Το αγαπημένο μου μηχανακι....Το μηχανακι που με έκανε να κοιτάξω τις δυο ρόδες ζεστά...
NSR MC21 sp
Να ξέρεις οτι το μηχανακι αυτο γίνεται πύραυλος εαν βάλεις σωθικά απο Honda RS250.
Κάποτε έτρεχαν ετσι στην κατηγορία F3.
Και ειναι πραγματικός πύραυλος.Ορεξη να εχεις και φράγκα πολλα,παίζουν αρκετά ανταλλακτικά απο RS στο eBay.
Εχω έναν καλο φίλο παλιό αγωνιζόμενο ο οποίος εχει RS250.Καποια στιγμή θα το αγοράσω....
Καλή συνέχεια.
υ.γ. Κορυφαία εξατμιση για τα NSR θεωρούνται οι Jha.Πολυ σπάνιες και πολυ ακριβές.Εαν βρεις...
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
εχω λιγο θεμα με τις φοτο.
θα βολευε αν γινοταν να μπαινουν με λινκ.
η τελευταια ειναι απο τα όργανα τα οποια ηταν απο cbr400 και φυσικά αντικατασταθηναν απο τα γνήσια.
πολλά μεταχειρισμενα ανταλακτικα πέρασαν απο τα χερια μου.
εδω να πω λίγες πληροφορίες για το μοτο.
250αρι τις honda με καταπληκτική ποιότητα υλικών. με αρκετη αγωνιστική τεχνολογία. racing replica δηλαδη
βεβαια ολα αυτα θα τα εξηγήσω σιγα σιγα μιας και εχω πολλα να πω.
στα γενικα: 130 κιλα βαρος 60+ αλογα ενα καλο μαμα ανοικτο τελική περι τα 200km/h με πολυ κοντο αγωνιστικό κιβώτιο απο την honda
γεωμετρια αγωνιστική (κοντό μεταξόνιο,μικρή καστερ) βέβαια αυτο το κάνει λιγο νευρικό στους ελληνικούς δρόμους
φυσικά μπορείς να το χρησιμοποιεις και καθημερικα
η sp έκδοση περιλεμβανει εκτος απο το ξυροκαμπανο και ζάντες με κράμα μαγνησίου
φυσικα εχεις ρυθμιζομενες αναρτήσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά
η pgm εχει τρισδιαστατο χαρτη ανάφλεξης και διαχειριζεται στοιχεια οπως:
άνοιγμα γκαζιού (tps) θεση βαλβίδων ροπής,σχέση στο σασμάν, στροφές στο μοτερ και άλλα.
αρε honda τι ησουν και τι έγινες
παλι δεν θα κοιμηθω αποψε ...
Τελευταία τροποποίηση από dimitrisTr; 19/01/2014 στις 22:48.
Ειναι δυνατον να μην υπαρχει ενδιαφερον?
Καποιοι με τετοια μηχανακια μεγαλωσαμε...
φυσικα μοτερ ηλεκτρικά καρμπυρατερ και γενικα αρκετά απο το αγωνιστικο honda rs μπαίνουν κατευθείαν στο πλαισιο του nsr.
το honda rs ζυγιζε αν δεν κανω λαθος κατω απο 100 κιλα και ηταν απο 70 μεχρι 90 αλογα τροχο περιπου αναλογα την χρονολογια
οι κασες ειναι σχεδόν ιδιες και αρκετά ανταλακτικα οπως τσιμούχες στροφάλου και ρουλεμάν εχουν τους ιδιους κωδικούς.
φυσικα δεν συμφαιρει να μετατρεψεις το nsr σε rs. αν είναι παρε το αγωνιστικό κατευθείαν
οι φοτο ειναι απο τωρα. τελικα κατελιξα με 2 ξυροκαμπανα, οσο ποιο γνησια μπορούσα
βεβαια εχουμε ακομα δρομο. τα μοτερ φρεσκα και δυνατα.
που ειχαμε μεινει?
....και ακομα τετοια θελουμε
κριμα να μην ειχες περισσοτερες φωτο απο τα διαφορα σταδια ανακατασκευης αναλυτικα.
ωραιος
Ανέβασε τις φωτό σε κανά imageshack και βάλε τα λινκ εδώ. Και ακόμα καλύτερα, βάλε το θέμα και σε κάποιο άλλο μοτοφόρουμ, που ΔΕΝ απαγορεύει τις εικόνες με αυτόν τον τρόπο, όπως γίνεται εδώ.