Εχω ένα innova (καρμπ) τού 2004.Πρίν μέρες σταμάτησε νά έχει φώτα καί μετά έμεινε καί από μπαταρία.Αλλαξα ανορθωτή καί μπαταρία αλλά τό πρόβλημα παραμένει.Τι άλλο νά κοιτάξω?
Εχω ένα innova (καρμπ) τού 2004.Πρίν μέρες σταμάτησε νά έχει φώτα καί μετά έμεινε καί από μπαταρία.Αλλαξα ανορθωτή καί μπαταρία αλλά τό πρόβλημα παραμένει.Τι άλλο νά κοιτάξω?
πώς μετράω τά πηνία?είναι 3 καλώδια.πολυμετρο έχω.
ναι 2 καλώδια όμως χρειάζεσαι το άλλο είναι του σπινθιριστή .... μέτρα ωμική αντίσταση στον ακροδέκτη τα καλώδια (λευκό και γείωση) όταν είναι κρύο το μηχανάκι και αν στα βγάζει σωστά μέτρα τα ξανά με ζεστό κινητήρα και κατα 99% θα το βρείς εκεί το πρόβλημα ... η ωμική αντίσταση για πηνια οκ είναι μεταξυ 0,2 και 1Ω ...
καλά άσχετο ... όταν έμεινες από μπαταρία τι υπέθεσες και άλλαξες και ανορθωτή ;; μέτρησες τίποτα η έτσι σου είπανε να κάνεις ;;
α ναι και την ταση μετρα ... κάτω από 15 και πάνω απο 13,5 βόλτ στις 5000 σαλ και με ανοιχτα όλα τα φωτα και φορτισμένη μπαταρια
απλά τό υπέθεσα.την μπαταρια τη φωρτησα.μετραω 12,5 V(οσες στροφες και να δωδω στο μοτερ). τα πηνια τωρα. (ασπρο-γειωση)=3,5KΩ.(πρασινο-γειωση)=15Ω.
Αλλαξα πηνια αλλα οταν ανεβασω στροφες καιει τις λαμπες.Τι αλλο να φταιει?
Ανορθωτης....Εκτος του να μετατρεπει το ρευμα απο εναλλασομενο σε συνεχες,εκτελει και χρεη σταθεροποιητη,για τα οποια πλεον δεν ειναι σε θεση,οποτε πας για αλλον.
Πιο απλα αφηνει την ενταση του ρευματος να ξεπερασει την προκαθορισμενη με αποτελεσμα να σου καιει τις λαμπες.
Θα κοιταξω να βρω γνησιο να τον δοκειμασω.η διαφορα στην τιμη ειναι μεγαλη.Πηνια-ανορθωτη εχω βαλει ιμιτασιον
γιατι δεν ξαναβαζεις το δικο του ανωρθοτη αφου απ τα λεγομενα δεν ειχε προβλημα