Με αφορμή το παραπάνω ήθελα να πω πως αυτό είναι το ιδανικό σενάριο για αυτούς τους οδηγούς. Να προσπαθήσουν να αποφύγουν γκρίνιες και καυγάδες με άλλους οδηγούς φεύγοντας μπροστά και τελειώνοντας τον αγώνα εκεί μπροστά.
Δεν υπάρχει φούλ επαγγελματική ομάδα ή επαγγελματίας οδηγός στη γη που να πει το αντίθετο. Ο Ντάνος έκανε 3-4 προσπεράσεις με συνοπτικές διαδικασίες και καθάρισε τον αγώνα. Ήταν τέλειος.-
Δεν υπάρχει ούτε ποτέ υπήρξε κανείς επαγγελματίας οδηγός στην ιστορία του μηχανοκίνητου που να καθόταν να έδινε μάχες προς χάριν του θεάματος, ή χάριν κάποιας δικής του ανισορροπίας επειδή γούσταρε μάχες, ή κάποιας οδηγίας απο την ομάδα του ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο μπορεί να σκέφτεται ο καθένας.
Νομίζω δε πως κάποιοι έχουν παρερμηνεύσει μια συνέντευξη του Μπέρτζες στην οποία έλεγε πως ο Ντούχαν γούσταρε την νίκη, ενώ ο Βάλε τις μάχες. Ασχετα με το αν είναι σωστή η επισήμανση του Μπέρτζες, το γεγονός ήταν πως και ο Μικές και ο Βάλες ΌΤΑΝ ΚΑΙ ΕΆΝ είχαν την ταχύτητα να φύγουν μπροστά και να πάρουν τον αγώνα το έκαναν.
Δεν έκατσε ποτέ κανείς τους να δώσει μάχη για τα μάτια μας, ή για την κάψα του ενώσω μπορούσε να φύγει μπροστά. Το ίδιο έκανε και ο Ντάνος, το ίδιο και ο μικρός, το ίδιο και ο Γιώργος.
Το τι μάχες δίνονται ΕΆΝ τα γυρολόγια 2 αναβατών είναι ίδια είναι εντελώς άλλο θέμα.
Αντρικότατη η νίκη του Ντάνου και φούλ επαγγελματική λοιπόν.
