ταξιδάκι με 200+ και γυμνό μοτόρι...-ταξιδι mazda mx5 5 ατομα!!!!
βρες την διαφορα και κερδισε!
ταξιδάκι με 200+ και γυμνό μοτόρι...-ταξιδι mazda mx5 5 ατομα!!!!
βρες την διαφορα και κερδισε!
δεν θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκροθαυτη!!!!!:a36:
Εσυ-εγω δεν μπορουμε,καποιοι μπορουν.
Αυτο δεν εχεις καταλαβει.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Εγω μπορω, απλα δεν το κάνω για λόγους οικονομίας , μένω στα 170-180 ! Με ενα 1000 που θα είχε καλύτερη οικονομία σε αυτα τα χιλιομετρα άνετα !!
Απορώ γιατί το ψάχνετε....;
Ενα φαιρινγκάτο μηχανακι παντα θα ειναι πιο ξεκουραστο, οικονομικοτερο σε ταξιδι υψηλών ταχυτητων απέναντι σε ενα στρητφαιτερ. Δεν το λεω μονο εγω αλλα η φυσική/αεροδυναμική.
Τα στρητφαιτερ* ειναι γυμνα, χιλιαρια+ συνηθως με απουσια παντελώς φαιρινγκ. Συνεπως δεν μιλαμε για εξακοσαράκια στρητ μηχανάκια ουτε μπικινατα ουτε ρετρο καφε ρεησερς.
Το SD ειναι ειδικοτερο απο τα αλλα στρητφαϊτερ και μαζι με το τριπλ εχουν παντελή απουσια προστασίας. Αυτό σημαίνει οτι πάνω απο μιση ωρα οδήγησης οβερ 170-180χλμ βγαινεις οφ, δεν πα να σαι και ο σουπερμαν. Συνεπώς ειναι μια διασκεδαστική μηχανή για πολη, για φαναρια, για μικρες γρηγορες διαδρομές, για αναβασεις βουνων στροφηλικια κλπ... ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ εθνικής πως να το κανουμε; Ουτε υποτυπώδες 100+100 χλμ... ξενερώνεις πως το λενε. Αν εχεις και πειρα απο μεγαλα SS ή μη ταξιδιαρικα μηχανάκια θα σου φανει λίγο στο ταξίδι.....
Οι παραπάνω λόγοι τα κάνουν ειδικά μηχανάκια χαμηλης χρηστικότητας οπως ειπώθηκε... αργα ή γρηγορα τα βαριέσαι γιατι ισως μια πιστα ίσως ενα ταξίδι ίσως μια γρήγορη βολτα σου ζητησουν κατι περισσότερο απο αυτα που μπορούν να σου προσφέρουν...
* Μην ξεχνάμε οτι η στρητφαιτερ κατηγορια γεννηθηκε απο σκορπισμενα SS που μεχρι να αποκατασταθουν τα σπασμενα φαιρηνγκ κλπ τους εβαζες καρατιμονα και ενα φαναρι για την πολη και κυκλοφορούσες.
Ban 'em all
ΛΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ...................ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΣΤΡΗΤ ΦΩΤΙΑ ΜΟΥ................
Καί θά γαζώσω Άθήνα - Θεσσαλονίκη σερί χωρίς στάση μέ 220 τουλάχιστον.
Μετά πάω γιά φυσικοθεραπείες........τό βράδυ δουλεύω πόρτα.
Έχω καί ένα πρόβλημα μέ τό παπί μου,πάνω άπό τά 180 κουνάει έπειδή είναι γυμνό...!!
Ρε φίλε, παρακολουθώ εδώ και 2 σελίδες που μπήκες με φόρα για να σχολιάζεις το πόσο δεν τον βολεύει, κατά τη γνώμη σου και την εμπειρία σου φαντάζομαι, το μηχανάκι του άλλου...
Χωρίς κόμπλεξ και αντιπαράθεση, έχεις λόγο που είσαι τόσο απόλυτος; έχεις καβαλήσει το εν λόγο μηχανάκι; (καταλαβαίνεις πως η συζήτηση είναι για το sd, έτσι? ) Έχεις κάνει ταξίδια με γυμνά μηχανάκια με ζελατίνα και χωρίς; Γενικά αυτά που λες τα ξέρεις ή μιλάς για πλάκα και με βάσει αυτά που έχεις ακούσει;
Γιατί δε μου φαίνεσαι να έχεις περάσει και πολλά χρόνια πάνω σε μια σέλα για να έχεις τόσο απόλυτες γνώμες... Μπορεί να κάνω και λάθος!
Η κουβέντα εδώ είναι για γυμνά γενικά, όχι μόνο για τον υπερδούκα.
Όσο για τα μηχανάκια με φαίρινγκ δεν είναι σωστό να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι.
Άλλο ταξίδι κάνεις με ένα gsxr600 κι άλλο με ένα fjr.
Γιατί τα γυμνά να μην έχουν ζελατίνα; Τι είναι; 1970 να έχουν μόνο ένα στρογγυλοφάναρο;
Και ναι, στα 200+ ενα φαιριγκάτο με προστατεύει καλύτερα. Αλλα εμενα προσωπικά τα κλιπον με κουράζουν.
Το όλο κόνσεπτ των SS με τα καλά μελετημένα πλέον φαίρινγκ είναι να μπορούν να διοχετεύουν τον αέρα όσο το δυνατόν πιο γλυκά, χωρίς να φέρνουν αντίσταση και να κόβουν χλμ σε δεδομένες στροφές κινητήρα αλλά και να τον διώχνουν μακριά από τον αναβάτη(σώμα, χέρια, πόδια, ώμους). Συνεπώς, από τα 0 μέχρι τα όσα, έχουν καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά από οποιοδήποτε γυμνό, ακόμα και από γυμνό με ζελατίνα...
Φαντάζομαι ότι τα κλιπ ον έναντι της καρατιμόνας θα ναι πιο βολικά στην εθνική καθότι σε αναγκάζουν να έχεις τα χέρια πιο κλειστά απ΄ότι με το τιμόνι...
To πιό άνετο γυμνό για πολλά χλμ είναι μαλλον αυτό και μετα πρέπει να ακολουθεί το Tuono.
Ειναι πολύ μακρύ με ενα τζαμάκι μπροστά μπροστά και την σέλλα χαμηλά. Δεν καταλαβαίνεις τα χλμ καθόλου σε σχεση με τα νορμάλ γυμνά.
το ταξίδι με 200+ τελικά ειναι για Αθήνα Λουτράκι η Αθήνα Χαλκίδα δηλαδή?
Γιατί αυτα τα έχω κάνει άνετα και μαλιστα και με 2 γυμνά, αλλά με τζαμάκια. Απλά δεν το θεωρώ ταξίδι.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Θεωρώ εαυτόν ολίγον "ανώμαλο",μιας και εδώ και 10 χρόνια,φορτώνω το 600RR3 με σαμάρια/μπαγκάζια/συναναβάτη κλπ και γυρίζω από δω κ απο κει.200+ δεν βλέπω,γιατί η τσιμπιές από την συναναβάτη πάνε σύννεφο.Μοναχικές καταδρομικές με ένα μπουκάλι πάγο και 2 σπαστούς καφέδες είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν τις θεωρώ ταξίδι.
Σκέφτομαι να το γυρίσω στον γυμνισμό (cb1300/xjr1300),γι αυτό και διάβασα όλο το νήμα post by post.Βρε παιδιά,ένας αδελφός "ανώμαλος" δεν μας είπε, πώς φορτώνονται τα γυμνά;Εύκολα/δύσκολα;Πόσο επηρεάζει το φόρτωμα την συμπεριφορά της μηχανής;Με τι ταχύτητες ταξιδεύετε 2κάβαλο;Ακούτε κ εσείς "Σταμάταααα μούδιασαν τα πόδια μου" "Τι;Πάλι δεν πήρες ponstan μαζί;Με πονοκέφαλο θα την βγάλω;"
Πέρα απο την πλάκα, οκ οι μηχανές αυτές δεν φτιάχτηκαν με γνώμονα το ταξίδι,κάποιοι όμως θα το κάνουν για τον χ ψ λόγο και με ενδιαφέρει πολύ να ακούσω πως ταξιδεύουν φορτωμένες,με συναναβάτη κλπ,και πιθανότατα και άλλοι συμφορουμίτες.
Και τελικά ρε παιδιά,πρέπει να αρχίσω γυμναστήριο και συμπληρώματα για να πάρω naked;;
Φιλικά
Αντάρτης