moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αναλόγως το ύψος του αναβάτη και τη θέση οδήγησης. Ένα ψηλό και ανοιχτό τιμόνι είναι πολύ διαφορετικό από ένα ζευγάρι κλιπ-ον (μιλάμε πάντα για γυμνό,ε; ). Εντάξει, αν τα 120 φαίνονται κουραστικά σε κάποιον, ας το αφήσει το σπορ καλύτερα. Αλλά και ταξίδι με γυμνό και 220, μου φαίνεται εξωπραγματικό...
Τωρα μιλάμε για τη πατεντα του endopandou ή γενικότερα;
Μου συγκρινετε ενα δικυλινδρο γυμνο με ενα φερινγκάτο SS ;
Σε ποιον πλανήτη που λεει και ο Αντωνης;
Ban 'em all
Ο ντέβιλ και εγώ νομίζω ότι είμαστε εντελώς σαφείς πως μιλάμε για την πατέντα.
Χωρίς τη ζελατίνα δεν υπάρχει σημείο επαφής με τα ss στην αεροδυναμική.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δηλαδή μου λέτε οτι με ενα γυμνο στην "φυσιολογική" τελική του και καποια ζελατινα κλπ ταξιδευει καλύτερα απο ενα χιλιαρι με φερηνγκ στα ρελαντι του στα 200;
Εμμονές είναι παιδια αυτα...![]()
Ban 'em all
Ο αέρας σε χτυπάει στο κράνος. Αν σκύψεις ελάχιστα το πιάνει ακόμα λιγότερο. Οι ώμοι είναι εκτεθειμένοι όσο και στα μοντέρνα ss. Τα χέρια όμως είναι εντελώς εκτεθειμένα θέλει καλά γάντια γιατί αν φας κάνα χαλικάκι, κλαις... Η διαφορά υπέρ των ss έρχεται μετά τα 200 που λόγω κλιπ ον σκύβεις εύκολα.
α ναι τώρα που το είπε ο Χάρης... Χωρίς ωτοασπίδες είναι σπαστικός ο θόρυβος.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Ταξιδι με 220 κ γυμνο δεν γινεται κ να ειναι φυσιολογικο. Εκτος κ αν πας φυσιοθεραπειες μετα. Εδω εμεις με τα ss που σαν καλυψη εχουν απειρως καλυτερη κ διαφωνουμε σε πολλα. Τελοσπαντων ο καθενας οτι νομιζει απλα κανονας δεν βγαινει. Αν ειναι να κανω ταξιδι ξαπλα σε ενα γυμνο στις 90 μοιρες κ να νιωθω χειροτερα απο το ss δεν λεει...
Ride(s) the wind of change...
ούτε γυμνό ούτε ss...sport touring και γαμάς , με γυμνό πάντως μέχρι τα 150-160 είσαι αρκετά καλά ανάλογα και με τη μέρα , γιατί αν έχει αέρα ,από μόνη της σε πήρε και σε σήκωσε από τα 100 κιόλλας. τα 220 δεν νομίζω να τα αντέχεις για πάνω από 10λεπτά με γυμνό όχι για ώρες χωρίς καμια προστασία !!! τώρα με κάτι ιδιοκατασκευές μασκάκια και λοιπά κόλπα από όσα είδα του έντου είναι αρκετά καλή λύση !!!!
Respect mah authoritah!!!!
παει το cb1 220 εστω και στο κοντερ?
εγω ενα cb400 που ειχα μετα τα 120 κατεβαζακαντηλια με την αεροδυναμικη τουβλου που ειχε. ουτε καν καμπυλη δεν ειχε το μπροστινο φαναρι.
ενα er6 γυμνο παντως που οδηγησα το πηγαινα ανετα με 140 αλλα απ τα 170 ενοχλουσε αποτομα ο αερας. Ηταν και χωρις ζελατινα να σημειωσω.
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!