Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ (ΨΕΚΑΣΤΩΝ) ΔΙΧΡΟΝΩΝ

  1. #1

    ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ (ΨΕΚΑΣΤΩΝ) ΔΙΧΡΟΝΩΝ

    #δημοσιογραφικο στιλ ON#
    Τον γυρο του διαδιχτυου εχει κανει η πιθανη επιστροφη των διχρονων κινητηρων με εξελιγμενα συστηματα αμεσου ψεκασμου ωστε να μην ρυπαινουν, να μην καπνιζουν και να ειναι και πιο οικονομικα σε καταναλωση.
    Συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες (σ.σ. φημες) η ΚΤΜ εχει ετοιμα πρωτοτυπα προς παραγωγη αλλα περιμενει μεγαλη ιαπωνικη εταιρια (honda) να συρει τον χορο.
    Συμφωνα με τους ιδιους κυκλους η παρουσιαση καποιου πρωτοτυπου μαζικης παραγωγης θα γινει τελη του 2014 αρχες 2015.

    Πηγη: Δεβετζή
    #δημοσιογραφικο στιλ OFF#

    Link http://www.cycleworld.com/2012/08/13...-resurrection/

    υ.γ. οι δικες μου πληροφοριες ειναι απο το editorial του αμερικανικου Dirt Βike Rider.
    Τελευταία τροποποίηση από VANDA; 27/11/2013 στις 10:21.

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Δίχρονα άμεσου ψεκασμού υπάρχουν εδώ και χρόνια στις εξωλέμβιες κυρίως με τις Ε-TEC & Optimax. Κατανάλωση 4χρονου, ανύπαρκτος καπνός (0,5% ανάμειξη λαδιού), αξιοπιστία, πάμφθηνο service vs 4T και χαμηλό βάρος.

    Η Honda στην συγκεκριμένη (τεράστια) αγορά προσφέρει εδώ και μια δεκαπενταετία, ένα μοτέρ που φοράει και στο αυτοκινητο Accord...

    Καλήνύχτα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #4
    Ενδιαφέρουσα εφαρμογή που (άγνωστο γιατί) η Honda δεν προχώρησε ποτέ

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-1995-exp-2.jpg 
Προβολές:	286 
Μέγεθος:	93,8 KB 
ID:	304479

  5. #5
    Πρωτον: Αλλες απαιτησεις (σε αποκριση κυριος) εχει ενας κινητηρας marine, jetski, snowmobile κτλπ και αλλες ενα ΜΧ που π.χ. οταν ειναι μεσα στο αυλακι αν καθυστερησει η αποκριση μισο δευτερο εχει πεσει κατω.

    Δευτερον: Η τεχνολογια εξελισσεται και ειδικα στα ηλεκτρονικα (ηλεκτρομηχανικα) συστηματα, το τι ηταν δυνατο πριν απο 10 χρονια, το τι υπαρχει σημερα και το τι θα ειναι εφικτο αυριο ειναι γενναιες μακρια. Αντιστοιχα και το κοστος της καθε τεχνολογιας.

    Ιδωμεν. Παντος στο διαδικτιο εχει γινει ενας μικρος πανικος απο σοβαρες πηγες.

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Πρωτον: Αλλες απαιτησεις (σε αποκριση κυριος) εχει ενας κινητηρας marine, jetski, snowmobile κτλπ και αλλες ενα ΜΧ που π.χ. οταν ειναι μεσα στο αυλακι αν καθυστερησει η αποκριση μισο δευτερο εχει πεσει κατω.

    Δευτερον: Η τεχνολογια εξελισσεται και ειδικα στα ηλεκτρονικα (ηλεκτρομηχανικα) συστηματα, το τι ηταν δυνατο πριν απο 10 χρονια, το τι υπαρχει σημερα και το τι θα ειναι εφικτο αυριο ειναι γενναιες μακρια. Αντιστοιχα και το κοστος της καθε τεχνολογιας.

    Ιδωμεν. Παντος στο διαδικτιο εχει γινει ενας μικρος πανικος απο σοβαρες πηγες.
    Το θέμα της απόκρισης είναι το ίδιο σημαντικό και στα marine, γιατί εκεί δεν τρώς τούμπα αλλά σε καταπίνουν κύματα. Πλεονέκτημα έχουν κυρίως στο οτι δουλεύουν συνεχώς με σταθερές θερμοκρασίες νερού.

    Μακάρι να στραφούν προς την επόμενη γενιά 2Τ, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου μιας και τα μεγάλα εργοστάσια τα έχουν εγκαταλείψει. Τεχνολογία υπάρχει, αλλά δεν αρκεί για να αλλάξει τις προτιμήσεις του κοινού (που διαμορφώθηκαν απ΄τα marketing dep. των εργοστασίων)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Το θέμα της απόκρισης είναι το ίδιο σημαντικό και στα marine, γιατί εκεί δεν τρώς τούμπα αλλά σε καταπίνουν κύματα. Πλεονέκτημα έχουν κυρίως στο οτι δουλεύουν συνεχώς με σταθερές θερμοκρασίες νερού.
    Δλδ αν ο χειριστης του φουσωτου ανοιξει γκαζι 3μοιρες παραπανω θα βουλιαξει-ανατραπει το σκαφος;
    Δεν ξερω απο σκαφη αλλα απο αυτα που εχω δει το γκαζι το χειριζονται σχεδον σαν διακοπτη πολλων θεσεων (αν οχι on-off), παρα σαν ρυθμιστη ακριβείας

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Μακάρι να στραφούν προς την επόμενη γενιά 2Τ, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου μιας και τα μεγάλα εργοστάσια τα έχουν εγκαταλείψει. Τεχνολογία υπάρχει, αλλά δεν αρκεί για να αλλάξει τις προτιμήσεις του κοινού (που διαμορφώθηκαν απ΄τα marketing dep. των εργοστασίων)
    Φημες λενε οτι οι ευρωπαιοι (κυριος ΚΤΜ με τ0 300) που κατασκευαζουν ακομα 2Τ enduro εχουν καπελωσει ενα μεγαλο κομματι της αγωρας και αυτο δεν περνα απαρατηρητο.

  8. #8
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Ας συνεχισουν να βγαζουν διαμαντια σαν το παρακατω και ας μην βγαλουν ποτε
    νεες τεχνολογιες κτλ.

    http://www.betamotor.com/en/enduro/b...o-2t-250-300-2

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	RR2T_2014_web_medium.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	55,7 KB 
ID:	304484
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Το θεμα ,μαλλον, δεν ειναι αν μπορουνε να βγαλουνε (η αυτους που βγαζουνε) καλους ψεκαστους.Το θεμα βλεπω να ειναι , αν μπορουνε να ξαναγυρισουνε το μυαλο των καταναλωτων.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    περα απο το υπερ και τα κατα καθε λυσης μεγαλο πλεονεκτημα του 4Τ αποτελει οτι εχει πισω του 10ετιες εξελιξης απο ολους σε σχεση με τον 2Τ που εχουν γινει αποσπασματικες προσπαθειες
    το μυαλο του καταναλωτη γυρναει μεσα σε μια τριετια το πολυ
    ετσι μας επεισαν οτι χρειαζομαστε οπωσδηποτε SUV, 20 αεροσακους και turbo

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    περα απο το υπερ και τα κατα καθε λυσης μεγαλο πλεονεκτημα του 4Τ αποτελει οτι εχει πισω του 10ετιες εξελιξης απο ολους σε σχεση με τον 2Τ που εχουν γινει αποσπασματικες προσπαθειες
    το μυαλο του καταναλωτη γυρναει μεσα σε μια τριετια το πολυ
    ετσι μας επεισαν οτι χρειαζομαστε οπωσδηποτε SUV, 20 αεροσακους και turbo
    10ετίες εξέλιξης έχει και ο 2Τ + κάποια βασικά πλεονεκτήματα που δεν έχει ο 4Τ. Μεγαλύτερη ισχύ, περισσότερα κιλά ροπής από ίδιους σε κυβικά κινητήρες και μικρότερο βάρος.
    Τα μειονεκτήματα της γραμμικότητας τα είχαν λύσει σε μεγάλο βαθμό, το θέμα της μεγαλύτερης κατανάλωσης οι άμεσου ψεκασμού τουλάχιστον το έχουν λύσει επίσης, το θέμα καπνού και ρύπων δεν ξέρω.
    Οι E-TEC που έχω δει δεν βγάζουν καθόλου καπνό, αλλά δεν ξέρω αν θα περνάγε τις προδιαγραφές για οχήμα δρόμου όμως.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    μακάρι να προχωρησει...

    ο διχρονος κινητηρας έχει πολλά και τεράστια πλεονεκτηματα, ειδικά στο χώμα...

    εγώ παντως θα δώσω το 4τ μου για διχρονο...

  13. #13
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Ta Ossa 250i/300i δεν βγήκαν ακομα παντως, θα χε πολυ ενδιαφερον
    Ban 'em all

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Το βλέπω δύσκολο κάτι euroX των επομένων ετών να κυκλοφορεί καίγοντας βενζινολαδο.
    Η omc και bimota πεθάναν προσπαθώντας.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    καίγοντας βενζινολαδο.
    Αυτη ειναι η βαση του λαθους.
    Πλεον δεν θα εχει premix και τα πιστονια θα αποκτησουν ελατηρια λαδιου οπως στα 4Τ. Η λυπανση των ρουλεμαν θα γινετε με τρομπα λαδιου και μπεκακια με ελαχιστη καταναλωση "διχρονου" λαδιου (το οποιο και θα ανακυκλοφορει).
    Εντελος διαφορετικο συστημα δλδ απο οτι εχουμε γνωρισει μεχρι στιγμης (στον χωρο της μοτοσικλέτας τουλαχιστον).

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Άφιξη των δίχρονων Beta του 2013
    από Julius στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 95
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2013, 20:00
  2. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2009, 11:12
  3. Τετράχρονος στον κόσμο των δίχρονων, συμβουλές.
    από petrogazz στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2008, 09:20
  4. Καποιος καλος γνωστης των διχρονων scooter?
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 16:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF