Χρειάζεται το RCV για να μπορούνε να το καβαλάνε με τον τρόπο που το κάνουν..αναρωτιέμαι πως θα ήταν χωρίς αυτούς..ο Ντάνος πήρε μια ιδέα με ένα μεγαλοπρεπές χάι αμέσως μόλις του έκοψε έναν (και μόνο) ο μαρκ..
Χρειάζεται το RCV για να μπορούνε να το καβαλάνε με τον τρόπο που το κάνουν..αναρωτιέμαι πως θα ήταν χωρίς αυτούς..ο Ντάνος πήρε μια ιδέα με ένα μεγαλοπρεπές χάι αμέσως μόλις του έκοψε έναν (και μόνο) ο μαρκ..
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 14/11/2013 στις 19:49.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
το μηχανάκι αυτό έχει σχεδιαστεί να δουλεύει μ αυτά τα μαραφέτια πάνω.
Δεν νομίζω ότι μπορεί να δουλέψει ανεκτά χωρίς αυτά, με πρώτο πρόβλημα τα λάστιχα.
ανανήψαντας
Γεία σου ρε Dorna που δεν επιτρέπεις στο youtube να δείχνει τα βιδεό σου![]()
O Nakamoto μάλιστα δήλωσε ότι ένας από τους κύριους λόγους πλέον που είναι το HRC στα MotoGP είναι τα ηλεκτρονικά. Αν λέει τα καταργούσανε ή τα μειώνανε πάρα πολύ, κατά πάσα πιθανότητα θα αποχωρούσαν από το πρωτάθλημα. Επίσης διαφωνεί με την πρόταση της Yamaha για την υιοθέτηση των δίσκων των 340mm.
Επιπλέον, κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά απειλήσανε με αποχώρηση από τη Μοτο3 καθότι η "ιδέα" τους ήταν τα μηχανάκια να μην είναι full εργοστασιακά (εκεί δικαιολογεί την πίπα που φάγανε από την ΚΤΜ πέρσι και φέτος)
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Πολύ ωραίο θέμα και επιπλέον πολύ εντυπωσιακές σκηνές στο βίντεο![]()
O Pedrosa εφαγε το high γιατι νομιζε οτι ειχε TC. Εαν ηξερε οτι εχει χαλασει, ειμαι σιγουρος οτι δεν θα το ετρωγε. Σιγουρα ομως δεν θα μπορουσαν να κανουν και αυτα τα γυρολογια χωρις τα ηλεκτρονικα.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αισθητηρας θερμοκρασιας νερου
Αισθητηρας θερμοκρασιας αερα (ατμοσφαιρας)
Υγρομετρο
Διαταξη μετρησης παροχης αερα στην εισαγωγη
Διπλοι Αισθητηρες λ σε καθε εξατμιση
Αισθητηρας θεσεις στροφαλου
Αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου (για V κινητηρα διπλοι)
Αισθητηρας κρουστικης καυσης
Αισθητηρας θεσης γκαζιου
Αισθητηρας θερμοκρασιας καυσαεριων
Τηλεμετριες αναρτησεων , φρενων κτλπ
κτλπ κτλπ
Τα μονα που μπορεις να πεις οτι βοηθουν τον αναβατη ειναι το Τraction control και ο αισθητηρας κλισης που αυτοματα αλλαζει την χαρτογραφιση οταν το μηχανακι ειναι πλαγιασμενο πανω απο καποιες μοιρες ή σουζαρει πανω απο καποιες μοιρες. Απο εκει και περα η χαρτογραφηση (αγρια-υπια) ηταν παντα στο παιχνιδι.
Με αλλα λογια παρα πολοι αισθητηρες για την βελτιστη διαχειρηση της λειτουργιας του κινητηρα.
Αχα θα πει καποιος, ετσι καιρδιζουν προταθληματα οι κουλομαριες...
Η απαντηση ειναι οτι παλιοτερα π.χ. η ελευθερη επιλογη ελεστικων απο αποκλειστικους συνεργατες για καθε ομαδα ειχε ΠΟΛΥ μεγαλυτερη επιδραση στους χρονους απο οτι το TC κτλπ.
Οι κινητηρες ΜΕΚ ειναι πλεον προς την εξωδο τους απο την ιστορια και τελος παντων το να επιζητουμε καταστασεις στιλ groop B, οπου ακομα και συνοικιακα μαγαζια μπορουν να φτιαξουν ανεξελεγχτα τερατα ,δεν προσφερει στην εξεληξη της τεχνολογιας (αν και θα ηταν εξερετικα θεαματικα (και αφανταστα επικινδυνα))
Τουλαχιστον προς το παρον τα motogp ουτε yaw control εχουν, ουτε ηλεκτρονικες αναρτησεις (που καποια μηχανακια παραγωγης εχουν πια).
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Για την ακρίβεια θα ήθελαν να χρησιμοποιούν GPS αλλά δεν επιτρέπεται να το ενσωματώσουν στο πακέτο της τηλεμετρίας.
Ετσι εξαρτώνται απο σένσορες σε διαφορα σημεία της καθε πίστας, με αποτέλεσμα τα Ducati να βρεθούν αλλού γι αλλού σε κάποια φάση.
Του Rossi του συνέβη στις δοκιμές και του Hayden στον αγώνα. Το Ducati ηταν στο S αλλά νόμιζε οτι ηταν στην ευθεια!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ακομα και ετσι να ειναι (που εχω μια αμφιβολια γιατι οι συνθηκες στην πιστα και τα λαστιχα συνεχος ματαβαλονται αρα τι προγραμματισμο να κανεις απο πριν) ποιος ειναι αυτος που οριζει οτι ο αναβατεις στην ταδε στροφη θα μπει με την χαρτογραφυση No8 και οχι με την 7 ή την 9; Καποιος εγγεφαλος (ηλεκτρονικος ή μη) ή το feedback απο τον αναβατη για το τι τον βολεβει;
Με αλλα λογια ολα αυτα απλα βοηθουν τον αναβατη να εχει την αποδωση-αποκρηση που θελει αυτος και μπορει να αξιοποιησει με το ταλεντο του. Το αντιθετο θα ηταν να δινεις σε ολους τους αναβατη μηχανη που δεν ειναι στα μετρα τους και αυτος που μπορει να προσαρμωστει (απο τυχη ή ταλεντο) να κερδιζει. Αλλη αγωνιστικη δραστηριοτητα αυτη παντος απο τα motogp.
Αλλο ταλεντο ο stoner που παλεβε με το τερας σε καθε γυρο αλλο ο lore που το παει χωρις να του κουνιετε αλλο καποιος που μπορει να κανει και τα δυο οταν χρειαστει.
Το ποιο απο αυτα τα ταλεντα θεωρει κανεις ποιο "σωστο" ή " αντρικο" ή θεαματικο ειναι θεμα γουστου.
Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 15/11/2013 στις 19:00.
εσεις ολοι δηλαδη το βλεπετε το βιντεο; εγω δεν μπορω να το δω, μου το βγαζει απορρητο![]()
Ψαξτο με τον τιτλο του
http://www.youtube.com/watch?v=WI38qTyy5sM