Ρε πατριώτη άσε και κανα thread που να μην κάνεις bravo...
AUFGEBRACHT βλέποντας την δουλειά και την προσπάθεια κάποιων ανθρώπων , το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να πώ ένα μπραβο και ενα respect... Εγω και είμαι σίγουρος και πολλοι άλλοι με την σκέψη και μόνο μιας ανακατασκευής το "project" θα είχε τελιώσει πρίν κάν αρχίσει....για πολλούς λόγους...άρα λοιπον δεν νομιζω μια επευφημία στο κάθε παλληκάρι που εχει τα κότσια να κάνει κατι τέτοιο, να πηράζει....
Μέτρον άριστον. Δε θα σου πούμε τι να κάνεις (και ο έπαινος είναι καλό παράγμα) αλλά κι εγώ έχω παρατηρήσει ότι μπαίνω σε θέματα τα οποία δεν έχουν καμία συνεισφορά εκτός του μπράβο που έβαλες εσύ μετά από αρκετές μέρες από το τελευταίο μήνυμα. Μερικές φορές είναι λίγο κουραστικό.
(edit: υπάρχει και το Vroom πλέον, το οποίο βολεύει σε τέτοιες περιπτώσεις)
Τελευταία τροποποίηση από Acacius; 24/11/2013 στις 03:11.
Όπως τα λέει ο Acacius. Δε θέλω να το συνδυάσω με τους κανόνες για αγγελίες ότι δικαίωμα δημοσίευσης αγγελιών έχουν τα μέλη που είναι εγγεγραμένα για περισσότερους από 3 μήνες (90 ημέρες) και έχουν τουλάχιστον 50 posts στις κατηγορίες όπου αυτά προσμετρούνται.
θελω μια πισω ζαντα με πλατος το πολυ 3,5 κατα προτιμηση κεντρο με δισκοφρενο. κατα προτιμηση απο εντουρο να μην εχω γραναζιερες εξτρα για αγορα. και να ειναι 17αρα. καμια προταση στα οικονομικα πλαισια του 50αρικου? (κι αυτο με πολλη δυσκολια και μιση καρδια...)
τα πραγματα που εχω να πανε μαζι εμ το μικρο στο μηχανουργειο ειναι:
ζαντα εμπρος απο crm 50 1,60χ17 με παχος αξονα 12μμ
πιρουνι απο srx με διαμετρο καλαμιων 36 αν θυμαμαι καλα. και διαμετρο αξονα 14μμ, αρα παει για ρουλεμαν ο τροχος, (δυσκολα) η αποστατες στα καλαμια εκει που περναει ο αξονας. αποστατες μεσα στα καλαμια να μικρυνει η διαδρομη τους και να κοντυνει το μπροστινο.
μοτερ f1zr με εξατμιση blade για ταιριαγμα ωστε να μην εξεχει κανα δυο μετρα απο το μηχανακι.
επισης ψαχνω σε χαμηλη τιμη κλιπον . αν δεν βρω κατι στα πλαισια που θελω θα ξαναφτιαξω μονος μου.
βαση φαναριου κι αυτη για μεγενθυση.
να δω τι θα κανω με πισω τροχο. αλλιως θα αγορασω στεφανι και θα πλεξω το κεντρο που ηδη εχω. θελω να το αποφυγω γιατι δνε μου αρεσει ο τροπος που δουλευει το ταμπουρο που εφτιαξα. αλλα αν πλεξω θα γινει κι αυτο κανονικα οπως ηταν. (αν μπορεσω)
Τελευταία τροποποίηση από motomaniac; 04/01/2014 στις 23:46.
Έχω στην κατοχή μου αυτό κολλημένο και κάθεται εδώ και 6 χρόνια στην αποθήκη και μου πιάνει χώρο.
http://www.bikepics.com/pictures/2200079/
Δεν έχω μετρήσει την ζάντα αλλά πρέπει να είναι πάνω απο 3.5 λογικά. Νομίζω φοράει 140 λαστιχο επάνω.
Δες και αν σου κάνει πες μου. Επίσης αν θες να μετρήσω κάτι πες μου.
ευχαριστω πολυ Πανο αλλα ειναι φαρδια.μαλλον 4.25
μπα. 150αρι φοραει μαμας. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._125s%2001.htm αρα 4,5..
μια λυση θα ηταν να μονταρουμε το εμπρος στεφανι στην πισω ζαντα αλα δεν αξιζει για κανεναν λογο.
κατι εχω βρει. εχω κι ενα κεντρο απο dt50 πισινο.. θα δω...
ζαντες βρεθηκαν. ευγενικη χορηγεια του μοτο μπακανος. η πισω ειναι 1,60χ17 κι η εμπρος 1,40χ17. τις ηθελα πιο φαρδιες αλλα θα αρκεστω σε αυτο. η πισω θελει πλεξιμο μιας και το στεφανι της ειναι στραβο αλλα πηρα αλλη μια με καλο στεφανι αλλα ταμπουρο κεντρο. η εμπρος μοιαζει με crypton κι ειναι κομπλε με δισκο πανω. η πισω ειναι απο lifan μαλλον τυπου z125 κι ειναι για δισκοφρενο. ρουλεμαν μεταχειρω βρηκαμε γραναζιερα γραναζια επισης. λειπει πισω δισκος και βαση μαζι με δαγκανα πισω. ελπισω μεχρι την αλλη βδομαδα να τα εχω συλλεξει για να πανε μηχανουργειο. επισης εξατμιση blade απο yamaha f1zr.
αρα εχουμε και λεμε η λιστα περιλαμβανει
ζαντες με δισκοφρενα. μπρος πισω
πιρουνι srx με δαγκανα.
αμορτισερ crm 50 η ισως κι αμα χωρεσει το zxr 400. τερμα προφορτισμενο το πρωτο και τερμα ξεσφιχτο το αλλο.
μοτερ f1
ετσι το pw αναβαθμιζεται συνολικα σε ολους τους τομεις.
μενει μονο να βρω clipons 36mm γιατι τα δικα μου τα ειχα πουλησει καποτε.
για ολα αυτα θα πρεπει να γινουν αποστατες στον τορνο. και γενικα αρκετη δουλεια.
φωτο δεν εχω για την ωρα αλλα θα εχω πριν το φτιαξω και αφου βρω τον φορτιστη της φωτογραφικης που τον εχασα...
kai παλι απορω.. τις ζαντες που βρηκα ή 1,6 ζαντα εμρπος με 2,5αρα πισω? (στεφανι απο ΧΤ600)
τωρα. με τον κεντρικο αξονα ξερω πως θα το κανω. αλλα το μηκος? ναι θα βαλω αποστατες απο μεσα να κοντυνουν (μειωση διαδρομης) με αντιστοιχο κοψιμο ελατηριων αλλα συνολο θελω 20 ποντους.. και λιγο θα σηκωσω τα καλαμια πανω απο τις τιμονοπλακες.. καμια αλλη ιδεα?
Αυτό πού σού έδωσα?
Δεν???