Get up ,Stand up....Stay up.
Το μανιουάλι(OWNER'S) του ΧΤΖ ,το'χα διαβάσει όταν το'χα πρωτοπάρει ,όσον αφορά την συγεκκριμένη διαδικασία ,αφού ,έχοντας δεί το συγκεκριμένο βιδάκι ,κι έχοντας αναμνήσεις απο τα ΧΤ600 ,επέστρεψα απο μηχανικό ο οποίος μου άλλαξε τα πρώτα λαδόφιλτρα ΧΩΡΙΣ να το ακουμπήσει.
Το'χα διαβάσει κ τότε λοιπόν για να προλάβω-διορθώσω πιθανή μπάφα του.
Δεν είχα δεί αναφορά εξαέρωσης τότε ,οπότε ηρέμησα ,το άφησα όπως είναι ,κι απο τότε έχω κάνει άλλες 3 αλλαγές χωρίς ..."εξαέρωση" .
Δεν έχω δεί-ακούσει-καταλάβει κάτι ,που να μη μ'αρέσει σε ήχο-τρόπο λειτουργίας.
Διαβάζοντας όλα τα γραφόμενα εδώ ,τα οποία ΣΑΦΩΣ και έχουν λογική βάση ,σχεδόν πίστεψα ότι κάτι δεν είχα δεί-διαβάσει-καταλάβει σωστά.
Είμαι κ κάποιας ηλικίας.....
Το λοιπόν:
Μόλις ΞΑΝΑδιάβασα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το μανιουάλι ,και συγκεκριμένα την παράγραφο που αφορά την διαδικασία αλλαγής λαδιών & φίλτρου.
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρει την ανάγκη εξαέρωσης ,ή έστω ξεβιδώματος της συγκεκριμένης βίδας.
Και το διάβασα 2-3 φορές ,όλο ,μήπως και μου ξέφευγε κάτι.
Καμία αναφορά.
Ούτε κάν βελάκι κ νουμεράκι που να αναφέρει ΤΙ?/ είναι κ ΤΙ?/ κάνει αυτό το βιδάκι.
Σα να μήν υπάρχει.
Αποψή μου ,μετά απο χρόνια ιδιομουτζουρώματος ,είναι ότι ,το συγκεκριμένο βιδάκι βρίσκεται εκεί ,για να ελέγχει ο μηχανικός -αν κ εφόσον υπάρχει λόγος- τη σωστή λειτουργία της αντλίας κ του κυκλώματος λίπανσης.
Γι'αυτό κ δεν αναφέρεται καθόλου στο OWNER'S το βιδάκι ,μια κ για ένα πρόβλημα ελλειπούς λίπανσης ,ο αρμόδιος (κατά Γιαμάπα) να ελέγξει κ να διαγνώσει ,είναι ο AuthorisedMechanic και μόνον.
Θεωρώ κ πιστεύω οτι ,
αν η εξαέρωση με οποιονδήποτε τρόπο ,ήταν κάτι αναγκαίο κ προαπαιτούμενο για την καλή λειτουργία των συγκεκριμένων κινητήρων ,τότε ,σαφώς και θα ανεφερόταν ρητά και στο OWNER'S MANUAL ,αφού ουσιαστικά εκεί περιγράφεται ο ΣΩΣΤΟΣ κατά τον κατασκευαστή τρόπος ,τον οποίο ο χρήστης-ιδιοκτήτης θα πρέπει να ακολουθήσει κατά γράμμα ,ώστε να αλλάξει ΣΩΣΤΑ μόνος του ,λάδια & φίλτρο.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
΄
Αυτή η σελίδα είναι απο το OWNER'S Manual του ΧΤ600.
Το είχα κι εγώ.
Τι μου θύμησες τώρα....
Το'χα διαβάσει τόσες φορές που έμεινε αποτυπωμένο στον εγκέφαλό μου.
Διάβασα τις αράδες ,και μου'ρθαν στο μυαλό όλα.
Σα να'ταν χθές.
Ωραίες εποχές...
Ομως
Εγώ παραπάνω ,αναφέρομαι σε αυτά που λέει ,ή δέν λέει ,το OWNER'S Manual του ΧΤZ660 TENERE 2008
Δηλαδή αυτό:
Του οποίου τις συγκεκριμένες σελίδες σκανάρισα μόλις τώρα και παραθέτω:
(1)![]()
Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 16/10/2013 στις 15:09.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
(2)
(3)
(4)
Αυτά λέει το μανιουάλι που συνοδεύει τις εν'λόγω μοτοσυκλέτες.
Τώρα ,αν τα λέει λάθος ,τι να πώ.
Καταλαβαίνω τις ενστάσεις σου.
Αλλωστε έχω περιγράψει πιο πάνω ,οτι αρχικά πίστευα κι εγώ οτι θα χρειαζόταν "εξαέρωση" ,βάσει παρελθόντων εμπειριών μου.
Η ουσία όμως του πράγματος είναι οτι κάτι τέτοιο ΔΕΝ αναφέρεται στο f@ckingMANUAL.
Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 16/10/2013 στις 15:22.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Προσωπικά εγώ θα του έκανα για τον φόβο των Ιουδαίων και επειδή είμαι ψείρας μέχρι αηδίας.
Καλά μαστορέματα και καλά χιλιόμετρα παίδαρε.![]()
Στο manual το χτ600 την βίδα αυτή την αναφέρει σαν air bleed screw. Στο service manual του xtz την αναφέρει σαν bleed bolt. H διαδικασία πως την περιγράφει το service manual του xtz 2008 είναι η παρακάτω.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γάτε ίσως έχεις δίκιο και η διαδικασία αυτή να αφορά τον έλεγχο της πίεσης λαδιού και όχι την ανάγκη εξαέρωσης.
Sent from me using a computer.
Στο traildreamer.com,το site που είδες αυτά,ειδα ένα Super Tenere 1200 που εχει φτιάξει κάποιος και ειναι γνωστό σε διαφορα φόρουμ. Ψάξε στο facebook τον Jaume Von Arend (ιδιοκτήτης της ST),ίσως να μπορει να σε βοηθήσει!
Εντάξει μετά είδα ότι έχει επιλογή και για Αγγλικά. Thanks.![]()
Απ' το λινκ που έβαλες στο fb το βρήκα. Είδα και το s10. Πολύ όμορφο.
Sent from me using a computer.
Γεια χαρά παίδες,
Μόλις γύρισα από βόλτα με την καλή μας και θέλω να με συντρέξετε σε μερικά θέματα.
Καταρχήν επανέρχομαι μετά από σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο και πολύμηνη ανάρρωση. Όσο ακόμα δεν μπορούσα να καβαλήσω την είχα βάλει (και ακόμα έχω) για πώληση. Έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να την ξανακάνω καλά. Είμαι 1,76-77 (ανάλογα τη σόλα) και το χτύπημα ήταν στο γόνατο.
Σε 2 μηχανικούς που πήγα για έλεγχο από υποψήφιους αγοραστές ρώτησα αν πειράζει να την χαμηλώσω, γιατί βλέπετε είχε αρχίσει να με πονάει το θέμα και να θέλω να την κρατήσω. Και οι δύο μου είπαν ότι καλύτερα όχι γιατί ‘θα το χαλάσεις το μηχανάκι’. Ένα λοιπόν που θέλω τη γνώμη σας.
Δεύτερο, όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν η όλη λειτουργία της έχει μια αγριάδα, ένα ‘γρέζι’ στο δούλεμα της, αυτό που λέτε καμιά φορά συντονίζεται και εκτός απ΄τους πρωτεύοντες κραδασμούς του μονοκ/δρου μπαίνουν και άλλοι ποιο κοφτοί και της δίνουν μια βραχνάδα. Αυτό σε ποιο μεγάλες ταχύτητες από 50-60 χλμ.
Ένα κακό που έκανα είναι ότι από 06/10 ήταν με τα ίδια λάδια της αλλαγής των χιλίων. Έκτοτε μέχρι και πριν από 2 βδομάδες που τα άλλαξα είχε κάνει μόνο άλλα 2,200 χλμ λόγο του τραυματισμού. Ήταν φάουλ που την άφησα τόσο με τα ίδια λάδια και της έκανα έστω και αυτά τα λίγα χλμ, μπορεί να της πείραξα κάτι μέσα στο στομαχάκι της?
Ο Αντυ μου είχε πει να λύσω τις βάσεις του τιμονιού και να τις ξαναδέσω, το οποίο ομολογώ δεν έκανα ακόμα. Επίσης την έχω κάτσει στο πλάι, συγκρατώντας την όμως. Μπορεί να έχει ‘πάρει’ λίγο και γιαυτό να συντονίζει? Ακούω γνώμες.
Τέλος ποτέ κανονίζει ο τενεροσύλλογος καφεδούμπες να βρεθούμε να την πάρετε όλοι μια βόλτα να μου πείτε τη γνώμη σας αν είναι φυσιολογική η λειτουργία της, με την καλή έννοια πάντα.
Many thanks,
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Αθήνα.
Το άλλο Σ/Κ όμως θα έχω πιο πολύ χρόνο, τώρα έχω κάτι δουλίτσες.
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!