Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: καδένα-τεντωτήρας cbf 600 (08)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/11/2012
    Μηνύματα
    5

    καδένα-τεντωτήρας cbf 600 (08)

    Καλησπέρα, έχω ένα cbf 600 (pc43) με 40000km τα οποία έχουν γίνει κυρίως εκτός πόλης. Αυτό που παρατήρησα χθες σε κίνηση εντός Αττικής και ενώ το μοτέρ είχε ζεσταθεί (είχαν ανοίξει βεντιλατέρ), είναι ένας θόρυβος από την πλευρά της καδένας (χαρακτηριστικό τακ τακ).Είναι φυσιολογικό? το έχει παρατηρήσει και κάποιος από εσάς? ή μήπως ήρθε η ώρα για αλλαγή καδένα/τεντωτήρα?

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Σίγουρα δεν αλλάζεις καδένα. Τεντωτήρα, ίσως.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    Κανει γυρω στα 100ε.. οποτε.. ανεξουτο! :Ρ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της raccoon
    Εγγραφή
    08/05/2013
    Μηνύματα
    275
    τι είχε τελικά? βρήκες λύση?

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της leonnino
    Εγγραφή
    30/04/2012
    Μηνύματα
    19
    παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα σε μοτοσυκλέτα CBF600SA, μου είπε ο μηχανικός όμως ότι πρέπει να αλλάξω τον οδοντωτήρα. τώρα δεν ξέρω ακριβώς αν είναι η καδένα ή τεντωτήρας που λέτε πιο πάνω. Εν το μεταξύ και η δική μου έχει 40.000 χλμ. Μου είπε το παιδί ΑΣΣΟΣ στις μηχανές πως το παρουσιάζουν πολλά HONDA. 100 Ευρώπουλα η αλλαγή. Αν βάλουμε τώρα και την αλλαγή αλυσίδα (180€) και το σέρβις λάδια, μπουζί κλπ το 400 το πιάνουμε χαλαρά. Τι σκατά οικονομία μας λένε μετά ότι κάνεις με τις μηχανές; JAGUAR να χα δεν θα πλήρωνα τόσα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2013
    Μηνύματα
    7
    Πάρε Jaguar.

  7. #7
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leonnino Προβολή μηνύματος
    παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα σε μοτοσυκλέτα CBF600SA, μου είπε ο μηχανικός όμως ότι πρέπει να αλλάξω τον οδοντωτήρα. τώρα δεν ξέρω ακριβώς αν είναι η καδένα ή τεντωτήρας που λέτε πιο πάνω. Εν το μεταξύ και η δική μου έχει 40.000 χλμ. Μου είπε το παιδί ΑΣΣΟΣ στις μηχανές πως το παρουσιάζουν πολλά HONDA. 100 Ευρώπουλα η αλλαγή. Αν βάλουμε τώρα και την αλλαγή αλυσίδα (180€) και το σέρβις λάδια, μπουζί κλπ το 400 το πιάνουμε χαλαρά. Τι σκατά οικονομία μας λένε μετά ότι κάνεις με τις μηχανές; JAGUAR να χα δεν θα πλήρωνα τόσα.
    Τι 180 για αλυσιδα...αν σου ειπαν τοσο ψαξου λιγο καλυτερα,σε 1000 SS το σετ 120-130 ευρω εχει....Λαδια-φιλτρο 60,μπουζι 50 (χοντρικες τιμες ανταλλακτικων)
    Για ολα αυτα εργασια πρεπει να ειναι max 100 ευρω οποτε πας 130+110+100=350 το πολυ

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    ειναι γνωστο νομιζω απο ακρη σε ακρη οτι η κατοχη μοτο ειναι ακριβο σπορ..(αγορα και συντηρηση), για να μην ειναι πρεπει να πιανουν τα χερακια σου να κανεις οσο το δυνατον περισοτερα μονος σου ...αλλιως τον πινεις...με 350 ευρω αλλαζω 4 λαστιχα στο πικαντο ( μισελεν ετσι οχι κινα) και κανω γενικο σερβις !!!!!!!

    ολα τα παραπανω τελιωνουν την στιγμη που κλεινει η ζελατινα ....
    οι 4 ροδες μεταφερουν το κορμι....

    οι 2 ροδες ταξιδευουν την ψυχη....

  9. #9
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Συγκρινεις ανομοια πραγματα.Με μια προχειρη συγκριση και αναλογια το Picanto αντιστοιχει σε ενα παπι (και οχι Γιαπωνεζικο-φιρμα) οποτε εκει συγκρινεις τιμες

  10. #10
    60ευρω παει ο τεντοτηρας και 90ευρω η καδενα εκκεντροφορου αυτη ειναι που αλλαζετε αλλα οχι και στα 40.000.
    οταν φτασει στα 90.000χλμ τοτε ναι αλλαζεις και αλυσιδα καδενα οπως θελετε πειτε το.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της leonnino
    Εγγραφή
    30/04/2012
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από power hornet Προβολή μηνύματος
    60ευρω παει ο τεντοτηρας και 90ευρω η καδενα εκκεντροφορου αυτη ειναι που αλλαζετε αλλα οχι και στα 40.000.
    οταν φτασει στα 90.000χλμ τοτε ναι αλλαζεις και αλυσιδα καδενα οπως θελετε πειτε το.


    ψάχτηκα λίγο και είδα ότι κοντά στα 100 ευρώπουλα είναι ο Τεντωτήρας Καδένας Εκκεντροφόρου. Μήπως αυτό μου είπε τελικά να αλλάξω ο μηχανικός. http://makinaparts.com/honda/3819-14...troforou-.html

    Το πρόβλημά μου είναι ότι την πήγα και σε έναν άλλο μηχανικό και μου είπε επ' ακριβώς τη φράση: "το μηχανάκι κελαϊδάει δεν χρειάζεται τίποτα". Άντε τώρα ποιον να πιστέψεις

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.333
    Πήγαινε και σε τρίτο, αν αντέχεις.
    Ο τεντωτήρας δεν χαλάει εύκολα, εκτός και αν τον έσπασε κάποιος.
    Τα 40.000 είναι λίγα ακόμα και για τις γλύστρες.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

Παρόμοια θέματα

  1. μπροστινο για cbf 600 08 abs
    από lakou636 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2013, 10:06
  2. εξατμιση σε cbf 600 '08
    από stefanos80 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2011, 16:03
  3. Aftermarket για CBF-600 '08 (ψεκαστό);
    από kondoras στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2008, 08:15
  4. CBF-600S '08 με ψεκασμό: Να το πάρω;
    από panos141414 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2008, 10:20
  5. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2008, 11:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF