Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: XT και αναρτηση

  1. #1

    XT και αναρτηση

    Τελικα αυτο το xt που πηρα ( 2002 ) μου ειναι χαμηλο, η τουλαχιστον μου φενετε εμενα χαμηλο σε σχεση με το Tenere που ειχα.
    Κοιταξα το μονοσοκ πισω, του εφερα μερικες βολτες μηπως και ψιλωσει, αλλα μπα .... ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ.

    Για καντε καμια προταση να ψηλωσει πισω και να σκληρυνει. Ελατηριο η αλαγη ολο το μονοσοκ, η τι αλλο?

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Untouchable Προβολή μηνύματος
    Τελικα αυτο το xt που πηρα ( 2002 ) μου ειναι χαμηλο, η τουλαχιστον μου φενετε εμενα χαμηλο σε σχεση με το Tenere που ειχα.
    Κοιταξα το μονοσοκ πισω, του εφερα μερικες βολτες μηπως και ψιλωσει, αλλα μπα .... ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ.

    Για καντε καμια προταση να ψηλωσει πισω και να σκληρυνει. Ελατηριο η αλαγη ολο το μονοσοκ, η τι αλλο?
    Ο ποιο φτηνος τροπος ειναι να αλλαξεις τα λαμακια του μοχλικου (dogbones) με πιο κοντα. Χοντρικα για καθε εκατοστο κοντυτερα, η μηχανη θα ψηλωσει περιπου 3 εκατοστα. Αυτη η αναλογια ειναι γενικη διαπιστωση στα μοχλικα των μοτοσυκλετων και ενδεχομενως να μην ισχυει για το δικο σου, αλλα δεν νομιζω να πεφτει και πολυ εξω. Αλλιως πας για αφτερμαρκετ αμορτισε με ρυθμιση υψους (προσοχη αλλη η ρυθμιση υψους, αλλη η προφορτιση).
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.945
    Αν χρειάζεσαι πιο σκληρό ελατήριο αλλάζεις πρώτα το ελατήριο.

    Αν μετά θέλεις έχτρα ύψος αλλάζεις και τα dogbones που είπε ο δοκτορας από πάνω.

    Αλλά γιατί να το ψηλώσεις? Τι θα κερδίσεις?
    Sent from me using a computer.

  4. #4
    Τι θα κερδισω....
    Στο 1.80 που ειμαι, φτανω ανετα και παταω. Αμα κατσει κι αλλο ατομο γινετε παπακι...ασε που μπορει το παπακι να ειναι και πιο ψηλο
    Nα αναφερω οτι εχει γινει φουλ ανακατασκευη ( μαμα ).
    Παμε για πιο σκληρο ελατηριο για αρχη και βλεπουμε !!!

  5. #5
    Ξεκίνα με ελατήρια μπρος πίσω για αρχή , για να δεις φως .

    Αν βάλεις μόνο πίσω μετά θα σου φανεί το μηχανάκι μόνιμα να ψάχνει με τη μούρη κάτι να βρει στο δρόμο .
    Εγώ είχα wp ελατήρια μπρος πίσω και σαφώς η κατάσταση του ήταν απείρως καλύτερη , και όσο αφορά το βύθισμα στο δικάβαλο , και στα φρένα αλλά και στη συμπεριφορά του στο δρόμο .

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/10/2010
    Μηνύματα
    1
    Που θα μπορούσα να βρω dogbones, τα εχει αλλαξει καποιος;

Παρόμοια θέματα

  1. δαγκανες και αναρτηση απο lc4 σε xt
    από psycho_xt620 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2010, 20:38
  2. Συναντήσεις και βόλτες . Xt και Tt μονο
    από andacio στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2008, 17:31
  3. Club για XT και TT600
    από valantis-sporti στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2007, 10:48
  4. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF