Σελίδα 40 από 61 ΠρώτοΠρώτο ... 30353637383940414243444550 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 586 έως 600 από 908

Θέμα: ΧΤ 660 Ζ Part II

  1. #586
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Ξάπλωσε το .
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτό!

    Την εξαέρωση μην ξεχάσεις.
    Κατι τετοιο μου περασε απο το μυαλο....
    Με βενζινες και αλλα ζουμια δεν θα εχω προβλημα φανταζομαι...ε;;;

    Εξαερωση υποθέτω κανω βαζωντας τη μοτο σε ορθια θεση μετα την αλλαγη και ανοιγοντας το προαναφερωμενο βιδακι...;

    10Q a lot
    Get up ,Stand up....Stay up.

  2. #587
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Το μανιουάλι(OWNER'S) του ΧΤΖ ,το'χα διαβάσει όταν το'χα πρωτοπάρει ,όσον αφορά την συγεκκριμένη διαδικασία ,αφού ,έχοντας δεί το συγκεκριμένο βιδάκι ,κι έχοντας αναμνήσεις απο τα ΧΤ600 ,επέστρεψα απο μηχανικό ο οποίος μου άλλαξε τα πρώτα λαδόφιλτρα ΧΩΡΙΣ να το ακουμπήσει.

    Το'χα διαβάσει κ τότε λοιπόν για να προλάβω-διορθώσω πιθανή μπάφα του.
    Δεν είχα δεί αναφορά εξαέρωσης τότε ,οπότε ηρέμησα ,το άφησα όπως είναι ,κι απο τότε έχω κάνει άλλες 3 αλλαγές χωρίς ..."εξαέρωση" .
    Δεν έχω δεί-ακούσει-καταλάβει κάτι ,που να μη μ'αρέσει σε ήχο-τρόπο λειτουργίας.

    Διαβάζοντας όλα τα γραφόμενα εδώ ,τα οποία ΣΑΦΩΣ και έχουν λογική βάση ,σχεδόν πίστεψα ότι κάτι δεν είχα δεί-διαβάσει-καταλάβει σωστά.
    Είμαι κ κάποιας ηλικίας.....


    Το λοιπόν:
    Μόλις ΞΑΝΑδιάβασα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το μανιουάλι ,και συγκεκριμένα την παράγραφο που αφορά την διαδικασία αλλαγής λαδιών & φίλτρου.

    ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρει την ανάγκη εξαέρωσης ,ή έστω ξεβιδώματος της συγκεκριμένης βίδας.

    Και το διάβασα 2-3 φορές ,όλο ,μήπως και μου ξέφευγε κάτι.

    Καμία αναφορά.
    Ούτε κάν βελάκι κ νουμεράκι που να αναφέρει ΤΙ?/ είναι κ ΤΙ?/ κάνει αυτό το βιδάκι.
    Σα να μήν υπάρχει.

    Αποψή μου ,μετά απο χρόνια ιδιομουτζουρώματος ,είναι ότι ,το συγκεκριμένο βιδάκι βρίσκεται εκεί ,για να ελέγχει ο μηχανικός -αν κ εφόσον υπάρχει λόγος- τη σωστή λειτουργία της αντλίας κ του κυκλώματος λίπανσης.
    Γι'αυτό κ δεν αναφέρεται καθόλου στο OWNER'S το βιδάκι ,μια κ για ένα πρόβλημα ελλειπούς λίπανσης ,ο αρμόδιος (κατά Γιαμάπα) να ελέγξει κ να διαγνώσει ,είναι ο AuthorisedMechanic και μόνον.

    Θεωρώ κ πιστεύω οτι ,
    αν η εξαέρωση με οποιονδήποτε τρόπο ,ήταν κάτι αναγκαίο κ προαπαιτούμενο για την καλή λειτουργία των συγκεκριμένων κινητήρων ,τότε ,σαφώς και θα ανεφερόταν ρητά και στο OWNER'S MANUAL ,αφού ουσιαστικά εκεί περιγράφεται ο ΣΩΣΤΟΣ κατά τον κατασκευαστή τρόπος ,τον οποίο ο χρήστης-ιδιοκτήτης θα πρέπει να ακολουθήσει κατά γράμμα ,ώστε να αλλάξει ΣΩΣΤΑ μόνος του ,λάδια & φίλτρο.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  3. #588
    Κάτι σου ξέφυγε και είναι πολύ σημαντικό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1 (876 x 638).jpg 
Προβολές:	292 
Μέγεθος:	75,2 KB 
ID:	301591

  4. #589
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Κάτι σου ξέφυγε και είναι πολύ σημαντικό.
    ΄
    Αυτή η σελίδα είναι απο το OWNER'S Manual του ΧΤ600.
    Το είχα κι εγώ.
    Τι μου θύμησες τώρα....
    Το'χα διαβάσει τόσες φορές που έμεινε αποτυπωμένο στον εγκέφαλό μου.
    Διάβασα τις αράδες ,και μου'ρθαν στο μυαλό όλα.
    Σα να'ταν χθές.
    Ωραίες εποχές...

    Ομως
    Εγώ παραπάνω ,αναφέρομαι σε αυτά που λέει ,ή δέν λέει ,το OWNER'S Manual του ΧΤZ660 TENERE 2008


    Δηλαδή αυτό:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MANUAL.jpg 
Προβολές:	287 
Μέγεθος:	71,3 KB 
ID:	301593


    Του οποίου τις συγκεκριμένες σελίδες σκανάρισα μόλις τώρα και παραθέτω:

    (1) Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	288 
Μέγεθος:	104,2 KB 
ID:	301594
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 2.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 16/10/2013 στις 15:09.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  5. #590
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    ΄
    Αυτή η σελίδα είναι απο το OWNER'S Manual του ΧΤ600.
    Το είχα κι εγώ.
    Τι μου θύμησες τώρα....
    Διάβασα τις αράδες ,και μου'ρθαν στο μυαλό όλα.
    Σα να'ταν χθές.

    Εγώ παραπάνω ,αναφέρομαι στε αυτά που λέει ,ή δέν λέει ,το OWNER'S Manual του ΧΤZ660 TENERE 2008
    Εάν έχει ξηρό κάρτερ χρειάζεται εξαέρωση.

  6. #591
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    (2) Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	561 
Μέγεθος:	107,1 KB 
ID:	301595

    (3) Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	286 
Μέγεθος:	105,2 KB 
ID:	301596

    (4) Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4.jpg 
Προβολές:	287 
Μέγεθος:	111,2 KB 
ID:	301597


    Αυτά λέει το μανιουάλι που συνοδεύει τις εν'λόγω μοτοσυκλέτες.
    Τώρα ,αν τα λέει λάθος ,τι να πώ.

    Καταλαβαίνω τις ενστάσεις σου.
    Αλλωστε έχω περιγράψει πιο πάνω ,οτι αρχικά πίστευα κι εγώ οτι θα χρειαζόταν "εξαέρωση" ,βάσει παρελθόντων εμπειριών μου.
    Η ουσία όμως του πράγματος είναι οτι κάτι τέτοιο ΔΕΝ αναφέρεται στο f@ckingMANUAL.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 16/10/2013 στις 15:22.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  7. #592
    Προσωπικά εγώ θα του έκανα για τον φόβο των Ιουδαίων και επειδή είμαι ψείρας μέχρι αηδίας.
    Καλά μαστορέματα και καλά χιλιόμετρα παίδαρε.

  8. #593
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Στο manual το χτ600 την βίδα αυτή την αναφέρει σαν air bleed screw. Στο service manual του xtz την αναφέρει σαν bleed bolt. H διαδικασία πως την περιγράφει το service manual του xtz 2008 είναι η παρακάτω.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture1.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	94,0 KB 
ID:	301615
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture2.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	96,9 KB 
ID:	301616

    Γάτε ίσως έχεις δίκιο και η διαδικασία αυτή να αφορά τον έλεγχο της πίεσης λαδιού και όχι την ανάγκη εξαέρωσης.
    Sent from me using a computer.

  9. #594
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    kostas2b ευχαριστώ για το λινκ. Πάντως δεν κατάλαβα που τα βρίσκουμε αυτά.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	στικ.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	68,4 KB 
ID:	301851
    Sent from me using a computer.

  10. #595
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Στο traildreamer.com,το site που είδες αυτά,ειδα ένα Super Tenere 1200 που εχει φτιάξει κάποιος και ειναι γνωστό σε διαφορα φόρουμ. Ψάξε στο facebook τον Jaume Von Arend (ιδιοκτήτης της ST),ίσως να μπορει να σε βοηθήσει!

  11. #596
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Εντάξει μετά είδα ότι έχει επιλογή και για Αγγλικά. Thanks.

    Απ' το λινκ που έβαλες στο fb το βρήκα. Είδα και το s10. Πολύ όμορφο.
    Sent from me using a computer.

  12. #597
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2012
    Μηνύματα
    9
    Γεια χαρά παίδες,

    Μόλις γύρισα από βόλτα με την καλή μας και θέλω να με συντρέξετε σε μερικά θέματα.

    Καταρχήν επανέρχομαι μετά από σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο και πολύμηνη ανάρρωση. Όσο ακόμα δεν μπορούσα να καβαλήσω την είχα βάλει (και ακόμα έχω) για πώληση. Έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να την ξανακάνω καλά. Είμαι 1,76-77 (ανάλογα τη σόλα ) και το χτύπημα ήταν στο γόνατο.
    Σε 2 μηχανικούς που πήγα για έλεγχο από υποψήφιους αγοραστές ρώτησα αν πειράζει να την χαμηλώσω, γιατί βλέπετε είχε αρχίσει να με πονάει το θέμα και να θέλω να την κρατήσω. Και οι δύο μου είπαν ότι καλύτερα όχι γιατί ‘θα το χαλάσεις το μηχανάκι’. Ένα λοιπόν που θέλω τη γνώμη σας.

    Δεύτερο, όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν η όλη λειτουργία της έχει μια αγριάδα, ένα ‘γρέζι’ στο δούλεμα της, αυτό που λέτε καμιά φορά συντονίζεται και εκτός απ΄τους πρωτεύοντες κραδασμούς του μονοκ/δρου μπαίνουν και άλλοι ποιο κοφτοί και της δίνουν μια βραχνάδα. Αυτό σε ποιο μεγάλες ταχύτητες από 50-60 χλμ.
    Ένα κακό που έκανα είναι ότι από 06/10 ήταν με τα ίδια λάδια της αλλαγής των χιλίων. Έκτοτε μέχρι και πριν από 2 βδομάδες που τα άλλαξα είχε κάνει μόνο άλλα 2,200 χλμ λόγο του τραυματισμού. Ήταν φάουλ που την άφησα τόσο με τα ίδια λάδια και της έκανα έστω και αυτά τα λίγα χλμ, μπορεί να της πείραξα κάτι μέσα στο στομαχάκι της?

    Ο Αντυ μου είχε πει να λύσω τις βάσεις του τιμονιού και να τις ξαναδέσω, το οποίο ομολογώ δεν έκανα ακόμα. Επίσης την έχω κάτσει στο πλάι, συγκρατώντας την όμως. Μπορεί να έχει ‘πάρει’ λίγο και γιαυτό να συντονίζει? Ακούω γνώμες.

    Τέλος ποτέ κανονίζει ο τενεροσύλλογος καφεδούμπες να βρεθούμε να την πάρετε όλοι μια βόλτα να μου πείτε τη γνώμη σας αν είναι φυσιολογική η λειτουργία της, με την καλή έννοια πάντα.

    Many thanks,

  13. #598
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από archie Προβολή μηνύματος
    Γεια χαρά παίδες,

    Μόλις γύρισα από βόλτα με την καλή μας και θέλω να με συντρέξετε σε μερικά θέματα.

    Καταρχήν επανέρχομαι μετά από σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο και πολύμηνη ανάρρωση. Όσο ακόμα δεν μπορούσα να καβαλήσω την είχα βάλει (και ακόμα έχω) για πώληση. Έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να την ξανακάνω καλά. Είμαι 1,76-77 (ανάλογα τη σόλα ) και το χτύπημα ήταν στο γόνατο.
    Σε 2 μηχανικούς που πήγα για έλεγχο από υποψήφιους αγοραστές ρώτησα αν πειράζει να την χαμηλώσω, γιατί βλέπετε είχε αρχίσει να με πονάει το θέμα και να θέλω να την κρατήσω. Και οι δύο μου είπαν ότι καλύτερα όχι γιατί ‘θα το χαλάσεις το μηχανάκι’. Ένα λοιπόν που θέλω τη γνώμη σας.

    Δεύτερο, όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν η όλη λειτουργία της έχει μια αγριάδα, ένα ‘γρέζι’ στο δούλεμα της, αυτό που λέτε καμιά φορά συντονίζεται και εκτός απ΄τους πρωτεύοντες κραδασμούς του μονοκ/δρου μπαίνουν και άλλοι ποιο κοφτοί και της δίνουν μια βραχνάδα. Αυτό σε ποιο μεγάλες ταχύτητες από 50-60 χλμ.
    Ένα κακό που έκανα είναι ότι από 06/10 ήταν με τα ίδια λάδια της αλλαγής των χιλίων. Έκτοτε μέχρι και πριν από 2 βδομάδες που τα άλλαξα είχε κάνει μόνο άλλα 2,200 χλμ λόγο του τραυματισμού. Ήταν φάουλ που την άφησα τόσο με τα ίδια λάδια και της έκανα έστω και αυτά τα λίγα χλμ, μπορεί να της πείραξα κάτι μέσα στο στομαχάκι της?

    Ο Αντυ μου είχε πει να λύσω τις βάσεις του τιμονιού και να τις ξαναδέσω, το οποίο ομολογώ δεν έκανα ακόμα. Επίσης την έχω κάτσει στο πλάι, συγκρατώντας την όμως. Μπορεί να έχει ‘πάρει’ λίγο και γιαυτό να συντονίζει? Ακούω γνώμες.

    Τέλος ποτέ κανονίζει ο τενεροσύλλογος καφεδούμπες να βρεθούμε να την πάρετε όλοι μια βόλτα να μου πείτε τη γνώμη σας αν είναι φυσιολογική η λειτουργία της, με την καλή έννοια πάντα.

    Many thanks,
    Μια αλλαγή λαδιών επιβάλλεται... το ίδιο έκανα και εγώ μετά από σχεδόν 10 μήνες.

    Έσκαψα και σέλα για καλύτερο πάτημα, δεν έπαιξα με τη γεωμετρία.

    Τώρα για τους κραδασμούς, τι να πω, δεν μπορώ να συγκρίνω άν δεν δω από κοντά.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  14. #599
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2012
    Μηνύματα
    9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peskandritsos Προβολή μηνύματος
    Μια αλλαγή λαδιών επιβάλλεται... το ίδιο έκανα και εγώ μετά από σχεδόν 10 μήνες.

    Έσκαψα και σέλα για καλύτερο πάτημα, δεν έπαιξα με τη γεωμετρία.

    Τώρα για τους κραδασμούς, τι να πω, δεν μπορώ να συγκρίνω άν δεν δω από κοντά.
    Έρχομαι και στην χώρο σας, αυτό το σκ τι κάνετε (σαν ανήθικη πρόταση ακούγεται). Στείλε μου πμ με τηλέφωνο κανονίσουμε? Και το κυριότερο σε ποιο νομό βρίσκεσαι?

  15. #600
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αθήνα.
    Το άλλο Σ/Κ όμως θα έχω πιο πολύ χρόνο, τώρα έχω κάτι δουλίτσες.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

Παρόμοια θέματα

  1. βοηθεια για ΧΤ 660
    από kawasaki ZX-12 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 10:01
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 15:16
  3. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  4. Χτ 660
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF