υπεροχο το 15 ποστ![]()
υπεροχο το 15 ποστ![]()
Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.
για το 15ο σχολιο τι εννοεις οταν λες οτι θα μ μεινουν οι βαλβιδες στο χερι μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο?αμα ειναι να το καταστρεψω δν αξιζει τοτε!αν μπορεις εξηγησε το λιγο ευχαριστω!
και νομιζα πως η μανα μου ειχε γαστροεισοφαγικη παλυνδρομιση.....![]()
''ελευθερας'' ,χρειαζεται οπωσδηποτε και επεμβαση τροφοδοσιας,και αερα αλλιως πολλα μελλοντικα θεματακια μπορει να παρουσιαστουν,ειδικα σε ss,καλο ειναι να συνοδευεται απο power commander..![]()
Ενας σημαντικοτατος παραγοντας στη σχεδιαση μιας εξατμισης ειναι το μηκος της μιας και οριζει την αποσταση που θα διατρεξει το αναποδο ωστικο κυμα απο το τελος του σιγαστηρα μεχρι τις ανοιχτες βαλβιδες εξαγωγης κι εκμεταλλευομενο το οβερλαπ των βαλβιδων θα ρουφηξει φρεσκο μειγμα στο κυλινδρο.
Το μηκος της εξατμισης μας δινει σε ποια περιοχη στροφων θελουμε να συντονιστουν ολα αυτα και η δαιδαλωδης διαδρομη των καυσαεριων μεσα στο μαμα σιγαστηρα εχει συνυπολογισθει στο ολικο αυτο μηκος της εξατμισης οποτε η αφαιρεση των δαιδαλων κι η αντικασταση τους με ισιο σωληνα αλλαζει και τη περιοχη στροφων του φαινομενου που ανεφερα πριν.
Μια υπεραπλουστευμένη εξήγηση βρίσκεται εδώ. Αφορά πιο πολύ τους λαιμούς βέβαια, αλλά θα πάρεις μια ιδέα του πόσο σημαντική και πολύπλοκη είναι η διαδικασία εξαγωγής των καυσαερίων. Στο τέλος λόγο υπεραπλούστευσης έχει παρακάμψει σημαντικά θέματα, όπως επισημαίνει και ο sapila με τον npat τα οποία όμως πιο πολύ θα μπέρδευαν έναν άσχετο παρά θα τον βοηθούσαν. Μια πιο πλήρη εξήγηση θα βρεις στο λινκ που έβαλε ο sapila r.
Μετά από όλα αυτά βάλε στην εξίσωση και το τελικό ενώ για κερασάκι βάλε και την πλήρωση του θαλάμου καύσης. (γιατί αλλιώς δεν έχουν κανένα νόημα τα παραπάνω).
Μια χονδροειδέστατη εξήγηση είναι πως το πιστόνι όταν έχει μεγαλύτερη ταχύτητα στην φάση εξαγωγής των καυσαερίων λόγο πιο ελεύθερου συστήματος, έχει μεγαλύτερη ταχύτητα και στην φάση εισαγωγής αέρα. Βάζει περισσότερο αέρα λοιπόν στο θάλαμο καύσης (ακόμα και με το μαμά φίλτρο) αλλά ο ψακασμός μας δεν έχει την δυνατότητα να ρίξει περισσότερο καυσιμο. Συνεπως ο κινητήρας μας δουλεύει με φτωχό μείγμα. Όλα είναι μια αλυσίδα.
Δραματικές αλλαγές συνοδεύονται είτε με χρήμα, είτε με προβλήματα.
Υγ. Μη μου στέλνεις πμ. Ότι θέλεις να το ρωτάς εδώ ώστε να απαντάνε όλοι, να διαβάζουν όλοι και οι πραγματικοί γνώστες να διορθώνουν τις μαλακίες που μπορεί να πω.![]()
Sent from me using a computer.
με πιο απλα λογια αν γινεται γτ τα κυβικα π θα την φορεσω δν ειν πολλα ποιες διαδικασιες πρεπει να ακολουθησω πριν την βαλω?
πως δν το ειχα σκεφτει...![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
μονοκυλινδρο ειν αλλα τι σημασια εχει?![]()
Δεν πειράζει.. Για όλα υπάρχει μια αρχή
Υ.Γ.
Επειδή δεν σε κόβω να πήρες και πολλή πρέφα τι ακριβώς πρόκειται να γίνει, θα πρότεινα να βάλεις την ελευθέρας παράλληλα με την κανονική και με ένα "Τ" με πεταλούδα να γυρίζεις την εξαγωγή όπου γουστάρεις κάθε φορά...
(και θα γίνει πολύ κακό το μηχανάκι οπτικά και παίζει να προλάβεις το κάψιμο της βαλβίδας εξαγωγής αν έχεις γερή μύτη..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...