Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 50

Θέμα: Γνώμες: Yamaha Super Tenere 1200 ή Triumph Explorer 1200???

  1. #31
    to the infinity & beyond Το avatar του/της panosko
    Εγγραφή
    30/05/2004
    Μηνύματα
    94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    αφού λέει ρε παιδιά ο άνθρωπος ότι το καλύτερο που είχε ήταν η φάλαινα, γιατί να μη τη ξαναπάρει ;
    Συγνώμη , αλλα αν το FJR το θεωρείς Φάλαινα, τοτε το Kawasaki GTR (με 320kg) τι είναι? Η FJR είναι πολύ πιο compact απ' ότι ίσως νομίζεις, ίδιο βάρος (285kg) με την S. Tenere (παρα 10kg) , και πολύ χαμηλό κεντρο βάρους.

    Και ναι, όντως υπάρχει Fjr η tenere διλημμα, το βρήκατε (δεν μπορώ να κρύψω τίποτα επιτέλους?).

    Το θέμα δεν είναι μόνο η ταχύτητα ή η εμφάνιση μιας μηχανής. Οι περισσότεροι νομίζω θέλουμε η μηχανή μας να προσφέρει όσο περισσότερα γίνεται, δηλαδή όλα σε ένα πακέτο. Κάτι σαν το καινούργιο Multistrada της Ducati, το οποίο ομολογώ έιναι ακριβώς αυτό που θα ήθελα (1 για όλα) και ταχύτητα, και εμφάνιση, και άνεση, και offroad, και touring, όλα, δεν πιστεύετε? Και το B-King που είχα, πανέμορφο, πολύ γρήγορο, ροπή που σε ανεβάζει τρελα, αλλά ρε φίλε, αν θελω 330 ευρώ πήγαινε-έλα Λάρισα Αθήνα, άστο, δεν κάνει. Οπότε έφαγε Χ κι'αυτό (150 ευρώ είναι πίσω λάστιχο+180 βενζίνες).
    Τελευταία τροποποίηση από panosko; 13/11/2013 στις 18:55.
    Χαθήκανε τα....Trail rides??

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    crossturer 1200...

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panosko Προβολή μηνύματος
    Συγνώμη , αλλα αν το FJR το θεωρείς Φάλαινα, τοτε το Kawasaki GTR (με 320kg) τι είναι? Η FJR είναι πολύ πιο compact απ' ότι ίσως νομίζεις, ίδιο βάρος (285kg) με την S. Tenere (παρα 10kg) , και πολύ χαμηλό κεντρο βάρους.
    Και ναι, όντως υπάρχει Fjr η tenere διλημμα, το βρήκατε (δεν μπορώ να κρύψω τίποτα επιτέλους?).
    Εγω στο ειπα στο ποστ νουμερο 15......

    Παρε μεταχειρισμενο κ κρατα τα υπολοιπα γκαφρα......

  4. #34
    to the infinity & beyond Το avatar του/της panosko
    Εγγραφή
    30/05/2004
    Μηνύματα
    94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Εγω στο ειπα στο ποστ νουμερο 15......

    Παρε μεταχειρισμενο κ κρατα τα υπολοιπα γκαφρα......
    Συμφωνώ μαζί σου, αλλά την έχω πατήσει με τα μεταχειρισμένα και δεν θέλω παλι να μπλέξω. Ασε, είναι θέμα αυτό με τα μεταχειρισμένα...
    Χαθήκανε τα....Trail rides??

  5. #35
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panosko Προβολή μηνύματος
    Συγνώμη , αλλα αν το FJR το θεωρείς Φάλαινα, τοτε το Kawasaki GTR (με 320kg) τι είναι? Η FJR είναι πολύ πιο compact απ' ότι ίσως νομίζεις, ίδιο βάρος (285kg) με την S. Tenere (παρα 10kg) , και πολύ χαμηλό κεντρο βάρους.

    Και ναι, όντως υπάρχει Fjr η tenere διλημμα, το βρήκατε (δεν μπορώ να κρύψω τίποτα επιτέλους?).

    Το θέμα δεν είναι μόνο η ταχύτητα ή η εμφάνιση μιας μηχανής. Οι περισσότεροι νομίζω θέλουμε η μηχανή μας να προσφέρει όσο περισσότερα γίνεται, δηλαδή όλα σε ένα πακέτο. Κάτι σαν το καινούργιο Multistrada της Ducati, το οποίο ομολογώ έιναι ακριβώς αυτό που θα ήθελα (1 για όλα) και ταχύτητα, και εμφάνιση, και άνεση, και offroad, και touring, όλα, δεν πιστεύετε? Και το B-King που είχα, πανέμορφο, πολύ γρήγορο, ροπή που σε ανεβάζει τρελα, αλλά ρε φίλε, αν θελω 330 ευρώ πήγαινε-έλα Λάρισα Αθήνα, άστο, δεν κάνει. Οπότε έφαγε Χ κι'αυτό (150 ευρώ είναι πίσω λάστιχο+180 βενζίνες).
    για πλακίτσα προς τον Σπύρο το είπα το "φάλαινα"
    μια χαρά μηχανή είναι - εντάξει προφανώς δε κάνει για την πόλη, είναι νομίζω ο ορισμός του tourer, εξάλλου από όσο κατάλαβα το χώμα δε σε απασχολεί και ιδιαίτερα
    συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία παράγραφό σου, και για το
    Οι περισσότεροι νομίζω θέλουμε η μηχανή μας να προσφέρει όσο περισσότερα γίνεται, δηλαδή όλα σε ένα πακέτο
    και για το Ducati, και ας με κοροϊδεύουνε όλοι που λέω ότι είναι το μηχανάκι που θα ήθελα όσο κανένα άλλο :a07:

    όσο για μτχ ή καινούριο, ο καθένας με τον παρά του και την κυρά του
    εγώ δεν έχω πάρει ποτέ καινούριο όχημα, όμως δε μπορώ και να μη δεχτώ αυτό που λες εσύ

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  6. #36
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    αν και τζαπονι, θα πω την κυλοτα.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #37
    Το tenere του 2014, θα εχει διαφορες με τα προηγουμενα, οποτε καλο ειναι να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια, πριν τα σκασεις για να παρεις το προηγουμενο μοντελο.

    http://www.yamaha-motor.eu/eu/produc...er-tenere.aspx

  8. #38
    ρε σεις κατέληξε το παιδί λέμε.....

    fjr._

  9. #39
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Το Τενερε δεν ειναι καλο. Το FJR ειναι πολυ καλο.
    Τελευταία τροποποίηση από Aleph; 15/11/2013 στις 18:26.

  10. #40
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.............




    Θά σού πώ τήν άποψη μου.
    Άφού τά έκανα σχεδόν όλα βόλτα καί άφού διάβασα στά φόρουμ Εύρώπης καί Άμερικής
    γράφω ότι άν θές μηχανάκι άπροβλημάτιστο στό καυτό θέμα άξιοπιστία...........
    ΞΕΧΝΑ ΟΤΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ...!!!
    Μπορεί νά είναι κούκλες ,μπορεί νά βάζουν φωτιά στήν άσφαλτο ΑΛΛΑ άν είναι νά σού πρίζουν
    τόν έρωτα ,νά σέ τρέχουν κάθε λίγο καί νά γίνει ή τσέπη σου τρύπιος κουμπαράς
    τότε ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ.......πάει καί ή ξενοιασιά, πάει ή βόλτα.
    Όταν άκούς μαζί μέ τή μοτό καί τρία χρόνια τζάμπα όδική βοήθεια ,μακρυά...!!!!!!
    Τό ένα πρόβλημα στό στάντ,τό άλλο στό λειτουργικό,στόν αύτόματο πιλότο δέν άπενεργοποιείται,
    τό τρίτο βράζει ό κώλος σου κ.λ.π.....αύτά δέν είναι μηχανάκια γιά ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ πολλά χλμ....
    Οί έπιλογές είναι Χόντα crossturer,Kawasaki versys 1000, Yamaha 1200 καί τό νέο vstrom 1000 πού έρχεται
    σέ έναν δύο τό πολύ μήνες.
    Γράφω τά ύπέρ τους καί τά κατά σύντομα.
    Τό Χόντα είναι πολύ βαρύ 275 κιλά μέ μπροστινό άδύναμο,πολύ μέτρια προστασία άπό καιρό,
    φοβερό μοτέρ πού τρώει όμως άν τό άνοίξεις,είναι ένα βαρύ κουρσούμι πού ήδη φέτος άντικαταστάθηκε
    άπό τό νέο στήν EICMA όπου έφτιαξαν άρκετές λεπτομέρειες όχι κάτι βασικό.
    Συνεπώς παίρνεις παλιά μοτό,κυκλοφοράει άπό τό 2010 καί ύπάρχει στοκαρία θά τή βρείς κάτω άπό 15000
    άνάλογα μέ τά ζόρια τού ντήλερ.
    Τό Καβασάκι βγήκε τέλος τού 2011 καί σήμερα πού ρώτησα ΔΕΝ ύπάρχουν στήν Έλλάδα μοτό τού 2013.
    Καί έδώ παίρνεις στόκ.Άλλαξε μόνο χρώματα τό 2013.
    Ή πιό άσφάλτινη καί κοντά στό fjr πού είχες μέ 17άρη μπροστινό τροχό,κοντές διαδρομές 150 μπρός πίσω
    άναρτήσεων,τετρακύλινδρο μοτέρ άπό τό Ζ μέ 116 άλογα στόν τροχό παρακαλώ όπου άνακοινώνει 118 !!!
    Βασιλική σέλλα γιά δύο τό πιό άνετο,κιλά 239 πολύ καλά ,πολύ γκάζι τό γρηγορότερο όλων σέ έπιταχύνσεις
    0/100, τετρακοσάρι καί τελική από τά άνωτέρω.
    Είναι καί τό φθηνότερο πρός τό παρόν ,μέ 12500 μετρητά κάπου θά τό χτυπήσεις.
    Μοναδικό του μείον ,κάποια άσάφεια στό μπροστινό όταν στρίβεις έπειδή ή θέση όδήγησης δέν φορτώνει κιλά
    μπροστά.
    Τό Σουζούκι τό περιμένουμε δέν μπορούμε νά τό κρίνουμε άπό αύτά πού γράφονται.
    Τέλος τό Γιαμάχα πού είπες καί αύτό άντικαταστάθηκε πλέον ,τά μηχανάκια πού ύπάρχουν στήν Έλλάδα
    είναι τού 2010 καί 2011 έλάχιστα.
    Άν είναι νά παραγγείλω καί νά μού έρθει μετά άπό μήνες έχοντας δώσει 4 ...5 χιλιάρικα νά λείπει,άσε πού ή τιμή
    θά τσούζει,καί γιατί νά πάρω ένα μηχανάκι πού τελείωσε παραγγελία..??
    Τό καινούργιο τό βλέπω ΑΝ έμφανιστεί στή μπανανία μετά τόν Ίούνιο καί βλέπουμε,οί άνθρωποι ξεστοκάρουν...!!!
    Είναι τό πιό άργό,τζάμπα 1200 κυβικά,ταξιδεύει όμως ώραία διαφορικό καί πολύ καλή κατασκευή.
    Τό θεωρώ καί τό πιό άξιόπιστο,θά τό βρείς άπό 14000 εύρώ καί κάτω τό 2010 καί 14500 περίπου τό 2011.
    Δέν είναι τρέλλα 14500 νά σκάς γιά μηχανάκι τού 2011 όταν μπαίνουμε σέ ένα μήνα στό 2014..??
    Τά on-off πάντα θά είναι πιό ταξιδιάρικα καί πιό ώραία γιά έξορμήσεις άπό όποιοδήποτε fjr τά όποία
    ύπερέχουν άλλού.
    Άν συμβιβαστείς μέ τό θέμα ταχύτητα τότε ή λύση είναι μονόδρομος,στά γράφει αύτά μιά παλιοσειρά
    μέ παρόμοιο πρόβλημα μέ σένα πού τσαντίζεται όταν στρίβει τόν δεξιό καρπό καί νοιώθει ότι είναι
    σέ μαούνα...!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ....

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    ρε σεις κατέληξε το παιδί λέμε.....

    fjr._




    Α.....ΠΑ......ΠΑ.....ΠΑ.......





    Πολύ μακάβριος γίνεσαι..

  12. #42
    Οταν στο μυαλο καποιου υπαρχει η εννοια " το καλυτερο" ειναι μεγαλο ρισκο να παει αλλου....

  13. #43
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    γιατι η ενοια<καλυτεροτερο>δεν παιζει???

  14. #44
    Φιλε καλημερα.
    Λαμβανοντας υποψιν ολες τις λεπτομερειες και τα στοιχεια που εχεις καταθεσει σχετικα με το διλημμα σου,καταλαβαινω οτι η χρηση που κανεις ειναι η ασφαλτος και μαλιστα σχετικα ''σβελτα''(το λες αλλωστε).
    Εχεις λοιπον λαθος προσανατολισμο.
    Εξηγουμαι:
    To TRIUMPH εχει μεν ασφαλτινο προσανατολισμο,αλλα νιωθεις οτι κατι του λειπει,οτι ειναι ημιτελες.Αλλωστε ειναι η πρωτη προσπαθεις της εταιριας σε τετοια μηχανακια.
    Το SUPERTENERE ειναι καταπληκτικο μηχανημα,αλλα δεν κανει γι'αυτο που το θελεις.Γενικα οι δικυλινδροι κινητηρες ειναι προσανατολισμενοι και για χρηση χωματος.Εχουν αρκετη ροπη ομως και αυτο ειναι ευχαριστο.Ακομα δε,τα μηχανακια που φτιαχνονται για δικυλινδρο κινητηρα,δεν εχουν τα χαρακτηριστικα που ψαχνει ενας ''γρηγορος''οδηγος ο οποιος βαρεθηκε τα χαμηλα μηχανακι και θελει κατι πιο ψηλο και πιο ανετο.Τα πραγματα που δεν εχουν ειναι τα περιμετρικα πλαισια,τα αναλογα φρενα,τις αναλογες αναρτησεις και γενικα τη διαφορα που ψαχνει να βρει ο ''γρηγορος''οδηγος στα ψηλα μηχανακια.
    Καταληγοντας λοιπον θα σου προτεινα να οδηγησεις το VFR 1200 X CROSSTOURER.Θα παθεις πλακα με την ομαλοτητα,τη ροπη,τη γλυκια δυναμη,τα φρενα,τις υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες που εχει τη δυνατοτητα να κινηται.Ακομα καλυτερα θα ηταν να δοκιμασεις την εκδοση DCT,δηλαδη το αυτοματο-σειριακο.Εκει πραγματικα θα παθεις πλακα.
    Οπως και να το κανουμε,δεν υπαρχει καλυτερος κινητηρας στη αγορα απο τους V4 της HONDA.
    Αυτα για την ωρα.
    Δοκιμασε και τα ξαναλεμε

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Μιας και εχω το Super Tenere,τι αλλο θα σου ελεγα να παρεις...? Ειναι παρα πολλα τα πλεονεκτηματα του,ακομα και σε συγκριση με το 1200 GS.

    Μειονεκτηματα δεν εχω βρει να σου πω την αληθεια.
    Αλλα μην παρεις καινουριο,ειναι παρα πολλα τα λεφτα για τους καιρους που ζουμε. Υπαρχει ενα ασημι First Edition του '10 που γνωριζω τον ιδιοκτητη και ειναι στανταρ καλο.

    Και εγω μεταχειρισμενο το πηρα,δεν εχουν θεμα τα japan...

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Super Tenere Worldcrosser 1200
    από MG-KTiNoS στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2012, 15:13
  2. New 2010 Yamaha Super Tenere 1200 - τα αποκαλυπτήρια
    από faraway στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 411
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2010, 10:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF