Η δικια μου ηλεκτρονικη γραφει ακριβως τα ιδια και ειναι 12βολτη
Η δικια μου ηλεκτρονικη γραφει ακριβως τα ιδια και ειναι 12βολτη
ανοιξε το αριστερο καπακι
δες τα πηνια σου
μετρα τα τι ρευματα εχουν αν ειναι 6v εχεις εξαβολτο μην το κουραζουμε
ξηλωσε οτι παπαρια 12v εχεις βαλει επανω
απο φλασερ μεχρι λαμπες και ασφαλεια
και βαλε 6v και τελος
αν το θες 12v αλλαξε μοτερ-κομπλε με πλεξουδα και ολα τα παραπανω
ενας αχταρμας με μια λεξη
Aπό αυτη τη φοτο http://s997.photobucket.com/user/gio...42c08.jpg.html φαινεται πως ο σκελετος ειναι από 12v, τουλαχιστον με όσα γνωριζω...
φαινεται η μια θεση(υπαρχει αλλη μία θεση απο την αλλη πλευρα) για να βιδωθει το 12v φιλτροκουτι πανω στο σκελετο.
Στα εξαβολτα ο σκελετος διαφερει σε αυτο το σημειο, δεν ειναι ακριβώς ίδιος...
Nαι
Αρα με αυτα που βλεπουμε μεχρι τωρα και θεωρωντας πως δεν εχουν γινει περαιτέρω αλλαγες στο μηχανακι
ή το παπί ειναι οπως το λες ένα 6v ηλεκτρονικο με αυτο το σκελετο σαν 12v
ή ενα 12v που του βαλανε 6v μπαταρια.
Αν ισχύει το πρωτο, πρεπει φυσιολογικα αυτο το παπι να ειναι ο προπομπος του κλασικού 12v, δλδ να αλλαζει μονο η μπαταρια...και δεν πρεπει να το εβγαζε πολυ καιρο...σπανιο παπι όντως...
Τελευταία τροποποίηση από gsman; 11/11/2013 στις 01:29.
Αφου το παπι δουλευε ετσι καλα για καιρο οπως ειπες, αστο με αυτη τη μπαταρια αλλα φροντισε να δουλευουν φωτα, στοπ και φλας. Ενας γνησιος ανορθωτης θα εχει ακριβα...?τι επαθε ο ανορθωτης εισαι σιγουρος οτι καηκε?
Η μπαταρια σου ειναι οκ? μηπως ταχει ψιλοπαιξει και εχει αρχισει να τις καιει τις λαμπες?
ακριβως,παντα με 6v μπαταρια ηταν και τουλαχιστον για δυο χρονια που το ειχα εγω δουλευαν ολα τζιτζι . ο μπαταρια την ειχα φορτισει σε μια φαση για να δω τι παιζει και δουλευαν τα φλας τοτε,μετα ξεφορτιστηκε παλι και δεν αναβουν.τωρα ο ανορθωτης γνησιος παει κανενα 20-25.(δεν με νοιαζει βασικα ποσο παει αλλα να λειτουργει)οταν τον εβαλα πριν λιγες μερες ως καινουργιο δουλευε το κολοφαναρα και στις δυο σκαλες,τωρα μονο η σκαλα νυκτος δουλευει χωρις να εχει καει η λαμπα(εβαλα απο φορτιγο στα 24v :P)οποτε σε δυο μερες κατι πεχτηκε με τον διακοπτη και την σκαλα του στοπ
ναι και εβγαλα μια προιστορικη λαμπα που δινει φως στο κοντερ που παιζει να εχει χρονια και χρονια να αλλαζτει και ηταν 6v και φυσικα εγω θα βαλω αυριο μια 12v για να μην καει(αφου μια χαρα αναβουν η μεγαλυτερες λαμπες γτ να μην εβαζαν μονο τετοιες να ειναι και πιο αντοχης :/ ? )
Γιωργο αυτα κανε και μαλλον παρε και μια νεα μπαταρια---δεν εχει νοημα νομιζω να πειραματίζεσαι με 24v ή 12v λαμπες. Δεν λυνεις ετσι το προβλημα, το ''φασκιώνεις...''.
Μια πιο ''μεγαλη'' λαμπα εχει και πιο πολλα watt αν δεν κανω λαθος, ειναι λογικο λοιπον η ΄'σκαλα'' του στοπ που ειναι απαιτητική σε ρευμα να μην αναβει, αφου μαλιστα λες οτι η μπαταρια ήδη ψυχομανάει, αν δεν εχει κιόλας πεθάνει...δεν νομιζω να φταιει καποιος διακοπτης στοπ...το να βαζουμε μεγαλες λαμπες που δεν καιγονται δεν εχει νοημα αν το ηλεκτρικο μας συστημα δεν μπορει να τις κανει να αναψουν...
αυτοι που σχεδιασαν το ηλεκτρικο συστημα ξερουν καλυτερα από μας... Η ασφαλεια της μπαταριας για 6v ειναι 15Α.
Φτιαξε το καλωδιακι που περισσευει...
αυτη η ασφαλεις που ειχα ηταν 7A
εχεις δικιο ,θα το παω σε εκεινο το παλικαρι που ειχε σκοπο να μου αλλαξει ολα τα ηλεκτρικα και να του πω για το καλωδιακι.
τα ρευματα πως να μετρησω?που να βαλω το βολτομετρο ρε παιδια?
παντως οντως εχετε δικιο πρεπει να το παρω σιγα σιγα και να βαλω τα σωστα πανω του.δεν θελω να κρυβω το προβλημα απλως το βρηκα ως καλη λυση στο προβλημα με το καψιμο της λαμπας που οτι και να γινει και να φτιαχτει δλδ το μηχανακι , οι λαμπες παλι θα καιγοντε που και που και ελεγα με την 24v μπας και υσηχαζα