Έχετε κοιτάξει μήπως είναι πιο εύκολο, γρήγορο και οικονομικό να βρίσκατε δύο κυλίνδρους μτχ από ebay?
...και επαυξάνω: κι αν είναι από κάνα 650 (και ταιριάξουν), μήπως παίρνατε στην πορεία και κάνα κυβικό παραπάνω; (...λέω 'γω τώρα...)
Μ.
Σπύρο είναι καλά λάστιχα αλλά πολύ σκληρά για την Ελλάδα και πολύ ξεπερασμένα.
Το πίσω θα αντέξει πανω από 30.000 χλμ στο V50.
Τα βάζαμε παλιά που δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές. Σημερα υπαρχουν όμως.
Αν μπορείς να αλλάξεις την παραγγελία με Bridgestone BT45 θα σε ευγνομωνεί ο ιδιοκτήτης.
Καλή συνέχεια!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Mια ακομη αποψη για το μοτερ-Θα συμφωνησω με τον Σοτερ,
τα στελνεις για νικασιλ απο την αρχη εαν εχουν μεγαλη ζημια.
Γενικα το νικασιλ αντεχει για εκατονταδες χιλιαδες χλμ, δεν θυμαμαι την ζημια στο δικο σου...
Σιγουρα με γυαλισμα δεν ερχοταν;
Λαστιχα τα Μετζελερ ειναι η κορυφαια επιλογη γι αυτο το μηχανακι, μαζι με τα μπριτζστουν.
Βαλε φωτο Σπυρο...και οπου θες 2ες,3ες γνωμες ή βοηθεια σφυρα.
υ.γ.
Απο 650 χυτωνια δεν ταιριαζουν εχουν αλλες εδρασεις στο μπλοκ.
Eπιβεβαιώνω για τα bridgestone bt45.Το 'χα βάλει σε bmw r80rt και ήταν η καλύτερη αγορά ελαστικού που έχω κάνει μέχρι σήμερα σε μηχανή.
Όσο για ανταλλακτικά κινητήρα ψάξου εδώ:
https://www.tlm.nl/en/
Lammers εγγύηση
Πάρε ένα δείγμα του τι μότο βγάζει:
Το είπα και θα το ξαναπώ! Μποράβο και χαρά στην όρεξη σου κομάντο!!!![]()
Με γεια τα πατουμενα... Εγω προσωπικά θα έβγαζα μπροστα το Avon και πίσω το metzeler...
Everybody lies...
μλκ αυτα τα φοραγα στο 90άρι το 1992!
![]()