Σελίδα 9 από 30 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 443

Θέμα: Adventure riding.

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nobody
    Εγγραφή
    21/09/2008
    Μηνύματα
    527
    έχεις δίκιο,τώρα πρόσεξα το λαθος...

    από τη στιγμή που μια μηχανή πληροί τα απαραίτητα κριτήρια που έχουνε τεθεί,έχει πραγματικά μεγάλη σημασία αν είναι 30 χρόνων? το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι ότι θα δυσκολευτείς να βρεις σήμερα μια σε καλή κατάσταση


  2. #122
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    p.s Στο garage μου έχω ένα 400EXC, όμως με τόσο συχνή συντήρηση που χρειάζεται δε νομίζω ότι είναι ικανό για ένα τέτοιο ταξίδι. Αν κάποιος γνωρίζει πως να κάνει ένα 400EXC να χρειάζεται service ανά 5000χλμ τότε είμαι όλος αυτιά.
    Ο μαναδικος τροπος να πετυχεις κατι τετοιο ειναι να βρεις χωρο για ενα εξωτερικο δοχειο λαδιου 1.5 με 2 λιτρα και θα βγαζει 5000κμ μεταξυ αλλαγων λαδιου.

    Συμφωνω απολυτα με τον ορισμο σου του adventure riding και ως εκ τουτου, θα επελεγα σα μονοκυλινδρο ενα drz400S με μετατροπες για ανεση = σελα+ανεμοθωρακας και δυο διαφορετικα μπροστινα γραναζια αναλογα τη χωρα/εδαφος.
    Σα δικυλινδρο, ειτε ενα 80G/S ειτε το 950SE (με χαμηλωμενες αναρτησεις).

    Σε γενικες γραμμες θα εδινα πολυ σημασια στην ηλεκτρικη και μηχανικη απλοτητα (οποτε οχι ψεκαστα και περιπλοκα), στον ελαχιστο δυνατο αριθμο ανταλλακτικων που θα πρεπει να κουβαλαω και στην ευκολια βασικου σερβις. Επισης σημαντικο για τετοια χρηση θεωρω και το υψος σελας, οποτε σιγουρα θα προσαρμοζα τις διαδρομες στις αναρτησεις ωστε να παταω κατω ανετα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #123
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Eίσαι κακεντρεχής.
    Εγω απλά είπα την γνώμη μου. Δεν βλέπω χρησιμότητα στα ψεκαστα και πολύπλοκα συστηματα οταν καποιος βρίσκεται στη μεση της ερημου και βαζει βενζίνη απο ντενεκε.
    Εγώ δεν βλέπω καμμία χρησιμότητα να πάει κάποιος στη μέση της ερήμου με μοτό. Μαλάκες είναι οι Βεδουίνοι που πηγαίνουν με καμήλες?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #124
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Εγώ δεν βλέπω καμμία χρησιμότητα να πάει κάποιος στη μέση της ερήμου με μοτό. Μαλάκες είναι οι Βεδουίνοι που πηγαίνουν με καμήλες?
    Εμεις παντως μαλακες ειμαστε που θα χρειαστει να κατεβαινουμε κεντρο με γαιδουρια.
    Στο θεμα μας....δεν ειναι θεμα χρησιμοτητας, ειπαμεεεεεε!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #125
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ετσι όπως το πάτε, περιμένω να ακουστεί και BSA Scrambler ως ιδανική λύση.
    Χαχαχ χα Βύρωνα το ίδιο σκεφτήκαμε αλλά εσύ πρόλαβες και το έγραψες

    Νομίζω ένα DRZ400(Ε) με τον άθραυστό κινητηράκο και την κατάλληλη προετοιμασία (αναρτήσεις, προσθήκη μανιβέλας, υποπλαίσιο, ντεπόζιτο) είναι τέλειο για adventure riding.

    Μου είχε κάνει τρομερά θετική εντύπωση το δικό μου στο enduro τι ελάχιστη κατανάλωση είχε (με το kit της dynojet σεταρισμένο) και πόσο άθραυστο παρέμεινε μετά απο σκληρή χρήση 2 σεζόν (με εναλλαγή καθημερινής χρήσης, enduro το ένα ΣΚ, SM πίστα το άλλο).
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  6. #126
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Julius Προβολή μηνύματος
    Χαχαχ χα Βύρωνα το ίδιο σκεφτήκαμε αλλά εσύ πρόλαβες και το έγραψες

    Νομίζω ένα DRZ400(Ε) με τον άθραυστό κινητηράκο και την κατάλληλη προετοιμασία (αναρτήσεις, προσθήκη μανιβέλας, υποπλαίσιο, ντεπόζιτο) είναι τέλειο για adventure riding.

    Μου είχε κάνει τρομερά θετική εντύπωση το δικό μου στο enduro τι ελάχιστη κατανάλωση είχε (με το kit της dynojet σεταρισμένο) και πόσο άθραυστο παρέμεινε μετά απο σκληρή χρήση 2 σεζόν (με εναλλαγή καθημερινής χρήσης, enduro το ένα ΣΚ, SM πίστα το άλλο).
    οπου 'Ε' βαλε 'S' για αρκετα σημαντικους λογους, οπως υποπλαισιο και συμπιεση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #127
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εμεις παντως μαλακες ειμαστε που θα χρειαστει να κατεβαινουμε κεντρο με γαιδουρια.
    Στο θεμα μας....δεν ειναι θεμα χρησιμοτητας, ειπαμεεεεεε!
    Ναι ρε ντόκ, στο θέμα μας. Απλά η κουβέντα έχει επικεντρωθεί στις πιο ακραίες καταστάσεις που μπορεί να βρεθεί κάποιος με μοτό. Εκτός και ο ορισμός του μοτοσυκλετιστικού ζεν, είναι η Υποσαχάρια Αφρική.

    400.000.000 χλμ δρόμων-χωματόδρομων έχει ο πλανήτης. Ντε και καλά τι μπορεί να διασχίσει το Μαρόκο-Σομαλία διαμεσου της Σαχαρας ψάχνουμε?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #128
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ναι ρε ντόκ, στο θέμα μας. Απλά η κουβέντα έχει επικεντρωθεί στις πιο ακραίες καταστάσεις που μπορεί να βρεθεί κάποιος με μοτό. Εκτός και ο ορισμός του μοτοσυκλετιστικού ζεν, είναι η Υποσαχάρια Αφρική.

    400.000.000 χλμ δρόμων-χωματόδρομων έχει ο πλανήτης. Ντε και καλά τι μπορεί να διασχίσει το Μαρόκο-Σομαλία διαμεσου της Σαχαρας ψάχνουμε?

    Δεν εχεις αδικο, αλλα ορισαμε τον ορο κατα MikeG, οποτε το μοτοσακο μας θα πρεπει να μπορει να κανει και τετοια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #129
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    οπου 'Ε' βαλε 'S' για αρκετα σημαντικους λογους, οπως υποπλαισιο και συμπιεση.
    εγώ θα πάρω Ε και θα του φτιάξω το υποπλαίσιο


    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  10. #130
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Γύρισα πίσω και ξαναδιάβασα την απάντησή μου. Έχεις δίκιο να νομίζεις ότι "στην είπα" γιατί δεν έβαλα κανένα emo στο τέλος. Πίστεψέ με όμως δεν είχα καμία πρόθεση να κάνω κάτι τέτοιο. Πιο πολύ χιούμορ προσπάθησα να κάνω παρά να δείξω το ασυμβίβαστο της γνώμης σου με το θέμα. Εξάλλου έχοντας διαβάσει το ταξιδιωτικό σου και έχοντας ανταλλάξει και δυο κουβέντες από κοντά, μου ήταν πανεύκολο να καταλάβω πως ότι έγραψες, το έγραψες στο ποδάρι, όπως επίσης και την ουσία της τελευταίας σου πρότασης, η οποία δεν πέρασε απαρατήρητη. Αναγνωρίζω το γεγονός ότι έχεις μεγαλύτερη εμπειρία από μένα σε ταξίδια εκτός συνόρων και δεν είχα καμία πρόθεση να σε ειρωνευτώ βάζοντας στις ρόδες σου μια στοίβα κοτρόνες.

    Ο λόγος που επέλεξα τον τίτλο adv riding αντί για adv riding-bike είναι επειδή μέσα απ' την επιλογή της ιδανικής μηχανής διαφαίνεται το πως έχει ο καθένας μας αυτή την έννοια στο μυαλό του αλλά και κατά πόσο γνωρίζει τις πραγματικές απαιτήσεις ενός τέτοιου ταξιδιού.
    Έχω ήδη συμφωνήσει σε προηγούμενο ποστ, με την χρήση μη ιδανικών μηχανών έναντι της εναλλακτικής να μην κάνεις τίποτα και της αναγκαιότητας του συμβιβασμού σε τέτοιες περιστάσεις.
    Έγραψα ήδη ότι το ζητούμενο δεν ήταν να κάψουμε το παρόν στην αντιπαράθεση για το ποια είναι η κατάλληλη μηχανή ή ποιος έχει την πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο μυαλό του, αλλά να δούμε που συγκλίνουν οι απόψεις. Τροφή δλδ για προβληματισμό και σκέψη. Έτσι κι αλλιώς τα κριτήρια είναι τόσα πολλά που κανένας δεν μπορεί να αποφανθεί ποια είναι η σωστή απόφαση.
    Ήδη πολλές απ' τις αρχικές επιλογές δικαιολογήθηκαν χωρίς να κρίνει κάποιος την ορθότητα τους. Και είμαι σίγουρος ότι πολλές απόψεις θα αναθεωρηθούν και πολλές αντιλήψεις θα αλλάξουν, ενώ στην ουσία δεν θα καταλήξουμε πουθενά.

    Το R1 με αλουμινένιο top case και tkc γιατί δεν το έβαλες?

    Μπύρες και από μένα και χαίρομαι που έγραψες, γιατί αν δεν κάνω λάθος είχε καιρό να γράψεις.

    Πωπω ρε Daz...τσάμπα το πληκτρολογημα..Δεν υπάρχει καν θέμα ...Ήταν χιούμορ, αλλά δεν το έθεσα σωστά..sorry.. .Πάμε παρακάτω τώρα...

    Έχουμε και λέμε:

    1) Ελαφρύ μηχανάκι, άρα μονοκυλινδρο. Συμφωνώ και όχι μόνο για να μπουκάρεις στην Έρημο κλπ κλπ..Διότι και ένα 990 πχ μπαίνει...Αλλά για το βάθος χρόνου σε ένα ταξίδι... Μετά από 60-90 μέρες έχεις γίνει σαν τον Άγιο Ονούφριου και το μηχανάκι σε κουράζει απλά και μόνο να το βάζεις στο διπλό, σε μανούβρες κλπ..
    2) Τροφοδοσία καυσίμου. Για το θέμα αυτό δεν το κατέχω, δεν ξέρω, δεν παίρνω θέση.
    3) Σαμάρια vs Βαλίτσες, Αυτό λοιπόν δεν το είχα σκεφτεί, και είναι πολύ σωστή η τοποθέτηση για τα σαμάρια.. Σε σημείο που θα αναθεωρήσω..Αν και οι πλαϊνές υπερτερούν στο ότι μπορείς να μπεις να κατουρήσεις σε ένα καφέ στην Σενεγάλη χωρίς να έχεις το νου σου στα σαμάρια.. Δεν βάζεις αυτοκόλλητα βέβαια, αλλά και αυτό είναι μια φάση που περνάς. Σαν το κράνος στην αρχή..χαχα...
    4) Ντεπόζιτο αυτονομίας, Προσωπικά δεν είμαι υπέρ, διότι όταν το φουλαρεις αυτό το πράμα(πχ990) είναι σαν να καβάλας δεινόσαυρο. Όλοι έχουν ψύχωση με το καύσιμο και τις αυτονομιες .. Είναι η νούμερο ένα ερώτηση σε ταξιαδαριδες adv.. Όσο και να διαβάσεις για ένα μέρος που θα πας, την καλύτερη πληροφόρηση θα την πάρεις εκεί επιτόπου. Αρα η έχεις κάνιστρο μαζί σου η ακομα καλύτερα τσιμπάς ένα μπετονακι απο ντόπιο και ξεκινάς... Βέβαια σχετικό είναι και αυτό - θα φάω κράξιμο-... Αν και σπάνια έχω διαβάσει για κάποιον που να μπήκε σε off road δρόμους και να χρειάστηκε αυτονομία πάνω από 500-600κμ..
    5) Να βάζεις χέρι, Γιατί πρέπει αυτόματα να συνεπάγεται και με αρχαίο μηχανάκι?

    και το σημαντικότερο όλων

    6) Η σέλα τέλος πάντων πρέπει να είναι προβατίνα η όχι?
    Τελευταία τροποποίηση από Gallos; 24/10/2013 στις 12:46.
    Me gusta la moto, me gustas tu....

  11. #131
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τα R/GS της δεκαείας του 80 ηταν πιο γερά και πιο ελαφριά και εγω προσωπικά τα θεωρώ σαν τα πιο κατάλληλα γι αυτη τη δουλειά, για τον απλό λόγο οτι δεν θα μείνει πουθενά, και ειναι υπερβολικα απλό σε συντήρηση η τυχόν βλάβη.
    Βεβαια είναι όλα λιωμένα σήμερα, οπότε το δύσκολο είναι να βρείς ενα καλό.
    Το R80GS του 1980 ηταν 186 κιλά με γεμάτο το τεπόζιτο των 19,5 λίτρων ενώ το αντίστοιχο Dakar ηταν 205 κιλά με γεματο τεπόζιτο 32 λίτρων.
    Οσο για το 'πρόβλημα' των καρμπ σε μεγάλα υψόμετρα, είναι πολύ εύκολο να τα ανοίξεις και να αλλάξεις 2 ζιγκλέρ, γίνεται σε 10 λεπτα.
    Αν μείνεις απο τρόμπα/TPS με ψεκαστό και δεν έχεις μαζί σου, απλά την έκατσες.
    +1 άσε που έχει και το μπόξερ να κρατήσει το παλάτζο άμα πας να πέσεις

    το ζήτημα είναι που θα βρεις τέτοια σε καλή κατάσταση οικονομικά(είχε ενας σε γκαραζ ενα R100gs και δεν το έδινε ούτε για τρία χιλιάρικα)

  12. #132

  13. #133
    ναι οκ σκυλιά του πολέμου ... και εδώ να πω και εγώ τη μαλακία μου ... κι αν αγοράσω μια -λεμε παράδειγμα μην πεστε να με φάτε- Αφρικα :a29: σε τιποτένια τιμή και αρχίσω τα κοψε- ραψε (αν αφαιρέσεις μουτρα σιδεριές μεταλλικο ντεποζιτο και το μισό υποπλαίσιο κερδίζεις πολύ ) .... δεν με πάει ;;;

  14. #134
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Boys σας παρακολουθώ αλλά δεν έχω και πολύ χρόνο να γράψω γιατί όλα τρέχουν για μένα αυτή την περίοδο και μαζί τους τρέχω και εγώ. Δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να ξαναγράψω ούτε τι τροπή θα πάρει το θρεντ μέχρι τότε αλλά το αφήνω πάνω σας.
    Sent from me using a computer.

  15. #135
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.402
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ετσι όπως το πάτε, περιμένω να ακουστεί και BSA Scrambler ως ιδανική λύση.


    R51/3 λέμεεεεεεεεεεεε
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

Σελίδα 9 από 30 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2015, 02:44
  2. Adventure Riding tips
    από MikeG στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2013, 13:36
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2013, 23:35
  4. Adventure Riding.....Τότε και Τώρα....
    από SVX στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2009, 13:34
  5. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF