μόλις προχθές "ανέβηκε" οπότε έχει μόνο 1700 προβολές....!
αξίζει πιστεύω να του ρίξετε μια ματιά... σκάβει με τα 2...!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Tm0jK_DqRFE#t=124
μόλις προχθές "ανέβηκε" οπότε έχει μόνο 1700 προβολές....!
αξίζει πιστεύω να του ρίξετε μια ματιά... σκάβει με τα 2...!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Tm0jK_DqRFE#t=124
καβλα και ταπα το εργαλειο
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Υπήρχε και της yamaha project για κίνηση στους 2 τροχούς με το ίδιο σύστημα , δλδ μέσω υδραυλικής πίεσης στον εμπρόσθιο που δεν βγήκε ποτέ στην αγορά .
Νομίζω είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά σε yamaha super tenere 750 .![]()
υδραυλικο;;; σαν τον συμπλεκτη;;
τουλαχιστον σ αυτο οταν χαλαει δε θα μενεις στο δρομο γιατι θα σε τσουλαει ο πισω![]()
Κάποτε είχε ο παππούς μου ένα Puch (Πούχ διαβάζεται, μη βάζετε άλλα με το νου σας) που είχε τον κινητήρα καβάλα στον μπροστινό τροχό και με κάποιο σύστημα του έδινε κίνηση. Βρε λες????
Χωρίς πλάκα πάντως δεν θα ήταν άσχημο να καβαλάμε 2WD μοτο. Μακάρι να τους βγει χωρίς πολλά προβλήματα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
το δεσε με αλυσίδα για να κάνει burnout...
Ω ναΝ σου γαμεύσω!
![]()
Δεν είναι το 1ο
Το παρακάτω project ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και ήδη έχει γράψει νομίζω καμιά 50000 μίλια. Είναι αρκετά αναλυτικό και με μπόλικες φωτογραφίες
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=635152
http://i196.photobucket.com/albums/a...jfall_0487.jpg
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
Δεν είναι κατι καινούριο η πρωτοποριακό.
Το πρώτο 2WD απο μεγάλη εταιρεία ήταν το Yamaha WR450F το 2004.
http://www.mcnews.com.au/testing/yam...trac/page1.htm
Μετα απο αυτό ήλθαν κι άλλα, αλλά κανένα δεν έχει αποδείξει την χρησιμότητά του εκτός απο πολύ παχιά άμμο απ οτο έχω διαβάσει.
Η Christini εχει σε παραγωγή μοντέλα AWD από το 2007. Το πρωτότυπο το έφτιαξε το 2002 και δοκιμάστηκε απο δημοσιογράφους το 2004.
http://www.christini.com/
Παλιότερα υπήρχαν κι άλλες εκδοχές με κίνηση με αλυσίδα και φυσικά υπαρχουν και το Rokkon από το 1963.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ωραίος !
Το συγκεκριμένο ανήκει στον sakurama και εχει περάσει απο ενα εκατομμύριο μεταμορφώσεις.
http://www.advrider.com/forums/showt...=mission+creep
εχει ατελειωτες εργατοώρες επάνω του με απίστευτη προσοχή στην λεπτομέρεια και ευφυέστατες μηχανολογικές λύσεις σε διάφορα σημεία, πέρα απο το 2wd
there's no such thing as impossible
Καινούργιο μπορεί να μην είναι αλλά πρωτοποριακό σίγουρα είναι.
Υπήρχε μία Ολλανδέζικη εταιρεία που υποσχόταν οτι θα κάνει ένα τέτοιο σύστημα για το ΚΤΜ LC8 αλλά τελικά δεν προχώρησε, αλλάζοντας ρότα και παρουσιάζοντας το ντήζελ etrack.
Οι συζητήσεις μου με τον Dr Big κατέληξαν οτι η προσφορότερη μετάδοση στον εμπρός τροχό είναι η υδραυλική. Δεν μένει παρά η υλοποίηση...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Οχι απολυτα διοτι αφ'ενος η ροπη πισω δεν ειναι μειωμενη και αφ'ετερου γιατι ειναι απολυτα ρυθμισημο το slip του πισω μεχρι να μεταφερθει ροπη μπροστα.
Για παραδειγμα, στο πρωτο 2wd, ο CJ δοκιμασε ολισθηση μεχρι και 60% πισω μεχρι να μπει μπρος ο μπρος, πραγμα που επετρεπε φουλ κωλιδια.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.