Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?
Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?
όταν σβήνει ο κινητήρας ο πίσω τροχός μπλοκάρει επειδή έχεις ταχύτητα μέσα. Για τον ίδιο λόγο που αφήνουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε το αμάξι.
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
Μαλλον επειδη χθες (τεταρτη) ηταν χριστουγεννα και δεν το πηγες στον μαστορα.
Μηπως απο καμια χαλασμενη/βουλωμενη αντλια ή κακη ποιοτητα βενζινης αλλιως φανταζομαι τιποτα ηλεκτρικα μηπως φταινε, ψαξτο μην τ αφησεις...
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
Όταν μας σβήνει η μηχανή (για οποιονδήποτε λόγο) , για να μην πέσουμε ....ΠΑΤΑΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!!
ΟΚ. Θέλεις διάγνωση από μακριά...πάει στο διάολο...
Αλλά με μηδέν στοιχεία δεν παίζει με την καμία.
Δώσε πληροφορίες αδερφέ αλλιώς θα κάνουμε το μάντη Τειρεσία![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
Γειά χαρά.
Ευχαριστω για τις απαντησεις