Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: KTM 950 Adventure..Πίσω κύλινδρος

  1. #1
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52

    KTM 950 Adventure..Πίσω κύλινδρος

    Τελικά η συμβίωση μου με τη νέα μου μηχανή είναι σκέτη Adventure.Αρχίζω να πιστεύω πως το όνομα που δώσανε οι Αυστριακοί έχει δύο όψεις.. Το λοιπόν..Θα θυμάστε την περιπέτεια της 2ης μέρας με τον συμπλέκτη..Εεε πήρα το μάθημα μου..Το 950 είχε 43000 χιλιόμετρα και δεν παύει να είναι 7 χρόνια μηχανή..έτσι με δική μου πρωτοβουλία το έγδυσα τελείως..Αλλάξα τα περισσότερα κολάρα, λάδια,φίλτρα,υγρά φρένων,υγρά ψυγείου,πρόσθεσα ένα μεταλλικό φίλτρο βενζίνης. Ανοιξα την τρόμπα βενζίνης και αντικατέστησα τα πλατινάκια με αυτό, και ακουλούθησα αυτές τις οδηγίες και έκανα και ένα σερβις στη τρόμπα νερού.Ανταλλακτικά από Makina Parts..πολύ δυνατό σάιτ σε συνδιασμό με το http://www.ktmpartsexpress.com/pages...s?aribrand=KTM. Και μετά το πήγα και στον μαστορα,έκανα σέρβις στα μπροστινά, άλλαξα μπουζί,ρουλεμάν μπροστινού τροχού,ρουλεμάν τιμονιού, μου ρύθμισε και τα καρμπιλατέρ μιας και είχα πολύ πλούσιο μίγμα (μαύρα μπουζί, βρώμα τα ρούχα κλπ) και έκανα και βαλβίδες όπου χρειάστηκαν ρύθμιση 3. Εκτός από τα μπροστινά τα υπόλοιπα γίνανε προληπτικά να είμαστε σίγουροι..Τώρα πάμε στο πρόβλημα..Ειχα από την αρχή μια μικρή διαρροή λαδιού κατα μήκος της κάτω φλάτζας του πίσω κυλίνδρου..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	λάδι.jpg 
Προβολές:	332 
Μέγεθος:	67,7 KB 
ID:	305309

    μη φανταστείτε τίποτα σπουδαίο..αλλά υπάρχει..όταν η μηχανή πάει μέχρι 5000 στροφές δεν τρέχει τίποτα..όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές τότε παρατηρώ από το 1 στο 2 ένα μικρό δάκρυσμα.στην αρχή ελπίζαμε να είναι από τη μίζα..όταν άνοξε ο μάστορας για βαλβίδες άλλαξε και στη μίζα φλάτζα ή λαστιχάκι δεν θυμάμαι..Στην αρχή και για καμιά βδομάδα δεν είδα τίποτα..τη Παρασκευή μετά από ένα καλό χώμα το δάκρυσμα ξαναεμφανίστηκε.. Πέρασα από κει και μου είπε δυστυχώς πρέπει να είναι η φλάτζα του πίσω κυλίνδρου τον οποίο τον είχε σφίξει με δυναμόκλειδο και τον είχε βρει εντάξει στο σέρβις..Βέβαια μου είπε ότι είναι μεταλλική και δεν μπορεί να καταλάβει πως την έπαθε..Το ερώτημα είναι: Μπορεί να αλλάξει η φλάτζα αυτή χωρίς να κατέβει κινητήρας; Ο μάστορας που πάω μου είπε ναι..Ένας που ζήτησα μια δεύτερη γνώμη μου είπε πως θα κατεβάσει κινητήρα..Ρωτώ γιατί αν δεν γίνεται τότε ο πρώτος κάτι άλλο έχει δει πως θέλει σφίξιμο και κάνει τη πάπια να φάει το 80αρι εργατικά που ζήτησε..Αν γίνεται τότε ο 2ος είναι απατεώνας και να το ξέρω..
    Τελευταία τροποποίηση από erotisakias; 08/12/2013 στις 22:33.

  2. #2
    Επειδή είναι πολύ συχνό να κατεβαίνει λάδι από τον αισθητήρα πίεσης λαδιού, στο πίσω μέρος του μπροστινού κυλίνδρου, προτείνω να εξετάσεις πολύ προσεχτικά αυτό. Η διαρροή συμβαίνει μεταξύ του πλαστικού και του σπειρώματος, στο σώμα του αισθητήρα. Το λάδι γλείφει ανάμεσα στο V των κυλίνδρων και με τον αέρα, το πηγαίνει σε σημεία που μας παραπλανά.
    Γι αυτό που ρώτησες, δεν ξέρω να σου απαντήσω.
    Γειά χαρά.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 09/12/2013 στις 05:32.

  3. #3
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    θα συνφωνησω με τον gefr.ο αισθητηρας πιεσης ειναι αναξιοπιστο κατασκευασμα.σε φιλο βεβαια με 990sm δακρυζε ο πισω εκει,αλλα ο τυπος το πηγαινε ταπα(200αρες συνεχεια).σε ενα αλλο 950sm παλι δακρυζε,το σφιξανε και οκ.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  4. #4
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    όχι παιδιά..τάπα δεν το πάω..εκεί μετά τις 5000 αρχίζουν τα κόλπα..δακρύσματα έτσι; μη φανταστείτε τίποτα καταρράκτες..

  5. #5
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από erotisakias Προβολή μηνύματος
    Τελικά η συμβίωση μου με τη νέα μου μηχανή είναι σκέτη Adventure.Αρχίζω να πιστεύω πως το όνομα που δώσανε οι Αυστριακοί έχει δύο όψεις.. Το λοιπόν..Θα θυμάστε την περιπέτεια της 2ης μέρας με τον συμπλέκτη..Εεε πήρα το μάθημα μου..Το 950 είχε 43000 χιλιόμετρα και δεν παύει να είναι 7 χρόνια μηχανή..έτσι με δική μου πρωτοβουλία το έγδυσα τελείως..Αλλάξα τα περισσότερα κολάρα, λάδια,φίλτρα,υγρά φρένων,υγρά ψυγείου,πρόσθεσα ένα μεταλλικό φίλτρο βενζίνης. Ανοιξα την τρόμπα βενζίνης και αντικατέστησα τα πλατινάκια με αυτό, και ακουλούθησα αυτές τις οδηγίες και έκανα και ένα σερβις στη τρόμπα νερού.Ανταλλακτικά από Makina Parts..πολύ δυνατό σάιτ σε συνδιασμό με το http://www.ktmpartsexpress.com/pages...s?aribrand=KTM. Και μετά το πήγα και στον μαστορα,έκανα σέρβις στα μπροστινά, άλλαξα μπουζί,ρουλεμάν μπροστινού τροχού,ρουλεμάν τιμονιού, μου ρύθμισε και τα καρμπιλατέρ μιας και είχα πολύ πλούσιο μίγμα (μαύρα μπουζί, βρώμα τα ρούχα κλπ) και έκανα και βαλβίδες όπου χρειάστηκαν ρύθμιση 3. Εκτός από τα μπροστινά τα υπόλοιπα γίνανε προληπτικά να είμαστε σίγουροι..Τώρα πάμε στο πρόβλημα..Ειχα από την αρχή μια μικρή διαρροή λαδιού κατα μήκος της κάτω φλάτζας του πίσω κυλίνδρου..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	λάδι.jpg 
Προβολές:	332 
Μέγεθος:	67,7 KB 
ID:	305309

    μη φανταστείτε τίποτα σπουδαίο..αλλά υπάρχει..όταν η μηχανή πάει μέχρι 5000 στροφές δεν τρέχει τίποτα..όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές τότε παρατηρώ από το 1 στο 2 ένα μικρό δάκρυσμα.στην αρχή ελπίζαμε να είναι από τη μίζα..όταν άνοξε ο μάστορας για βαλβίδες άλλαξε και στη μίζα φλάτζα ή λαστιχάκι δεν θυμάμαι..Στην αρχή και για καμιά βδομάδα δεν είδα τίποτα..τη Παρασκευή μετά από ένα καλό χώμα το δάκρυσμα ξαναεμφανίστηκε.. Πέρασα από κει και μου είπε δυστυχώς πρέπει να είναι η φλάτζα του πίσω κυλίνδρου τον οποίο τον είχε σφίξει με δυναμόκλειδο και τον είχε βρει εντάξει στο σέρβις..Βέβαια μου είπε ότι είναι μεταλλική και δεν μπορεί να καταλάβει πως την έπαθε..Το ερώτημα είναι: Μπορεί να αλλάξει η φλάτζα αυτή χωρίς να κατέβει κινητήρας; Ο μάστορας που πάω μου είπε ναι..Ένας που ζήτησα μια δεύτερη γνώμη μου είπε πως θα κατεβάσει κινητήρα..Ρωτώ γιατί αν δεν γίνεται τότε ο πρώτος κάτι άλλο έχει δει πως θέλει σφίξιμο και κάνει τη πάπια να φάει το 80αρι εργατικά που ζήτησε..Αν γίνεται τότε ο 2ος είναι απατεώνας και να το ξέρω..
    νομίζω ότι μπορεί αλλά σιγουρέψου όμως ότι θα στην αλλάξει και δε θα προσθέσει απλά φλατζόκολα

    Στην αντίπερα όχθη από το συνεργιατζή σου υπάρχουν και οι άλλοι συνεργιατζήδες οι οποίοι για οπουδήποτε λόγο θέλουν να κατεβάσουν μοτέρ.

  6. #6
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    ειναι καρατσεκαρισμενο οτι εχει 43000χλμ?
    το φιλτροκουτι μημπως εχει λαδι μεσα?κοιταξε το.
    για αισθητηρα το κοβω παντως.προσωπικα τον ειχα καταργησει με μια απλη βιδα.βεβαια δεν ειχα λαμπακι λαδιου.
    στις 5000στροφες ειναι χαλαρα για το 950,με 138-143χλμ παει
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ειναι καρατσεκαρισμενο οτι εχει 43000χλμ?
    το φιλτροκουτι μημπως εχει λαδι μεσα?κοιταξε το.
    για αισθητηρα το κοβω παντως.προσωπικα τον ειχα καταργησει με μια απλη βιδα.βεβαια δεν ειχα λαμπακι λαδιου.
    στις 5000στροφες ειναι χαλαρα για το 950,με 138-143χλμ παει
    Αφαίρεσες από ΚΤΜ τον αισθητήρα πίεσης λαδιού; Πολλά ρίσκα παίρνεις φίλε μου.

  8. #8
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    καρατσεκαρισμένο δεν είναι τίποτα από τη στιγμή που το παίρνεις μεταχειρισμένο..εδώ στο car πουλάει ένας ένα που ξέρω ότι έχει 90000 χιλιόμετρα με ας...μη το σκαλίζω..απλά το τελευταίο σέρβις στη KTM έγινε το 11-09' και η μηχανή είχε τότε 33.000 χιλιόμετρα..μετά έμεινε και ένα χρόνο ακινησίας λόγω μετάθεσης στο εξωτερικό.Τα χιλιόμετρα είναι πάνω κάτω λογικά..Άντε να κλέβουνε καμιά 5000-7000. Το φιλτροκούτι είναι καθαρό..Ο μάστορας μου είπε ότι ο αισθητήρας λαδιού ήταν καθαρός όταν ρύθμισε βαλβίδες που τα έβγαλε όλα.Επίσης στη ματιά που έριξε του φάνηκαν όλα σε πολύ καλή κατάσταση..Και γενικά το μηχανάκι το νιώθω πολύ δυνατό..Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μπορώ να βλέπω λαδάκια στον κινητήρα..αρρωσταίνω. Το ζητούμενο είναι: γινεται ή όχι η αλλαγή φλάτζας χωρίς να κατέβει κινητήρας; Και να σου πω συμφωνώ, με τον notakos600..

  9. #9
    Xωρις να ξερω χωροταξικα το μαμουθ της ΚΤΜ, εγω πιστευω οτι θα λυσει καποιες βιδες που συγκρατουν το μοτερ, ωστε να μπρουμουτισει μπροστα και δωσει χερι να βγει ο κυλινδρος κ κεφαλη. Καποιοι ομως μαστορες, προτιμουν να τον κατεβασουν παρα να κανουν τετοια δουλεια (θελει προσοχη με τα καλωδια σε πλεξουδες και αισθητηρες).
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  10. #10
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    τη βιδα την ειχε προκρινει τοτε ο μηχανικος.στην τελικη,αν δεν εχει λαδια το μοτερ το καταλαβαινεις αμεσως.αυτη η πουτσα των 10ε μπορει να ασπρισει τριχες αν εκραγει και εσυ να νομιζεις οτι διαλυθηκε το μοτερ.
    τα χλμ τα ρωτησα γιατι το 950 μου τοτε με κανα 70αρι εκανε το ιδιο προβλημα και τοτε ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορει να ειναι απο πεσμενα ελατηρια,αλλα τελικα ηταν ενα τσιμουχακι(δεν θυμαμαι ποιο).
    ο αισθητηρας σε φιλο,το πηρε απο σερβις κατεβηκε λεωνιδιο 200χλμ και αυτο εσκασε.γι αυτο λεω οτι ειναι αναξιοπιστο.
    για το θεμα της φλατζας χωροταξικα εκει μεσα ειναι ολα τσιμα τσιμα.θελει πολυ επιδεξιο χερι.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #11
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    αν χάνει λάδι ο αισθητήρας δεν θα άναβε και το λαμπάκι λαδιού? από τη στιγμή που η πίεση (στον αισθητήρα) θα έπεφτε..λέω τώρα..
    Τελευταία τροποποίηση από erotisakias; 09/12/2013 στις 12:51.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Φίλε δυστυχώς για σένα, με απόλυτη σιγουριά φλατζα χωρίς να κατέβει ο κινητήρας δεν γίνεται. Κ το ανέβα κατέβα να το υπολογίζεις στα 3-4 κατοστάρικα, δεν είναι κάτι πολύ δύσκολο(αν έχεις σέρβις μανιουαλ κ Εργαλεία φυσικά) αλλά είναι εξαιρετικά χρονοβόρο

  13. #13
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    τι να πω..μου είπε θα το κάνουμε την Πέμπτη..σήμερα παραγγείλαμε 2 φλάντζες (μία βάσης και μία ενδιάμεση 15+35 ευρώ) και το βασικό....θα είμαι παρόν

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Αυτό το τελευταίο οπωσδήποτε! Αν έχεις κ το σέρβις μανιουαλ κρατά το να διπλότσεκαρεις ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Αν μπορείς να βγάλειςκ μερικές φωτο(για μας τους υπόλοιπους δηλαδή!) ακόμη καλύτερα

  15. #15
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Αυτό το τελευταίο οπωσδήποτε! Αν έχεις κ το σέρβις μανιουαλ κρατά το να διπλότσεκαρεις ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Αν μπορείς να βγάλειςκ μερικές φωτο(για μας τους υπόλοιπους δηλαδή!) ακόμη καλύτερα
    '

    εσυ φίλε μου στον δικό σου συνεργιατζή οταν πας για να παρακολουθήσεις καρατάς και το manual παραμάσχαλα και παράλληλα τραβάς φωτογραφίες και μετά πας και βάζεις τη σουλειά του στο ίντερνετ έτσι ευκολα?



    αν ναι ποιος είναι? με έκανε πελάτη λέμε

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2007, 16:08
  2. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF