Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 153

Θέμα: smv 750 dorsoduro

  1. #136
    As soon you touch this limit something happens and somebody can go a little bit further.With your mind power your determination your instict and the experience as well you can fly very high

    AYRTON SENNA

  2. #137
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της grat
    Εγγραφή
    07/10/2006
    Μηνύματα
    144
    Eγώ δεν συμφωνώ καθόλου, το εργαλείο σκοτώνει και μάλιστα που το οδήγησα στο Aprilia meeting με αρκετό γκάζι απλά ξυρίζει. Για την σέλα αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό, από την στιγμή που παίρνεις motard το δέχεσαι όπως είναι. Τι να πούμε για το Ducati που έχει ακόμα ποιο μικρή σέλα. Όσο για τα φρένα που του έχω κάνει 1100χλμ μπορώ να πω΄ότι απλά γ@μ@νε. Προσωπική πάντα γνώμη.

    Μετά από το meeting απλά το πήρα όπως και ένα σκασμό άλλος κόσμος. Το motard δεν είναι για ταξίδια αλλά για καγκουριές και δυνατή οδηγητική απόλαυση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλο είδος μηχανής. Μονον με motardοφιλους.
    Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
    Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?


    George the Carbon Maniac.

    ---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
    Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.

    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.658
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grat
    Eγώ δεν συμφωνώ καθόλου, το εργαλείο σκοτώνει και μάλιστα που το οδήγησα στο Aprilia meeting με αρκετό γκάζι απλά ξυρίζει.
    Τι δεν συμφωνεις ?
    Ολοι ακριβώς το ίδιο λεμε !

  4. #139
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της grat
    Εγγραφή
    07/10/2006
    Μηνύματα
    144
    Στα φρένα αγαπητέ Portis.

    Είναι πραγματικά πολύ καλά και άκρως αγωνιστικά . Ίσως εγώ να εχω μάθει σε ποιο απλά ? δεν ξέρω πάντως για μένα είναι κ@υλ@ και για ENDO είναι απόλυτο Τώρα εάν είναι demi BREMBO αυτό δεν το ξέρω αλλά δεν με νοιάζει εφόσον σταματάει καλά no problemo

    Πάντως παίδες το γκάζι του είναι απίστευτο, στην κυριολεξία τα χέρια σου πρέπει να είναι καλά τοποθετημένα στο τιμόνι γιατί εάν δεν είναι έχεις φύγει χωρίς να το καταλάβεις ειδικά στο Sport χάρτη.
    Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
    Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?


    George the Carbon Maniac.

    ---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
    Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.

    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.658
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grat
    Στα φρένα αγαπητέ Portis.
    Θα συμμεριστώ την αποψη σου γιατι εγω το πήγα μόνο μια βόλτα για 30 λεπτα,ενω εσυ το εχεις καθε μερα.
    Ισως φταιει και το γεγονος οτι πηγα να τα συγκρινω με του alexi και του golia

  6. #141
    Εγω ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν εκεί το αμορτισερ,δεν θα είναι πιο βαριά η μοτό απο τη μεριά εκείνη?
    Θα είναι το ίδιο στη συμπεριφορά του το πλαίσιο όπως στις άλλες που το έχουνε στο κέντρο?
    Το ψαλίδι δε θα πρέπει να είναι πιο ενισχυμένο απο ευτή την πλευρά ώστε να δέχεται τους κραδασμούς?
    Ετσι όπως είναι το αμορτισέρ άμα μου το κατσαβιδιάσει κάποιος κακεντρεχής?
    As soon you touch this limit something happens and somebody can go a little bit further.With your mind power your determination your instict and the experience as well you can fly very high

    AYRTON SENNA

  7. #142
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Red Rider
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    962
    Ξεθάβω λίγο το θέμα..
    Πέρα απο οδηγικές εντυπώσεις,έχουμε εικόνα για την αξιοπιστία του και την κατανάλωση-συντήρηση του?
    The only easy day was yesterday.

  8. #143
    για την συντηρηση δεν γνωριζω,απλα το ειχε φιλος και ολο εμενε απο βενζινη,μεχρι που αδειασε τα καρτερ στους Αγιους Θεοδωρους Ραχων...

  9. #144
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Red Rider Προβολή μηνύματος
    Ξεθάβω λίγο το θέμα..
    Πέρα απο οδηγικές εντυπώσεις,έχουμε εικόνα για την αξιοπιστία του και την κατανάλωση-συντήρηση του?
    Xωρίς πλάκα, ρώτα κανά μπάτσο...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fgf.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	61,0 KB 
ID:	286151

  10. #145
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Red Rider
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    962
    Αυτά τα μηχανάκια είναι ιερόδουλοι,εδω μιλάμε για νορμαλ χρήση και συμβίωση..
    The only easy day was yesterday.

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της grat
    Εγγραφή
    07/10/2006
    Μηνύματα
    144
    αρκετά αξιόπιστο αρκεί να κάνεις τα service του και θα το αγαπήσεις!!! Εχω φίλο που του έχει κάνει 75000χλμ και είναι μια χαρά.
    Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
    Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?


    George the Carbon Maniac.

    ---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
    Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.

    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  12. #147
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91
    καλησπερα στους ιταλοφιλους!
    εχω ενα gp800 το οποιο φοραει τρομπες φρενων ιδιες με dorso750,shilver 750.θελω να κανω μια μικρη αναβαθμιση στο σημειο.γνωριζει καποιος τι διαμετρο εχει το εμβολο στην τρομπα;;
    η απαντηση σας θα με βοηθησει στον αν και ποια τρομπα braking η¨ brembo επιλεξω για αγορα!

  13. #148
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Τωρα μπηκα στο κοσμο του sm (ψεφτο sm για τη ακριβια) και μονο φανταζομαι τι μπορει να κανει η Ιταλιδα.....

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Σε πρόσφατο τυπικό έλεγχο
    το όργανο με πληροφόρησε ότι στα 32κ που είχε ως τώρα το
    aprilia δεν είχε βγάλει πρόβλημα.

  15. #150
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Όμορφο. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι βαράνε λίγο μοτέρ τα sxv πιό συχνά από το φυσιολογικό, για αυτά δε ξέρω....

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Super Motard:Aprilia Dorsoduro 750 h Ktm Duke 690???
    από Sorty στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2009, 14:50
  2. Aprilia SMV 750 Dorsoduro
    από road spirit στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2007, 04:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF