την αλαγη του φιλτρου θα την κανω οταν αλλαξω ουτως η αλλως φιλτρο. Δεν θα αναπνεει λιιιγο καλυτερα?
kit νομιζω οτι ειχα δει στην ΟΤR αλλα θα το ψαξω
την αλαγη του φιλτρου θα την κανω οταν αλλαξω ουτως η αλλως φιλτρο. Δεν θα αναπνεει λιιιγο καλυτερα?
kit νομιζω οτι ειχα δει στην ΟΤR αλλα θα το ψαξω
Ένα τέτοιο ήθελες εσυ...
http://m.youtube.com/watch?v=g1abnuD...%3Dg1abnuD384M
Kανονίζουμε καφεδάκι ,ή ,ακόμα καλύτερα ΤενεκεδόΒολτα ,και δοκιμάζεις το δικό μου.
Βύρωνα ,το δικό μου Τενεκέ έχει PSV + DNA STG2 + Acra.
Σκεφτόμενος ακριβώς έτσι ,ξήλωσα τεπόζιτο κι έβγαλα εκτός το PCV ,ώστε να το δοκιμάσω μαμά ,και διαπιστώνοντας ελάχιστη διαφορά ,να πουλήσω το PCV ,και να κάνω τα λ7 του πίσω ανάρτηση.
Ξενέρωσα τόσο πολύ που
πήγα σπίτι
ξανακούμπωσα το PCV
και ξηλώθηκα για να του βάλω ΚΑΙ μια πίσω ανάρτηση.
Το φίλτρο κάνει μεγάλη διαφορά.
Είναι πολύ πνιγμένη η αναπνοή του κινητήρα με το μαμά.
Για εμπρός υπάρχουν πολλές έτοιμες λύσεις.
WP - OHLINS - WILBERS - HYPERPRO
με κόστος κοντά στο 100άρικο
Εγώ έχω βάλει ένα kit της WP.
Για πίσω επίσης πολλές έτοιμες λύσεις.
Κόστος απο 385 - 1385 €
Η λύση που επέλεξα εγώ ,μου κόστισε 750 € ,όντας εφάμιλη με την 1385 €.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 19/10/2013 στις 17:21.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Τον χαρτη για το PCV που τον βρηκες γατε?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Γιώργο (ggs) νομίζω πάντως οτι σε "τρώει" κάτι και θα την κάνεις τη κίνηση.
Στο ποστ 101 καταληγεις σε 3 επιλογές. Μεταξύ αυτών την τρομπέτα ξεχνα την. Είναι μια ασφαλτινη μοτό με ψηλές αναρτήσεις. Χώμα μονο αν βρεθεί μπροστά σου στο πηγεμο για παραλία. Τουλάχιστον έτσι αισθάνθηκα οτάν την οδηγησα.
Γνώμη μου: η μοτό πρέπει να είναι έρωτας. Πάρε λοιπόν αυτό που θα σε φτιάχνει περισσότερο. Άμα είναι να μιλήσουμε για commuting να συζητησουμε για επιλογή σκούτερ
Εμένα παντος φίλε ggs μου αρέσει πιο πολύ όλες η ιδέα της βελτίωσης...
Πχ γνωστός μου με τενερε σαν το δικό σου και αγωνιζόμενος εντουρας ( όχι δε τρέχει με το τενερε) έχει βάλει μπροστινό up side down της wp ,ψηλό
φτερο και έχει φτιάξει ένα γαματο ραλυ...
Βεβαια το πουλαει για να πάρει 990 ...![]()
Με 130.000 μίλια σου κάνει? Με 100.000 χλμ off road και μονοκύλινδρο? Και τώρα μπορείς να ξεκαρδιστείς μέχρι να καταλάβεις ότι μιλάω σοβαρά!
Αποδεικτικά στοιχεία σε τρολ ποσταρίσματα φυσικά δεν θα δώσω.
Συμφωνώ σε όλα αλλά αυτό το τελευταίο τι το ήθελες? Δλδ όποιος βελτιώνει το μηχανάκι του θέλει να το κάνει 990? Το 990 είναι στην κορυφή σε κάποιους τομείς και δύσκολα το φτάνεις. Και αυτό όμως, δεν θα φτάσει ποτέ τα υπόλοιπα μηχανάκια σε κάποια άλλα θέματα.
Όχι δεν θα γίνει, ούτε θέλουμε να γίνει. Αν θέλαμε 990 θα παίρναμε 990.
Και δυο λογάκια από μένα τώρα που βρήκα χρόνο και διάβασα και τα σχόλια. Δεν θα ασχοληθώ με τα υπόλοιπα μηχανάκια που ψάχνεις, οι ιδιοκτήτες ξέρουν παραπάνω και εσύ ξέρεις καλύτερα αν κάποιο άλλο σε καλύπτει περισσότερο. Θα σου πω μόνο τι επιλογές έχεις όσο το κρατάς.
Ξεκινάω απ' το 2.
Η μαμά εξάτμιση μπορεί να είναι βαρίδι αλλά δεν το κόβει πουθενά. Απο φίλτρο όμως είναι πολύ φιμωμένο. dna st1 είναι για όσους δεν θέλουν να αλλάζουν φίλτρο και προτιμούν ένα που να πλένεται. Βελτιώνει ελάχιστα την αναπνοή και δεν θέλει κανένα πείραγμα στους χάρτες (σύμφωνα με την dna).
St2, βελτιώνει σημαντικά την αναπνοή και θέλει pc.
Αλλάζοντας εξάτμιση αλλάζεις 3 πράγματα. Μειώνεις το βάρος από πίσω και ψηλά κατα 5 ολόκληρα κιλά. Αλλάζεις τον ήχο. Έχεις την δυνατότητα να βάλεις 18αρα ζάντα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος. Επιδόσεις δεν κόβει ούτε με φίλτρο και Pc, καταλύτη έχει αλλά αν θέλει κάποιος τον καταργεί, ζέστη δεν βγάζει ούτε μπορείς να ακουμπήσεις κάτι επάνω και να καεί. Κρίνε μόνος σου αν, σύμφωνα με τις ανάγκες σου, χρειάζεται αλλαγή. Όσοι άλλαξαν μόνο εξάτμιση και είδαν αλλαγή είναι επειδή αυτή που έβαλαν δεν έχει καταλύτη και ανεβάζει στροφές λίγο πιο γρήγορα ενώ μειώνει και το σκορτσάρισμα στα χαμηλά. Αλλά είπαμε, αυτό το πετυχαίνεις και με μια εγχείρηση στην μαμά εξάτμιση και βγάζεις τον μισού κιλού καταλύτη. (Δεν θα το έκανα).
Φίλτρο + pc μπορεί να δώσει άνετα αυτό που λείπει απ' το τενερε. Μερικά άλογα και λίγη σπιρτάδα. Φίλτρο + pc + εξάτμιση = σπιρτάδα με σημαντικά βελτιωμένη αίσθηση του βάρους ακόμα και με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Από κει και πέρα οι αναρτήσεις μαζί με τους τροχούς επιφέρουν την επόμενη μεγάλη αλλαγή. Οι ζάντες είναι μια χαρά αλλά με αυτά τα κέντρα είναι σαν βαρίδια. Βάλε και το συμβατικό πιρούνι εμπρός που μεγαλώνει και το μη αναρτώμενο βάρος, σε συνδιασμό με την λειτουργία σουμιέ και έχουμε ένα συνδυασμό ότι πρέπει για να τσακιστείς με το που θα ανεβάσεις λίγο ταχύτητα.
Οπότε κιτάκι για την εμπρός ανάρτηση και αλλαγή της πίσω. Ή κομπλέ ανάρτηση από κτμ μαζί με τροχούς (και κέντρα τροχών) και αλλαγή της πίσω. Τιμονόπλακα και σταυρός ταιριάζουν και αλλάζουν ελάχιστα την γεωμετρία. Δαγκάνες κτλ είναι ίδιες. Για όσους θέλουν να λειτουργεί και το κλείδωμα τιμονιού ας αγοράσουν κομπλέ τιμονόπλακα απ' την otr με μια 700αρού.
Όλα τα παραπάνω θα δώσουν κάπου στα 10 άλογα με αισθητά βελτιωμένο τον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Περίπου 10 κιλά λιγότερα με βελτιωμένη την αίσθηση του υψηλού κέντρου βάρους που έχει τώρα. Σημαντική βελτίωση στις αναρτήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται. Με λίγα λόγια άλλο μηχανάκι αλλά με περίπου τα ίδια λεφτά που θα χρειαζόσουν για να πάρεις ένα άλλο. Αν με αυτή τη χρηματική διαφορά υπάρχει κάτι καλύτερο (για σένα) από ένα βελτιωμένο τενερε, προτείνω να πωληθεί και να αλλαχθεί. Αν δεν υπάρχει τότε προτείνω ψιλομαζέματα μέχρι να δούμε τι θα βγάλει η ktm (θα αργήσει πολύ αυτή η κυρία?). Διαφορετικά διάθεση ενός σεβαστού κατά τα άλλα ποσού για να φτιάξεις αυτό που έχεις όπως θέλεις με την προϋπόθεση ότι ξεχνάς την μεταπώληση ή περιμένεις κάποιον που θα το εκτιμήσει σωστά.
Όλα τα παραπάνω δεν είναι για όλους. Αφού δεν θέλεις περισσότερες off δυνατότητες και το βάρος δεν είναι πρόβλημα για την χρήση που του κάνεις, μην αλλάξεις εξάτμιση πχ. Για κάποιον που δεν χρειάζεται τις dirt star της did για έχτρα αντοχή στα εκτός δρόμου χτυπήματα, ούτε ενδιαφέρεται να αλλάξει την πίσω με 18αρα ας αφήσει και τα κέτρα στην ησυχία τους και ας ρίξει τα λεφτά του στις αναρτήσεις μόνο και σε ένα Pcv μαζί με φίλτρο.
Sent from me using a computer.
Ενταξει τολη μη φοβασαι ρε... το φτερό δε χαλαει...![]()
οκ εσύ ξέρεις καλύτερα, μιας και το έχεις δοκιμάσει. Απλά στις δυναμομετρήσεις είχα δει ένα όφελος 2-3 άλογα όπως είπα, που μια χαρά είναι αλλά το κόστος είναι τεράστιο.
Για τα φίλτρα κλπ κάτι κάνουν με το snorkel τουλάχιστον στα Pegaso. Όπως και έχουν ένα τεστ με τα φίλτρα εδώ-> http://www.apriliaforum.com/forums/s...10-Snorkel-mod