Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: 40 με 50 σένσορες...!!!

  1. #1

    40 με 50 σένσορες...!!!

    Χρειάζεται το RCV για να μπορούνε να το καβαλάνε με τον τρόπο που το κάνουν..αναρωτιέμαι πως θα ήταν χωρίς αυτούς..ο Ντάνος πήρε μια ιδέα με ένα μεγαλοπρεπές χάι αμέσως μόλις του έκοψε έναν (και μόνο) ο μαρκ..

    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 14/11/2013 στις 19:49.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    το μηχανάκι αυτό έχει σχεδιαστεί να δουλεύει μ αυτά τα μαραφέτια πάνω.
    Δεν νομίζω ότι μπορεί να δουλέψει ανεκτά χωρίς αυτά, με πρώτο πρόβλημα τα λάστιχα.
    ανανήψαντας

  3. #3
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.960
    Γεία σου ρε Dorna που δεν επιτρέπεις στο youtube να δείχνει τα βιδεό σου
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  4. #4
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    O Nakamoto μάλιστα δήλωσε ότι ένας από τους κύριους λόγους πλέον που είναι το HRC στα MotoGP είναι τα ηλεκτρονικά. Αν λέει τα καταργούσανε ή τα μειώνανε πάρα πολύ, κατά πάσα πιθανότητα θα αποχωρούσαν από το πρωτάθλημα. Επίσης διαφωνεί με την πρόταση της Yamaha για την υιοθέτηση των δίσκων των 340mm.

    Επιπλέον, κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά απειλήσανε με αποχώρηση από τη Μοτο3 καθότι η "ιδέα" τους ήταν τα μηχανάκια να μην είναι full εργοστασιακά (εκεί δικαιολογεί την πίπα που φάγανε από την ΚΤΜ πέρσι και φέτος)

    Τα συμπεράσματα δικά σας...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    το μηχανάκι αυτό έχει σχεδιαστεί να δουλεύει μ αυτά τα μαραφέτια πάνω.
    Δεν νομίζω ότι μπορεί να δουλέψει ανεκτά χωρίς αυτά, με πρώτο πρόβλημα τα λάστιχα.
    Το πρώτο πρόβλημα απ ότι φαίνεται στο βίντεο είναι οτι χωρίς αυτά ο οδηγός δεν στέκεται πάνω στο μηχανάκι.

  6. #6
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Πολύ ωραίο θέμα και επιπλέον πολύ εντυπωσιακές σκηνές στο βίντεο

  7. #7
    O Pedrosa εφαγε το high γιατι νομιζε οτι ειχε TC. Εαν ηξερε οτι εχει χαλασει, ειμαι σιγουρος οτι δεν θα το ετρωγε. Σιγουρα ομως δεν θα μπορουσαν να κανουν και αυτα τα γυρολογια χωρις τα ηλεκτρονικα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    O Pedrosa εφαγε το high γιατι νομιζε οτι ειχε TC. Εαν ηξερε οτι εχει χαλασει, ειμαι σιγουρος οτι δεν θα το ετρωγε. Σιγουρα ομως δεν θα μπορουσαν να κανουν και αυτα τα γυρολογια χωρις τα ηλεκτρονικα.
    Αυτό λέω,η εξάρτησή τους από τα ηλεκτρονικά (για να γράφουν αυτούς τους χρόνους) έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που στην πρώτη έξοδο χωρίς αυτά "πετάνε"
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    Αισθητηρας θερμοκρασιας νερου
    Αισθητηρας θερμοκρασιας αερα (ατμοσφαιρας)
    Υγρομετρο
    Διαταξη μετρησης παροχης αερα στην εισαγωγη
    Διπλοι Αισθητηρες λ σε καθε εξατμιση
    Αισθητηρας θεσεις στροφαλου
    Αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου (για V κινητηρα διπλοι)
    Αισθητηρας κρουστικης καυσης
    Αισθητηρας θεσης γκαζιου
    Αισθητηρας θερμοκρασιας καυσαεριων
    Τηλεμετριες αναρτησεων , φρενων κτλπ
    κτλπ κτλπ

    Τα μονα που μπορεις να πεις οτι βοηθουν τον αναβατη ειναι το Τraction control και ο αισθητηρας κλισης που αυτοματα αλλαζει την χαρτογραφιση οταν το μηχανακι ειναι πλαγιασμενο πανω απο καποιες μοιρες ή σουζαρει πανω απο καποιες μοιρες. Απο εκει και περα η χαρτογραφηση (αγρια-υπια) ηταν παντα στο παιχνιδι.

    Με αλλα λογια παρα πολοι αισθητηρες για την βελτιστη διαχειρηση της λειτουργιας του κινητηρα.
    Αχα θα πει καποιος, ετσι καιρδιζουν προταθληματα οι κουλομαριες...
    Η απαντηση ειναι οτι παλιοτερα π.χ. η ελευθερη επιλογη ελεστικων απο αποκλειστικους συνεργατες για καθε ομαδα ειχε ΠΟΛΥ μεγαλυτερη επιδραση στους χρονους απο οτι το TC κτλπ.

    Οι κινητηρες ΜΕΚ ειναι πλεον προς την εξωδο τους απο την ιστορια και τελος παντων το να επιζητουμε καταστασεις στιλ groop B, οπου ακομα και συνοικιακα μαγαζια μπορουν να φτιαξουν ανεξελεγχτα τερατα ,δεν προσφερει στην εξεληξη της τεχνολογιας (αν και θα ηταν εξερετικα θεαματικα (και αφανταστα επικινδυνα))

    Τουλαχιστον προς το παρον τα motogp ουτε yaw control εχουν, ουτε ηλεκτρονικες αναρτησεις (που καποια μηχανακια παραγωγης εχουν πια).

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Τα μονα που μπορεις να πεις οτι βοηθουν τον αναβατη ειναι το Τraction control και ο αισθητηρας κλισης που αυτοματα αλλαζει την χαρτογραφιση οταν το μηχανακι ειναι πλαγιασμενο πανω απο καποιες μοιρες ή σουζαρει πανω απο καποιες μοιρες. Απο εκει και περα η χαρτογραφηση (αγρια-υπια) ηταν παντα στο παιχνιδι.

    Με αλλα λογια παρα πολοι αισθητηρες για την βελτιστη διαχειρηση της λειτουργιας του κινητηρα.
    .
    .
    Τουλαχιστον προς το παρον τα motogp ουτε yaw control εχουν, ουτε ηλεκτρονικες αναρτησεις (που καποια μηχανακια παραγωγης εχουν πια).
    Τα μόνα που βοηθούν είναι το TC?
    Το ότι η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί διαφορετικό mapping ανάλογα σε ποιό σημείο της πίστας βρίσκεται δεν βοηθάει?

    Oι ενεργητικές αναρτήσεις υπήρχαν και απαγορεύτηκαν μαζί με διάφορα άλλα για να μειωθεί το κόστος.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τα μόνα που βοηθούν είναι το TC?
    Το ότι η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί διαφορετικό mapping ανάλογα σε ποιό σημείο της πίστας βρίσκεται δεν βοηθάει?
    κι αν δεν κάνω λάθος παίρνουν δεδομένα από gps για να προσδιορίσουν το ακριβές σημείο στην πίστα..
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    κι αν δεν κάνω λάθος παίρνουν δεδομένα από gps για να προσδιορίσουν το ακριβές σημείο στην πίστα..
    Για την ακρίβεια θα ήθελαν να χρησιμοποιούν GPS αλλά δεν επιτρέπεται να το ενσωματώσουν στο πακέτο της τηλεμετρίας.
    Ετσι εξαρτώνται απο σένσορες σε διαφορα σημεία της καθε πίστας, με αποτέλεσμα τα Ducati να βρεθούν αλλού γι αλλού σε κάποια φάση.
    Του Rossi του συνέβη στις δοκιμές και του Hayden στον αγώνα. Το Ducati ηταν στο S αλλά νόμιζε οτι ηταν στην ευθεια!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τα μόνα που βοηθούν είναι το TC?
    Το ότι η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί διαφορετικό mapping ανάλογα σε ποιό σημείο της πίστας βρίσκεται δεν βοηθάει?
    Ακομα και ετσι να ειναι (που εχω μια αμφιβολια γιατι οι συνθηκες στην πιστα και τα λαστιχα συνεχος ματαβαλονται αρα τι προγραμματισμο να κανεις απο πριν) ποιος ειναι αυτος που οριζει οτι ο αναβατεις στην ταδε στροφη θα μπει με την χαρτογραφυση No8 και οχι με την 7 ή την 9; Καποιος εγγεφαλος (ηλεκτρονικος ή μη) ή το feedback απο τον αναβατη για το τι τον βολεβει;

    Με αλλα λογια ολα αυτα απλα βοηθουν τον αναβατη να εχει την αποδωση-αποκρηση που θελει αυτος και μπορει να αξιοποιησει με το ταλεντο του. Το αντιθετο θα ηταν να δινεις σε ολους τους αναβατη μηχανη που δεν ειναι στα μετρα τους και αυτος που μπορει να προσαρμωστει (απο τυχη ή ταλεντο) να κερδιζει. Αλλη αγωνιστικη δραστηριοτητα αυτη παντος απο τα motogp.

    Αλλο ταλεντο ο stoner που παλεβε με το τερας σε καθε γυρο αλλο ο lore που το παει χωρις να του κουνιετε αλλο καποιος που μπορει να κανει και τα δυο οταν χρειαστει.
    Το ποιο απο αυτα τα ταλεντα θεωρει κανεις ποιο "σωστο" ή " αντρικο" ή θεαματικο ειναι θεμα γουστου.
    Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 15/11/2013 στις 19:00.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    εσεις ολοι δηλαδη το βλεπετε το βιντεο; εγω δεν μπορω να το δω, μου το βγαζει απορρητο

  15. #15
    Ψαξτο με τον τιτλο του
    http://www.youtube.com/watch?v=WI38qTyy5sM

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 10:29
  2. ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΑΠΟ Louiis.de
    από anixneyths στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2007, 10:27
  3. Τί 30 τί 40 τί 50
    από sevax στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2005, 10:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF