σας παρακαλω μην ξυνετε πληγες ! προσπαθω να πουλησω gs 1200 (μαθουθ) για ενα 250κτμ διχρονακι!
σας παρακαλω μην ξυνετε πληγες ! προσπαθω να πουλησω gs 1200 (μαθουθ) για ενα 250κτμ διχρονακι!
[URL=http://imageshack.us]http://img166.imageshack.us/img166/5...uildingyy9.jpg[/URL
κορυφαιο το exc250,2t μιλαμε παντα,200 ωρες λειτουργιας τις βγαζει πολυ χαλαρα,μετα αλλαζεις κανα πιστονακι,ρωτα τον ιδιοκτητη ποσες ωρες εχει περιπου,(απ τη τελευταια αλλαγη)βαλε και καμμια 20αρια παραπανω και εισαι μεσα,2-3-4 εχουν το ιδιο μοτερ,νορμαλ το 02-κτηνος το 03-λιγο πιο ηπιο το 04,απ το 05 και μετα ειναι πιο φιλικα και ευκολοδηγητα,απ την αλλη ενα 125 θα σε βαλει πολυ πιο ωραια στο τριπ του χωματος θα μαθεις πολυ πιο γρηγορα και σωστα,απο δυναμη δε θα χεις προβλημα,και ειναι πολυ αξιοπιστα,γενικα τα 2τ ktm δεν εχουν θεματα.
ναι..το προβλημα ειναι οτι και τιποτα να μη θελει απο μοτερ-αναρτησεις,το ''ελα μωρε 2 λαστιχακια γραναζια αλυσιδα και εφυγες ,παει το 300αρι ...
Λοιπον γενικα ειμαι σε μια φαση που σκεφτομαι να ξεκινησω enduro.
Αλλα υπαρχουν μερικα βασικα θεματα
1 δεν ξερω κανεναν που να ασχολειται με κατι τετοιο.
2 ως αποτελεσμα αυτουνου δεν εχω ιδεα ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι να ξεκινησω κατι τετοιο
3 δεν εχω ιδεα το τι μηχανη πρεπει να παρω
4 επειδη εχω σκοπο να δωσω μερικα λεφτα τυπου 2-3 χιλιαρικα θελω να μπορω να εχω μηχανη που να μην ειναι αποκλειστηκα και μονο για το βουνο αλλα να μπορω να κυκλοφορω και κανονικα στην Αθηνα οποτε θελω ( και να ειναι ασφαλης γιατι καπου ειδα οτι τα enduro ειναι επικυνδινα για ασφαλτο)
5 γενικα θα ηθελα να μου πειτε οτιδηποτε ξερετε και μπορει να βοηθησει γιατι δυστυχως προσπαθω να βρω πληροφοριες και δεν δεν μπορω!!!
(Οπως καταλαβατε δεν εχω ιδεα τι παιζει.απλα να πω οτι οδηγουσα 1χρονο μια ninja250r και αυτο ειναι ολο)
1. Μπες στο dirt bike .gr εκει ασχολουνται ολοι...
2. το αυτό
3. οποιοδηποτε μεχρι 250 cc κατα προτιμηση 4χρονο (φυσικα enduro...)
4. μια χαρα κυκλοφορουνε Αθηνα και ειναι πανευκολα σα παπακια μονο αν βαλεις καθαρα χωματινα λαστιχα θα αποφευγεις τα νερα γιατι δε θα εχει προσφηση, αλλα μπορεις να βαλεις λαστιχα 30% on - 70% off road που θα σε κρατανε (αλλα και παλι με προσοχη) για αρχη μια χαρα θα εισαι και στο χωμα και στο δρομο ..
5. οσο περισσοτερο κανεις τοσο βελτιωνεσαι (οπως ισχυει με ολα τα πραγματα σε αυτη τη ζωη), ξεκινας με φλαταδουρες, οχταρακια, ασκησουλες (ορθιος πανω στο μοτο, φρεναρισμα, στριψιμο) στην αρχη τρομαζεις λιγο μεχρι να συνηθισεις τα ψιλογλιστριματα ή τρανταγματα αλλα αυτα με 3-4 φορες που θα μπεις δε θα εχεις προβλημα...Εννοειται full εξοπλισμος ! και ΠΟΤΕ μονος...
αυτα....καλη αρχη
Let's ride, ride how we ride ...
I never did mind about the little things...
Προπόνηση, προπόνηση, προπόνηση για να μάθεις το μηχανάκι.
Θα φτάσεις σε στάδια εξέλιξης που δεν φαντάζεσαι.
Υπάρχει wrf 250 2006 αδούλευτο .......αλλά ..........ειναι πολύ ψηλό 1 μέτρο σέλα.....
ξεκίνα κ κάνα ποδήλατο βουνού μαζί με ολα τα αλλα που ειπαν τα παιδιά παραπάνω ......