Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: KTM ADVENTURE 990 απο απλο σε S...Help!!!

  1. #1

    KTM ADVENTURE 990 απο απλο σε S...Help!!!

    Καλησπερα.
    Θα μπω αμεσως στο θεμα για να μην κουρασω.

    Ειμαι κατοχος ενος ktm adventure 990 του 2007 σε εκδοση traveller(βαλιτσες,ψηλη ζελατινα κ.τ.λ).
    Επειδη με τον καιρο εχω αλλαξει καπως την μηχανη σε ποιο χωματινο στυλ(λαστοιχα continental tkc,φτερο μπροστα απο 950 super enduro κ.τ.λ) ηρθε η ωρα για κατι το οποιο ψαχνω τωρα και πολυ καιρο αλλα λογο οικονομικων δυσμενιων δεν γινοταν.
    Θελω να βαλω τις αναρτησεις του S οι οποιες ειναι κατα 5 ποντους ψηλοτερες.Αναφερομαι σε πληρες σετ(κομπλε καλαμια μπροστα απο S και κομπλε ψαλιδι πισω με την αναρτηση του S)και θα ηθελα αν εχει κανει καποιος κατι αναλογο ας μου πει πως το εκανε(λογο του οτι το S δεν εχει abs)και οπως επισης αν ειδε καποιες διαφορες στην οδιγικη συμπεριφορα εντος αλλα και εκτος χωματος.

    Καθε γνωμη δεκτη.

    Ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη αν σας κουρασα.

  2. #2
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    το s οταν παρουσιαστηκε ειχε ετοιμες αναμονες για abs στους τροχους αλλα ολο το υπολοιπο κυκλωμα ελειπε.τουτεστιν μονο αναρτησεις χρειαζεται,δεν καταλαβαινω γιατι θελεις να αλλαξεις ψαλιδι
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  3. #3
    Δεν παίρνω όρκο αλλά νομίζω ότι έχεις ένα θέμα...αν δεις και στο κατάλογο με τα αξεσουαρ (πουλάει το κιτ σαν αξεςουαρ)λέει ότι δεν κανει για μοντέλα με abs..τώρα λογικά αν γίνει η μοντά θα πρέπει να κανείς κάτι με τα σωληνακια γιατί δεν νομίζω ότι θα φτάνουν..εγω που εχω βάλει τους αποστάτες ειναι ίσα ίσα τώρα...σε περίπτωση πάντως που μάθεις κάτι ενημέρωσε να μάθουμε και εμείς τι παίζει..

  4. #4
    Υπάρχει πολύς κόσμος που το έχει κάνει χωρίς να αλλάξει το ψαλίδι . Eιναι εύκολο να γίνει .

    Θα μπει κάποιος απο αυτούς που το έχει κάνει και θα σου πει ή θα πάρεις τηλ σε κάποιο ΚΤΜομάγαζο για να σιγουρευτείς τί και πως .

    Απλά να ξέρεις πως θα χρειαστείς και το πλάγιο στάντ από το S

    Ο χρήστης freco που ξέρω σίγουρα , έχει κάνει το ανάποδο απο αυτό που θες να κάνεις , οπότε θα έχει μια εικόνα για να μας πει .


    ....Στο χώμα θα πηγαίνεις πολύ καλύτερα . Η διαφορά της διαδρομής κάνει διαφορά .

    Προσωπικά θα το έκανα και εγώ ΜΟΝΟ αν ήμουν από 1.80 και πάνω . Ξέρω όμως άτομα πιο κοντά από μενα με s , που δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα ...Aλλά είναι καλά τιμόνια .

    Mπορείς ακόμα και να αρχίσεις να ψάχνεσαι για ανταλλαγή με κάποιον που έχει ψηλό και θέλει να χαμηλώσει .


    Wellcome .

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το αμορτισερ νομιζω μετατρεπεται ευκολα, βγαζοντας ενα εσωτερικο δαχτυλιδι και βαζοντας πιο μακρυ ελατηριο, με αλλα λογια, ολα τα αμορτισερ ειναι τα ψηλα, απλα τα κοντενουν με αυτον τον τροπο. Για μπροστα ειναι πιο περιπλοκο (και ακριβο) αλλα θα βρεις πληροφοριες στο advrider. Γενικως αν πας με το σταυρο στο χερι θα κοστισει. Επισης, εχε υποψιν και τα αρνητικα της μετατροπης.

