moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Εσύ πού τα είδες όλα αυτά; Φανατίλα, προκατάληψη και απέχθεια;;;; είδες κάτι τέτοιο ή μιλάμε για να μιλάμε τώρα;;;
Μη θίγεσαι κι εσύ για το τίποτα....
Αλλά όταν συζητάς δημόσια θα ακούσεις και γνώμες άλλων, και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, γιατί δεν είμαστε πιτσιρίκια, έχουμε όλοι μας τις εμπειρίες μας και ο καθένας μας το βλέπει από τη δική του σκοπιά.
Αφού σου αρέσει και το φόρουμ θα γνωρίζεις πως ο καθένας μας έχει άποψη για τα πάντα (εμού συμπεριλαμβανομένου), ακόμη και για το ποια είναι καλύτερη μηχανή για τον άλλον και συχνά μας αρέσει να την εκφράζουμε!!![]()
Άλλωστε ξέρεις τι λένε... "όλοι έχουν άποψη, είναι σαν την....
... όρεξη για βόλτες" !!!!!
Χωρίς κακίες και λοιπά...
ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...Ηταν λιγο δυσκολη μερα η σημερινη για μενα...Γι' αυτο και οι απαντησεις μου ηταν λιγο ¨κοφτες" Εχω τον εξαχρονο γιο μου αρρωστο με πυρετο(ελπιζω οχι επειδη του αρεσει η κοκκινη ducati η παρκαρισμενη μονιμα διπλα στο περιπτερο...) θα "απολογηθω" αυριο...Και οχι, δεν ειμαι τελειος, αλλα ακριβοδικαιος...
Rory ο ακριβοδίκαιος!![]()
Απολογίες συνήθως ζητά ο ανακριτής ή ο δικαστής πιστεύω, κι εγώ δεν είμαι τίποτα από τα δύο, άρα είναι περιττές.
Τέλειος δεν είμαι ούτε εγώ και ούτε κανένας μας, αλλά για το δίκαιος ή το ακριβοδίκαιος, συνήθως δεν είμαστε οι αντικειμενικότεροι κριτές του εαυτού μας...![]()
Σ' ευχαριστω.Ειναι ακομη εμπυρετος...Πολυ φοβαμαι οτι εχει κληρονομησει την τρελα του πατερα του για τις μοτο...(Ασχετο...απιστευτη ατακα δικη του σημερα το μεσημερι... - Τι μηχανη ητανε εκεινη που ειδαμε προχτες? - Ποια? - Εκεινη η αστραφτερη εξω απο το σχολειο... -Χαρλεϊ... - Α...Και ειναι καλη? - Ετσι λενε οσοι εχουν... - Αφου ειναι καλη..γιατι η εξατμιση της κανει σαν καϊκι??)/
Μπορει οι δυο μας σε κατι να διαφωνουμε...αλλα αυτη τη φορα εχεις δικιο...Δεν εχω ακομη εγκλιματιστει...Και δε νομιζω οτι φταιει το φορουμ γι' αυτο.Απο εκει περα παραδεχομαι οτι καποιες αποψεις με εχουν ενοχλησει αλλα οχι και σε βαθμο προσβλητικο...Επισης, αναγνωριζω οτι ο ρολος ο δικος σου δεν ειναι ευκολος (αλλα ουτε κι οποιουδηποτε αλλου moderator, συντελεστη η ρυθμιστη του συγκεκριμενου φορουμ...)...Ποσο ευκολο ειναι για καποιον να συντονισει, να ελεγξει, να "χτενισει" ατερμονες συζητησεις, ειτε περι ανεμων υδατων και λοιπων καιρικων φαινομενων, ειτε για μοτο, αναμεσα σε παλια και νεα μελη, φιλους η γνωστους...35.000 μελη δεν ειναι λιγα...και να ειναι ΤΕΛΕΙΟΣ, ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ, Κ.Τ.Ο. ?? Νομιζω οτι ειναι πολυ δυσκολο και πολυ περισσοτερο να κρατησει ισορροπιες...Τα ξαναλεμε αυριο(οποτε θα απαντησω και στον Stynicop) γιατι χτες εμεινα αγρυπνος ολη νυχτα.Μεχρι τοτε να περνατε ΚΑΛΑ!![]()
Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 08/11/2013 στις 23:01.
Σου απανταω, ξεκινωντας απο το τελος...αν και ηδη εχουμε βγει εκτος θεματος...ΚΑΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!Ανεξαρτητα απο το τι οδηγουμε η τι θα θελαμε να οδηγησουμε.......1.Αν δε μου αρεσε το φορουμ αυτη τη στιγμη δε θα συζητουσαμε...Πολλα μελη εχουν ενα ξεκαρδιστικο και αστειρευτο χιουμορ...Αλλοι τρομακτικη εμπειρια και καταρτιση περι μοτο...Και καποια ελαχιστα μελη ψοφανε για αντιπαραθεση...Ενταξει, τι να κανουμε,,,Παρεπιπτοντως, συμμετεχω κι αλλου...και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο και πιστεψε με εκει τα πραγματα ειναι πολυ πολυ αυστηρα...Ενα παραδειγμα, οι ποινες εχουν να κανουν με οριστικη διαγραφη και οχι με προσωρινο αποκλεισμο καποιου μελους...2.Ποιος λογικος ανθρωπος μπαινει σ' ενα φορουμ, σ' ενα εικονικο δωματιο συζητησης και εχει απαιτηση απο τους αλλους να σιωπησουν για να ακουστει μονο η δικη του φωνη???Ποτε εδωσα εγω τετοια εντυπωση?Το αντιθετο...Ως ανθρωπος ειμαι πολυ φιλικος, αν και συνηθως δεν πειθω ευκολα αυτους που δε με γνωριζουν...3. και πιθανόν να μην σου λένε όλοι τι τέλειος που είσαι, πόσο πολλά χιλιόμετρα έχεις κάνει, πόσα πολλά γνωρίζεις και τι ωραίο γούστο έχεις στις μηχανές, πολυ ασχετο, βιαστικο κι επιπολαιο αυτο που εγραψες...δε θα το σχολιασω...4. Πολλες φορες ο γραπτος λογος παρεξηγειται...ειδικα για ανθρωπους που δεν εχουν δωσει πολλα δειγματα γραφης σ' ενα φορουμ...5.Δε θιγομαι για το τιποτα!Αυτο κι αν δεν ισχυει!!6.Θα μας ξαναδωθει η ευκαιρια να το συζητησουμε αναλυτικα, ωραια, ευγενικα και ψυχραιμα...7.Παντα λεω στον εαυτο μου, κρατα αυτο που σε ενωνει με καποιον και οχι αυτο που θα μπορουσε να σε χωρισει
8.Και τελος, (γιατι η συζητηση ηταν το sr400...) ναι υπαρχουν και εδω,οπως παντου αλλωστε,καποιοι ελαχιστοι που βγαζουν προκαταληψη και φανατισμο...
Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 09/11/2013 στις 15:41.
Αρκετά με τα off topic, ναι;
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Απο μενα ναι...
mototriti
EICMA: Ξανάρχεται το Yamaha SR400!
H Yamaha αποφάσισε να ξαναφέρει ένα θρυλικό όνομα στην ευρωπαϊκή γκάμα της το 2014 και παρουσίασε το SR400, το οποίο είχαμε πρωτογνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του 1970!
Με μια ματιά:
· Αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας
· Πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας
· Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού
· Εκκίνηση αποκλειστικά με μανιβέλα
· Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
· Δύο αμορτισέρ πίσω
· Τροχοί 18 ιντσών
· Κλασική αισθητική
Το νέο SR400 έχει βασιστεί στη μοτοσικλέτα εκείνης της εποχής (η οποία κυκλοφορούσε στα 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία και στα 500 στην Ευρώπη) και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση με κλασική αισθητική. Ο σχεδιασμός του, όπως είναι φυσικό, φέρνει στο νου άλλες εποχές και εμπνέει νοσταλγία.
Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το νέο SR400 έχει βασιστεί σε αυτόν της δεκαετίας του 1970 έχοντας ελάχιστες διαφορές από αυτόν. Το απλό στο σχεδιασμό του μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, έχει διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου (87 και 62.7 χλστ. αντίστοιχα και συμπίεση ανέρχεται στο 8.5:1. Χάρη σε αυτά στοιχεία, η ροπή κάνει την εμφάνισή της ήδη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Στην χαμηλά αποδιδόμενη ροπή συμβάλλουν καθοριστικά και η μεγάλης διαμέτρου βαλβίδα εισαγωγής (47 χλστ.), καθώς και την αυξημένη μάζα του βολάν. Φυσικά, η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στον σημερινό κινητήρα και τον παλιό εντοπίζεται στο σύστημα τροφοδοσίας. Το SR400 του 2014 διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο προσφέρει ομαλότερη λειτουργία, οικονομία, μειωμένους ρύπους και ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα.
Και μιας και μιλάμε για την εκκίνηση, οι λάτρεις των κλασικών μοτοσικλετών θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο μόνος τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας του SR400 είναι και ο παραδοσιακός: η μανιβέλα! Η ιαπωνική εταιρία, για να διευκολύνει τους νεότερους, που πιθανόν να μην έχουν χρησιμοποιήσει ξανά στη ζωή τους μανιβέλα σε τόσο μεγάλο κινητήρα, έχει τοποθετήσει δείκτη στη δεξιά πλευρά της κυλινδροκεφαλής ώστε να φαίνεται πότε βρίσκεται το πιστόνι σε ιδανική θέση (!), το σύστημα ανάφλεξης είναι νέο, ενώ υπάρχει αποσυμπιεστής με την μανέτα του να έχει τοποθετηθεί στην αριστερή μεριά του τιμονιού.
Όπως και ο κινητήρας, το πλαίσιο του SR400 έχει βασιστεί σε αυτό που χρησιμοποιούσε η ομώνυμη μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 70. Ατσάλινο και σωληνωτό, το πλαίσιο προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και διατηρεί μειωμένο το βάρος της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι το λάδι που φτάνει στον κινητήρα μεταφέρεται μέσω των σωλήνων του πλαισίου. Η συγκεκριμένη μέθοδος επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και τη διατήρηση των συνολικών διαστάσεων της μοτοσικλέτας σε χαμηλά επίπεδα.
Όσον αφορά στον τομέα των αναρτήσεων, το SR400 έχει εξοπλιστεί με συμβατικές λύσεις. Μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με διαδρομή 150 και 100 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα, τέλος, συναντάμε δίσκο μπροστά που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ταμπούρο πίσω, ενώ οι τροχοί είναι 18 ιντσών.
Το Yamaha SR 400 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα: μαύρο και γκρι.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, A/Ψ, 399 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23.2/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/3.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12
Βάρος (κιλά): 174
Ύψος σέλας (χλστ.): 785
SR400
http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-552731.jpg
http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-552740.jpg
http://www.motorcyclenews.com/upload...maha-sr400.jpg
http://www.motorcyclenews.com/upload...maha-sr400.jpg
http://cdn.yamaha-motor.eu/product_a...950&quality=75
http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...0redesigns.jpg
http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...esigns%202.jpg
http://www.yamaha-motor.eu/eu/binary...114-555877.jpg
http://cdn.yamaha-motor.eu/design-ca...t%20window.jpg
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=CASZNSI5Pt0
http://www.youtube.com/watch?v=AV87V...yer_detailpage
http://www.youtube.com/watch?v=OGd1r...yer_detailpage
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=nrsngrxqsGE
Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 10/11/2013 στις 11:14.
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΛΕΟΝ ΒΙΝΤΕΟ http://www.youtube.com/watch?feature...&v=IrU15mjgdkc
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ EICMA 2013 ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΣΤΟΜΑΡΙΣΜΕΝΑ SR400, ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ GIBBON SLAP
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=DWiR5Lnh_GM
ιδου και το 2ρο που ονομαζεται B.S.R.http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Q94-KnEniow
Τελευταία τροποποίηση από RORY FOR EVER; 10/11/2013 στις 11:56.
καλησπέρα σχετικα με την ψύξη μέσα απο τις σωληνώσεις του σκελετού, πως δουλεύει δηλαδή βρε παιδιά?
επιπλέον είδα χτες ενα sr500 στο φανάρι πισταγε όλο το μπροστινό μερος ! έτσι είναι σε όλο το φάσμα λειτουργιας για πείτε οι έχοντες, κραδασμοι καργα?
Δεν γίνεται καμμία ψύξη μέσα στον σκελετό. Ο σκελετός λειτουργεί ως tank λαδιού εφόσον έχει ξηρό κάρτερ. Κάτι αντίστοιχο αλλά σε εξωτερικό tank είναι πολύ σύνηθες στις μοτοσυκλέτες.
Κραδασμούς, ναι έχει όπως κάθε μονοκύλινδρο. Τίποτα δραματικό όμως, απλά στο ρελαντί είναι λίγο πιο έντονοι.
Kι όμως έχει πολλούς κραδασμούς, γιατί δεν έχει αντικραδασμικό άξονα!
Είναι όμως όλα σε ελαστικές βάσεις και δεν τους νιώθεις τόσο. Τιμόνι, φανάρι, όργανα, μαρσπιέ, σέλλα, τεπόζιτο, σιλανσιέ, είναι όλα με ελαστικές βάσεις.
Φέυγουν όμως βίδες ακόμα και με Loctite!
Oσο για ψύξη όπως τα είπε ο byron, και αν το ζορίζεις πολύ και παρατεταμένα στη ζέστη θέλει ψυγείο, αλλιώς μπορεί και να αρπάξει πιστόνι αν το παρακάνεις. Το έχω κάνει παλιά.
Και βέβαια οταν ζεσταίνεται το κούτελο στους 120 Κελσίου, σίγουρα ο σκελετός θα αποκτάει και αλλη ελαστικότητα.![]()
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 10/11/2013 στις 21:49.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957