφτουνε σε λαθος χερια" εχει ξεπεραστει ακομα και απο τους φτωχοκαγκουρες του κερατα. Οι εταιριες πουλανε σε αυτον που εχει να αγορασει το μηχανακι. Δεν το χαριζουν σε αυτον που ξερει να το πηγαινει.
Αν αγοραζαμε μηχανες αυστηρα βασει ικανοτητων και απολυτων αναγκων, το 95% των μοτοσυκλετιστων θα ειχαμε παπια και 250αρια.
Και το κατουρο, και ο χ και ο ψ που δεν ειναι ο Μαρκεζ, θελει τα τρια mode και το abs στη μπουσα, και στο καθε μηχανακι ο,τι καλυτερο μπορει να του προσφερει για να διαχειριστει τη δυναμη, που ο ιδιος με πλαισια, φρενα, κι αναρτησεις αλλων εποχων θα την εβαζε στον πατο του.
Οπως ευλογουμε και δοξαζουμε ενα καλο πλαισιο που βοηθαει στην οδηγησιμοτητα μιας μηχανης, δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο καταριομαστε ενα ηλεκτρονικο μπιχλιμπιδι, που στο φιναλε, αν δεν το γουσταρουμε το σβηνουμε κιολας.
Κατα τα αλλα καθε αγορα μηχανης ανω των 250 κυβικων και 35 αλογων ματαιοδοξια ειναι. Τι να κανουμε. Στον καπιταλισμο ζουμε και πνιγουμε τον πονο μας καταναλωνοντας κι εμεις![]()
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ.................ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
Ποιός είπε ότι έπιβάλλεται όταν άγοράζουμε 150 άλογα πώς θά πρέπει καί νά νοιώθουμε ύποχρέωση
νά τά βάλουμε όλα κάτω...?????
Όταν όμως άγοράζω τά 150 παραμυθιαζόμενος τότε δέν είμαι κορόιδο...????
Γιατί γράφετε όλοι γιά αύτά τά ρημάδια τά 150.....????
Ούτε άγοράζω βάσει ίκανοτήτων.......έλεος,άλλά δέν άγοράζω καί τρώγοντας παραμύθι..!!!
Καί τελευταίο όταν μιλάμε γιά ματαιοδοξία ξέρεις τί έννοώ,δέν άναφέρομαι όπως έλεγαν κάποτε
πάμε μέ τό λεωφορείο τί τό θέλετε τό αύτοκίνητο...?? κάποιοι πρώην Άνατολικοί...!!
φαντάσου να είσαι κάπου στο ΑΝ Μπλοκ, στη μέση του πουθενά και να βρέχει...
Μπαπα μπουπα οι λακούβες...
Εσύ πίσω από τη ζελατίνα που πήρες από τη καλλιθέα ( τη ψηλή) και να πηγαίνεις για ώρες...
Μόνος σου
Ούτε βανάκι, ούτε άλλοι με ένα κάρο εργαλεία.
Εσύ κι η μαλακία που σε δέρνει.
Και να ξέρεις ότι το μηχανάκι ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ κι έτσι δεν θα σε αφήσει να σε φάνε οι λύκοι (ή ότι άλλο έχει εκεί)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ TO ADV μηχανάκι.
Τ άλλα όλα είναι κουραφέξαλα.
TO ADV μηχανάκι πρέπει να είσαι ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟ
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 05/10/2013 στις 11:42.
ανανήψαντας
Αυτό απαντάει και σ αυτούς που λένε ε το χόντα δεν έχει τίποτα σπέσιαλ πάνω αλλά μια χαρά δουλεύουν όλα αυτά.
Φυσικά για αυτό που κάνεις στο 95% του χρόνου σου μια χαρά είναι.
Τα άλλα που θες για το 5% είναι το πρόβλημα.
Αλλά πως θα γίνει, μηχανάκι χωρίς ΑΒΣ το 2013 δεν νοείται...
Τώρα περί αλόγων κολοκυθόπιτα !
![]()
ανανήψαντας