ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Βγάζει το 400ρι bross 220 κοντερίσια που το 600 hornet δεν θα δει ποτέ στη ζωή του....
Πάω στο διπλανό χωριό, εδώ δεν έμεινε κανένας.
Τελευταία τροποποίηση από sniper; 25/10/2013 στις 11:06.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Ναι οκ όλα είναι πιθανά, αλλά στο τελευταίο υπερβάλλεις. Καμμια ώρα αντέχω συνεχόμενα στην τελική του και μετά μουδιάζει ο καρπός απ΄το καρύδωμα.
Το θέμα της κουβέντας δεν κατάλαβα καλά...
Το αν το CB-1 μπορεί να πηγαίνει μ.ω.τ 180 σε ταξίδι?
Η αντοχή του καθένα μας στον αέρα?
Το αν τα γυμνά ταξιδεύουν σαν Busa (ή έστω σαν SS) στα 200?
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Πώς είναι δυνατόν όμως να συζητιούνται 2 ή 3 διαφορετικά αντικείμενα στο ίδιο θέμα;
Άλλο θέμα είναι η ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει το ευγενές του έντο με τη μόντα που έχει κάνει, άλλο τι μπορούν να κάνουν γενικώς τα γυμνά και άλλο τι αντέχει ο οποιοσδήποτε αναβάτης για γρήγορο ταξίδι (τι είδους μηχανάκι και τι ταχύτητα ταξιδιού).
1. Για τη μόντα του έντο που παρατηρούσα πρόσφατα, και χωρίς να μπορώ να εκφέρω καλύτερη άποψη αφού δεν το έχω οδηγήσει, προφανώς για να πηγαίνει όπως πηγαίνει μάλλον το έχει ρυθμίσει καλά.
Για το αισθητικό κομμάτι: ισχύει το "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα". Σε κάποιον μπορεί να μην αρέσει, όπως μπορεί να μην αρέσει και το μπικίνι που έχω φορέσει εγώ (για μασκάκι μιλάω, όχι για μαγιό), αλλά μέχρι εκεί αφορά τον οποιοδήποτε άλλο, από τη στιγμή που το μασκάκι είναι τοποθετημένο με ασφάλεια και που αποδίδει αυτό που χρειάζομαι. Το αν αποδίδει αυτό που χρειάζομαι για να πάω ένα μακρύ γρήγορο ταξίδι, το ξέρω μόνο εγώ που το οδηγάω.
2. Για το τί μπορούν να κάνουν τα γυμνά σε ταξίδι: μπορεί να αναφερόμαστε στα γυμνά ως μια ενιαία κατηγορία, αλλά μάλλον από μηχανή σε μηχανή υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Και σίγουρα δεν καίνε όλα το ίδιο πχ στα 180. Και το cb1 άλλων δεκαετιών γυμνό είναι, όπως και το streettriple, hornet, gsx1400, cb1300 cb900, b-king. Κάθε μια απο αυτές έχει τις δικές της ιδιότητες σε υψηλές ταχύτητες και έχοντας ταξιδέψει με το cb1300 δε σημαίνει πως ξέρω πως είναι να ταξιδεύεις με το b-king ή το cb1. Άλλωστε σε κάποιες απο αυτές είναι εύκολο να βάλεις κάποιο μασκάκι που να αποδίδει ενώ σε άλλες τρέχα γύρευε να βρεις aftermarket. Θυμάμαι ταξίδι με magna 500 το '95, όπου η μηχανή έγραφε 200 στο κοντέρ αλλά μετά τα 140 ουσιαστικά πάλευες με τον αέρα, με τον εξοπλισμό της εποχής βέβαια... Και μια ζελατίνα kappa έκανε μεγάλη διαφορά!
3. Ως προς τις δυνατότητες του αναβάτη για ταξίδι με γυμνό και υψηλές ταχύτητες: φυσική κατάσταση, διάθεση, ιδιοσυγκρασία, ικανότητες, προσωπική κ@υλα και άλλες παράμετροι όπως ο σωστός εξοπλισμός, παίζουν μεγάλο ρόλο.
Προσωπικά, πρόσφατα έκανα μεγάλο ταξίδι με γυμνό (cb1300), χωρίς να έχω καλύτερη φυσική κατάσταση από πολλούς εδώ μέσα. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως αν είχα το fjr του Σπύρου θα το είχα κάνει με λιγότερες στάσεις για βενζίνη και αρκετά πιο άνετα και ξεκούραστα στις ίδιες ταχύτητες (από 140 ως 200 και κυρίως στην περιοχή 160-180), όμως δεν θα ένιωθα το ίδιο. Αυτός είναι ο παράγοντας κ@υλα και ιδιοσυγκρασία. Εμένα μου αρέσει να βλέπω τον ανοιχτό δρόμο γύρω μου χωρίς πλαστικά πάνελ στο οπτικό μου πεδίο (πέρα από το μασκάκι) και να είμαι έξω από τη μηχανή στον αέρα, με καλό εξοπλισμό βέβαια που αγόρασα για τέτοια χρήση. Άλλαξα 3 κράνη για να πετύχω αυτό που αποδίδει καλύτερα στη μηχανή που χρησιμοποιώ και πιθανόν αν κρατούσα το προηγούμενο κράνος μου να έλεγα τώρα πως ταξίδι με γυμνό δεν γίνεται πάνω από 140 χαω.
Γενικώς η κ@υλα σε οδηγεί να κάνεις πράγματα που φαίνονται δύσκολα, όπως όλοι γνωρίζετε. Όταν αυτό που πας να καβαλήσεις σου τη δίνει, τότε δεν πα να είναι άσχημο, δύσκολο, βαρύ, αντιοικονομικό κτλ, θα το πάρεις, θα το πας 1000 χιλιόμετρα και θα το γουστάρεις.
Sorry για το mega post...
το θεμα της κουβεντας...αν εχω καταλαβει και εγω καλα...
ειναι κατα ποσο μπορουν τα γυμνα με μια προσθηκη οπως η ζελατινα, να μπορουν να ταξιδεψουν για καμποση ωρα με 200χλμ...
το ολο θεμα ξεκινησε με το sd 1290 και επειδη ο endopandou εχει κανει την πατεντα στο δικο του το sd με την ζελατινα και αλλαξαμε λιγο μοτο, διαπιστωσα οτι μπορεις να πηγαινεις με 200 και 220 σε ολο το "ταξιδι" Χαλκιδα -Αθηνα...και υπ'οψιν, δεν μπορουσα να σκυψω ακριβως πισω απο την ζελατινα, επειδη ειχε την καμερα στο ντεποζιτο...και δεν μιλαμε για καμια gopro...αυτη πρεπει να ειχε και ο Κολοκοτρωνης στα Δερβενακια (για να καταλαβεις το μεγεθος της)...![]()
αν εγω μπορω να πηγαινω τερμα γκαζι μεχρι την Χαλκιδα, αλλος μεχρι την Λιβαδεια, αλλος μεχρι την Λαμια και καποιος τελευταιος μεχρι την θεσ/νικη, ειναι θεμα ανθρωπου...