Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 77

Θέμα: Yamaha SR400 2013

  1. #46
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Φορουμ ειναι και κουβέντα γίνεται, το οτι ενδεχομένως ρωτησες κατι συγκεκριμένο δεν σημαίνει πως δεν θα πουμε και τη γνωμη μας
    Καμια αντιρρηση...Αρκει να μην υπαρχουν προκαταληωη,φανατιλα και απεχθεια...

  2. #47
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.573
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RORY FOR EVER Προβολή μηνύματος
    Αρκει να μην υπαρχουν προκαταληωη,φανατιλα και απεχθεια...
    δεν διέκρινα κάτι τέτοιο.
    αναφέρεσαι κάπου συγκεκριμένα;

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stynikop
    Εγγραφή
    22/11/2011
    Μηνύματα
    372
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RORY FOR EVER Προβολή μηνύματος
    Καμια αντιρρηση...Αρκει να μην υπαρχουν προκαταληωη,φανατιλα και απεχθεια...
    Εσύ πού τα είδες όλα αυτά; Φανατίλα, προκατάληψη και απέχθεια;;;; είδες κάτι τέτοιο ή μιλάμε για να μιλάμε τώρα;;;

    Μη θίγεσαι κι εσύ για το τίποτα....
    Αλλά όταν συζητάς δημόσια θα ακούσεις και γνώμες άλλων, και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, γιατί δεν είμαστε πιτσιρίκια, έχουμε όλοι μας τις εμπειρίες μας και ο καθένας μας το βλέπει από τη δική του σκοπιά.
    Αφού σου αρέσει και το φόρουμ θα γνωρίζεις πως ο καθένας μας έχει άποψη για τα πάντα (εμού συμπεριλαμβανομένου), ακόμη και για το ποια είναι καλύτερη μηχανή για τον άλλον και συχνά μας αρέσει να την εκφράζουμε!!
    Άλλωστε ξέρεις τι λένε... "όλοι έχουν άποψη, είναι σαν την....








    ... όρεξη για βόλτες" !!!!!

    Χωρίς κακίες και λοιπά...

  4. #49
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stynikop Προβολή μηνύματος
    Εσύ πού τα είδες όλα αυτά; Φανατίλα, προκατάληψη και απέχθεια;;;; είδες κάτι τέτοιο ή μιλάμε για να μιλάμε τώρα;;;

    Μη θίγεσαι κι εσύ για το τίποτα....
    Αλλά όταν συζητάς δημόσια θα ακούσεις και γνώμες άλλων, και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, γιατί δεν είμαστε πιτσιρίκια, έχουμε όλοι μας τις εμπειρίες μας και ο καθένας μας το βλέπει από τη δική του σκοπιά.
    Αφού σου αρέσει και το φόρουμ θα γνωρίζεις πως ο καθένας μας έχει άποψη για τα πάντα (εμού συμπεριλαμβανομένου), ακόμη και για το ποια είναι καλύτερη μηχανή για τον άλλον και συχνά μας αρέσει να την εκφράζουμε!!
    Άλλωστε ξέρεις τι λένε... "όλοι έχουν άποψη, είναι σαν την....








    ... όρεξη για βόλτες" !!!!!

    Χωρίς κακίες και λοιπά...
    ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...Ηταν λιγο δυσκολη μερα η σημερινη για μενα...Γι' αυτο και οι απαντησεις μου ηταν λιγο ¨κοφτες" Εχω τον εξαχρονο γιο μου αρρωστο με πυρετο(ελπιζω οχι επειδη του αρεσει η κοκκινη ducati η παρκαρισμενη μονιμα διπλα στο περιπτερο... ) θα "απολογηθω" αυριο...Και οχι, δεν ειμαι τελειος, αλλα ακριβοδικαιος...

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stynikop
    Εγγραφή
    22/11/2011
    Μηνύματα
    372
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RORY FOR EVER Προβολή μηνύματος
    ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...Και οχι, δεν ειμαι τελειος, αλλα ακριβοδικαιος...
    Rory ο ακριβοδίκαιος!
    Απολογίες συνήθως ζητά ο ανακριτής ή ο δικαστής πιστεύω, κι εγώ δεν είμαι τίποτα από τα δύο, άρα είναι περιττές.
    Τέλειος δεν είμαι ούτε εγώ και ούτε κανένας μας, αλλά για το δίκαιος ή το ακριβοδίκαιος, συνήθως δεν είμαστε οι αντικειμενικότεροι κριτές του εαυτού μας...

  6. #51
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RORY FOR EVER Προβολή μηνύματος
    ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...Ηταν λιγο δυσκολη μερα η σημερινη για μενα...Γι' αυτο και οι απαντησεις μου ηταν λιγο ¨κοφτες" Εχω τον εξαχρονο γιο μου αρρωστο με πυρετο(ελπιζω οχι επειδη του αρεσει η κοκκινη ducati η παρκαρισμενη μονιμα διπλα στο περιπτερο... ) θα "απολογηθω" αυριο...Και οχι, δεν ειμαι τελειος, αλλα ακριβοδικαιος...
    Περαστικά στον μικρό.
    Και δεν χρειάζονται απολογίες, απλά δεν έχεις συνηθίσει ακόμα τον τρόπο μας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #52
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Περαστικά στον μικρό.
    Και δεν χρειάζονται απολογίες, απλά δεν έχεις συνηθίσει ακόμα τον τρόπο μας.
    Σ' ευχαριστω.Ειναι ακομη εμπυρετος...Πολυ φοβαμαι οτι εχει κληρονομησει την τρελα του πατερα του για τις μοτο...(Ασχετο...απιστευτη ατακα δικη του σημερα το μεσημερι... - Τι μηχανη ητανε εκεινη που ειδαμε προχτες? - Ποια? - Εκεινη η αστραφτερη εξω απο το σχολειο... -Χαρλεϊ... - Α...Και ειναι καλη? - Ετσι λενε οσοι εχουν... - Αφου ειναι καλη..γιατι η εξατμιση της κανει σαν καϊκι?? )/
    Μπορει οι δυο μας σε κατι να διαφωνουμε...αλλα αυτη τη φορα εχεις δικιο...Δεν εχω ακομη εγκλιματιστει...Και δε νομιζω οτι φταιει το φορουμ γι' αυτο.Απο εκει περα παραδεχομαι οτι καποιες αποψεις με εχουν ενοχλησει αλλα οχι και σε βαθμο προσβλητικο...Επισης, αναγνωριζω οτι ο ρολος ο δικος σου δεν ειναι ευκολος (αλλα ουτε κι οποιουδηποτε αλλου moderator, συντελεστη η ρυθμιστη του συγκεκριμενου φορουμ...)...Ποσο ευκολο ειναι για καποιον να συντονισει, να ελεγξει, να "χτενισει" ατερμονες συζητησεις, ειτε περι ανεμων υδατων και λοιπων καιρικων φαινομενων, ειτε για μοτο, αναμεσα σε παλια και νεα μελη, φιλους η γνωστους...35.000 μελη δεν ειναι λιγα...και να ειναι ΤΕΛΕΙΟΣ, ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ, Κ.Τ.Ο. ?? Νομιζω οτι ειναι πολυ δυσκολο και πολυ περισσοτερο να κρατησει ισορροπιες...Τα ξαναλεμε αυριο(οποτε θα απαντησω και στον Stynicop) γιατι χτες εμεινα αγρυπνος ολη νυχτα.Μεχρι τοτε να περνατε ΚΑΛΑ!
    Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 08/11/2013 στις 23:01.

  8. #53
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stynikop Προβολή μηνύματος
    Εσύ πού τα είδες όλα αυτά; Φανατίλα, προκατάληψη και απέχθεια;;;; είδες κάτι τέτοιο ή μιλάμε για να μιλάμε τώρα;;;

    Μη θίγεσαι κι εσύ για το τίποτα....
    Αλλά όταν συζητάς δημόσια θα ακούσεις και γνώμες άλλων, και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, γιατί δεν είμαστε πιτσιρίκια, έχουμε όλοι μας τις εμπειρίες μας και ο καθένας μας το βλέπει από τη δική του σκοπιά.
    Αφού σου αρέσει και το φόρουμ θα γνωρίζεις πως ο καθένας μας έχει άποψη για τα πάντα (εμού συμπεριλαμβανομένου), ακόμη και για το ποια είναι καλύτερη μηχανή για τον άλλον και συχνά μας αρέσει να την εκφράζουμε!!
    Άλλωστε ξέρεις τι λένε... "όλοι έχουν άποψη, είναι σαν την....








    ... όρεξη για βόλτες" !!!!!

    Χωρίς κακίες και λοιπά...
    Σου απανταω, ξεκινωντας απο το τελος...αν και ηδη εχουμε βγει εκτος θεματος...ΚΑΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!Ανεξαρτητα απο το τι οδηγουμε η τι θα θελαμε να οδηγησουμε.......1.Αν δε μου αρεσε το φορουμ αυτη τη στιγμη δε θα συζητουσαμε...Πολλα μελη εχουν ενα ξεκαρδιστικο και αστειρευτο χιουμορ...Αλλοι τρομακτικη εμπειρια και καταρτιση περι μοτο...Και καποια ελαχιστα μελη ψοφανε για αντιπαραθεση...Ενταξει, τι να κανουμε,,,Παρεπιπτοντως, συμμετεχω κι αλλου...και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο και πιστεψε με εκει τα πραγματα ειναι πολυ πολυ αυστηρα...Ενα παραδειγμα, οι ποινες εχουν να κανουν με οριστικη διαγραφη και οχι με προσωρινο αποκλεισμο καποιου μελους...2.Ποιος λογικος ανθρωπος μπαινει σ' ενα φορουμ, σ' ενα εικονικο δωματιο συζητησης και εχει απαιτηση απο τους αλλους να σιωπησουν για να ακουστει μονο η δικη του φωνη???Ποτε εδωσα εγω τετοια εντυπωση?Το αντιθετο...Ως ανθρωπος ειμαι πολυ φιλικος, αν και συνηθως δεν πειθω ευκολα αυτους που δε με γνωριζουν...3. και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, πολυ ασχετο, βιαστικο κι επιπολαιο αυτο που εγραψες...δε θα το σχολιασω...4. Πολλες φορες ο γραπτος λογος παρεξηγειται...ειδικα για ανθρωπους που δεν εχουν δωσει πολλα δειγματα γραφης σ' ενα φορουμ...5.Δε θιγομαι για το τιποτα!Αυτο κι αν δεν ισχυει!!6.Θα μας ξαναδωθει η ευκαιρια να το συζητησουμε αναλυτικα, ωραια, ευγενικα και ψυχραιμα...7.Παντα λεω στον εαυτο μου, κρατα αυτο που σε ενωνει με καποιον και οχι αυτο που θα μπορουσε να σε χωρισει
    8.Και τελος, (γιατι η συζητηση ηταν το sr400...) ναι υπαρχουν και εδω,οπως παντου αλλωστε,καποιοι ελαχιστοι που βγαζουν προκαταληψη και φανατισμο...
    Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 09/11/2013 στις 15:41.

  9. #54

  10. #55
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αρκετά με τα off topic, ναι;
    Απο μενα ναι...


    mototriti
    EICMA: Ξανάρχεται το Yamaha SR400!

    H Yamaha αποφάσισε να ξαναφέρει ένα θρυλικό όνομα στην ευρωπαϊκή γκάμα της το 2014 και παρουσίασε το SR400, το οποίο είχαμε πρωτογνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του 1970!

    Με μια ματιά:
    · Αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας

    · Πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας

    · Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού

    · Εκκίνηση αποκλειστικά με μανιβέλα

    · Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο

    · Δύο αμορτισέρ πίσω

    · Τροχοί 18 ιντσών

    · Κλασική αισθητική

    Το νέο SR400 έχει βασιστεί στη μοτοσικλέτα εκείνης της εποχής (η οποία κυκλοφορούσε στα 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία και στα 500 στην Ευρώπη) και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση με κλασική αισθητική. Ο σχεδιασμός του, όπως είναι φυσικό, φέρνει στο νου άλλες εποχές και εμπνέει νοσταλγία.

    Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το νέο SR400 έχει βασιστεί σε αυτόν της δεκαετίας του 1970 έχοντας ελάχιστες διαφορές από αυτόν. Το απλό στο σχεδιασμό του μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, έχει διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου (87 και 62.7 χλστ. αντίστοιχα και συμπίεση ανέρχεται στο 8.5:1. Χάρη σε αυτά στοιχεία, η ροπή κάνει την εμφάνισή της ήδη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Στην χαμηλά αποδιδόμενη ροπή συμβάλλουν καθοριστικά και η μεγάλης διαμέτρου βαλβίδα εισαγωγής (47 χλστ.), καθώς και την αυξημένη μάζα του βολάν. Φυσικά, η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στον σημερινό κινητήρα και τον παλιό εντοπίζεται στο σύστημα τροφοδοσίας. Το SR400 του 2014 διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο προσφέρει ομαλότερη λειτουργία, οικονομία, μειωμένους ρύπους και ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα.

    Και μιας και μιλάμε για την εκκίνηση, οι λάτρεις των κλασικών μοτοσικλετών θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο μόνος τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας του SR400 είναι και ο παραδοσιακός: η μανιβέλα! Η ιαπωνική εταιρία, για να διευκολύνει τους νεότερους, που πιθανόν να μην έχουν χρησιμοποιήσει ξανά στη ζωή τους μανιβέλα σε τόσο μεγάλο κινητήρα, έχει τοποθετήσει δείκτη στη δεξιά πλευρά της κυλινδροκεφαλής ώστε να φαίνεται πότε βρίσκεται το πιστόνι σε ιδανική θέση (!), το σύστημα ανάφλεξης είναι νέο, ενώ υπάρχει αποσυμπιεστής με την μανέτα του να έχει τοποθετηθεί στην αριστερή μεριά του τιμονιού.

    Όπως και ο κινητήρας, το πλαίσιο του SR400 έχει βασιστεί σε αυτό που χρησιμοποιούσε η ομώνυμη μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 70. Ατσάλινο και σωληνωτό, το πλαίσιο προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και διατηρεί μειωμένο το βάρος της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι το λάδι που φτάνει στον κινητήρα μεταφέρεται μέσω των σωλήνων του πλαισίου. Η συγκεκριμένη μέθοδος επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και τη διατήρηση των συνολικών διαστάσεων της μοτοσικλέτας σε χαμηλά επίπεδα.

    Όσον αφορά στον τομέα των αναρτήσεων, το SR400 έχει εξοπλιστεί με συμβατικές λύσεις. Μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με διαδρομή 150 και 100 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα, τέλος, συναντάμε δίσκο μπροστά που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ταμπούρο πίσω, ενώ οι τροχοί είναι 18 ιντσών.

    Το Yamaha SR 400 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα: μαύρο και γκρι.

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, A/Ψ, 399 κ.εκ.

    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23.2/6.500

    Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/3.000

    Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12

    Βάρος (κιλά): 174

    Ύψος σέλας (χλστ.): 785

    SR400
    http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-552731.jpg

    http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-552740.jpg
    http://www.motorcyclenews.com/upload...maha-sr400.jpg
    http://www.motorcyclenews.com/upload...maha-sr400.jpg
    http://cdn.yamaha-motor.eu/product_a...950&quality=75
    http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...0redesigns.jpg
    http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...esigns%202.jpg
    http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-555877.jpg
    http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...t%20window.jpg
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=CASZNSI5Pt0
    http://www.youtube.com/watch?v=AV87V...yer_detailpage
    http://www.youtube.com/watch?v=OGd1r...yer_detailpage
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=nrsngrxqsGE
    Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 10/11/2013 στις 11:14.

  11. #56
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΛΕΟΝ ΒΙΝΤΕΟ http://www.youtube.com/watch?feature...&v=IrU15mjgdkc
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ EICMA 2013 ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΣΤΟΜΑΡΙΣΜΕΝΑ SR400, ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ GIBBON SLAP
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=DWiR5Lnh_GM
    ιδου και το 2ρο που ονομαζεται B.S.R.http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Q94-KnEniow
    Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 10/11/2013 στις 11:56.

  12. #57
    καλησπέρα σχετικα με την ψύξη μέσα απο τις σωληνώσεις του σκελετού, πως δουλεύει δηλαδή βρε παιδιά?
    επιπλέον είδα χτες ενα sr500 στο φανάρι πισταγε όλο το μπροστινό μερος ! έτσι είναι σε όλο το φάσμα λειτουργιας για πείτε οι έχοντες, κραδασμοι καργα?

  13. #58
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geo99rge Προβολή μηνύματος
    καλησπέρα σχετικα με την ψύξη μέσα απο τις σωληνώσεις του σκελετού, πως δουλεύει δηλαδή βρε παιδιά?
    επιπλέον είδα χτες ενα sr500 στο φανάρι πισταγε όλο το μπροστινό μερος ! έτσι είναι σε όλο το φάσμα λειτουργιας για πείτε οι έχοντες, κραδασμοι καργα?
    Σχετικα με τις τεχν. λεπτομερειες ισως μονο ο s.racing μπορει να σ' ενημερωσει...Αραξε και θα σου απαντησει.

  14. #59
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geo99rge Προβολή μηνύματος
    καλησπέρα σχετικα με την ψύξη μέσα απο τις σωληνώσεις του σκελετού, πως δουλεύει δηλαδή βρε παιδιά?
    επιπλέον είδα χτες ενα sr500 στο φανάρι πισταγε όλο το μπροστινό μερος ! έτσι είναι σε όλο το φάσμα λειτουργιας για πείτε οι έχοντες, κραδασμοι καργα?
    Δεν γίνεται καμμία ψύξη μέσα στον σκελετό. Ο σκελετός λειτουργεί ως tank λαδιού εφόσον έχει ξηρό κάρτερ. Κάτι αντίστοιχο αλλά σε εξωτερικό tank είναι πολύ σύνηθες στις μοτοσυκλέτες.
    Κραδασμούς, ναι έχει όπως κάθε μονοκύλινδρο. Τίποτα δραματικό όμως, απλά στο ρελαντί είναι λίγο πιο έντονοι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #60
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν γίνεται καμμία ψύξη μέσα στον σκελετό. Ο σκελετός λειτουργεί ως tank λαδιού εφόσον έχει ξηρό κάρτερ. Κάτι αντίστοιχο αλλά σε εξωτερικό tank είναι πολύ σύνηθες στις μοτοσυκλέτες.
    Κραδασμούς, ναι έχει όπως κάθε μονοκύλινδρο. Τίποτα δραματικό όμως, απλά στο ρελαντί είναι λίγο πιο έντονοι.
    Kι όμως έχει πολλούς κραδασμούς, γιατί δεν έχει αντικραδασμικό άξονα!
    Είναι όμως όλα σε ελαστικές βάσεις και δεν τους νιώθεις τόσο. Τιμόνι, φανάρι, όργανα, μαρσπιέ, σέλλα, τεπόζιτο, σιλανσιέ, είναι όλα με ελαστικές βάσεις.
    Φέυγουν όμως βίδες ακόμα και με Loctite!

    Oσο για ψύξη όπως τα είπε ο byron, και αν το ζορίζεις πολύ και παρατεταμένα στη ζέστη θέλει ψυγείο, αλλιώς μπορεί και να αρπάξει πιστόνι αν το παρακάνεις. Το έχω κάνει παλιά.
    Και βέβαια οταν ζεσταίνεται το κούτελο στους 120 Κελσίου, σίγουρα ο σκελετός θα αποκτάει και αλλη ελαστικότητα.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 10/11/2013 στις 21:49.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Dt 200 manual wanted plz...
    από SwAToNeR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2022, 15:23
  2. Ο Cyril Despres θα τρεξει με την Yamaha YZ450F το 2013
    από ggs στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2013, 16:23
  3. Yamaha vs Honda
    από DIT στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2004, 16:52
  4. Περοφεριακ Yamaha (μεταχειρισμενα ή μαιμουδενια)
    από pk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 14:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF