Συγνώμη , αλλα αν το FJR το θεωρείς Φάλαινα, τοτε το Kawasaki GTR (με 320kg) τι είναι? Η FJR είναι πολύ πιο compact απ' ότι ίσως νομίζεις, ίδιο βάρος (285kg) με την S. Tenere (παρα 10kg) , και πολύ χαμηλό κεντρο βάρους.
Και ναι, όντως υπάρχει Fjr η tenere διλημμα, το βρήκατε (δεν μπορώ να κρύψω τίποτα επιτέλους?).
Το θέμα δεν είναι μόνο η ταχύτητα ή η εμφάνιση μιας μηχανής. Οι περισσότεροι νομίζω θέλουμε η μηχανή μας να προσφέρει όσο περισσότερα γίνεται, δηλαδή όλα σε ένα πακέτο. Κάτι σαν το καινούργιο Multistrada της Ducati, το οποίο ομολογώ έιναι ακριβώς αυτό που θα ήθελα (1 για όλα) και ταχύτητα, και εμφάνιση, και άνεση, και offroad, και touring, όλα, δεν πιστεύετε? Και το B-King που είχα, πανέμορφο, πολύ γρήγορο, ροπή που σε ανεβάζει τρελα, αλλά ρε φίλε, αν θελω 330 ευρώ πήγαινε-έλα Λάρισα Αθήνα, άστο, δεν κάνει. Οπότε έφαγε Χ κι'αυτό (150 ευρώ είναι πίσω λάστιχο+180 βενζίνες).