τα ιδια κανει και το γνησιο .... δεν είναι δικό μ το καρμπ στιν φώτο αλλα ειναι το ιδιο μοντέλο και μαλον έχει κανι κουλουρα ο τύπος τιν ντιζα γι αυτο μπερδευεσε .
Υ.Γ. δεν τρωω τα νυχια μ τα λισακα μ τρωω... αχ0χα0χα0α
τα ιδια κανει και το γνησιο .... δεν είναι δικό μ το καρμπ στιν φώτο αλλα ειναι το ιδιο μοντέλο και μαλον έχει κανι κουλουρα ο τύπος τιν ντιζα γι αυτο μπερδευεσε .
Υ.Γ. δεν τρωω τα νυχια μ τα λισακα μ τρωω... αχ0χα0χα0α
Ρε παλίκαρε, μπας και το μηχανάκι δεν πνίγεται αλλά ξεμένει από καύσιμο..??
Για δοκίμασε να κλεινεις την χοάνη σιγά σιγά (με το χέρι) να δούμε τι σχέδιο παίζει ...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
λιπών έκανα αυτο π μου είπες άλλα δεν έκανε τπτ ούτε ενιο8ε ετσι έβγαλα την χοανι και το εκανα χωρίς, μεχρι π το κλίνω ολο και σβηνι μου πετάει βεζινα απο μπροστά στο χέρι μ αλαλ και παλι δεν νιωθη.
σήμερα ξύπνησα κεφάτος και λέω ας διαλύσω την πλεξούδα τεσπα την άνοιξα την μόνωσα γτ ι μαιμουδιες δεν έχουν μόνωση που8ενα και ξεφυσωσα ότι δεν χρειαζόταν για να παρει μπροστά ο κινητήρας , αφου έφτιαξα της γείωσης και τον πολλαπλασιαστι έβαλα την ηλεκτρονική και κα8αρισα και λιγο το μπουζι τεσπα δοκίμασα να το βάλω μπροστά έτσι και δουλεψε κανονικά ως δια μαγείας όμως κάνει κάτι σκασίματα από την εξάτμιση τι λέτε να είναι αυτό ?
Πλουσιο μειγμα μειριζομαι και ισως παραπανω αερας
Κανε ποιο σωστη ρυθμιση στο καρμπ
Σαμθιγκ λαικ δις
Πως το μιλαω το αγγλικο....
Λοιπον μετά απο πολύ κόπο και ανχος το μηχανάκι πήγε στον μάστορα , εφόσον το έψαξε αλαξε πλεξούδες έβαλε άλλο καρμπιρατέρ και αλλα πηνεια το πρόβλημα βρε8ικε στην κεφαλι ηταν ραγισμένη σε κάποιο σημιο και γι αυτο δεν δουλευε σωστά .