Σελίδα 73 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 2363686970717273747576777883 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.081 έως 1.095 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #1081
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Δηλαδή το ρ6 του 2006 που έλυνε τις βίδες από το φιλτροκουτι και φρακαραν τις πεταλούδες στο τέρμα το σημαίνει;;;; Θέλει πέταμα;;; Το Άλλαξαν κ όλα λύθηκαν. Όσοι έπεσαν έπεσαν. Μην μιλήσω για κομμένους σκελετούς στην κολληση πάνω στα fζ1

  2. #1082
    Παίδες μη βάφεστε με τα χρώματα της μοτό σας. Ναι ΚΑΙ τα γιαπωνέζικα έχουν βγάλει αστοχίες στην πρώτη τους κυκλοφορία, όπως και όλα τα μηχανάκια. Το θέμα είναι να λυθούν. Το κακό στην προκειμένη είναι ότι η ΚΤΜ σφυρίζει ανέμελα ακόμα. Ε ίδωμεν...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  3. #1083
    ΠΛΑΚΑ............ΕΧΕΤΕ





    Μερικοί...........κουράγιο παιδιά,έχουμε άκόμα

  4. #1084
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΛΑΚΑ............ΕΧΕΤΕ
    Μερικοί...........κουράγιο παιδιά,έχουμε άκόμα
    καλώς τον.... νίκησες στο ντερμπυ κορυφής με τον Ηρόδοτο και εσκασες μύτη πρωτοπόρος?????

  5. #1085
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    καλώς τον.... νίκησες στο ντερμπυ κορυφής με τον Ηρόδοτο και εσκασες μύτη πρωτοπόρος?????
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  6. #1086
    και η λύση από την unifilter

    http://www.uniflow.com.au/contents/en-us/d321.html

    άντε και καλές αγορές

  7. #1087
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    και η λύση από την unifilter

    http://www.uniflow.com.au/contents/en-us/d321.html

    άντε και καλές αγορές
    Και για να καθαρίσεις φίλτρα, λύνεις ολάκερη τη μηχανή σε βίδες...

  8. #1088
    KAI MHN ΞΕΧΝΑΤΕ................ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΦΥΛΛΟ




    Γιά νά μή μάς καεί τό κατσίκι.....

  9. #1089
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
    Πρώην κάτοχος 950.
    Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
    Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
    Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
    Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
    Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

    Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

    Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

    Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ.

    Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
    Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

    Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
    Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

    Αυτά από μένα.
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  10. #1090
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
    Πρώην κάτοχος 950.
    Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
    Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
    Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
    Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
    Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

    Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

    Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

    Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ.

    Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
    Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

    Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
    Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

    Αυτά από μένα.
    ε ψημένο ζυμάρι ήσουν... αίντε με το καλο
    Ban 'em all

  11. #1091
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  12. #1092
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
    Πρώην κάτοχος 950.
    Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
    Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
    Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
    Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
    Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

    Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

    Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

    Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ.

    Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
    Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

    Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
    Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

    Αυτά από μένα.
    Φίλε σου έυχομαι με το καλό να το αποκτήσεις και σύντομα

  13. #1093
    Καλοτάξιδο και καλολάσπωτο...


    μου αρέσει η επιλογή απενεργοποίησης του ABS μόνο στον πίσω τροχό...!

  14. #1094
    Εγώ θα περιμένω ακόμα καμιά 4-5ετία

  15. #1095
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    73 σελίδες and counting μέχρι το τέλος του έτους...

    Όσα χρόνια διαβάζω δε θυμάμαι thread για μηχανάκι να έχει τόση πέραση.

    Εγώ λέω να του δώσουμε τον τίτλο "Μοτοσικλέτα της χρονιάς 2013 by moto.gr" και να κληρώσουμε και ένα στην επόμενη κοπή τη πίτα

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF