moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
εχεισημασια για εμενα για να δω ποια η πηγη της συγκεκριμενης πληροφορειας.
ετσι θα μπορω να εχω μια καλυτερη ιδεα για την αξιοπιστια της.
παντως εγω ξερω οτι υπηρχε 400ρι με 37 και 650ρι με 55 (καπου εκει τεσπα)
και υπηρχε το απλο και το pgm τα οποια δεν ειχαν διαφορες στην ιπποδυναμη.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
αμα το googlaρεις το ενα λεει 31,το αλλο 33 το αλλο 37 και ενα παλιο μοτο που εχωτο δινει με 37...τελικα τι ισχυει?
νομιζω οτι ισχυει το οτι κανεις δεν ξερει ακριβως ποσο ειναι!!
που θα βρουμε λαστιχακια απο τα ποτηρακια των καρμπυρατερ...μου γλειφει βενζινα το ενα...
αν δεν βρισκεις ακριβως τα ιδια(πατουρα)
βρισκεις ισια η μεγαλυτερα στο ιδιο παχος,το κοβεις τσιμπας στην αρχη λιγο κολλα στιγμης,συνεχιζεις μεσα στο αυλακι εφαρμοζοντας κολλα σε ενα δυο σημεια και σιγουρα στο τελος,κρατωντας μεχρι να στεγνωσει
και εχεις ετοιμο το λαστιχακι που ψαχνεις
δεν το παιζω επιστημονας
το ειδα εδω μεσα και ειπαν οτι δουλευει
Καλημέρα και από εμένα.....
Εδώ και μερικές μέρες είμαι ο ευτυχής κάτοχος ενός Honda Bros 650.
Έχω ξεκινήσει ήδη τα μαζέματα γιατί η μηχανή δεν ήταν και τόσο προσεγμένη.....
Καταρχήν την ξεβρόμισα (πολύ βρομιά ρε παιδιά) και αμέσως είδα πως η κάτω γλίστρα της αλυσίδας ήταν κομμένη και μόλις που κρατιόταν στη θέση της.... Έτσι η λύση δόθηκε με ένα κομμάτι τεφλόν που με το μαγικό εργαλείο (άλλοι το λένε και Μέγα Αλέξανδρο), γωνιακό τροχό, ήρθε στο σχήμα και τις διαστάσεις του γνήσιου....
Σειρά πήραν τα όργανα στα οποία ήταν σπασμένη η βελόνα του κοντέρ και το στροφόμετρο δούλευε τρελά... Έτσι αφού λύθηκαν από τη βάση τους, ανοίχθηκαν προσεκτικά γύρω γύρω τα στεφάνια και αφού κόλλησα προσεκτικά την βελόνα του κοντέρ (τα εύκολα πρώτα), μετά έλυσα τελείως το στροφόμετρο και κόλλησα το ελατήριο του εσωτερικά με βάση αυτή εδώ τη σελίδα http://www.nighthawk750.com/maint/tach-repair.html , που είναι βέβαια για το nighthawk αλλά τελικά και το bros(hawk) είχε το ίδιο πρόβλημα.....
Επόμενο πρόβλημα ήταν το όχι και πολύ καλό πίσω φρένο που προερχόταν από την τρόμπα που είχε μια μικρή διαρροή, η οποία όμως μετά από μερικές μέρες έσκασε τελείως (τι να πω..... μάλλον την πείραξε η αλλαγή κλίματος) και τώρα έχω ήδη παραγγείλει από ebay κιτ επισκευής και το περιμένω.....
Και επειδή εδώ δεν σταματάνε τα προβλήματα, χθες που ανοίξαμε τα καρμπιρατέρ είδαμε ότι και τα διαφράγματα είναι σαν ελβετικό τυρί, παρόλο που δουλεύανε μια χαρά..... και εδώ θέλω τη βοήθειά σας..... Ποιες είναι οι λύσεις μου; Τη λύση της Honda δεν τη σκέφτομαι καθόλου γιατί τα περίπου 130ε για κάθε καρμπ νομίζω ότι μπορώ να βρω κάπου πιο χρήσιμα να πάνε.... Ταιριάζει μήπως το διάφραγμα από κάποιο άλλο μηχανάκι; Βρήκα και κάποιες εταιρείες που φτιάχνουν και πουλάνε μόνο τις μεμβράνες αλλά περιμένω απάντηση ακόμα.... Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.
...
,,,
γεια σου Μιχαλιο κι απο δω. δεν μπορω να βοηθησω σε κατι μιας και δεν τα ξερω αλλα μου κανει τρελη εντυπωση το οτι δουλευε με τρυπιες μεμβρανες... απο τα φρενα η τρομπα η η δαγκανα εχει προβλημα?
Είχαν και οι δυο μεμβράνες από 3-4 σκισίματα λόγο πολυκαιρίας. Απ' ότι μου είπε ο φίλος που το φτιάχνει μάλλον δεν άνοιγαν όπως έπρεπε αλλά εγώ αφού δεν είχε μέτρο σύγκρισης δεν μπορούσα να το καταλάβω... Πάντως ρεταρίσματα κτλ δεν μου έκανε..... Στο φρένο διαρροή έχει η τρόμπα... η δαγκάνα προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει κάτι...
Γνήσιο 650! Σπάνιο φαινόμενο...
Για τα διαφράγματα, ψάξε στον Μπέη μια εταιρία 6Sigma (καλά πρέπει να θυμάμαι...). Τους στέλνεις τα σκισμένα και βάζουν τις βελόνες σου σε καινούρια, σχετικά οικονομικά. Αλλιώς κολλάς με κυανοακρυλική για όσο αντέξουν...
Βλέπω γνήσιο σωληνάκι φρένου μπροστά. Άλλαξε το γρήγορα! Είναι πλέον 25 χρονών...
Α, και καλορίζικο!
Αν μπορεις στείλε μου κάποια στοιχεία για αυτόν τον Μπέη... το σωληνάκι είναι αλλαγμένο με ηψηλής...
Ευχαριστώ