Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 102

Θέμα: China copies all

  1. #61
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Eτσι νόμιζαν και οι Ευρωπαίοι για τους Ιάπωνες αλλά δεν πήραν χαμπάρι τι παιζόταν εγκαίρως, με αποτέλεσμα να κλείσουν σχεδόν όλοι. Βασικά αν δεν εχωναν χρήματα οι κυβερνήσεις στις Ιταλικές εταιρείες θα είχε μείνει μόνο η BMW.
    ...και οι MZ, Simson και Jawa!!!
    ...το νου σου!!

  2. #62
    οι γιαπωνεζοι ξεκινησαν την μοτοβιομηχανια αντιγραφοντας τους ευρωπαιους,αλλα με μια διαφορα που σας διαφευγει.
    περναν ενα ευρωπαικο μηχανακι,το αντεγραφαν,αλλα παραλληλα το εφτιαχναν πολυ καλυτερο,δηλ. πιο γρηγορο,πιο αξιοπιστο
    ετσι εδραιωθηκαν γρηγορα στον κοσμο και οταν αρχισαν να φτιαχνουν τα τετρακυλινρα που ολοι ξερουμε,τοτε ξεφυγαν εντελως
    και αρχισαν οι ευρωπαικες μοτοβιομηχανιες να κλεινουν η μια μετα την αλλη.
    γι αυτο μην συγκρινουμε γιαπωνεζους με κινεζους.
    οι κινεζοι ξεκινησαν με εντελως αντιθετη νοοτροπια,φτηνη υποδυεστερη αντιγραφη.
    για σημερα να συζηταμε για ευρωπαικα,γιαπωνεζικα,κινεζικα κλπ με την παγκοσμιοποιηση δεν ξερω....
    εμενα μου φαινεται οτι ολος ο κοσμος εχει μπερδεψει τα μπουτια του,η θαλλασα εγινε γιαουρτι και εμεις δεν εχουμε κουταλια.

  3. #63

  4. #64
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokkiklhs Προβολή μηνύματος
    ...και οι MZ, Simson και Jawa!!!
    Σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού, θα είχαν πεθάνει μαζί με τον Χρούτσεφ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού, θα είχαν πεθάνει μαζί με τον Χρούτσεφ.
    Σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού μια χαρά πουλούσαν στην Ελλάδα και στην Τουρκία πουλάν ακομα.
    Μετά όμως ήρθαν οι τράπεζες και ειπαν στο κόΖμο ότι τους αξίζει το λιγότερο trans alpκλπ κλπ
    Τα μηχανάκια αυτά ήταν αθάνατα και στη Βουλγαρία τα έχουν ακόμα. (αντικατανωτικόν)
    Οκ καίνε το γκώλο τους αλλά αν βγάλεις τους φόρους από τη βενζίνα.
    ανανήψαντας

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    υγ
    Με το πισωγύρισμα που κάναμε (και θα συνεχίσουμε να κάνουμε)
    θα ξαναδούν δόξες μεγάλες τα μηχανάκια αυτά (και ίσως για αυτό τα ξαναβγάζουν)

    Κάθε μέρα βλέπω εκείνες τις βρομοβέσπες στο δρόμο
    να έχουν ξετσουτσουνίσει από τα γκαράΖ Που ήταν πεταμένες !~
    ανανήψαντας

  7. #67
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Έχετε στο μυαλό σας τους Ιάπωνες και την πορεία τους μέχρι σήμερα και τους συγκρίνετε με τους Κινέζους. Αυτό είναι λάθος.
    Ο Κινέζος Ιάπωνας δεν γίνεται, όπως δεν θα γίνει και ο Έλληνας Γερμανός.
    Ο Ιταλός όμως που είναι ούνα φατσα ουνα ράτσα με μας φτιάχνει Beta, Usag, Ducati και Ferari.

    Αν πιστεύετε ότι ένας λαός που αποτελεί το 1/3 του πληθυσμού της γης και έχει μάθει να δουλεύει σαν σκυλί, δεν θα μπορέσει να κλείσει τα σπιτάκια όλων μας, αν τους δώσεις την τεχνογνωσία και το know how είστε γελασμένοι.

    Οι καιροί που η ποιότητα είχε τον πρώτο λόγο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέων είναι η τιμή σε συνάρτηση με την ποιότητα που έχει το πάνω χέρι. Η Κορέα φτιάχνει αμάξια άκρως ανταγωνιστικά. μεγάλοι κατασκευαστές εργαλείων έχουν γίνει διανομείς παραγγέλνοντας τα προιόντα τους από Ταιβανέζικες εταιρείες γιατί απλούστατα είναι φθηνότερα και εξίσου καλά. Η Samsung είναι υπερδύναμη.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 21/12/2013 στις 15:13.
    Sent from me using a computer.

  8. #68
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από christof40 Προβολή μηνύματος
    ...........
    ετσι εδραιωθηκαν γρηγορα ........................ ξεφυγαν εντελως
    .........

    Και εσένα σου ξεφεύγει κάτι.. Η ανάπτυξη έχει διαφορετικούς ρυθμούς από εποχή σε εποχή.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από christof40 Προβολή μηνύματος
    οι κινεζοι ξεκινησαν με εντελως αντιθετη νοοτροπια,φτηνη υποδυεστερη αντιγραφη.
    Και οι Ταιβανέζοι το ίδιο. Μόνο που τώρα τους αντιγράφουν άλλοι.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	7644.jpg 
Προβολές:	80 
Μέγεθος:	32,3 KB 
ID:	306212

    Κάποτε στην Ταιβαν οι εμπορικές συμφωνίες δεν τηρούνταν. Με το που μετέφερες την παραγωγή ενός προιόντος εκεί σε χρόνο μηδέν είχες στην αγορά αλλά 10 αντίγραφα ίδια με το δικό σου σε διάφορες ποιότητες από 10 διαφορετικές μάρκες. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Όλο και περισσότερες εταιρείες που θέλουν καλή ποιότητα με φθηνότερα εργατικά και αξιοπιστία των συμφωνιών δεν πάνε Κίνα αλλά Ταιβαν. Και δεν χρειάζεται πλέων να σχεδιάσουν κάτι και να ασχοληθούν με τον ποιοτικό έλεγχο. Αντιγράφουν κάτι και το παραγγέλνουν σε ότι ποιότητα επιθυμούν.

    Σε λίγο θα δούμε και honda made in taiwan όπως βλέπουμε και makita made in prc.
    Sent from me using a computer.

  9. #69
    [QUOTE=daz;2411725]Και εσένα σου ξεφεύγει κάτι.. Η ανάπτυξη έχει διαφορετικούς ρυθμούς από εποχή σε εποχή

    νομιζω το λεω στην τελευταια προταση,οποτε εσενα σου ξεφυγε
    δεν διαφωνουμε πουθενα

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Οι καιροί που η ποιότητα είχε τον πρώτο λόγο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέων είναι η τιμή σε συνάρτηση με την ποιότητα που έχει το πάνω χέρι. Η Κορέα φτιάχνει αμάξια άκρως ανταγωνιστικά. μεγάλοι κατασκευαστές εργαλείων έχουν γίνει διανομείς παραγγέλνοντας τα προιόντα τους από Ταιβανέζικες εταιρείες γιατί απλούστατα είναι φθηνότερα και εξίσου καλά. Η Samsung είναι υπερδύναμη.
    Πάντα έτσι ήταν.Η καλύτερη ποιότητα στα λεφτά που έχουμε.
    Το 82 το 500 pandah το r45 και το V50 κάναν γύρω στα 250 χιλιάρικα όσο το xs 1100 και το χτ το 550 έκανε 160.
    Και καλύτερη ποιότητα και συνέπεια στην παραγωγή και φτηνότερα.
    Ο Κινέζος είναι ανάλογα φτηνός και απολύτως καμιά σχέση από εκεί και πέρα.
    30 χρόνια μετά για να βγάζει ανταγωνιστικά σε τιμή μηχανάκια ο γιαπωνέζος παράγει στο εξωτερικό και έχει ρίξει την ποιότητα.
    Ο Κινέζος πουλώντας εν γνώση του κακέκτυπα πως θα αντεπεξέλθει όταν το κόστος εργασίας του θα ανέβει?
    ή όταν θα αναγκαστεί να πληρώνει r&d?.

  11. #71
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αν πιστεύετε ότι ένας λαός που αποτελεί το 1/3 του πληθυσμού της γης και έχει μάθει να δουλεύει σαν σκυλί, δεν θα μπορέσει να κλείσει τα σπιτάκια όλων μας, αν τους δώσεις την τεχνογνωσία και το know how είστε γελασμένοι.
    Δεν έχει και κάποια σημασία αυτο. Οι Ρώσοι (Σοβιετικοί) μια χαρά know how και innovation είχαν, αλλά δεν αρκούσε για να ανταγωνιστούν οτιδήποτε δυτικό. Ο Γερμανός-Αμερικάνος-Ιταλός έχουν και πληρώνουν τα καλύτερα μυαλά που παράγουν καινοτομία. Τα εργατικά χέρια είναι κάτι που δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, όταν ανέβει το ΑΕΠ το χώρας και οι μισθοί αντίστοιχα. Η Καμπότζη και το Βιετναμ μια χαρά αντιγραφα μπορούν να παράγουν με γερμανικές εργαλειομηχανές, αμερικάνικο software, ιαπωνική ποιότητα και ιταλικό design.

    To θέμα είναι η Qui Lin Tsu να γίνει αντίστοιχη στο μυαλό του καταναλωτή με την Honda την BMW και τη Ferrari κάτι που ειναι ανεφικτο προς το παρόν και το προσεχές μέλλον. Ακόμα και η Κορέα που συζητάμε, όντως έχει κάνει τεράστια βήματα στην ποιότητα των προϊόντων της αλλά Japan δεν είναι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #72
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Έχετε στο μυαλό σας τους Ιάπωνες και την πορεία τους μέχρι σήμερα και τους συγκρίνετε με τους Κινέζους. Αυτό είναι λάθος.
    Ο Κινέζος Ιάπωνας δεν γίνεται, όπως δεν θα γίνει και ο Έλληνας Γερμανός.
    Ο Ιταλός όμως που είναι ούνα φατσα ουνα ράτσα με μας φτιάχνει Beta, Usag, Ducati και Ferari.

    Αν πιστεύετε ότι ένας λαός που αποτελεί το 1/3 του πληθυσμού της γης και έχει μάθει να δουλεύει σαν σκυλί, δεν θα μπορέσει να κλείσει τα σπιτάκια όλων μας, αν τους δώσεις την τεχνογνωσία και το know how είστε γελασμένοι.

    Οι καιροί που η ποιότητα είχε τον πρώτο λόγο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέων είναι η τιμή σε συνάρτηση με την ποιότητα που έχει το πάνω χέρι. Η Κορέα φτιάχνει αμάξια άκρως ανταγωνιστικά. μεγάλοι κατασκευαστές εργαλείων έχουν γίνει διανομείς παραγγέλνοντας τα προιόντα τους από Ταιβανέζικες εταιρείες γιατί απλούστατα είναι φθηνότερα και εξίσου καλά. Η Samsung είναι υπερδύναμη.
    Κανεις λαθος αυτα τα φτιανει μονο ο κινεζος.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  13. #73
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Μ'αρεσει που αναλωνωμαστε για το εάν ο ιάπων γ@μεί,εαν ο κινέζος μελλοντικα θα γ@μεί κλπ.
    Το θέμα ειναι οτι εμείς ΔΕΝ γ@μουμε και ουτε προκειτε στον αιώνα τον άπαντα.

  14. #74
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει και κάποια σημασία αυτο. Οι Ρώσοι (Σοβιετικοί) μια χαρά know how και innovation είχαν, αλλά δεν αρκούσε για να ανταγωνιστούν οτιδήποτε δυτικό. Ο Γερμανός-Αμερικάνος-Ιταλός έχουν και πληρώνουν τα καλύτερα μυαλά που παράγουν καινοτομία. Τα εργατικά χέρια είναι κάτι που δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, όταν ανέβει το ΑΕΠ το χώρας και οι μισθοί αντίστοιχα. Η Καμπότζη και το Βιετναμ μια χαρά αντιγραφα μπορούν να παράγουν με γερμανικές εργαλειομηχανές, αμερικάνικο software, ιαπωνική ποιότητα και ιταλικό design.

    To θέμα είναι η Qui Lin Tsu να γίνει αντίστοιχη στο μυαλό του καταναλωτή με την Honda την BMW και τη Ferrari κάτι που ειναι ανεφικτο προς το παρόν και το προσεχές μέλλον. Ακόμα και η Κορέα που συζητάμε, όντως έχει κάνει τεράστια βήματα στην ποιότητα των προϊόντων της αλλά Japan δεν είναι.
    Αυτα ακομα θα λεγονται SUN-PSO LEE.........
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  15. #75
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    Σε λίγο θα δούμε και honda made in taiwan όπως βλέπουμε και makita made in prc.
    Αλλά πάντα είναι ΑΛΛΟ το honda japan το hondaitalia το hondamontesa το hondatailant και το honda brasil.
    Και όταν λέω άλλο, εννοώ ότι το βραζιλιάνικο ξεφλουδίζει και σκουριάζει σε 2 χρόνια, και τα πλαστικά του είναι για πέταμα από την πρώτη μέρα.
    Transalp 600 africa 650 μην κλείνουμε τα μάτια μας στα αυτονόητα.

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. China all the waaay...
    από Locksmith στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2009, 08:27
  2. alles gute zum nahmenstag
    από KaTaNaS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2004, 21:03
  3. copy..copy...copy..
    από powerphot στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2004, 10:10
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2004, 09:18
  5. KTM All Wheel Drive
    από superspy στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 16:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF