μαλλον (αν καταλαβα καλα) η ερωτηση ειναι ποιου τυπου μοτοσυκλετα εχει την πιο εργονομικη θεση οδηγησης.
σε αυτη την ερωτηση η απαντηση ειναι τα sport touring.ιδανικες γωνιες στις αρθρωσεις, ιδανικη φορτιση σε χερια
υ.γ.: δεν μιλαω με βαση την εμπειρια αλλα με βαση την επιστημη της εργονομιας (και φυσικα μιλαω με βαση τον γενικο κανονα. προφανως αν ο αλλος ειναι υπερβαρος, ημιπληγικος κλπ κλπ η απαντηση θα ειναι διαφορετικη οποτε μην πιασουμε κατα περιπτωση αναβατες).
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
αχαχαχαχα να ρε
καλα το τι οδηγανε οι ενστολοι μοτοσυκλετιστες ανα τον κοσμο ασε(θα φτιαξω σχετικο θεμα καποτε)
τον μισθο τους να ειχα....
πριν λιγο καιρο ουγγαρεζος συναδελφος ειχε ερθει ταξιδι ελλαδα,και μας συναντησε εδεσσα,αφου ανταλλαξαμε σηματα βγηκε φωτο,στο ΤΑ μου κλπ,μου ειπε οτι καβαλουσε bmw K??
μας ειπε οτι ο μισθος του ειναι 430ευρο!!!!!
το ψωμι εχει 10 λεπτα,η βενζινη 50,η θερμανση ηταν σχεδον δωρεαν-στις μεγαλες πολεις και πολλα πολλα τετοια
Για να τα ξεχωρίσουμε λίγο..
Άλλο εργονομία άλλο άνεση άλλο καταπόνηση. Συσχετισμοί υπάρχουν αλλά δεν είναι το ίδιο.
Τα on-off είναι άνετα αλλά καταπονούν την μέση.
Αυτά που έχουν σωστή εργονομία θα βολέψουν περισσότερους αναβάτες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και άνετα ή ότι δεν καταπονούν το σώμα.
Sent from me using a computer.
τα σκουτερ ειναι κουραστικα...και τα μεγαλα εννοω,στο ταξιδι..
TEΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ...............
Γιά σοβαρή κουβέντα,θά σάς στρώσω όμως πού θά μού πάτε..!!
Πλάκα έκανα για τα σκούτερ.
Αν η θέση της ζελατίνας ενοχλούσε όταν θέλεις να σκύψεις τότε αυτό θα ηταν εργονομικό λάθος. Αν η κάλυψη απ' τον αέρα ήταν ελλιπής τότε αυτό δεν θα ήταν εργονομικό λάθος αλλά θα συνέβαλε στην καταπόνηση του αυχένα.
Η εργονομία είναι σωστή όταν όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει. Τα χειριστήρια, τα μαρσπιέ, η σέλα στο σωστό ύψος, το τιμόνι στην σωστή απόσταση, το σχήμα του ρεζερβουάρ δεν ενοχλεί τα ποδια, κτλ. Κλασικό παράδειγμα τα honda που σχεδόν όλοι οι αναβάτες αισθάνονται σαν να τα οδηγούν χρόνια.
Άνεση. Μαλακή σέλα, τα γόνατα στην σωστή γωνία, αεροδυναμική κάλυψη, σωστή εργονομία κτλ. Μπορεί όμως μια άνετη μηχανή όπως το fjr να γίνει πολύ κουραστικό, όπως είπε ο Σπύρος, όταν κινείται με μικρές ταχύτητες.
Κούραση. Όσο πιο άνετη είναι μια μηχανή και όσο λιγότερα εργονομικά λάθη έχει, τόσο πιο αργά θα επέλθει η κούραση.
Σωματική καταπόνηση (όχι σωματική κόπωση). Μια άνετη μηχανή χωρίς εργονομικά λάθη μπορεί να καταπονεί το σώμα μας. Κλασικό παράδειγμα τα ον οφφ τα οποία είναι άνετα αλλά καταπονούν την μέση. Τα αποτελέσματα δρουν αθροιστικά και δεν γίνονται πάντα αντιληπτά στο τέλος της βόλτας.
Η θέση οδήγησης, η κάλυψη απ’ τον αέρα, οι μαλακές αναρτήσεις και το μεγάλο μεταξόνιο των big touring, έχουν ως αποτέλεσμα να καταπονούν το σώμα μας λιγότερο απ' όλα.
Αλλά ας μην διυλίσουμε τον κώνωπα.![]()
Sent from me using a computer.