Αν χωρισουμε τις μοτοσυκλετες σε τρεις κυριες κατηγοριες ,(οn-off,s.touring,s.sport) σε ποιας κατηγοριας τη σελα, δεχετε μικροτερη καταπονηση το σωμα μας?
Υπαρχουνε μυστικα που μπορουνε να κανουνε πιο ξεκουραστη την οδηγηση μας?
Αν χωρισουμε τις μοτοσυκλετες σε τρεις κυριες κατηγοριες ,(οn-off,s.touring,s.sport) σε ποιας κατηγοριας τη σελα, δεχετε μικροτερη καταπονηση το σωμα μας?
Υπαρχουνε μυστικα που μπορουνε να κανουνε πιο ξεκουραστη την οδηγηση μας?
1)Αν χωρισουμε τις μοτοσυκλετες σε τρεις κυριες κατηγοριες ,(οn-off,s.touring,s.sport) σε ποιας κατηγοριας τη σελα, δεχετε μικροτερη καταπονηση το σωμα μας?
σε αυτη που δινει στο σωμα
οτι ποιο κοντινο στην φυσικη του θεση-σταση δλδ σε ενα ον-οφ
2)Υπαρχουνε μυστικα που μπορουνε να κανουνε πιο ξεκουραστη την οδηγηση μας?
ο καλος υπνος...
η καλη λειτουργικη κατασταση της καλης μας
η παρεα
ο συνοδηγος
Σε ποιας κατηγοριας τη σελα, δεχετε μικροτερη καταπονηση το σωμα μας?
Γι'αυτο εθεσα στο moto.gr την ερωτηση.Υπαρχουνε ατομα που εχουνε κανει και στις τρεις κατηγοριες.
Εγω θεωρουσα μεχρι προσφατα τα οn-off πιο ξεκουραστα.Τωρα ειμαι διχασμενος.SS οδηγησα οχι ομως αρκετα για να βγαλω σιγουρο συμπερασμα.Απο αυτο το λιγο ομως ,νομιζω οτι εχουνε την πιο κουραστικη θεση οδηγησης.
SHOOTER045
2)Υπαρχουνε μυστικα που μπορουνε να κανουνε πιο ξεκουραστη την οδηγηση μας?
ο καλος υπνος...
η καλη λειτουργικη κατασταση της καλης μας
η παρεα
ο συνοδηγος
Δεν αναφερομαι στα αυτονοητα.Εννοω αν υπαρχει σωστος και λαθος τροπος να κατσεις στη σελα,η κατι τετοιο.
Τελευταία τροποποίηση από Pan (dvs); 15/11/2013 στις 19:17.
Ειχα στη κατοχη μου τα εξης:
2006 Ducati Multistrada 620
2007 Yamaha R6
2007 Kawasaki Z1000
2002 Yamaha XT600
Λοιπον το πιο κουραστικα ηταν το R6. Εκανα πολλα χιλιομετρα το ειχα παραγγειλει πριν ακομα ερθει στις αντιπροσωπειες και πραγματικα μου αρεσε τοσο πολυ και μου εδινε τετοια ικανοποιηση που αργησα πολυ να καταλαβω ποσο κουραστικη θεση οδηδησης εχει. Τα γονατα πολυ λυγισμενα και προς τα πισω και γενικα σκυφτος. Στα 10 λεπτα δεν το καταλαβαινεις αλλα οταν κανεις ενα δυοωρο και μετα κατεβεις εκει καταλαβαινεις τον πονο. Ασε που μετα δεν θελεις να το καβαλησεις για καμια βδομαδα. Ξαναλεω οτι αυτο το καταλαβα 4-5 μηνες αφου το ειχα στη κατοχη μου.
Παμε Multistrada, πολυ ξεκουραστη θεση οδηγησης.Ειχα βαλει και sargent σελα και ηταν μια χαρα. Αλλα εδω να πω οτι οι κραδασμοι του δεν ανεχωντουσαν με τιποτα. Δεν ειναι οι κραδασμοι του μονοκυλινδρου ειναι οι αλλοι οι μικροτερης συχνοτητας που σου μουδιαζουν κωλο μηρους και δαχτυλα. Ειχα κανει τα παντα για να τους διωξω αλλα τιποτα. Ο μονος τροπος που βρηκα ηταν να το δωσω γιατι ειχα 5-6 σφραγισματακια και μου αρεσαν εκει που ηταν, ασε που φοβαμαι και τον οδοντιατρο.
Ζ1000 τωρα, πειτε με τρελο, πειτε με ανιδεο, πειτε με οπως θελετε αλλα ηταν το πιο ανετο μηχανακι ever. Oρθια θεση τα γονατα ηταν εκει που πρεπει, τουλαχιστον για μενα, παταγα καλα κατω. Το μονο κακο ηταν η απουσια μιας αξιοπρεπους και ανατιμικης σελας, οταν την εβαλα και αυτη πειγαινα ανετα 2-3 ωρες non-stop. Κραδασμοι μηδεν και γενικα ποτε δεν κατεβηκα βλασφημωντας και πιασμενος και αν και δεν εκανα δρομολογια.
Για το ΧΤ δε μπορω να πω τιποτα ακομα. Το θεωρω ενα απλο και τιμιο μηχανακι. Η θεση του ειναι πολυ ανετη με λιγο σκληρη σελα. Οι κραδασμοι του εντονοι αλλα χωρις να με μουδιαζου. Η χρηση που του κανω δεν εχει σχεση με τη χρηση που εκανα στις αλλες. Εδω να πω ομως οτι πραγματικα το αγαπω γιατι δε βριζω την τυχη μου μεσα απο ενα κουτι σταματημενος στη κινηση που εφυγα απτην Αμερικη.
Οσα ειπα ειναι απο προσωπικη εμπειρια και συμφωνα με τα δικα μου γουστα, σωμα, και θελω.
![]()
σε οποια η μέση ειναι πιο λυγισμένη και δεν δέχεται το βροντηγμα της λακκούβας απ ευθείας.
εξηγώ
στην όρθια θέση οταν έχουμε ενα τράνταγμα το νιώθουμε στην μέση
στην σκυφτή θέση το τράνταγμα το αποσβένουν εν είδη ανάρτησης τα ποδιά.
εαν όμως στην σκυφτή θέση είμαστε σταματημένου οι καρποί και οι ώμοι θα καταστραφουν![]()
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.............
Πού δέ θά μπορούσε νά έχει ποτέ ΜΙΑ μόνο άπάντηση.
Πολλοί παράμετροι,πολλά έρωτηματικά,πολλές έπί μέρους άπαντήσεις.
Ή έρώτηση σου είναι πολύ γενική καί δέν ύπάρχουν σαφείς άπαντήσεις.
Άν θά μπορούσαμε νά πούμε σέ ποιά μοτό έπάνω γιά παράδειγμα νοιώσαμε
πιό καταπονημένοι μετά άπό μιά ώρα όδήγησης..??
Καί πάλι ύπάρχουν πολλές άπαντήσεις πού έχουν νά κάνουν μέ τό είδος
τής διαδρομής,τήν ταχύτητα κ.λ.π....κ.λ.π...καί όχι μόνο μέ τό είδος τής μοτό.
Θά μπορούσατε νά φανταστείτε γιά παράδειγμα ότι άν κάποιος έχει ένα πρόβλημα
στόν 4ο-5ο όσφυικό ,,μιά δισκοπάθεια πώς μιά ώρα όδήγησης θά ήταν πιό έπίπονη
έπάνω σέ ένα on-off άπ'ότι σέ ένα σπόρτ τούριγκ..??
Καί όμως οί κραδασμοί πού τρώει ή ΟΡΘΙΑ σπονδυλική στήλη σέ ένα on-off είναι πολύ χειρότερη
άπό τήν πολεμική θέση πού παίρνει τό σώμα σέ ένα blackbird γιά παράδειγμα..!!
Έκεί άντιλαμβάνεται κάποιος καί τήν καταπόνηση όταν έχει κάποια εύαισθησία.
Άν ό ίδιος έπαιρνε ένα σκούτερ όπου ή γωνία τής σπονδυλικής στήλης θά ήταν άμβλεία λόγω καί
τής θέσης τών ποδιών στό πάτωμα σέ ένα τέταρτο θά πονούσε άσχημα
Βέβαια στό σπόρτ τούριγκ άν πέσουν τά χιλιόμετρα θά έχεις πρόβλημα σέ ώμους καί καρπούς,
γιαυτό λέω..........ή έρώτηση αύτή πού έκανες
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ....!!!
οπως ειπωθηκε ειναι υποκειμενικο.εγω που εχω μια ελαφρια καμψη του κορμου προς τα εμπρος βολευομαι περισσοτερο σε τουριστικα στριτ μηχανακια.δηλαδη εχω κανει μια αποσταση πατρα αιγιο με το βερσυς του αδερφου μου και νομιζα οτι οδηγαγα κανα 2 ωρο.ειναι τι βολευει τον καθενα,αν εχει καποιο ορθοπεδικο θεμα,αν ανεχεται τους κραδασμους κλπ κλπ
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Συμφωνω και γω με τα παραπάνω.
Για μενα προσωπικα τα On off εχουν την πιο κουραστικη θεση. Θελω το σωμα να εχει ελαφρυα κλιση προς τα μπροστα και τα γονατα οχι πολυ λυγισμενα.
Τα touring, fjr και η παρέα του.
Όλα καταπονούν το σώμα μας σε κάποια σημεία. Τα touring το κάνουν λιγότερο απ' όλα. Ελαφρώς σκυφτή θέση ώστε να μην την ακούει μέση. Η αντίσταση του αέρα στους ώμους μειώνει την μικρή πίεση που δέχονται οι καρποί. Δεν χρειάζεται να καμπουριάζει κάποιος για να προστατευθεί απ' τον αέρα. Τα πόδια είναι σε πιο ένετη θέση και δεν χρειάζεται τόση πίεση στους προσαγωγούς ούτε λόγο του αέρα ούτε όταν θέλουμε να κρατηθούμε στην μηχανή.
Μικρότερη πίεση στον αυχένα λόγο ζελατίνας, και θέσης οδηγησης.
Sent from me using a computer.
Ειναι γεγονος, οτι με τα ss δεν παινετε η μεση κ ο κωλος, αλλα ολα τα αλλα
Παντως, ιδιο μηχανακι (aprilia caponord) με 2 διαφορετικες σελες (η μια απο το απλο caponord, η αλλη απο το RALLY RAID) η ανεση που ειχε η 2η ηταν απλα απιστευτη, ειδικα για τα μαλακα μορια και τη μεση.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
το fjr και η παρέα του είναι όντως πιο ξεκούραστα όπως λεει ο σουπιάς αλλά οχι για όλες τις περιπτώσεις.
σε ταξίδι με Κ-1200 στην εθνική ήταν σκέτη απόλαυση για πολλες ώρες. ακλόνητο, τρέλη αεροδυναμική, ωραία θέση οδήγησης, μάζευες χλμ για πλάκα
με το που μπήκε σε επαρχιακά ήταν σκέτο μαρτύριο μέσα στα πρώτα λεπτά, βαρύ, σκληρό, κατηφορικό, μόνο αν πήγαινες ένα κλικ πιο κάτω σε ρυθμο παλευόταν
each to his own