http://www.youtube.com/watch?v=7b2Du4fx_4U
http://www.youtube.com/watch?v=C5xVqyTiX9A
Aprilia SMV750 vs Ducati HyperMotard vs KTM 990SM
http://www.youtube.com/watch?v=7b2Du4fx_4U
http://www.youtube.com/watch?v=C5xVqyTiX9A
Aprilia SMV750 vs Ducati HyperMotard vs KTM 990SM
As soon you touch this limit something happens and somebody can go a little bit further.With your mind power your determination your instict and the experience as well you can fly very high
AYRTON SENNA
Eγώ δεν συμφωνώ καθόλου, το εργαλείο σκοτώνει και μάλιστα που το οδήγησα στο Aprilia meeting με αρκετό γκάζι απλά ξυρίζει. Για την σέλα αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό, από την στιγμή που παίρνεις motard το δέχεσαι όπως είναι. Τι να πούμε για το Ducati που έχει ακόμα ποιο μικρή σέλα. Όσο για τα φρένα που του έχω κάνει 1100χλμ μπορώ να πω΄ότι απλά γ@μ@νε. Προσωπική πάντα γνώμη.
Μετά από το meeting απλά το πήρα όπως και ένα σκασμό άλλος κόσμος. Το motard δεν είναι για ταξίδια αλλά για καγκουριές και δυνατή οδηγητική απόλαυση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλο είδος μηχανής. Μονον με motardοφιλους.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?
George the Carbon Maniac.
---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Τι δεν συμφωνεις ?Αρχικά δημιουργήθηκε από grat
Eγώ δεν συμφωνώ καθόλου, το εργαλείο σκοτώνει και μάλιστα που το οδήγησα στο Aprilia meeting με αρκετό γκάζι απλά ξυρίζει.
Ολοι ακριβώς το ίδιο λεμε !
![]()
Στα φρένα αγαπητέ Portis.
Είναι πραγματικά πολύ καλά και άκρως αγωνιστικά. Ίσως εγώ να εχω μάθει σε ποιο απλά
? δεν ξέρω πάντως για μένα είναι κ@υλ@ και για ENDO είναι απόλυτο
Τώρα εάν είναι demi BREMBO
αυτό δεν το ξέρω
αλλά δεν με νοιάζει εφόσον σταματάει καλά no problemo
Πάντως παίδες το γκάζι του είναι απίστευτο, στην κυριολεξία τα χέρια σου πρέπει να είναι καλά τοποθετημένα στο τιμόνι γιατί εάν δεν είναι έχεις φύγει χωρίς να το καταλάβεις ειδικά στο Sport χάρτη.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?
George the Carbon Maniac.
---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
Θα συμμεριστώ την αποψη σου γιατι εγω το πήγα μόνο μια βόλτα για 30 λεπτα,ενω εσυ το εχεις καθε μερα.Αρχικά δημιουργήθηκε από grat
Στα φρένα αγαπητέ Portis.
Ισως φταιει και το γεγονος οτι πηγα να τα συγκρινω με του alexi και του golia![]()
![]()
Εγω ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν εκεί το αμορτισερ,δεν θα είναι πιο βαριά η μοτό απο τη μεριά εκείνη?
Θα είναι το ίδιο στη συμπεριφορά του το πλαίσιο όπως στις άλλες που το έχουνε στο κέντρο?
Το ψαλίδι δε θα πρέπει να είναι πιο ενισχυμένο απο ευτή την πλευρά ώστε να δέχεται τους κραδασμούς?
Ετσι όπως είναι το αμορτισέρ άμα μου το κατσαβιδιάσει κάποιος κακεντρεχής?![]()
As soon you touch this limit something happens and somebody can go a little bit further.With your mind power your determination your instict and the experience as well you can fly very high
AYRTON SENNA
Ξεθάβω λίγο το θέμα..
Πέρα απο οδηγικές εντυπώσεις,έχουμε εικόνα για την αξιοπιστία του και την κατανάλωση-συντήρηση του?
The only easy day was yesterday.
για την συντηρηση δεν γνωριζω,απλα το ειχε φιλος και ολο εμενε απο βενζινη,μεχρι που αδειασε τα καρτερ στους Αγιους Θεοδωρους Ραχων...![]()
Αυτά τα μηχανάκια είναι ιερόδουλοι,εδω μιλάμε για νορμαλ χρήση και συμβίωση..
The only easy day was yesterday.
αρκετά αξιόπιστο αρκεί να κάνεις τα service του και θα το αγαπήσεις!!! Εχω φίλο που του έχει κάνει 75000χλμ και είναι μια χαρά.
Ξεκίνα ότι έχεις ξεκινήσει και θα το πετύχεις...
Ο Thomas Edison προσπάθησε 24.999 φορές για να κάνει την πρώτη εν λειτουργία μπαταρία, τι θα έλεγες λοιπόν εάν είχες για κάθε μπαταρία που υπάρχει από 0.1 Ευρώ?
George the Carbon Maniac.
---- www.carbon-aramid.com / carbonar@carbon-aramid.com ----
Carbon & Aramid (Kevlar) Construction.
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club
καλησπερα στους ιταλοφιλους!
εχω ενα gp800 το οποιο φοραει τρομπες φρενων ιδιες με dorso750,shilver 750.θελω να κανω μια μικρη αναβαθμιση στο σημειο.γνωριζει καποιος τι διαμετρο εχει το εμβολο στην τρομπα;;
η απαντηση σας θα με βοηθησει στον αν και ποια τρομπα braking η¨ brembo επιλεξω για αγορα!
Τωρα μπηκα στο κοσμο του sm (ψεφτο sm για τη ακριβια) και μονο φανταζομαι τι μπορει να κανει η Ιταλιδα.....
Σε πρόσφατο τυπικό έλεγχο
το όργανο με πληροφόρησε ότι στα 32κ που είχε ως τώρα το
aprilia δεν είχε βγάλει πρόβλημα.
Όμορφο. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι βαράνε λίγο μοτέρ τα sxv πιό συχνά από το φυσιολογικό, για αυτά δε ξέρω....