Δεν το ξεχνάω, απλά δεν το εξετάζω. Το αποτέλεσμα που βλέπω σχολιάζω, όχι το αίτιο.
Και το αποτέλεσμα είναι αυτό που έγραψα, ΚΑΜΙΑ σχέση η ιαπωνική μοτο ιστορία από την κινεζική.
Οι ιάπωνες ξεκίνησαν από φτηνά παπιά και μηχανάκια για τον φτωχό λαό, και μέσα σε μια δεκαετία πάνω κάτω, έβγαλαν CB750 και Ζ1.
Οι κινέζοι ομοίως ξεκίνησαν από φτηνομηχανάκια και 2 δεκατίες τώρα φτιάχνουν ακόμα...φτηνομηχανάκια. Δεν βλέπω με αυτήν την πορεία να γίνονται οι αυριανοί ιάπωνες, εκτός κι αν στρίψουν στο μέλλον.
Το ότι έχουν παραγωγή στα πάντα, σημαίνει πως ΑΝ θέλουν βγάζουν ΟΤΙ θέλουν.
Δηλαδή η Loncin που φτιάχνει τα "άθραυστα" 650 μονοκύλινδρα της μπεμπέ, αν αποφασίσει να κοπιάρει ένα μοτέρ στην ίδια πΧιότητα (έστω αλλάζοντας ότι ελάχιστο για να μην είναι κλόπιράιτ) δεν μπορεί; Μπορεί. Πιστεύω ότι τους κρατάνε πίσω εμπορικές συμφωνίες, όχι έλλειψη τεχνογνωσίας και άγνοια του τι σημαίνει πΧιότητα. Σχεδόν ΟΤΙ και να ψωνίσεις, made in China είναι, απο το πιό φτηνιάρικο παπαράκι μέχρι το πιο ακριβό κινητό. Ξέρουν. Δεν θέλουν, για την ώρα. Και κανείς δεν θα με πείσει ότι ΑΝ το πάρουν απόφαση, κλείνουν ΟΛΑ τα "σπίτια" ΟΛΟΥ του πλανήτη σε μιά μέρα.
Οι Ιάπωνες ότι έκαναν το έκαναν σε μια άλλη εποχή.
Γιατί δεν βλέπετε την Πορεία της Ταιβάν? (Που είναι και μια χεσά τόπος μπροστά στην Κίνα!)
Sent from me using a computer.
Οι Ιάπωνες μπήκαν στον 2ο ΠΠ έχοντας τεχνολογία ανάλογη και ίσως ανώτερη των Αμερικάνων και οχι πολύ πίσω από τους Γερμανούς.
Δεν ξεκίνησαν κατασκευάζοντας μηχανάκια και αυτοκινητάκια το 60 και το 70.
Φτιάχναν παπάδες από το 30.
Που είναι η σύγκριση με την Κίνα?
Πρώτος στόχος της Κίνας όπως και του υπόλοιπου κόσμου είναι η εσωτερική αγορά της.
Αυτή μπορεί να απορροφήσει ας πούμε 100000 gs και άλλα τόσα 1190 το χρόνο, αλλά χρειάζεται και μερικά εκατομμύρια παπιά για τον λαό τους.
Αυτά φτιάχνουν.
Πιστεύεται ποτέ ότι θα βγεί κινέζικο CBR1000RR ας πούμε για να καλύψει τα 20000 που πουλιούνται στην Ευρώπη?
Η ότι θα υπάρχει τόσο κάυσιμο ώστε να έχουν κάποτε στην Κίνα ίδια αναλογία χιλιαριών με την Ευρώπη ας πούμε?
Χλωμό το βλέπω.
ο ιαπωνας σχεδιαστης-μηχανικος-εργατης ειναι εργαζομενος σε ιδιωτικες εταιρειες με υψηλο ανταγωνισμο και εχει υψηλου επιπεδου μορφωση+ τη γνωστη ιαπωνικη νοοτροπια περι τελειοτητας
ο αντιστοιχος κινεζος ειναι σκλαβος ενος κομματικου καθεστωτος συχνα ανειδικευτος που εργαζεται σε συνθηκες μεσαιωνα
δεν μπορουν να παραγουν το ιδιο καλα προιοντα
Τώρα όμως όλο και περισσότερες εταιρείες γράφουν στα προιόντα τους made in Taiwan. Τώρα όχι μόνο δεν σπάει η μανέλα αλλά όλες οι μεγάλες εταιρείες κατασκευάζουν τα προϊόντα τους εκεί. After market ανταλλακτικά για μηχανάκια, εργαλεία κτλ όλα είναι πιο ποιοτικά απ' ότι τα Κινέζικα και με την ανάλογη τιμή φυσικά.
Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι και Ιάπωνες δεν είχαν μυαλό να σχεδιάσουν γερμανοπολύγωνα καστάνιας? Γιατί όλα αυτά δημιουργήθηκαν εκεί?
Δλδ πιστεύεις ότι το κουμουνιστικό καθεστός είναι αυτό που θα κρατήσει την Κίνα πίσω? Μήν ξεχνάς έχουν αφήσει ελεύθερες τις αγορές.
Και όσο για την νοοτροπία περί τελειότητας, αφού μπορούν να κατασκευάζουν μηχανάκια οι Ιταλοί (και όχι μόνο να τα σχεδιάζουν) τότε οι Κινέζοι μπορούν 10 φορές καλύτερα.
Sent from me using a computer.