οι γιαπωνεζοι ξεκινησαν την μοτοβιομηχανια αντιγραφοντας τους ευρωπαιους,αλλα με μια διαφορα που σας διαφευγει.
περναν ενα ευρωπαικο μηχανακι,το αντεγραφαν,αλλα παραλληλα το εφτιαχναν πολυ καλυτερο,δηλ. πιο γρηγορο,πιο αξιοπιστο
ετσι εδραιωθηκαν γρηγορα στον κοσμο και οταν αρχισαν να φτιαχνουν τα τετρακυλινρα που ολοι ξερουμε,τοτε ξεφυγαν εντελως
και αρχισαν οι ευρωπαικες μοτοβιομηχανιες να κλεινουν η μια μετα την αλλη.
γι αυτο μην συγκρινουμε γιαπωνεζους με κινεζους.
οι κινεζοι ξεκινησαν με εντελως αντιθετη νοοτροπια,φτηνη υποδυεστερη αντιγραφη.
για σημερα να συζηταμε για ευρωπαικα,γιαπωνεζικα,κινεζικα κλπ με την παγκοσμιοποιηση δεν ξερω....
εμενα μου φαινεται οτι ολος ο κοσμος εχει μπερδεψει τα μπουτια του,η θαλλασα εγινε γιαουρτι και εμεις δεν εχουμε κουταλια.
sel 10.pdf
ενα παραδειγμα
Σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού μια χαρά πουλούσαν στην Ελλάδα και στην Τουρκία πουλάν ακομα.
Μετά όμως ήρθαν οι τράπεζεςκαι ειπαν στο κόΖμο ότι τους αξίζει το λιγότερο trans alp
κλπ κλπ
Τα μηχανάκια αυτά ήταν αθάνατα και στη Βουλγαρία τα έχουν ακόμα. (αντικατανωτικόν)
Οκ καίνε το γκώλο τους αλλά αν βγάλεις τους φόρους από τη βενζίνα.
![]()
ανανήψαντας
υγ
Με το πισωγύρισμα που κάναμε (και θα συνεχίσουμε να κάνουμε)
θα ξαναδούν δόξες μεγάλες τα μηχανάκια αυτά (και ίσως για αυτό τα ξαναβγάζουν)
Κάθε μέρα βλέπω εκείνες τις βρομοβέσπες στο δρόμο
να έχουν ξετσουτσουνίσει από τα γκαράΖ Που ήταν πεταμένες !~
![]()
ανανήψαντας
Έχετε στο μυαλό σας τους Ιάπωνες και την πορεία τους μέχρι σήμερα και τους συγκρίνετε με τους Κινέζους. Αυτό είναι λάθος.
Ο Κινέζος Ιάπωνας δεν γίνεται, όπως δεν θα γίνει και ο Έλληνας Γερμανός.
Ο Ιταλός όμως που είναι ούνα φατσα ουνα ράτσα με μας φτιάχνει Beta, Usag, Ducati και Ferari.
Αν πιστεύετε ότι ένας λαός που αποτελεί το 1/3 του πληθυσμού της γης και έχει μάθει να δουλεύει σαν σκυλί, δεν θα μπορέσει να κλείσει τα σπιτάκια όλων μας, αν τους δώσεις την τεχνογνωσία και το know how είστε γελασμένοι.
Οι καιροί που η ποιότητα είχε τον πρώτο λόγο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέων είναι η τιμή σε συνάρτηση με την ποιότητα που έχει το πάνω χέρι. Η Κορέα φτιάχνει αμάξια άκρως ανταγωνιστικά. μεγάλοι κατασκευαστές εργαλείων έχουν γίνει διανομείς παραγγέλνοντας τα προιόντα τους από Ταιβανέζικες εταιρείες γιατί απλούστατα είναι φθηνότερα και εξίσου καλά. Η Samsung είναι υπερδύναμη.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 21/12/2013 στις 15:13.
Sent from me using a computer.
Και εσένα σου ξεφεύγει κάτι.. Η ανάπτυξη έχει διαφορετικούς ρυθμούς από εποχή σε εποχή.
Και οι Ταιβανέζοι το ίδιο. Μόνο που τώρα τους αντιγράφουν άλλοι.
Κάποτε στην Ταιβαν οι εμπορικές συμφωνίες δεν τηρούνταν. Με το που μετέφερες την παραγωγή ενός προιόντος εκεί σε χρόνο μηδέν είχες στην αγορά αλλά 10 αντίγραφα ίδια με το δικό σου σε διάφορες ποιότητες από 10 διαφορετικές μάρκες. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Όλο και περισσότερες εταιρείες που θέλουν καλή ποιότητα με φθηνότερα εργατικά και αξιοπιστία των συμφωνιών δεν πάνε Κίνα αλλά Ταιβαν. Και δεν χρειάζεται πλέων να σχεδιάσουν κάτι και να ασχοληθούν με τον ποιοτικό έλεγχο. Αντιγράφουν κάτι και το παραγγέλνουν σε ότι ποιότητα επιθυμούν.
Σε λίγο θα δούμε και honda made in taiwan όπως βλέπουμε και makita made in prc.
Sent from me using a computer.
[QUOTE=daz;2411725]Και εσένα σου ξεφεύγει κάτι.. Η ανάπτυξη έχει διαφορετικούς ρυθμούς από εποχή σε εποχή
νομιζω το λεω στην τελευταια προταση,οποτε εσενα σου ξεφυγε
δεν διαφωνουμε πουθενα![]()
Πάντα έτσι ήταν.Η καλύτερη ποιότητα στα λεφτά που έχουμε.
Το 82 το 500 pandah το r45 και το V50 κάναν γύρω στα 250 χιλιάρικα όσο το xs 1100 και το χτ το 550 έκανε 160.
Και καλύτερη ποιότητα και συνέπεια στην παραγωγή και φτηνότερα.
Ο Κινέζος είναι ανάλογα φτηνός και απολύτως καμιά σχέση από εκεί και πέρα.
30 χρόνια μετά για να βγάζει ανταγωνιστικά σε τιμή μηχανάκια ο γιαπωνέζος παράγει στο εξωτερικό και έχει ρίξει την ποιότητα.
Ο Κινέζος πουλώντας εν γνώση του κακέκτυπα πως θα αντεπεξέλθει όταν το κόστος εργασίας του θα ανέβει?
ή όταν θα αναγκαστεί να πληρώνει r&d?.
Δεν έχει και κάποια σημασία αυτο. Οι Ρώσοι (Σοβιετικοί) μια χαρά know how και innovation είχαν, αλλά δεν αρκούσε για να ανταγωνιστούν οτιδήποτε δυτικό. Ο Γερμανός-Αμερικάνος-Ιταλός έχουν και πληρώνουν τα καλύτερα μυαλά που παράγουν καινοτομία. Τα εργατικά χέρια είναι κάτι που δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, όταν ανέβει το ΑΕΠ το χώρας και οι μισθοί αντίστοιχα. Η Καμπότζη και το Βιετναμ μια χαρά αντιγραφα μπορούν να παράγουν με γερμανικές εργαλειομηχανές, αμερικάνικο software, ιαπωνική ποιότητα και ιταλικό design.
To θέμα είναι η Qui Lin Tsu να γίνει αντίστοιχη στο μυαλό του καταναλωτή με την Honda την BMW και τη Ferrari κάτι που ειναι ανεφικτο προς το παρόν και το προσεχές μέλλον. Ακόμα και η Κορέα που συζητάμε, όντως έχει κάνει τεράστια βήματα στην ποιότητα των προϊόντων της αλλά Japan δεν είναι.
Μ'αρεσει που αναλωνωμαστε για το εάν ο ιάπων γ@μεί,εαν ο κινέζος μελλοντικα θα γ@μεί κλπ.
Το θέμα ειναι οτι εμείς ΔΕΝ γ@μουμε και ουτε προκειτε στον αιώνα τον άπαντα.![]()
Αλλά πάντα είναι ΑΛΛΟ το honda japan το hondaitalia το hondamontesa το hondatailant και το honda brasil.
Και όταν λέω άλλο, εννοώ ότι το βραζιλιάνικο ξεφλουδίζει και σκουριάζει σε 2 χρόνια, και τα πλαστικά του είναι για πέταμα από την πρώτη μέρα.
Transalp 600 africa 650 μην κλείνουμε τα μάτια μας στα αυτονόητα.