    Βρισκεις κατω εκει που πας στα χωματα και αν οχι ποιο ειναι το θεμα σου και θελεις να το ψηλωσεις?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Εγώ έκανα την ανάποδη αλλαγή. Πήρα τις "χαμηλές" και έδωσα τις "ψηλές".
    Ανταλλάξαμε μπροστινές αναρτήσεις, πίσω ανάρτηση, stand μονό και διπλό κι εγώ πήρα αντίστοιχα τα δικά του. Δεν λύσαμε τίποτα στις αναρτήσεις. Ολόκληρα τα καλάμια ανταλλάξαμε.
    Η διαδικασία πήρε περί τις 2 ώρες με 2 άτομα να δουλεύουν μόνο για εμάς.
    Το άλλο μηχανάκι εμφανώς "αγρίεψε" και το δικό μου "κιότεψε" εμφανισιακά, αλλά τώρα αισθάνομαι πολύ πιο σίγουρος και το κουμαντάρω ευκολότερα.
    Κατά τα άλλα καμία διαφορά. Απλώς βλέπω τον κόσμο από 5-7 πόντους χαμηλότερα.
    Απ' ότι ξέρω από το παιδί που αλλάξαμε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Σίγουρα πιο συμφέρον από το να το χαμηλώσεις μόνος σου.
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

  7. #7
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Να κάνω και εγώ μια χαζή μάλλον ερώτηση. Παίζει να μπει στο ψηλό ABS ???

  8. #8

  9. #9
    Καλησπερα και παλι...
    Ευχαριστω ολα τα παιδια γις το ενδιαφερον σας...
    Ο λογος που θελω να το κανω ειναι πως ειμαι καπως ψηλος(2.05) και νε μεν φενομαι λιγο αστειος πανω στο θηριο adventure αλλα οπως επισης και οτι βγαινω πολυ χωμα και πολυ πετρα(στα ψηλα βουνα τις κρητης).
    Αλλα ο κυριως λογος ειναι οτι βρηκα ενα σετ μπουκαλες και αναρτηση μαζι με το ψαλιδι και το γραναζι(βαμμενο μαυρο ματ το ψαλιδι)σε πολυ καλη τιμη και γιαυτο μπηκα στον πειρασμο.
    Την πεμπτη θα ειναι εδω και ελπιζω να προλαβω το σαββ/κο να βγω χωμα για test ride...
    Τελος μιλησα με τον μηχανικο μου και μου ειπε πως δεν θα υπαρξει καποιο προβλημα αν και να πω την αληθεια επειδη εχω βαλει και αποστατες στο τιμονι(για ποιο ανετη ορθια θεση οδηγησης)τσε συνδιασμο με τους 5 ποντους που θα ψηλωσει ακομα φοβαμαι πως θα χρειαστω απομακρεμα σε ολες τις καλωδιωσεις και στα σωληνακις :-(

  10. #10
    Απο που απο Κρητη?

  11. #11
    Τα σωληνάκια πηγαίνουν από το τιμόνι στη μονάδα, δεν έχουν να κάνουν με το ύψος από το λαιμό και κάτω. Ο αποστάτης τιμονιού τεντώνει τα σωληνάκια.
    Πληροφορίες στο:
    http://www.ktm950.info/how/Farkels/a...05_s_conv.html

    Καλές βόλτες

  12. #12
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Τα σωληνάκια πηγαίνουν από το τιμόνι στη μονάδα, δεν έχουν να κάνουν με το ύψος από το λαιμό και κάτω. Ο αποστάτης τιμονιού τεντώνει τα σωληνάκια.
    Πληροφορίες στο:
    http://www.ktm950.info/how/Farkels/a...05_s_conv.html

    Καλές βόλτες
    Στο link αλλαξε σωληνακια ομως...
    Ban 'em all

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Στο link αλλαξε σωληνακια ομως...
    Μάλλον για να καταργήσει τη γεφυρα που κάνουν τα σωληνάκια στο 950 πάνω απο το χαμηλό φτερό κ να μπορέσει να βάλει ψηλό.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2009
    Μηνύματα
    4
    καλησπέρα,
    αν και κάπως αργοπορημένα, σε ενδιαφέρει ακόμη το ΚΙΤ του S?
    ο προηγούμενος κάτοχος του 990'12 μου το είχε ανεβασμένο εκεί πάνω στο Θεό κι εγώ στο 1,83 ήθελα κωθώνια για να πατήσω σωστά..
    και βάρδα να πάρει κλίση μέσα στη πόλη και ανάμεσα από αυτοκίνητα!

  15. #15
    Το παλικάρι είχε βρεί την ανάρτηση του S και την περίμενε να του έρθει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Xenon Se Ktm Adventure 990
    από NTINOSSS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2007, 20:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF