Υπαρχει περιπτωση να την ακουσουν τα ρουλεμαν του πισω τροχου ή και της γραναζιερας λογω υπερβολικου σφιξιματος του παξιμαδιου;
Υπαρχει περιπτωση να την ακουσουν τα ρουλεμαν του πισω τροχου ή και της γραναζιερας λογω υπερβολικου σφιξιματος του παξιμαδιου;
Ηταν σφιγμενο το χερι -κλειδι- αλλα σχεδον οσο παει...
Ηθελα να τεντωσω την αλυσιδα και γυρνωντας την ροδα ακουσα μαλλον απο την γραναζιερα αδικαιολογητο θορυβο (το κλακ κλακ που κανει οταν θελει αλλαγη) και εχει λιγους μηνες που αλλαχθηκαν και τα 3...![]()
Για ποιες αποστασεις λες, δεξια - αριστερα απο την ροδα ή για τους τεντωτηρες;
Κατι περισσοτερο απο 30.000χλμ.
μια αγριοπαπια κρυφτον χ,
στο σιδερο οπου υπαρχουν οι γραμμες σαν μετρο ωστε να σφιγγουν και απο τις 2 μεριες ισα οι τεντωτηρες υπαρχει μια μικρη διαφορα. Αν ομως τα βαλω να ειναι ισα τοτε ο δεξιος τεντωτηρας θα ειναι εντελως χαλαρος, οποτε τεντωσα αλυσιδα και τον εσφιξα τοσο οσο να πιασει και να σφιξουν οι βιδες.
Η πισω ζαντα ειναι αλλαγμενη αλλα ειναι ιδια με την μαμα.
προφανώς τέντωσες πολύ την αλυσίδα. όσο αφορά τους αποστάτες τεντωτήρες να προσέξεις η ζάντα να έχει ίσα απόσταση απ' το ψαλίδι αριστερά κ δεξιά ρυθμίζοντας πρώτα τον αριστερό της αλυσίδας κ μετά το δεξιό....
φιλικά έτσι δε σ' έχω για άσχετο σόρι......![]()
george
Τελικα χαλαρωσα εντελως - ξανατεντωσα αλυσιδα, ρυθμισα τεντωτηρες συμφωνα με τις γραμμες που εχει για ενδειξη (την ακριβεια του οποιου αμφισβητω) εσφιξα και ειναι κομπλε, δεν ακουγεται κατι περαν της αλυσιδας.
Βρε μπας και ηταν ιδεα μου?![]()