Το προβλημα ειναι:
1. Η τιμη ειναι μεγαλη (δεν εχω λεφτα λεμε).
2. Η τιμη ειναι μεγαλη για την ποιοτητα της παροχης (δρομοι κτλπ).
3. Η τιμη ειναι μεγαλυτερη απο το ευρωπαικο αντιστοιχο (τιμη/Km)
?
Το προβλημα ειναι:
1. Η τιμη ειναι μεγαλη (δεν εχω λεφτα λεμε).
2. Η τιμη ειναι μεγαλη για την ποιοτητα της παροχης (δρομοι κτλπ).
3. Η τιμη ειναι μεγαλυτερη απο το ευρωπαικο αντιστοιχο (τιμη/Km)
?
στο εξωτερικό δε ξέρω τι τιμές έχει
ξέρω όμως ότι:
1. είναι άδικο να πληρώνεις διόδια και να βγαίνεις στα επόμενα 500 m (κλασσικό παράδειγμα τα διόδια Νεστάνης)
2. είναι υπερβολικά συχνά
3. ο δρόμος σε αρκετές περιπτώσεις είναι γτπκ
άποψή μου ότι έπρεπε υποχρεωτικά να καταργηθούν οι ενδιάμεσοι σταθμοί και να έχει παράπλευρους σταθμούς σε εισόδους / εξόδους
ναι το κόστος είναι όντως υπερβολικό, όταν με τις παλιές τιμές για να πας Τρίπολη ήθελες 8 ευρώ, τη στιγμή που κάνεις σκάρτα 200 χλμ (ήτοι κόστος κάτω από 20 € βενζίνη με ένα μικρό αμάξι)
τα ίδια και χειρότερα για Λαμία...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
ας μην μιλησουμε για παρανομα κι αυθαιρετα διοδια που νομιμοποιηθηκαν πριν λιγο.
οσο για την αποκεντρωση της αθηνας δεν θα επρεπε να υπαρχουν διοδια σε ακτινα 80 χιλομετρα απο την αθηνα.
και φυσικα παροχες.
Εδώ είναι το thread που εκφράζουμε την οργή και την αγανάκτηση μας με emoticons, μεγάλα λόγια και ανεδαφικά σενάρια και μετά κάνουμε τουμπεκι;
Για να μην κουράζεστε αναλλαμβάνω την εξέλιξη και συνέχεια του νήματος: Θα πούμε να παμε να τα σπάσουμε όλα, κάποιος μετά θα πει οι υπάλληλοι δεν φτάινε σε τίποτα, οι κρυφονεοφιλελέ θα ρίξουν και άλλο λάδι στη φωτιά γράφοντας πως οφείλουμε να πληρώσουμε αφού μας παρέχεται μια υπηρεσία, μετά κάποιος θα αναρτήσει ένα κείμενο από Blog όπου εξηγεί πως έχουμε ήδη αποπληρώσει την κατασκευή των δρόμων και πως τα λεφτά για την κατασκευή τους εκταμιεύτηκαν από το ίδρυμα για την διάσωση των αγγένητων αυτιστικών μπακαλιάρων και μετά οι κυρφονεοφιλελέ θα αμφισβητήσουν την εγκυρότητα του εγγράφου και το νήμα θα πάρει πολιτική και ενίοτε κομματική χροιά και κάπου εκεί ο mod θα το κλειδώσει.
...αφου θα τα πληρώσουμε και θα τα πληρώνουμε βρε κουτά τι το κάνετε θέμα;![]()
Στο τελυεταιο θα διαφωνησω.
Αν υπολογισεις:
Το κοστος σε ζωες τοσα χρονια στην τραγικη εθνικη οδο Κορινθου-Πατρων,
Τους μπατσους να σου γραφουνε 800ευρο πρόστιμα κτλπ γιατι το οριο στην ΕΘΝΙΚΗ που περναει μεσα απο χωρια ειναι 60Km/h !!!!!
Την ψυχικη και σωματικη κουραση-ταλεπορια που σου "προσφερει" η εθνικη αυτη
Υπερκαλυπτουν το ακριβο (?) κοστος.
Τεσπα αμα το θεμα μας ειναι το ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΥΤΑ ολα ειναι ακριβα.
Αμα το θεμα μας ειναι ιδεολογικο (δεν θελω να πληρωνων τους βρομεροεργολαβους) ακομα χειρωτερα.
δε σε καταλαβαίνω καθόλου, συγνώμη
από τη μια μου λες σε κάποιο χωριό κοντά θα είναι ο σταθμός, από την άλλη συμφωνείς με τα πλευρικά, και την χιλιομετροχρέωση...
ανάθεμά με κι αν καταλαβαίνω επίσης το σχόλιο περί ζωών και ορίου στα χωριά, και υπερκάλυψης του κόστους των διοδίων
Το θέμα μας είναι ότι ακόμα και αν κάποιοι προτίθενται να είναι συνεπείς σε μια δυο υποχρεώσεις, ωθούνται είτε στη παρανομία είτε στην εγκατάλειψη της χρήσης
και όπως λέει κι ο Χυμαδούρης, ναι θα τα πληρώσω κι ας μιλάω
απλά εκεί που πήγαινα 3 φορές το χρόνο, θα πηγαίνω 2
ο άλλος που πήγαινε μία, καμία
και στο τέλος θα τα ακριβύνουνε κι άλλο, γιατί δε θα έχουν τα προσδοκόμενα έσοδα...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Στα καπιταλιστικα συστηματα το κερδος ερχετε απο τον κυκλο του χρηματος.Αν ακριβινεις κατι και σταματησει να κανει τον κυκλο του στραβωνει η δουλεια.Οσο τα ακριβαινουνε τοσο θα εχουνε αντιθετα αποτελεσματα.
(Βλεπε πετρελαιο.)
Λεω οτι απο την στιγμη που δεν υπαρχει χιλιομετροχρεωση και καπου πρεπει να μπει ο καθε σταθμος ελεγχου καποιοι αναγκαστικα θα "αδικηθουν".
Το σωστο, λεω, θα ηταν να πληρωνει κανεις για οσα χιλιομετρα χρησημοποιησε τον δρομο. Το αν αυτο ειναι πρακτικα εφαρμόσιμο ειναι αμφισβητησιμο μιας και ο αυτοκινητορδομος αυτος εχει παρα πολλα μπασιματα βγαλσιματα και το κοστος του να στησεις ενα σταθμο διοδιων σε καθε ενα απο αυτα ΙΣΟΣ να ειναι ασυμφορο.
Τελικα, λεω, οτι η πραγματικη ολικη χρηση του υπαρχοντος δικτυοι ειναι ΠΟΛΥ πιο ακριβη για την ελληνικη κοινωνια απο το οποιο αυξημενο αντιτιμο ενος συγχρονου και ασφαλους αυτοκινητορδομου. Τοσα χρονια το κρατος ειχε χαμηλη τιμη διοδιων, μηδενικά εργα υποδομης και τρομερο συνολικο κοστος.
Απο την στιγμη που υπαρχει η εναλλακτικη της μη χρησης του ακριβου αυτοκινητοδρομου και της χρησης ενος αλλου δρομου χωρις διοδια δεν υπαρχει και λογος να παρανομησει κανεις. Αν το κανει γνωριζοντας τις συνεπειες ας επωμιστει και τα αποτελεσματα.
Κατα τα αλλα δεν ξερω που μαθατε οικονομικα αλλα ο κανονας της προσφορας και της ζητησης εξακολουθει να ισχυει (εκτος και αν μιλαμε για προιον πολυτελειας ή μονοπωλιο).
Φυσικα οι ασφαλεις συγκοινωνιες ειναι και κοινωνικο αγαθο. Αρα επανερχωμαστε στο αρχικο ερωτημα.
η εναλλακτική που έχεις για να πας Τρίπολη π.χ. είναι μέσω Αχλαδόκαμπου
ε όσο εναλλακτική ακούγεται το να πάω με γαϊδούρι επειδή το Χόρνετ καίει, άλλο τόσο εναλλακτική είναι να κάνω αυτή τη διαδρομή...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Λοιπον εδω βρικα τον καταλογο με το κοστος καθε σταθμου διοδιων στην ευρωπη.
http://www.theaa.com/allaboutcars/ov...lls_select.jsp
Ας κατσει καποιος αλλος να βρει την χιλιομετρικη αποσταση απο περιοχη σε περιοχη και να συγκρίνουμε με της Ελλαδας.
Π.χ. στην Ιταλια ο Α1 Μιλανο-Ναπολη εχει κοστος 52,20ευρο για 754Km. Δλδ 0,069E/Km.
Γαλια Α1 Παριση-Λιλ 211Κm με κοστος 15,70Ευρο. Δλδ 0,074Ε/Κm
Αθηνα-Θεσσαλονικη ειναι 515Km και νεο κοστος 28,10Ευρο. ΔΛδ 0,054Ε/Km.
υ.γ. οταν λες λιγοτερες παροχες τι ενωεις?
υ.γ. 2 http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=401634
Ετσι οι χρεώσεις, που στα παγωμένα έργα είναι διαμορφωμένες μέχρι σήμερα σε τιμές που αντιστοιχούν σε 0,025 έως 0,032 ευρώ ανά χιλιόμετρο, αυξάνονται από το 2014 σε 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο,
Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 03/12/2013 στις 10:55.