Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Πιθανο προβλημα στο τιμονι

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/12/2013
    Μηνύματα
    44

    Πιθανο προβλημα στο τιμονι

    Καλημερα παιδια, εχω εδω και 3 εβδομαδες ενα cbf 125 που πηρα μεταχειρισμενο και εχει 27000χμ. Καταρχην να πω οτι το πηγα και σε μηχανικο και γενικα το μηχανακι φαινοταν πολυ προσεγμενο, σαν καινουριο. Το προβλημα που εχω και παρατηρησα μετα τα πρωτα 200χμ ειναι σε ραβδωσεις του δρομου η ανωμαλιες με τραβαει το τιμονι σαν να ειναι πολυ ελαφρυ και εχω την εντυπωση οτι ειναι προς τα δεξια συνηθως. Για παραδειγμα μπορει στην ακρη του δρομου να εχουν περασει φυσικο αεριο και οταν παω να κινηθω επανω στο μπαλωμα γινεται αυτο. Ειναι φυσιολογικο? Σημερα ας πουμε ειχε μια ραβδωση σαν μικρορωγμη ο δρομος και επιτηδες πηγα να κινηθω πανω και πηγα να χασω των ελεγχο απο το παιξιμο του τιμονιου. Να πω τελος οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης εχει αλλαξει γκριπ και το τιμονι εχει κοντυνει λιγο γιατι αλλαξε τα αντιβαρα και τα προσαρμοσε αναλογως στο μικροτερο μηκος, μηπως φταει αυτο?

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    για αρχη κοιτα την πιεση του αερα στον εμπρος τροχο σου
    μετα αφου βεβαιωθεις με πατημενο το εμπρος φρενο και ενω εισαι καβαλα σπρωξε το μηχανακι
    αν εχει κενα εισαι για ρουλεμαν
    επισης παιζει αν κατεβηκε το πηρουνι να χασει ευσταθεια




    ΑΛΛΑ αποφευγουμε να παταμε διαμηκης ανωμαλιες(εκτος αν προπονεισαι για εντουρο)
    η επιφανεια επαφης ειναι οσο μια πιστωτικη καρτα
    αν το μισο ειναι στον αερα τι εμεινε?

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Είναι φυσικό να παίζει το τιμόνι όταν περνάς από ανωμαλίες του δρόμου.
    Βρες ένα επίπεδο και οριζόντιο κομμάτι δρόμου και δοκίμασε το μηχανάκι, αφού πρώτα ελέγξεις τις πιέσεις των ελαστικών σου και τη στάση σου επάνω στη μηχανή.
    Αν συνεχίσει να "τραβάει", βλέπουμε.

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μπες στον βολο με πολλα απο λαρισης
    και αν δεν εχεις αμορτισερακι τιμονιου-stabilizater
    θα εισαι αλλο ενα απο τα πολλα εκκλησακια που υπαρχουν εκει


    α να μην ξεχασω τσεκαρε και τον τροχο εμπρος για ρουλεμαν
    και κανε οτι σου ειπε ο απο πανω

  5. #5
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Για ραβδωσεις και ανωμαλιες περιμενε να σου πει ο OLDMAN.......
    Για τα υπολοιπα οτι σου ειπαν οι απο πανω.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Για ραβδωσεις και ανωμαλιες περιμενε να σου πει ο OLDMAN.......
    Για τα υπολοιπα οτι σου ειπαν οι απο πανω.
    μπαααααααααααααααααα
    τον χιο τον εχω για ποιο ικανο.............

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/12/2013
    Μηνύματα
    44
    Ok ευχαριστω, απλα μου φανηκε περιεργο. Δεν εννοω ρωγμες βεβαια απλα μπαλωματα στον δρομο η σε καποιους δρομους εκει που ειναι η διαχωριστικη γραμμη μπορει να κανει ενα υψωματακι ο δρομος και οπως παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα να με τραβαει προς τα δεξια. 'H πχ που περασα απο ενα πεζοδρομιο επανω απο το κομματι που ειναι για τους τυφλους και οπως περασε απο τις ραβδωσεις εκανε τετοια κολπα, μου φαινεται περιεργο να επηρεαζεται τοσο ευκολα το τιμονι. Θα δοκιμασω παντως να μειωσω την πιεση στο ελαστικο

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kotsos.b Προβολή μηνύματος
    Ok ευχαριστω, απλα μου φανηκε περιεργο. Δεν εννοω ρωγμες βεβαια απλα μπαλωματα στον δρομο η σε καποιους δρομους εκει που ειναι η διαχωριστικη γραμμη μπορει να κανει ενα υψωματακι ο δρομος και οπως παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα να με τραβαει προς τα δεξια. 'H πχ που περασα απο ενα πεζοδρομιο επανω απο το κομματι που ειναι για τους τυφλους και οπως περασε απο τις ραβδωσεις εκανε τετοια κολπα, μου φαινεται περιεργο να επηρεαζεται τοσο ευκολα το τιμονι. Θα δοκιμασω παντως να μειωσω την πιεση στο ελαστικο
    Αν μειώσεις την πίεση θα χειροτερέψει.
    Αν το εμπρός λάστιχο είναι λιωμένο, το σύμπτωμα που περιγράφεις εντείνεται.
    Επίσης ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού, αυτό το σύμπτωμα μειώνεται η εντείνεται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Δες και αν το μηχανακι παει ισια........
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/12/2013
    Μηνύματα
    44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν μειώσεις την πίεση θα χειροτερέψει.
    Αν το εμπρός λάστιχο είναι λιωμένο, το σύμπτωμα που περιγράφεις εντείνεται.
    Επίσης ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού, αυτό το σύμπτωμα μειώνεται η εντείνεται.
    Αρα δηλαδη μπορει να ειναι θεμα του ελαστικου? Michellin pilot εχει και ειναι σχετικα καινουρια παντως

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αντιπαρερχόμενος τον πεζό και είρωνα καφεκόπτη...
    (BTW, σήμερα στις 8:20 ΔΕΝ είχες ανοίξει το μαγαζί...)

    Επειδή είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε αν τραβαει προς τα κάπου το τιμόνι ή το υπόλοιπο μηχανάκι (αναρτησοσκελετός), πρώτα βεβαιωνόμαστε ότι πάει άψογα στην ευθεία και σε ομαλό δρόμο...

    Μετά βεβαιωνόμαστε ότι πάει άψογα στην ευθεία και σε ανώμαλο δρόμο...

    Αν όχι, κοιτάμε τα μέρη που επηρρεάζουν τη κατευθυντικότητα (τιμόνι, μάνες και καλάμια, άξονα τροχού και μπότες, εκκεντρότητα τροχών, σκελετό κ.λ.π.).

    Αφού γίνουμε κομπλέ με τα παραπάνω, πάμε σε στροφή με ανωμαλίες και κοιτάμε τις αναρτήσεις μας...

    Κοινώς, αν αρχίσουμε να ψαχνουμε τι φταίει σε ένα μηχανάκι που τραβαει δεξιά όταν μπαίνει σε βρεγμένη αριστερή στροφή με αρνητική κλίση και ανωμαλίες υπό γωνία και φορτωμένο με οικοσκευή, μάλλον θα αργήσουμε να το βρούμε..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Επίσης... έχω την εντύπωση ότι τα πράγματα με τις διαμήκεις ανωμαλίες (αυλάκια, ρωγμές κλπ κλπ) γίνονται χειρότερα αν σφίγγουμε πολύ το τιμόνι ή αν ρίχνουμε το βάρος μας εκεί.

    Και αυτό μπορεί να οφείλεται και στην στάση μας πάνω στο μηχανάκι (αν σκύβουμε πολύ π.χ.).
    I will take the mountains!

Παρόμοια θέματα

  1. Βάση για κινητό τηλέφωνο στο τιμόνι
    από island στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2017, 15:50
  2. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 09:17
  3. Πρόβλημα στο πίσω λάστιχο...help!!!
    από Xlitos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 10:23
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31
  5. Prestige 2004 ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 10:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF