Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: thunderace ποια ειναι η σωστη λυση;

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617

    thunderace ποια ειναι η σωστη λυση;

    Λοιπον παιδια, θα σας πω το ιστορικο της μοτο και μετα θα ηθελα, αν καποιος γνωριζει να μου προτεινει σωστη λυση
    Η μοτο αγοραστηκε μεταχειρισμενη το 2002. Εξωτερικα ητανε σχεδον τελεια,τα φρενα -αναρτησεις δουλευαν σαν καινουργια.Ο κινητηρας δουλευε ησυχα, χωρις μηχανικους θορυβους κλπ. Μονο μελανο σημειο, πολλες βιδες και στο πλαισιο και στον κινητηρα ειχανε διαβρωθη απο την εκθεση κοντα σε θαλασσα. Το θεωρησα λογικο, αφου προερχοταν απο νησι. Παμε στα ασχημα τωρα: πολυ γρηγορα ανακαλυψα οτι καει λαδια.Και αυτο ειναι φυσιολογικο οταν μιλαμε για Thunderace. Αυτο διαβαζα σε ολα τα φορουμ. Ολα τα thunderace καινε λαδι. Για να μη πολυλογω περασαν τα χρονια, η μοτο εξωτερικα ειναι ακομα σε πολυ καλη κατασταση, ΑΛΛΑ.....πλεον εχω το πρωτο συγχρονο τετρακυλινδρο διχρονο χιλιαρι Απλα να πω οτι δεν πας ταξιδι πχ αθηνα αγρινιο χωρις κανα δυο λιτρα λαδι μαζι σου.ΜΟΝΟ αν δεν το πας πανω απο 6 χιλιαδες στροφες. Γιατι απο 6 και πανω μεταμορφωνεται σε tzr. Το περιεργο ειναι οτι απο επιδοσεις ειναι ακομα οκ, περνει με την πρωτη εμπρος και γενικα δεν εχει παρουσιασει ολα αυτα τα χρονια τιποτα αλλο.
    Και η ερωτηση για να μην σας κουραζω αλλο:προτεινετε μου μια δοκιμασμενη λυση, να επισκευαστει, να μην καιει λαδια, γιατι βλεπω με την τρεχουσα οικονομικη κατασταση(την δικη μου) μαλλον με αυτο θα γερασω οχι οτι δεν το γουσταρω δηλαδη. Φωτο θα βαλω αργοτερα.

  2. #2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    Λοιπον παιδια, θα σας πω το ιστορικο της μοτο και μετα θα ηθελα, αν καποιος γνωριζει να μου προτεινει σωστη λυση
    Η μοτο αγοραστηκε μεταχειρισμενη το 2002. Εξωτερικα ητανε σχεδον τελεια,τα φρενα -αναρτησεις δουλευαν σαν καινουργια.Ο κινητηρας δουλευε ησυχα, χωρις μηχανικους θορυβους κλπ. Μονο μελανο σημειο, πολλες βιδες και στο πλαισιο και στον κινητηρα ειχανε διαβρωθη απο την εκθεση κοντα σε θαλασσα. Το θεωρησα λογικο, αφου προερχοταν απο νησι. Παμε στα ασχημα τωρα: πολυ γρηγορα ανακαλυψα οτι καει λαδια.Και αυτο ειναι φυσιολογικο οταν μιλαμε για Thunderace. Αυτο διαβαζα σε ολα τα φορουμ. Ολα τα thunderace καινε λαδι. Για να μη πολυλογω περασαν τα χρονια, η μοτο εξωτερικα ειναι ακομα σε πολυ καλη κατασταση, ΑΛΛΑ.....πλεον εχω το πρωτο συγχρονο τετρακυλινδρο διχρονο χιλιαρι Απλα να πω οτι δεν πας ταξιδι πχ αθηνα αγρινιο χωρις κανα δυο λιτρα λαδι μαζι σου.ΜΟΝΟ αν δεν το πας πανω απο 6 χιλιαδες στροφες. Γιατι απο 6 και πανω μεταμορφωνεται σε tzr. Το περιεργο ειναι οτι απο επιδοσεις ειναι ακομα οκ, περνει με την πρωτη εμπρος και γενικα δεν εχει παρουσιασει ολα αυτα τα χρονια τιποτα αλλο.
    Και η ερωτηση για να μην σας κουραζω αλλο:προτεινετε μου μια δοκιμασμενη λυση, να επισκευαστει, να μην καιει λαδια, γιατι βλεπω με την τρεχουσα οικονομικη κατασταση(την δικη μου) μαλλον με αυτο θα γερασω οχι οτι δεν το γουσταρω δηλαδη. Φωτο θα βαλω αργοτερα.
    τι εννοεις δοκιμασμένη λύση ;;



    κανονικά κατεβάζεις το μοτέρ , το ανοίγεις , μετράς ανοχές , και αλλάζεις ότι χρειάζεται ....το ζήτημα είναι αν αυτό το πράγμα στην καλύτερη των περιπτώσεων (που δεν χρειάζεται ρεκτιφιέ- πιστονια) θέλεις μονο τρίψιμο χυτωνιων και ελατήρια ,τσιμουχάκια και τρίψιμο βαλβιδων και φλατζες

    και σε πάει κανα χιλιάρικο - αυτή είναι η καλύτερη λύση

    το θέμα είναι σε συμφέρει μέσα στην κρίση να ριξεις τοσα λ7 σε παλιό μηχανάκι ;;

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC00044.jpg 
Προβολές:	193 
Μέγεθος:	103,8 KB 
ID:	302215 ποσο παλιο μηχανακι!!!!!

  4. #4
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Υπάρχει και η περίπτωση να περνάει τα λάδια από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, και όχι από τα ελατήρια των εμβόλων. Το έχει δει μηχανικός;

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Aπο λαδια τι βαζεις?Εχεις δοκιμασει αλλη μαρκα?ισως ημισυνθετικα,αλλο ιξωδες?

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Θα εχεις συντομα PM
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Aυτοί οι κινητήρες το έχουν αυτό το κακό. Και όχι μονο τα Thunderace αλλά και τα παλιότερα FZR1000 Exup αλλά και τα YZF750 κλπ.
    Ιδια οικογένεια είναι.

    Τι λάδι βάζεις?
    Θα σου πρότεινα να βαλεις λίγο παχύτερο λάδι για να βελτιωθεί η κατάσταση, έτσι κι αλλιώς δεν ζούμε σε χώρα με χαμηλές θερμοκρασίες.
    Δοκίμασε πχ ενα καλό ημισυνθετικό 20-50 και δες το αποτέλεσμα.
    Αν συνεχίζει και το καίει, θα μπορούσες να βαζεις και ορυκτέλαιο 20-50 να σου έρχεται πιο φτηνα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και η περίπτωση να περνάει τα λάδια από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, και όχι από τα ελατήρια των εμβόλων. Το έχει δει μηχανικός;
    Οσο και να ακουγετε περιεργο φιλε μου, ΔΕΝ το εχω παει ποτε συνεργειο. Ολα τα σερβις τα εκανα ολα αυτα τα χρονια μονος μου. Και για να μην παρεξηγηθω, οταν ενοω σερβις, ενοω:λαδια φιλτρα(ολα) μπουζι τακακια υγρα φρενων. Α.. και μια αλλαγη δισκων συμπλεκτη-ελατηρια. Δεν το εχω παει ποτε για ρυθμιση βαλβιδων-καρπυρατερ, αν και νομιζω οτι βαλβιδες μαλλον θελουν.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Aυτοί οι κινητήρες το έχουν αυτό το κακό. Και όχι μονο τα Thunderace αλλά και τα παλιότερα FZR1000 Exup αλλά και τα YZF750 κλπ.
    Ιδια οικογένεια είναι.

    Τι λάδι βάζεις?
    Θα σου πρότεινα να βαλεις λίγο παχύτερο λάδι για να βελτιωθεί η κατάσταση, έτσι κι αλλιώς δεν ζούμε σε χώρα με χαμηλές θερμοκρασίες.
    Δοκίμασε πχ ενα καλό ημισυνθετικό 20-50 και δες το αποτέλεσμα.
    Αν συνεχίζει και το καίει, θα μπορούσες να βαζεις και ορυκτέλαιο 20-50 να σου έρχεται πιο φτηνα.
    οτι και να του εχω βαλει ΟΛΑ τα κανει καπνο. ΟΛΑ

  10. #10
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Καλά κάνεις και του κάνεις τα σέρβις μόνος σου. Απλά κάποιες εργασίες είναι δύσκολο να γίνουν στο σπίτι... Πάντως, απ' οτι καταλαβαινω θα πρέπει να πας για ελατήρια. Πάρε προσφορές, αν και σίγουρα θα τσούξει!

  11. #11
    Η σωστη λυση ειναι ενα leak down test
    http://www.wcengineering.com/articles/leakdown.html
    http://www.youtube.com/watch?v=ofSiTGeLXvc

    Αλλα καλη τυχη στο να βρεις μηχανικο που να ξερει τι ειναι και τι πρεπει να κανει-ελεγξει...

    Αν εχεις μερακι και κομπρεσερ φτιαχνεις μονος σου τον ρυθμιστη πιεσης (απο πιστολι φουσκοματος ελαστικων ειχα φτιαξει εγω και μια χαρα δοκιμη ηταν) και καθεσε να ακουσεις απο που χανετε ο αερας (εξατμιση, καρμπ, καρτερ, κεαφαλη, ψυγειο νερου κτλπ).

  12. #12
    ένας μηχανικός που ξέρει τι κάνει μπορεί να σου βρει την πιθανότερη αιτία χωρίς να κατεβάσει κινητήρα.όπως είπε κι ο απου παν' υπάρχουν διάφορα τεστ που μπορείς να κάνεις..αν και πιστεύω ο DrBig θα σε έχει καλύψει με το πμ.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #13
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Από την πήρα μου στα FZR, η ποιο απλή λύση είναι Rock Oil ημι συνθετικό μετά θα σου έλεγα να μετρήσεις συμπίεση για αρχή να δεις αν είσαι στα όρια, μετά να κοιτάξεις να αλλάξεις τσιμουχάκια και οδηγούς βαλβίδων όπου εκεί "πονάνε" ΟΛΑ τα ΥΑΜΑΗΑ του λίτρου αλλά να προσέξεις τα χρώματα στους οδηγούς ,αυτό βέβαια θα στο πουν στο τόρνο που θα πας το καπάκι.
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  14. #14
    Ρε μάγκες όλα καλά τα λέτε και για μέτρηση συμπίεσης και μακάρι να λυνόταν το θέμα με μια αλλαγή λαδιών με παχύτερο ...

    αλλα εδώ ο άνθρωπος έγραψε στο πρωτο ποστ για κοντά 2 λτ κατανάλωση Αγρίνιο-Αθηνα τι να σου κάνει το ιξώδες να τσιμεντώσει τα χιτώνια ;;;

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Παιδια σας ευχαριστω ολους οσους απαντησατε και γραψατε συμβουλες,γνωμες κλπ.Απο οτι καταλαβα δεν γλυτωνω πιστονια κομπλε-τσιμουχακια-φλατζες κλπ για να γινει σωστη δουλεια.Εδω ομως μου γενναται μια αποροια.Εστω και επισκευαστη σωστα (ολα μαμα) ποιος μου λεει οτι σχετικα συντομα δεν θα εχω παλι τα ιδια; Σε φορουμ του εξωτερικου οσοι τα επισκευαζουν βαζουν πιστονια wossner-wiseco-je κλπ.Εχει καποιος αναλογη εμπειρια, εστω και σε αλλο τατρακυλινδρο;
    υγ. Παντος οτι και να γινει ,δυστηχως δεν θα το κανω αμεσσα,λογο οικονομικης στενοτητας, αλλα θα κρατησω τις συμβουλε σας για το (ελπιζω) κοντινο μελλων.Ξανα ευχαριστω.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2011, 13:34
  2. Ποια ειναι η καλυτερη βελτιωση που μπορει να κανει κανεις Α.Turbo Β.Compressor C.Nos?
    από pavlaras1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 11:52
  3. Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2005, 20:01
  4. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2004, 09:22
  5. Ποια Ειναι Η Πραγματικη Εννοια Τηs Παγκοσμιοποιησηs ;
    από greekshadow στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2003, 15:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF