Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 71 από 71

Θέμα: Aπίστευτη κόντρα ...

  1. #61
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος


    μακαρι να μου τυχαινε καθε φορα που βγαινω εθνικη ή αττικη ενας τετοιος (αυτοκινητας), να περασουν γρηγορα και ευχαριστα τα χλμ...
    Το κανονίζουμε. Έχω καιρό να ξεμπουκώσω την Ferrari..
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Toumpas Προβολή μηνύματος
    Το κανονίζουμε. Έχω καιρό να ξεμπουκώσω την Ferrari..
    ανθρωπε μου...


  3. #63
    και η f1 δεν στριβει με 300 εκτος και αν ειναι μια πολυ ανοιχτη στροφη οποτε την παιρνει σαν ευθεια.κοιτατε και λιγο f1 οχι μονο motogp.
    πετρος

  4. #64
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ανθρωπε μου...

    Μέσα κι εγώ..
    Θα έρθω με αυτό...

    http://www.youtube.com/watch?v=V8oc5UKCMpI

  5. #65

  6. #66
    Είχα γράψει παλιότερα σε ένα άλλο φόρουμ τα εξής.

    Δημοσιεύθηκε 18 Οκτώβριος 2012 - 11:47
    Να παραθέσω μερικά νούμερα για να έχουμε μια τάξη μεγέθους....

    2012 Αμερικανικό πρωτάθλημα Superbike & Supersport στην Laguna Seca.
    Λαμβάνω υπόψιν τα 600αράκια τα ημιεπαγγελματικά κι όχι τα καθαρά επαγγελματικά διότι ως σημείο αναφοράς προσεγγίζει καλύτερα έναν καλό ερασιτέχνη που πάει πολύ καλά στα trackdays, κάτι σαν Stock600 στο παγκόσμιο κι όχι τα SS600 του παγκοσμίου.

    link: http://www.amaprorac...&class_sort=all

    Είναι ένας τύπος εκεί (τυχαία διάλεξα τον 10ο της κατάταξης του αγώνα) ο οποίος σε ρυθμό αγώνα έγραψε καλύτερο χρόνο 1,30,447 με ένα R6. Ο καλύτερος σε αυτή την κλάση έκανε 1,29,405 και από την αμέσως επόμενη στην πιο σοβαρή επαγγελματική κλάση με 600άρια ο καλύτερος έκανε 1:27.774, στα μεγάλα τούμπανα ο απόλυτος χρόνος είναι 1,24,706.

    Πάμε τώρα στα αμάξια όπου ένα αμερικάνικο περιοδικό έκανε και πέρυσι και φέτος δοκιμή για το "Best Driver's Car 2012" στην ίδια πίστα με συμμετοχές όπως Aventador, MP4-12C, GT-R Black Edition etc. Θα παραθέσω και τα 2011 αποτελέσματα με κάποια Ι.Χ. όπου δεν ήτανε το 2012 όπως 458, R8GT, 911GT3 RS.

    Ο οδηγός που χρησιμοποιήσανε ήτανε επαγγελματίας ολκής, με πολλές περγαμηνές και νίκες και πρωταθλήματα...δυνατό τιμόνι και πολύ πάνω από τον ιδιωκτήτη ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

    2012 (link): https://www.youtube....h?v=QBfugbEIlk4 για το 2012 και από τα βιντεάκια δίπλα έχει και hot lap ξεχωριστά για κάθε Ι.Χ.
    McLaren MP4-12C 1.34.5
    Lambo Aventador 1.35
    Nissan GT-R BlackEdition 1.36.3
    τα υπόλοιπα δεν ήτανε τόσο συμαντικά και γρήγορα όσο τα παραπάνω 3 και μάλιστα το 2011 είχανε και 458, οπότε ας δούμε τα αποτελέσματα του 2011

    2011 λοιπόν (link): https://www.youtube....h?v=nbiDoFq10uw το αυτό για το 2011.
    Ferrari458 1.36.22
    Nissan GTR 1.36.35
    R8 V10 GT 1.36.39
    Porsche 911 GT3 RS 1.36.77
    Merc SLS AMG 1.38.82

    Αμέσως αμέσως...καταλαβαίνουμε πως ένα 600αράκι που θέλει να λάβει μέρος σε ένα πρωτάθλημα με στόκ εξάτμιση (αν έχει λεφτά να την αλλάξει ΟΚ μπορεί να βάλει και ένα τελικό), διότι επί της ουσίας η κατηγορία που παρέθεσα στο AMA είναι ένα πιο σοβαρό και ακριβό (λόγω μεταφοράς από πίστα σε πίστα ανα την χώρα) trackday με υπογραφή της αμερικάνικης ομοσπονδίας μοτοσικλετών για καλούς ερασιτέχνες...είναι πιο γρήγορο σε μια ίδια πίστα με ιδανικές συνθήκες από τα πιο γνωστά και εκπληκτικά μηχανολογικά κατασκευάσματα σε 4 τροχούς...

    Πάμε στα πιο σοβαρά τώρα....εκεί στο αμέρικα έχει κι ένα πρωτάθλημα που λέγεται American LeMans Series (ALMS), όπου λαμβάνουνε μέρος και στον αγώνα των αγώνων τις 24h LeMans αγώνα αντοχής. Στην Laguna Seca είναι 6ωρος αγώνας οπότε ας δούμε τα αποτελέσματα (link): http://www.alms.com/...al%20Grid_0.pdf

    Στο πρωτάθλημα αυτό λαμβάνουμε μερός πρωτότυπα κάτι σαν F1 με περισσότερο ντύσιμο, φτερούγες, κλειστό κόκπιτ κτλ αλλά και τα αυτοκίνητα που παρέθεσα παραπάνω σε αγωνιστική έκδοση με σοβαρούς πιλότους.

    Τα πρωτότυπα...γράφουνε καλύτερους χρόνους κι από τα MotoGP...τύπου....αντίο ζωή....1:13.573....όπως επίσης υπάρχει και η κατηγορία GT για τα αγωνιστικά που βασίζοντε στα υπεραυτοκίνητα που κυκλοφορούνε στο δρόμο με αρκετές όμως βελτιώσεις σε όλους τους τομείς όπου προσεγγίζουνε αναλογικά τα WSBK σε μετατροπές, όπως ας πούμε Aston Martin, Ferrari458, 911GT3RS κτλ...αυτά λοιπόν γράφουνε, ο καλύτερος, από 1,22,229 και πάνω στην ίδια πίστα...τώρα όπου έχω λάθος ας με διορθώσει κάποιος...

    Πιστεύω πάντως πως όσο δύσκολο είναι να πας με μια 600άρα γρήγορα άλλο τόσο δύσκολο είναι να πας με ένα υπεραυτοκίνητο, διότι μην έχετε την ψευδαίσθηση πως λόγω 4 τροχών είναι παιχνιδάκι....
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  7. #67
    Κι αυτό.

    Δημοσιεύθηκε 05 Νοέμβριος 2012 - 12:50
    Ένα άλλο κρίσιμο σημείο μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής είναι το εξής. Η αεροδυναμική εναντίον της μηχανικής πρόσφησης (ποιάς μηχανικής δηλαδή, την απλή επαφή των ελαστικών με την άσφαλτο).

    Τα αυτοκίνητα από ένα σημείο και μετά είναι αναγκαίο, επιβάλεται να έχουνε κάποιου είδους αεροδυναμικής βοήθειας. Είτε αυτή θα είναι εκμετάλλευση του πατώματος (τα αρκετά τετραγωνικά κάτω από το αυτοκίνητο) ώστε να δημιουργήσουνε τον λεγόμενο "ground effect" φαινόμενο εδάφους, δηλαδή την χειραγώγηση της ροής του αέρα με τέτοιον τρόπο ώστε να δημιουργεί στο αυτοκίνητο μια πίεση προς τα κάτω, ή να εκμεταλλευτούνε τη ροή του αέρα από τις επάνω επιφάνειες του αμαξώματος και με την βοήθεια κάποιου είδους φτερούγας ή εμπρός ή πίσω...ώστε τελικά το αυτοκίνητο να κολλάει στην κυριολεξία στο έδαφος και σε συνδιασμό με τα τεράστια λάστιχα να καταφέρνει υπερεπιδόσεις.

    Οι μηχανές όμως από τα minimoto έως τα Motogp...βασίζοντε μόνον στην εκμετάλλευση της ελάχιστης εκείνης επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το έδαφος είτε εμπρός, είτε πίσω...οι διαφορές δηλαδή στην αρχή πάνω στην οποία βασίζοντε, είναι στην ουσία ίδια. Ενώ στα αυτοκίνητα κάνουνε άλμα.... γι'αυτό κι έχουμε και τόσο τεράστιες διαφορές σε επιδόσεις μεταξύ των κορυφαίων από κάθε πλευρά.

    Στον πίνακα λοιπόν που ανέφερα στην 7η σελίδα, με τα αποτελέσματα του αγώνα στην Laguna Seca για τα αυτοκίνητα, όσα αυτοκίνητα καταφέρνουνε και ξεπερνάνε τις μηχανές σε επιδόσεις, είναι βαριά εξοπλισμένα με αεροδυναμικά βοηθήματα (είτε στο πάτωμα, είτε με φτερούγες). Ενώ στο συγκριτικό μεταξύ supercars, τα καλύτερα και πιο ακριβά προς αγορά 4τροχα είναι και πιο αργά από ένα 600αράκι με διαμόρφωση club racing... Δηλαδή, σε στόκ μορφή οι μηχανές έχουνε πλεονέκτημα διότι όλες οι μηχανές βασίζοντε πάνω σε μια εννιαία αρχή αυστηρή και πεπερασμένη, ενώ αν πάμε σε αγωνιστικό επίπεδο τα αυτοκίνητα είναι αλλού, διότι κλέβουνε τεχνολογικές λύσεις και αρχές από τα αεροπλάνα...μόνον έτσι.

    Η μόνη εξαίρεση είναι τα καρτ.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  8. #68
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    πολυ καλη και φιλική πανω απ'ολα κοντρα,εδω Αθηνα Βεβαια θα ειχαν προβλημα με την κατασταση του οδοστρωματος και τα μονιμα πια εργα,γι'αυτο καλο το βιντεακι αλλα εδω δεν μας παιρνει να τα κανουμε αυτα !!

  10. #70
    Και να ξεκαθαρίσω πως στο δρόμο....ο Θεός βοηθός...επειδή έχω τύχει κι εγώ ένα απίστευτο κυνηγητό με αρκετά supercars το Σεπτέμβριο 2005 (πρέπει να ήτανε το gumball3000 όλοι με ολλανδικές πινακίδες και πολλά χαζά αυτοκόλλητα στα αμάξια)...με το FZ6s, ένα αδιανόητο πράμα να κάνω slipstreaming σε Gallardo και McLaren Mercedes στα 245 κοντέρ....ευτυχώς είχα το FZ6 κι όχι κάτι άλλο, όχι για να τους περνούσα αλλά γιατί είμαι ζωντανός και το περιγράφω.... Είναι τεράστιο ρίσκο να κάνεις στο δρόμο τέτοιες μαλακίες, όπου σε πιάνει μια έξαψη σαν βρυκόλακας που βλέπει παρθένα....και με γνωστούς, πόσο μάλλον με αγνώστους...είναι τεράστιο ρίσκο. Εκείνο το απόγευμα έκανα 400+χλμ πήγαιν'έλα (αλλά μόνον στα 200+ πήγαινε τους πέτυχα, μετά γύρισα μόνος φυσικά διότι έπρεπε να πάρω γάλα για το σπίτι, ήτανε να πάω στο supermarket εκείνο το απόγευμα) και πρέπει να μέτρησα γύρο στα 2.500.000,00ευρώ αυτοκίνητα...είχε τα πάντα.

    Γι'αυτό πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουνε τα βίντεο στο youtube και τα κάνουνε οι άλλοι....κι όχι εγώ. Νά'ναι καλά όλοι...αλλά είναι τεράστιο το ρίσκο.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #71
    Μέλος Το avatar του/της T E O
    Εγγραφή
    25/06/2012
    Μηνύματα
    72
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Κι αυτό.

    Δημοσιεύθηκε 05 Νοέμβριος 2012 - 12:50
    Ένα άλλο κρίσιμο σημείο μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής είναι το εξής. Η αεροδυναμική εναντίον της μηχανικής πρόσφησης (ποιάς μηχανικής δηλαδή, την απλή επαφή των ελαστικών με την άσφαλτο).

    Τα αυτοκίνητα από ένα σημείο και μετά είναι αναγκαίο, επιβάλεται να έχουνε κάποιου είδους αεροδυναμικής βοήθειας. Είτε αυτή θα είναι εκμετάλλευση του πατώματος (τα αρκετά τετραγωνικά κάτω από το αυτοκίνητο) ώστε να δημιουργήσουνε τον λεγόμενο "ground effect" φαινόμενο εδάφους, δηλαδή την χειραγώγηση της ροής του αέρα με τέτοιον τρόπο ώστε να δημιουργεί στο αυτοκίνητο μια πίεση προς τα κάτω, ή να εκμεταλλευτούνε τη ροή του αέρα από τις επάνω επιφάνειες του αμαξώματος και με την βοήθεια κάποιου είδους φτερούγας ή εμπρός ή πίσω...ώστε τελικά το αυτοκίνητο να κολλάει στην κυριολεξία στο έδαφος και σε συνδιασμό με τα τεράστια λάστιχα να καταφέρνει υπερεπιδόσεις.

    Οι μηχανές όμως από τα minimoto έως τα Motogp...βασίζοντε μόνον στην εκμετάλλευση της ελάχιστης εκείνης επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το έδαφος είτε εμπρός, είτε πίσω...οι διαφορές δηλαδή στην αρχή πάνω στην οποία βασίζοντε, είναι στην ουσία ίδια. Ενώ στα αυτοκίνητα κάνουνε άλμα.... γι'αυτό κι έχουμε και τόσο τεράστιες διαφορές σε επιδόσεις μεταξύ των κορυφαίων από κάθε πλευρά.

    Στον πίνακα λοιπόν που ανέφερα στην 7η σελίδα, με τα αποτελέσματα του αγώνα στην Laguna Seca για τα αυτοκίνητα, όσα αυτοκίνητα καταφέρνουνε και ξεπερνάνε τις μηχανές σε επιδόσεις, είναι βαριά εξοπλισμένα με αεροδυναμικά βοηθήματα (είτε στο πάτωμα, είτε με φτερούγες). Ενώ στο συγκριτικό μεταξύ supercars, τα καλύτερα και πιο ακριβά προς αγορά 4τροχα είναι και πιο αργά από ένα 600αράκι με διαμόρφωση club racing... Δηλαδή, σε στόκ μορφή οι μηχανές έχουνε πλεονέκτημα διότι όλες οι μηχανές βασίζοντε πάνω σε μια εννιαία αρχή αυστηρή και πεπερασμένη, ενώ αν πάμε σε αγωνιστικό επίπεδο τα αυτοκίνητα είναι αλλού, διότι κλέβουνε τεχνολογικές λύσεις και αρχές από τα αεροπλάνα...μόνον έτσι.

    Η μόνη εξαίρεση είναι τα καρτ.
    πολυ καλα αυτα τα συγκριτικα που εβαλες, αυτο ηθελα να καταλαβω που κυμαιμεται το καθε οχημα περιπου

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ???
    από melsaltas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2005, 03:50
  2. Κοντρα
    από crs-k στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2005, 18:15
  3. ¨¨κοντρᨨ
    από kalgeorge στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2005, 08:50
  4. Κοντρα!!!!!!!!!!!!
    από hornet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 104
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2005, 01:05
  5. Κόντρα αμάξι-μηχανή
    από jp929rr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 08:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF