Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Εσβησε και φρεναρε

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56

    Εσβησε και φρεναρε

    Γεια σας
    Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε . Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?

  2. #2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aleph Προβολή μηνύματος
    Γεια σας
    Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε . Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?
    Να υποθεσω ο πισω τροχος?
    Mετα ξαναπηρε?
    Τι εγινε?
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Να υποθεσω ο πισω τροχος?
    Mετα ξαναπηρε?
    Τι εγινε?
    Μαλλον ο πισω τροχος πρεπει να φρεναρε. Μετα ξαναπηρε κανονικα. Εσβησε εντελως ξαφνικα.

  4. #4
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    όταν σβήνει ο κινητήρας ο πίσω τροχός μπλοκάρει επειδή έχεις ταχύτητα μέσα. Για τον ίδιο λόγο που αφήνουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε το αμάξι.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  5. #5
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Μαλλον επειδη χθες (τεταρτη) ηταν χριστουγεννα και δεν το πηγες στον μαστορα.

    Μηπως απο καμια χαλασμενη/βουλωμενη αντλια ή κακη ποιοτητα βενζινης αλλιως φανταζομαι τιποτα ηλεκτρικα μηπως φταινε, ψαξτο μην τ αφησεις...

  6. #6
    Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;

  7. #7
    Όταν μας σβήνει η μηχανή (για οποιονδήποτε λόγο) , για να μην πέσουμε ....ΠΑΤΑΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!!

  8. #8
    ΟΚ. Θέλεις διάγνωση από μακριά...πάει στο διάολο...
    Αλλά με μηδέν στοιχεία δεν παίζει με την καμία.
    Δώσε πληροφορίες αδερφέ αλλιώς θα κάνουμε το μάντη Τειρεσία
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  9. #9
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ
    Ban 'em all

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
    To και εγω το ιδιο θεμα, TPS ηταν...
    Τσεκαρε το οπως+δηποτε.
    Καλα να στο κανει σε ευθεια.
    Σε στροφη επανω, πλαγιασμενος,
    ουτε να το σκεφτομαι και ας προλαβεις
    να πατησεις συμπλεκτη....
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  11. #11
    Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
    Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
    Γειά χαρά.

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
    Το ρελαντι ειναι κανονικο

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ
    Μπορει να ειναι αυτο

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
    Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
    Γειά χαρά.
    Ειναι του 2006 με 18000 χλμ

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Ευχαριστω για τις απαντησεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2012, 13:50
  2. Help! Έσβησε και μετα απο αρκετη ώρα ξαναπήρε....
    από froulis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2007, 20:36
  3. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF