Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 60

Θέμα: Οταν λεμε ελευθερας?

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2013
    Μηνύματα
    754
    υπεροχο το 15 ποστ
    Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    19
    για το 15ο σχολιο τι εννοεις οταν λες οτι θα μ μεινουν οι βαλβιδες στο χερι μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο?αμα ειναι να το καταστρεψω δν αξιζει τοτε!αν μπορεις εξηγησε το λιγο ευχαριστω!

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτή που όταν όταν κάποιος οδηγεί την μηχανή του το βράδυ (ή το μεσημέρι), η μάνα του έχει λόξιγκα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gennaios Προβολή μηνύματος
    για το 15ο σχολιο τι εννοεις οταν λες οτι θα μ μεινουν οι βαλβιδες στο χερι μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο?αμα ειναι να το καταστρεψω δν αξιζει τοτε!αν μπορεις εξηγησε το λιγο ευχαριστω!
    Ενώ αν δεν το καταστρέψεις αξίζει?

    Θα στο εξηγήσει ο vaska αυτό που το ανέφερε πρώτος.
    Sent from me using a computer.

  5. #20
    και νομιζα πως η μανα μου ειχε γαστροεισοφαγικη παλυνδρομιση.....
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  6. #21
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    ''ελευθερας'' ,χρειαζεται οπωσδηποτε και επεμβαση τροφοδοσιας,και αερα αλλιως πολλα μελλοντικα θεματακια μπορει να παρουσιαστουν,ειδικα σε ss,καλο ειναι να συνοδευεται απο power commander..

  7. #22
    Ενας σημαντικοτατος παραγοντας στη σχεδιαση μιας εξατμισης ειναι το μηκος της μιας και οριζει την αποσταση που θα διατρεξει το αναποδο ωστικο κυμα απο το τελος του σιγαστηρα μεχρι τις ανοιχτες βαλβιδες εξαγωγης κι εκμεταλλευομενο το οβερλαπ των βαλβιδων θα ρουφηξει φρεσκο μειγμα στο κυλινδρο.
    Το μηκος της εξατμισης μας δινει σε ποια περιοχη στροφων θελουμε να συντονιστουν ολα αυτα και η δαιδαλωδης διαδρομη των καυσαεριων μεσα στο μαμα σιγαστηρα εχει συνυπολογισθει στο ολικο αυτο μηκος της εξατμισης οποτε η αφαιρεση των δαιδαλων κι η αντικασταση τους με ισιο σωληνα αλλαζει και τη περιοχη στροφων του φαινομενου που ανεφερα πριν.

  8. #23
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Μια υπεραπλουστευμένη εξήγηση βρίσκεται εδώ. Αφορά πιο πολύ τους λαιμούς βέβαια, αλλά θα πάρεις μια ιδέα του πόσο σημαντική και πολύπλοκη είναι η διαδικασία εξαγωγής των καυσαερίων. Στο τέλος λόγο υπεραπλούστευσης έχει παρακάμψει σημαντικά θέματα, όπως επισημαίνει και ο sapila με τον npat τα οποία όμως πιο πολύ θα μπέρδευαν έναν άσχετο παρά θα τον βοηθούσαν. Μια πιο πλήρη εξήγηση θα βρεις στο λινκ που έβαλε ο sapila r.

    Μετά από όλα αυτά βάλε στην εξίσωση και το τελικό ενώ για κερασάκι βάλε και την πλήρωση του θαλάμου καύσης. (γιατί αλλιώς δεν έχουν κανένα νόημα τα παραπάνω).

    Μια χονδροειδέστατη εξήγηση είναι πως το πιστόνι όταν έχει μεγαλύτερη ταχύτητα στην φάση εξαγωγής των καυσαερίων λόγο πιο ελεύθερου συστήματος, έχει μεγαλύτερη ταχύτητα και στην φάση εισαγωγής αέρα. Βάζει περισσότερο αέρα λοιπόν στο θάλαμο καύσης (ακόμα και με το μαμά φίλτρο) αλλά ο ψακασμός μας δεν έχει την δυνατότητα να ρίξει περισσότερο καυσιμο. Συνεπως ο κινητήρας μας δουλεύει με φτωχό μείγμα. Όλα είναι μια αλυσίδα.

    Δραματικές αλλαγές συνοδεύονται είτε με χρήμα, είτε με προβλήματα.


    Υγ. Μη μου στέλνεις πμ. Ότι θέλεις να το ρωτάς εδώ ώστε να απαντάνε όλοι, να διαβάζουν όλοι και οι πραγματικοί γνώστες να διορθώνουν τις μαλακίες που μπορεί να πω.
    Sent from me using a computer.

  9. #24
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Υγ. Μη μου στέλνεις πμ. Ότι θέλεις να το ρωτάς εδώ ώστε να απαντάνε όλοι
    Και που ξέρουμε τι φοράς κι αν είσαι άτριχος ρε Σουπιά...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    19
    με πιο απλα λογια αν γινεται γτ τα κυβικα π θα την φορεσω δν ειν πολλα ποιες διαδικασιες πρεπει να ακολουθησω πριν την βαλω?

  11. #26
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gennaios Προβολή μηνύματος
    με πιο απλα λογια αν γινεται γτ τα κυβικα π θα την φορεσω δν ειν πολλα ποιες διαδικασιες πρεπει να ακολουθησω πριν την βαλω?
    Πρτ απ ολα βγανς τν παλιά..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    19
    πως δν το ειχα σκεφτει...

  13. #28
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gennaios Προβολή μηνύματος
    με πιο απλα λογια αν γινεται γτ τα κυβικα π θα την φορεσω δν ειν πολλα ποιες διαδικασιες πρεπει να ακολουθησω πριν την βαλω?
    1. Αν έχεις καρμπ, την φοράς και ρυθμίζεις βελονες κλπ

    2. Αν εχεις injection, αγοράζεις ένα Powercommander

    3. Αν έχεις μονοκύλινδρο, και ζεις κοντά μας, θες μια ασφάλεια ζωής.

    Θες και καυσανάλυση βεβαια αλλά δεν σε βλέπω ζωηρό...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    19
    μονοκυλινδρο ειν αλλα τι σημασια εχει?

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gennaios Προβολή μηνύματος
    πως δν το ειχα σκεφτει...
    Δεν πειράζει.. Για όλα υπάρχει μια αρχή



    Υ.Γ.
    Επειδή δεν σε κόβω να πήρες και πολλή πρέφα τι ακριβώς πρόκειται να γίνει, θα πρότεινα να βάλεις την ελευθέρας παράλληλα με την κανονική και με ένα "Τ" με πεταλούδα να γυρίζεις την εξαγωγή όπου γουστάρεις κάθε φορά...
    (και θα γίνει πολύ κακό το μηχανάκι οπτικά και παίζει να προλάβεις το κάψιμο της βαλβίδας εξαγωγής αν έχεις γερή μύτη..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Όταν λέμε ότι στην Κρήτη πεθαίνουμε χωρίς λόγο...
    από Εχετλαίος στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2010, 17:56
  2. Όταν λέμε του κουτιού....NR750 & RC30
    από Acacius στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2010, 07:24
  3. Οταν λεμε οτι δεν στριβουν...δεν στριβουν!!!
    από Xrider στο forum Cruiser, custom, chopper, bobber
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2010, 17:03
  4. οταν λεμε...
    από blackbusa στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 08:00
  5. Τωρα Ciao και οταν λεμε ΤΩΡΑ εννοουμε ΤΩΡΑ!
    από gcrook στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 07:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF