Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 71

Θέμα: Aπίστευτη κόντρα ...

  1. #16
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παντως με R8 (το 2008) στη Πράγα, και ενω πηγαιναμε διπλα δίπλα (σχεδον, εγω λιγάκι ποιο μπροστα) σε δρόμο με 2 λωρίδες, σε κάποια φάση βλέπω μακριά να κλεινουν τη μια λωρίδα (την αριστερή που ημουν εγώ), κοιτάω μια στο καθρέφτη και το βλεπω εκεί, κατεβάζω 2 ταχύτητες, και ανοιγω για να μπώ μπροστά του.
    Ε οσο μπηκατε εσεις άλλο τόσο μπήκα και εγω

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ επιταχυνση.....απλά

  2. #17
    Βασικα ειναι κουλαδια οι οδηγοι των μοτο ...
    δυσκολα βεβαια σε τετοιες ταχυτητες αλλα στανταρ ειναι κουλαδια ...

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μαλλον εσυ δεν εχεις ανεβει σε τουμπανο busa...
    εκει που ο αλλος θα τελικιαζε στα 300 το μπουσακι θα κουμπωνε μια 6η...
    Μπούσα έχω καβαλήσει....σε στόκ όμως... Κοίτα...στο θέμα της τελικής τα υπεραυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας έχουνε πάρει κεφάλι πιστεύω. Όλες οι στόκ μηχανές, όλων των ετών πάνε μέχρι 305-7 πραγματικά, κάπου εκει. Τώρα αν είναι κατάλληλα γραναζωμένη η μηχανή + ότι τυπική βελτίωση έχει ο μέσος όρος των μηχανών, εξάτμιση-πρόγραμμά, πόσο να πάει...330? Τα υπεραυτοκίνητα αυτά είναι έτοιμα ως σύνολο (αναρτήσεις, φρένα, αεροδυναμική κτλ) γι'αυτά τα χλμ στόκ. Με τις τυπικές δικές τους βελτιώσεις ξεφεύγουνε πραγματικά. Αλλά και πάλι ελάχιστες μηχανές είναι βελτιωμένες πραγματικά ώστε να μπορούνε να τα κοντράρουνε...στα πάνω από 300 πραγματικά. Οπότε, ισχύει ο μέσος όρος που λέω...καλύτερα να κοιτάμε το περιβάλλον και να μην μπαίνουμε στον κόπο.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #19
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.325
    Πανω απο τα 240-250 αν εισαι με 6 κ πας να ανοιξεις τα καλα αμαξια ανω των 500 θα εχεις θεμα. Αν κατεβασεις επειδη εχεις χαμπαριασει δεν σε βλεπει μεχρι να 300αρισεις. Μετα τελος αν εχει τελικη μεγαλυτερη το αμαξι θα περασει.
    Αλλα ρεπριζ ειδικα απο 180+ με 3-4η με καλο 1000 δεν σε βλεπει καν...
    Ride(s) the wind of change...

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Πανω απο τα 240-250 αν εισαι με 6 κ πας να ανοιξεις τα καλα αμαξια ανω των 500 θα εχεις θεμα. Αν κατεβασεις επειδη εχεις χαμπαριασει δεν σε βλεπει μεχρι να 300αρισεις. Μετα τελος αν εχει τελικη μεγαλυτερη το αμαξι θα περασει.
    Αλλα ρεπριζ ειδικα απο 180+ με 3-4η με καλο 1000 δεν σε βλεπει καν...
    Δεν συζητάω σε επιταχύνσεις...αν και πραγματικά έχουνε τουμπανιάσει πολύ τα υπερΙΧ...αλλά ναί, σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Εγώ κυρίως μιλάω για τα μέγιστα χλμ που μπορεί να βγάλει μια κατασκευή κι εκεί ενώ τις μηχανές τις κόβουνε, τα αυτοκίνητα έχουνε ξεφύγει.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Μπούσα έχω καβαλήσει....σε στόκ όμως... Κοίτα...στο θέμα της τελικής τα υπεραυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας έχουνε πάρει κεφάλι πιστεύω. Όλες οι στόκ μηχανές, όλων των ετών πάνε μέχρι 305-7 πραγματικά, κάπου εκει. Τώρα αν είναι κατάλληλα γραναζωμένη η μηχανή + ότι τυπική βελτίωση έχει ο μέσος όρος των μηχανών, εξάτμιση-πρόγραμμά, πόσο να πάει...330? Τα υπεραυτοκίνητα αυτά είναι έτοιμα ως σύνολο (αναρτήσεις, φρένα, αεροδυναμική κτλ) γι'αυτά τα χλμ στόκ. Με τις τυπικές δικές τους βελτιώσεις ξεφεύγουνε πραγματικά. Αλλά και πάλι ελάχιστες μηχανές είναι βελτιωμένες πραγματικά ώστε να μπορούνε να τα κοντράρουνε...στα πάνω από 300 πραγματικά. Οπότε, ισχύει ο μέσος όρος που λέω...καλύτερα να κοιτάμε το περιβάλλον και να μην μπαίνουμε στον κόπο.

    δεν μιλαω για στοκ busa, ουτε ομως και για turbo και κομπρεσορες...
    μιλαω για 2ου σταδιου πραγματα...(αν πουμε οτι το πρωτο σταδιο ειναι τα περιφερειακα)
    οταν λοιπον τα αλογα στο μηχανακι φλερταρουν τα 200 στην ροδα, δυσκολα θα μεινει πισω απο ενα υπεραυτοκινητο...και δεν μιλαμε για laferrari...μιλαμε για r8, ολες τις απλες ferrari, ολα τα porshe πλην 918 κλπ...

    οσο συχνα λοιπον βρισκεις ενα τετοιο αυτοκινητο στον δρομο, αλλο τοσο συχνα μπορεις να βρεις και εναν τουμπανιασμενο busa...

    δεν θα ξεχασω το (ατυπο) ανοιγμα με ενα BMW 750 οταν ημουν με το 636 δικαβαλος, που μου ξεκολησε στα 250, οταν το δικο μου ειχε φουσκωσει...
    και ενα audi s4 twin turbo 4.2 που πηγαιναμε μαζι (παλι με το 636) μεχρι να κουμπωσω 4η...μετα του ξεκολλησα...
    αλλα πηγαινοντας χαλαρα με 220 μετα, με περασε με τουλαχιστον 260-270...

  7. #22
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Μπούσα έχω καβαλήσει....σε στόκ όμως... Κοίτα...στο θέμα της τελικής τα υπεραυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας έχουνε πάρει κεφάλι πιστεύω. Όλες οι στόκ μηχανές, όλων των ετών πάνε μέχρι 305-7 πραγματικά, κάπου εκει. Τώρα αν είναι κατάλληλα γραναζωμένη η μηχανή + ότι τυπική βελτίωση έχει ο μέσος όρος των μηχανών, εξάτμιση-πρόγραμμά, πόσο να πάει...330? Τα υπεραυτοκίνητα αυτά είναι έτοιμα ως σύνολο (αναρτήσεις, φρένα, αεροδυναμική κτλ) γι'αυτά τα χλμ στόκ. Με τις τυπικές δικές τους βελτιώσεις ξεφεύγουνε πραγματικά. Αλλά και πάλι ελάχιστες μηχανές είναι βελτιωμένες πραγματικά ώστε να μπορούνε να τα κοντράρουνε...στα πάνω από 300 πραγματικά. Οπότε, ισχύει ο μέσος όρος που λέω...καλύτερα να κοιτάμε το περιβάλλον και να μην μπαίνουμε στον κόπο.

    +1000
    Δεν μ'αρεσει που το λεω αλλα απο καποια ταχυτητα και πανω τα supercars εχουν τεραστιο πλεονεκτημα...Μια η αεροδυναμικη,μια το καλυτερο πατημα (λογω μεγαλυτερης επιφανειας τριβης),δε θελει και πολυ.Και οπως λεει και ο φιλος απο πανω μια καλη μηχανη αντε να 300ρισει και κατι ψιλα (344 ειχε βγαλει Busa γνωστου βελτιωτη με 235 ροδα,μετρησεις power bikes),την ιδια ωρα που ενα αυτοκινητο τετοιας κατηγοριας τα εχει για πρωινο τα 300 και μπορει να στριψει και με τοσα.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της skylaros
    Εγγραφή
    16/04/2011
    Μηνύματα
    726
    Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλύτερο να αφήνεις τον άλλο μερικά μέτρα μπροστά σου ή πίσω σου, είναι σημεία στο video που η μλκ θα γινόταν μεταξύ των εμπλεκομένων της άτυπης κόντρας. Όπως και να έχει, δε με εντυπωσίασε το ότι στα πολλά (στα πάρα πολλά) το αυτοκίνητο ήταν πιο γρήγορο, αυτό που μου κέντρισε την προσοχή ήταν στις ανοιχτές καμπές που είχε τρομακτική υπεροχή... υποθέτω πως τέτοια διαφορά δε μπορεί να είναι μόνο μεταξύ οχημάτων και μιας που και η οδήγηση μηχανής είναι πιο απαιτητική από του αυτοκινήτου, νομίζω πως δεν ήταν και ότι καλύτερο οι αναβάτες ...

  9. #24
    Βάλτε και τον παράγοντα κούραση...

    Πριν κάποια χρόνια, ανέβαινα Σέρρες με το R1 μου του 2001 μοντέλο. Για πολλή ώρα "συν ταξίδευα" παρέα με μια maserati quattroporte.
    Δε μου έκανε τόσο εντύπωση η ταχύτητα που κρατούσε όσο η άνεση που το έκανε.

    Άντρας οδηγός, γυναίκα συνοδηγός, στο πίσω κάθισμα παιδάκι δεμένο με ζώνη και στην εταζέρα ...σκύλος.

    Να πηγαίνουμε σταθερά πάνω από 250-260, εγώ ταμπουρωμένος πίσω από τη ζελατίνα και να έχω το νου μου μη χάσω το σακίδιο που είχα δεμένο στο πίσω σελάκι, και ο σκύλος να κάθεται ατάραχος στην εταζέρα και να με ...κοιτάει! Πιθανό να ακούγανε και Vivaldi στο stereo! Τέτοια εντύπωση μου έδινε.
    Think faster than you ride

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo_g7
    Εγγραφή
    21/04/2011
    Μηνύματα
    1.015
    Ετσι κυνηγιουμουνα κι εγω πριν λιγο στο ποτάμι με ένα πορτοκαλί RC8 (εγω με Opel Astra 1.4 Turbo 140hp) μεχρι που βρεθηκε μπροστα μου ενα ψωλιστας με ενα er6f που χαζευε στην αριστερη με 110...Στα παπαρια του τι γινοταν πίσω!Μέχρι και ο αναβάτης εκνευριστηκε.

    [Pollitical correct MODE ON] Ναι το ξερω είμαι βλάκας και δε θα έπρεπε να πηγαίνω έτσι πλακωμένος και με σφήνες πρωι πρωι στο ποτάμι,και να το ξερω στα άρχιδια του του ER6F αν έγω κανω κοντρες,σουζες,αλητείες διοτι πηγαινε κανονικα στη λωριδα του και μπλα μπλα μπλα.....[Pollitical correct MODE OFF]

    ΑΛΛΑ Ε Λ Ε Ο Σ ........
    Για τη δική του ασφάλεια μιλάμε.Έρχεται ενας "τρελός" απο πίσω του με καμια 180 και απο πίσω ενα μηχανάκι με αλλα τόσα,σου κορνάρει,σου αναβει φώτα και εσυ στην ΠΟΥΤΣΑ σου???
    Αν ήμουν εγω θα είχα εξαφανιστεί απο προσώπου γής!!!Just saying
    Φέρτε μου χιλιόμετρα....
    Τα σκούτερ και τα παπια δεν ειναι μηχανές και δεν είναι τρου αντβεντσουρ Taisteal™

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    @@ κόντρα.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.146
    Μόλις μου έρθει το One:1 που έχω παραγγείλει σας έχω...
    Όλους...
    Με ο,τιδήποτε...


  13. #28
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Ποτέ μου δεν έχω "κοντράρει" μηχανή όταν οδηγώ αυτοκίνητο (ακόμα κι όταν με έχουν προκαλέσει) για πολλούς και διάφορους λόγους.

    Χωρίς κανένα politically correct στυλάκι, θεωρώ τρανή μαλακία να κυνηγάω και ίσως να πιέζω (δεν ξέρω πώς μπορεί να αισθάνεται ο αναβάτης) μια μοτοσυκλέτα με ένα σιδερένιο κουτί 1-1,5 τόνου.
    Αν η μηχανή είναι μπροστά υπάρχουν 1002 παράγοντες που μπορούν να συντελέσουν στο να βρεθεί κι αυτή κι ο αναβάτης της κάτω από τις ρόδες μου.
    Αν η μηχανή είναι πίσω υπάρχουν άλλοι τόσοι που μπορούν να συντελέσουν στο να γίνει χαλκομανία στον προφυλακτήρα μου.

    Όταν τρέχω θέλω να σκέφτομαι τις δικές μου κινήσεις. Όχι και πώς θα προστατεύσω τον άλλο από πιθανή μαλακία (δικιά μου, δικιά του, αλλουνού).
    Θα πει κάποιος "Χεστήκαμε. Ξέρει να φυλάγεται, κι αν δεν ξέρει ας ήξερε, αλλιώς ας καθόταν στ'αυγά του". Σωστό κι αυτό, αλλά με το μπαρδόν, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το δω έτσι.


    Από την άλλη βέβαια πολλές φορές έχει τύχει να με περάσει μια μηχανή με όσα, κι επειδή δεν το έκανε σε κάποια ευθεία αλλά το έκανε πχ σε στροφή ξύνοντας φρύδια και τον είδα και γούσταρα, αν μου το επέτρεπε το αυτοκίνητο που οδηγούσα και οι ικανότητές μου τον ακολουθούσα σε φάση "πηγαίνουμε παρέα" αλλά από απόσταση ασφαλείας και όντας σίγουρος ότι δε θα νιώσει σε καμία περίπτωση ότι τον κυνηγάω ή ότι έχω σκοπό να τον περάσω αν μου δοθεί η ευκαιρία.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Πριν κάποια χρόνια, ανέβαινα Σέρρες με το R1 μου του 2001 μοντέλο. Για πολλή ώρα "συν ταξίδευα" παρέα με μια maserati quattroporte.....
    Αν δε με απατάει η μνήμη μου, σε κάποιο ποστ σου νομίζω είχες αναφερθεί και σε έναν άλλο "συνταξιδιώτη" με μια Μ6?
    Ένας κι ένας πάντως. Τους διαλέγεις?

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Αν δε με απατάει η μνήμη μου....
    σιγα μη σε απαταει εσενα η μνημη σου, φυτουλα!




    Ωραίο σκηνικο παντως, ριψοκινδυνο αρκετα, δε θα το επιχειρουσα σε τετοια κινηση, με αγχωσε σε καποιες φασεις που ηρθαν πολυ κοντα (πως να εχεις εμπιστοσυνη οτι θα προσεξει-μπορει και δε θα γινει μλκια απο καποιον που δε ξερεις) συν οτι συμφωνω για το τουμπανο R8!!! Ουαου δλδ!


  15. #30
    Έλα να βγαίνουν οι κρυφοκουτάκηδες στη φόρα..

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ???
    από melsaltas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2005, 03:50
  2. Κοντρα
    από crs-k στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2005, 18:15
  3. ¨¨κοντρᨨ
    από kalgeorge στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2005, 08:50
  4. Κοντρα!!!!!!!!!!!!
    από hornet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 104
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2005, 01:05
  5. Κόντρα αμάξι-μηχανή
    από jp929rr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 08:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF