Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Φρεσκάρισμα σε astrea supra

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/04/2013
    Μηνύματα
    6

    Φρεσκάρισμα σε astrea supra

    Έχω ένα supra με πολλά χιλιόμετρα και κακομεταχείριση από τον προηγούμενο κάτοχο.Λέω να του κάνω μια γενική ανακατασκευή για να το επαναφέρω όσο γίνεται στην αρχική κατάσταση και να μην μου βγάλει κάποιο πρόβλημα στο άμεσο μέλλον.
    Στόχος μου είναι η αξιοπιστία και πάνω σε αυτό θα χρειαστώ τις γνώμες σας για τα υλικά που θα πρέπει να χρησιμοποιήσω.

    Προς το παρόν προσανατολίζομαι στα παρακάτω με μια γρήγορη έρευνα.

    Κυλινδροπίστονο aasa (αν και έχω επιφυλάξεις για την aasa)
    Μπιέλα federal
    Δίσκοι συμπλέκτη
    Ελατήρια δίσκων
    Βαλβίδες
    Αλυσιδογράναζα έχουν αλλαχτεί πρόσφατα.

    Περιμένω αντιπροτάσεις αλλά και ότι άλλο πιστεύετε ότι πρέπει να αλλαχτεί.Θέλω το μηχανάκι να τραβάει αξιοπρεπώς στους δρόμους της πόλης και να μην τρέχω στα συνεργεία.

    edit:Πρόσθεσα βαλβίδες και είμαι σίγουρος όλο και κάτι θα ξεχνάω ακόμα.
    Τελευταία τροποποίηση από kostas100; 02/11/2013 στις 18:24.

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Αμα θες να κανεις ολικη ανακατασκευη και σωστη θα αλλαξεις τα εξης:

    Βαλβιδες
    Ολα τα ρουλεμαν (σασμαν και στροφαλου)
    Αντλια λαδιου
    Μπιελα
    Κυλινδροπιστονο
    Δισκους
    Ελατηρια
    Καδενα και ραουλο
    Συμβουλη μου αν σε νοιαζει η αξιοπιστια,παρτα ολα γνησια (federal),εκτος των ρουλεμαν που ετσι κι αλλιως ειναι ΝΤΝ ή KOYO και αν τα παρεις με σακουλακι Honda,θα πληρωσεις και το σακουλακι
    Αυτα απο μοτερ...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Τα aasa τι λενε ρε παιδια?Γιατι με ενδιαφερει και εμενα.Τα ρουλεμαν του σασμαν δεν χρειαζεται να τα αλλαξει ουτε τα ελατηρια των δισκων ουτε την τρομπα λαδιου.Κυλινδρο μπορει να κανει ρεκτιφιε.

  4. #4
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Οσο κανει το ρεκτιφιε (που αποτι εχει αποδειχθει πολλες φορες,ειναι αμφιβολο το σωστο αποτελεσμα ανοχων) κοστιζει και ενας κυλινδρος καινουργιος.Οσο για τα αλλα που λες να μην αλλαχτουν με την ιδια λογικη μπορει να αλλαξει απλα πιστονι....Ειπε οτι θελει να κανει ανακατασκευη σε ενα μοτερ με πολλα και δυσκολα χιλιομετρα,οποτε αλλαζεις οτι μπορει να αλλαχτει,ωστε να εχεις πιο σιγουρη την επιτυχια του Rebuilt.Ειναι κριμα να εισαι εντελως καινουργιος μοτερικα και να τη παθεις απο μια τρομπα λαδιου,που κοστιζει ουτε 20 ευρω

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Ευχαριστώ φίλε Γιάννη.Ας κάνουμε άλλη μια προσπάθεια με τις αλλαγές.

    Κύλινδρος
    Πιστόνι federal
    Μπιέλα federal
    Βαλβίδες aspira
    Αντλία Λαδιού
    Δίσκοι συμπλέκτη
    Ελατήρια δίσκων
    Καδένα & Ράουλο

    Τι λέτε τώρα;

    Όλα τα παραπάνω βγαίνουν κάπου στα 210 ευρώ.Αν μπορώ να βρω κάτι σε καλύτερη τιμή(εσωτερικό ή εξωτερικό) σας παρακαλώ στείλτε ένα π.μ. γιατί δεν έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με ανακατασκευές.Γενικά ότι μπορέσουμε να κόψουμε καλό θα είναι αφού δεν ζητάω τρελές αποδόσεις απλά ένα παπί να κάνω την δουλειά μου.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    η αντλια λαδιου στο σουπρα δεν χαλαει,να αλλαξει την φλαντζουλα της ναι.Η ποιοτητα των μεταλλων τον Κινεζικων κυλινδρων ειναι για κλαματα,στο ρεκτιφιε του λες να το μετρισει μπροστα σου με μικρομετρο.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Εκει που γραφεις ραουλο ειναι ραουλα,ειναι 3 και της τρομπας,μαλλον αυτο εννοει ο φιλος και σε ξαναρωταω γιατι αλλαγη σε ελατηρια δισκων,ειναι σκληρα?

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Ε ναι ράουλα δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.
    Για τα ελατήρια δίσκων έλεγα να τα αλλάξω και αυτά μιας και θα γίνει αλλαγή και στους δίσκους.Περιττό λες ε;

  9. #9
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bruno Προβολή μηνύματος
    η αντλια λαδιου στο σουπρα δεν χαλαει,να αλλαξει την φλαντζουλα της ναι.Η ποιοτητα των μεταλλων τον Κινεζικων κυλινδρων ειναι για κλαματα,στο ρεκτιφιε του λες να το μετρισει μπροστα σου με μικρομετρο.
    Για γνησια ανταλλακτικα μιλαω.Το ρεκτιφιε θελει ενα 30ρι +40 πιστονι ελατηρια,ασφαλεια,πειρος βγαινει οσο ενα γνησιο σετ κυλινδροπιστονα.Οσο για το αν χαλαει η τρομπα ή οχι δε θα πω κατι αλλο παρα οτι ολα τα πραγματα φθειρονται με τον καιρο και τη χρηση

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Για τις τιμές τι λέτε;Μπορώ να τα βρω κάπου φθηνότερα;

  11. #11
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Οι τιμες,αν δε χρησιμοποιησεις φθηνιαρικα πραγματα,ειναι περιπου εκει που εχεις υπολογισει μεχρι τωρα.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Οκ ευχαριστώ φίλε.

Παρόμοια θέματα

  1. astrea vs astrea supra
    από kioukiou στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2015, 09:37
  2. Λάδια για astrea supra..
    από hercul στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2007, 11:36
  3. Βάψιμο πίσω ψαλιδιού σε Honda Supra (παπί)
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 19:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF