Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: 2wd KTM....!

  1. #1

    2wd KTM....!

    μόλις προχθές "ανέβηκε" οπότε έχει μόνο 1700 προβολές....!

    αξίζει πιστεύω να του ρίξετε μια ματιά... σκάβει με τα 2...!!!!


    http://www.youtube.com/watch?v=Tm0jK_DqRFE#t=124

  2. #2
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    καβλα και ταπα το εργαλειο
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  3. #3
    Υπήρχε και της yamaha project για κίνηση στους 2 τροχούς με το ίδιο σύστημα , δλδ μέσω υδραυλικής πίεσης στον εμπρόσθιο που δεν βγήκε ποτέ στην αγορά .

    Νομίζω είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά σε yamaha super tenere 750 .

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    υδραυλικο;;; σαν τον συμπλεκτη;;
    τουλαχιστον σ αυτο οταν χαλαει δε θα μενεις στο δρομο γιατι θα σε τσουλαει ο πισω

  5. #5
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Κάποτε είχε ο παππούς μου ένα Puch (Πούχ διαβάζεται, μη βάζετε άλλα με το νου σας) που είχε τον κινητήρα καβάλα στον μπροστινό τροχό και με κάποιο σύστημα του έδινε κίνηση. Βρε λες????

    Χωρίς πλάκα πάντως δεν θα ήταν άσχημο να καβαλάμε 2WD μοτο. Μακάρι να τους βγει χωρίς πολλά προβλήματα.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #6
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614
    το δεσε με αλυσίδα για να κάνει burnout...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Ω ναΝ σου γαμεύσω!


  8. #8
    Δεν είναι το 1ο

    Το παρακάτω project ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και ήδη έχει γράψει νομίζω καμιά 50000 μίλια. Είναι αρκετά αναλυτικό και με μπόλικες φωτογραφίες

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=635152

    http://i196.photobucket.com/albums/a...jfall_0487.jpg
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν είναι κατι καινούριο η πρωτοποριακό.

    Το πρώτο 2WD απο μεγάλη εταιρεία ήταν το Yamaha WR450F το 2004.
    http://www.mcnews.com.au/testing/yam...trac/page1.htm

    Μετα απο αυτό ήλθαν κι άλλα, αλλά κανένα δεν έχει αποδείξει την χρησιμότητά του εκτός απο πολύ παχιά άμμο απ οτο έχω διαβάσει.

    Η Christini εχει σε παραγωγή μοντέλα AWD από το 2007. Το πρωτότυπο το έφτιαξε το 2002 και δοκιμάστηκε απο δημοσιογράφους το 2004.
    http://www.christini.com/


    Παλιότερα υπήρχαν κι άλλες εκδοχές με κίνηση με αλυσίδα και φυσικά υπαρχουν και το Rokkon από το 1963.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    ωραίος !

    Το συγκεκριμένο ανήκει στον sakurama και εχει περάσει απο ενα εκατομμύριο μεταμορφώσεις.

    http://www.advrider.com/forums/showt...=mission+creep

    εχει ατελειωτες εργατοώρες επάνω του με απίστευτη προσοχή στην λεπτομέρεια και ευφυέστατες μηχανολογικές λύσεις σε διάφορα σημεία, πέρα απο το 2wd
    there's no such thing as impossible

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι κατι καινούριο η πρωτοποριακό.

    Το πρώτο 2WD απο μεγάλη εταιρεία ήταν το Yamaha WR450F το 2004.
    http://www.mcnews.com.au/testing/yam...trac/page1.htm

    Μετα απο αυτό ήλθαν κι άλλα, αλλά κανένα δεν έχει αποδείξει την χρησιμότητά του εκτός απο πολύ παχιά άμμο απ οτο έχω διαβάσει.

    Η Christini εχει σε παραγωγή μοντέλα AWD από το 2007. Το πρωτότυπο το έφτιαξε το 2002 και δοκιμάστηκε απο δημοσιογράφους το 2004.
    http://www.christini.com/


    Παλιότερα υπήρχαν κι άλλες εκδοχές με κίνηση με αλυσίδα και φυσικά υπαρχουν και το Rokkon από το 1963.
    Καινούργιο μπορεί να μην είναι αλλά πρωτοποριακό σίγουρα είναι.
    Υπήρχε μία Ολλανδέζικη εταιρεία που υποσχόταν οτι θα κάνει ένα τέτοιο σύστημα για το ΚΤΜ LC8 αλλά τελικά δεν προχώρησε, αλλάζοντας ρότα και παρουσιάζοντας το ντήζελ etrack.
    Οι συζητήσεις μου με τον Dr Big κατέληξαν οτι η προσφορότερη μετάδοση στον εμπρός τροχό είναι η υδραυλική. Δεν μένει παρά η υλοποίηση...

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Καινούργιο μπορεί να μην είναι αλλά πρωτοποριακό σίγουρα είναι.
    Υπήρχε μία Ολλανδέζικη εταιρεία που υποσχόταν οτι θα κάνει ένα τέτοιο σύστημα για το ΚΤΜ LC8 αλλά τελικά δεν προχώρησε, αλλάζοντας ρότα και παρουσιάζοντας το ντήζελ etrack.
    Οι συζητήσεις μου με τον Dr Big κατέληξαν οτι η προσφορότερη μετάδοση στον εμπρός τροχό είναι η υδραυλική. Δεν μένει παρά η υλοποίηση...
    Εννοείς υλοποίηση σε KTM φαντάζομαι γιατί άλλα υπαρχουν ήδη κι έτοιμα.
    Παντως μετα από μια 10ετία φαντάζομαι οτι θα είχαν επεκταθεί αν ήταν αποτελεσματικά, αλλά δεν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    αλλά κανένα δεν έχει αποδείξει την χρησιμότητά του εκτός απο πολύ παχιά άμμο απ οτο έχω διαβάσει.
    Και στο ulta extreme hill climbing αλλά στην πραγματικότητα η χρησιμότητά τους έγκειται (και περιορίζεται) στις "εντυπώσεις"..

    Μηχανάκι με βαρύ μπροστινό και μειωμένη ροπή στον πίσω τροχό δεν αισθάνεται άνετα στη υπέρβαση οποιουδήποτε σεβαστού κωλύματος..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Οχι απολυτα διοτι αφ'ενος η ροπη πισω δεν ειναι μειωμενη και αφ'ετερου γιατι ειναι απολυτα ρυθμισημο το slip του πισω μεχρι να μεταφερθει ροπη μπροστα.
    Για παραδειγμα, στο πρωτο 2wd, ο CJ δοκιμασε ολισθηση μεχρι και 60% πισω μεχρι να μπει μπρος ο μπρος, πραγμα που επετρεπε φουλ κωλιδια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οχι απολυτα διοτι αφ'ενος η ροπη πισω δεν ειναι μειωμενη και αφ'ετερου γιατι ειναι απολυτα ρυθμισημο το slip του πισω μεχρι να μεταφερθει ροπη μπροστα.
    Πιθανόν, αλλά αυτό αναδύει άλλου είδους προβλήματα, όπως π.χ. το "μπρουμούτισμα" του μπροστινού όταν είναι και οι 2 τροχοί στον αέρα και την μη ύπαρξη δυνατότητας ελέγχου, με το γκάζι, της κλίσης στην προσγείωση...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. Το SuperBike της KTM
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 14:57
  3. apithano videaki...KTM
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 18:31
  4. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF