Σελίδα 3 από 20 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 292

Θέμα: honda NSR 250 project

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07849.jpg 
Προβολές:	1038 
Μέγεθος:	50,7 KB 
ID:	307997
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07829.jpg 
Προβολές:	1041 
Μέγεθος:	78,6 KB 
ID:	307998
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07832.jpg 
Προβολές:	1039 
Μέγεθος:	102,8 KB 
ID:	307999

    τα πιστονια γνησια. καινουρια εχουν περι τα 80ευρω το ενα ειναι αρκετά ανθεκτικα (honda :-p)
    o κυλινδρος ειναι νικασιλ φυσικα και με γέφυρα στην εξαγωγή.
    μια σχεδιαση που επιτρεπει μεγαλύτερη επιφάνεια τις θυριδας εξαγωγής.
    οσο μεγαλητερη η εξαγωγη τοσο μεγαλύτερη η απόδοση.
    βέβαια δεν μπορείς να το κάνεις πολυ μεγαλο γιατι τα δαχτυλίδια του πιστονιού 'βγαίνουν' εξω και χτυπάνε το τοίχωμα του κυλίνδρου
    για αυτο και η γέφυρα. παίζει τον ρολο στηρίγματος των ελατηρίων επιτρέποντας την εξαγωγή να μεγαλώσει αξιόπιστα.

    54x54.5 οι διαστασεις φαινονται και οι βαλβίδες ροπης ή rc οπως τις ονόμασε η honda.
    ο σκοπος τους να μεταβάλουν το σχημα τις εξαγωγης.

    με τις βαλβίδες κλειστές η εξαγωγή του nsr θυμίσει ενος καθαρού mx. δηλαδη δύναμη και ροπή χαμηλά.
    με τις βαλβιδες ανοικτές θυμίζει racing δρομου. δηλαδή υψηλοροπο και μεγάλο στροφαρισμα.
    η pgm παιρνει στοιχεια και ανάλογα μεσο ενος σερβομηχανισμου ανοίγει τις rs
    ετσι το nsr αποκτάει και τα 2 πλεονεκτηματα και εχει σχεδον παντού ροπή και δυναμη
    (βοηθανε και οι τετράγωνες διαστασεις του μοτερ) βέβαια το 'κλοτσιμα'- ροπιασμα ειναι απο τις 8.000-12.000 στροφές.
    με αυτες μαρκετ εξατμίσεις μπορει να υπερστροφαρει μεχρι 13.200 rpm

  2. #32
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Που σαι
    Μιξη στο τεποζιτο να χεις το κεφαλι σου ησυχο

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Που σαι
    Μιξη στο τεποζιτο να χεις το κεφαλι σου ησυχο
    2% με λαδακι μαρκας 'minerva' ναι καλα ακούσατε αυτο ειναι το καλύτερο.
    βεβαια για λόγους συλεκτικοτητας το ενα φοράει την τρόμπα λαδιού

    https://www.youtube.com/watch?v=GC6y0pu6CD0
    ενα βιντεο δικο μου με κινητό σε ανήφορα και χωρις να σπαει τερμα η καθε ταχύτητα.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08588.jpg 
Προβολές:	1035 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	308000
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08915.jpg 
Προβολές:	1034 
Μέγεθος:	83,9 KB 
ID:	308001
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08597.jpg 
Προβολές:	1035 
Μέγεθος:	75,7 KB 
ID:	308002

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08707.jpg 
Προβολές:	1030 
Μέγεθος:	69,6 KB 
ID:	308003
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08709.jpg 
Προβολές:	1032 
Μέγεθος:	87,8 KB 
ID:	308004
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07280.jpg 
Προβολές:	1029 
Μέγεθος:	106,2 KB 
ID:	308005
    σαν εξτρα για το μοτο να πω οτι εχει χωρο αποθήκευσης κάτω απο την σελα αρκετά μεγάλο
    και εχει και αναδυπλουμενα πατάκια συνοδηγού που όταν δεν τα θες κρύβονται κατω απο την ουρα μην χαλώντας την αισθητική μας
    η πισω σελα βέβαια δεν ειναι για κοπέλες, ουτε για αντρες :-p εχει και υποδοχές απο κατω για δεματικα. (αυτα τα λαστοιχα με γαντζους για να στερεώνεις πράγματα)
    αυτα τα ολιγα για την ανεση.
    κατανάλωση απο 7 -7,5 λιτρα πηγαίνοντας τερμα
    ενα σωστό οπως το έφτιαξε το εργοστάσιο δεν βγάζει κανένα πρόβλημα για χιλιαδες χιλιόμετρα
    τα ρούχα σου δεν βρωμάνε διχρονιλα και το μοτερ δεν πευτει
    διάφοροι μυθοι για τα διχρονα απλα δεν ισχύουν.
    το μονο θεμα που εχουν τα συγκεκριμενα ειναι να καει η pgm και αυτο συμβαίνει μόνο αν το λειτουργείς με πεσμενη μπαταρία ή εχεις αρρύθμιστες τις ντιζες των power-valve

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07676.jpg 
Προβολές:	1028 
Μέγεθος:	86,2 KB 
ID:	308008
    εδω τα 2 μοτερ που μπήκαν σε 2 βαλιστες
    με 35 κιλα το καθενα πληρος δεμενα δεν ειναι και πολλα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC06793.jpg 
Προβολές:	1026 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	308009 κολοι
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC07292.jpg 
Προβολές:	1023 
Μέγεθος:	102,5 KB 
ID:	308010

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC06391.jpg 
Προβολές:	1021 
Μέγεθος:	100,3 KB 
ID:	308011
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC06685.jpg 
Προβολές:	1024 
Μέγεθος:	105,0 KB 
ID:	308012
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC09000.jpg 
Προβολές:	1026 
Μέγεθος:	102,1 KB 
ID:	308013

    αγοράστηκαν λαστοιχα, μανετες, λεβιεδες σερβομοτερ, οργανα και γενικα οτι ηταν σε μετρια κατασταση.
    εγιναν επισκευες των πλαστικων,των φρενων κτλ.
    αρκετα πραγματα δεν ηταν μαμα αλλα επρεπε να βγουνε για να γινει 100% γνησιο οπως ηθελα.

  8. #38
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.673
    για τι budget μιλάμε ;;;

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    για τι budget μιλάμε ;;;
    με 700 βρίσκεις ενα τετειο και με συνολο 1000 - 1200 ευρω το φερνεις σε αρκετα καλη κατασταση για track days ή βολτες.
    ή απλα αγοραζεις ενα καλο να μην θελει τιποτα με 1200-1500 ευρω
    εξαρτατε σε τι κατάστασή θα το παρεις.
    αυτες ειναι οι τιμες στην ελλαδα.
    βεβαια εχω δει και γνησιο sp χωρις φερινκ να πουλιέται για 400 ευρω. κρίση βλεπεις

    ενα σε κατασταση καινούργιου στην αγγλια τα δινουν για 4-5.000 ευρω.
    απο ανταλακτικα υπαρχουν αρκετα.
    ο στροφαλος ειναι ποιο δυσκολος να βρεθει μεταχειρισμενος.
    και καινουριος εχει 1000 ευρω+ και δύσκολα βρίσκεις καινουριο (honda :-p)

    υπαρχουν τα εξής μοντελα :
    mc16 = λιγα αλογα λογο σχεδιασης και λιγα ανταλακτικα λογο παλαιοτητας.
    mc18 = πολλα αλογα ευκολα. ξεφυμονονται ευκολα. ισως απο τα ποιο δυνατα, υπαρχουν αρκετα στην Ελλαδα
    mc21= πολλα αλογα ευκολα. απλο ξεφυμομα. ποιο συνχρονη σχεδιαση. υπαρχουν ανταλακτικα
    mc28= το μονομπρατσο με την καρτα. σπανιο και πολυ δυσκολα ξεφυμονετε

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    αν λες για τα δικα μου μιλάμε για αρκετα λευτα αλλα μπαλώνετε το θέμα με πωλήσεις παλιών ανταλακτικων
    ας πουμε στην αρχη εδωσα 800 και το tdr αρα περιπου 1400.
    μετα 300 για μοτερ και αλλα 100 για πιστονια φλαντζες κτλ
    αλλα 700 για το αλλο nsr.
    αλλα 700 για τα 2 μοτερ.
    και αλλα 1200 για το νεο nsr που πηρα.
    3 nsr στο συνολο
    βεβαια πηρα και πολλα ανταλακτικα αλλα 500 ας πουμε.

    ολα αυτα σε βαθος 2 χρονων περίπου και ακομα εχω αρκετα μαζεμένα περισσευμενα πράγματα για πούλημα οποτε το πραγματικό κοστος ειναι σχετικά μικρο
    αν κανεις σωστες κινήσεις.

    θελω ακομα ζαντες μαγνησιου να βρω και ενα σετ καινουρια πιστονια
    το επομενο θα ειναι να πανε πιστα

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    http://twostroke-greece.blogspot.gr/

    εδω το blog μου.
    αυτα για σημερα.

    καποτε θα γινει αναλυτική παρουσίαση του καθε εξαρτήματος αυτης της μηχανης

  12. #42
    Τότε που η Honda έβγαζε όμορφα μηχανάκια.. τόσα χρόνια και παραμένει κούκλα η άτιμη!


  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.749
    στο blog υπάρχουν πολλες φοτο μαζεμένες για καποιον που βιάζεται.

    maki206 που να δεις και το μονομπρατσο

  14. #44
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.673
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    με 700 βρίσκεις ενα τετειο και με συνολο 1000 - 1200 ευρω το φερνεις σε αρκετα καλη κατασταση για track days ή βολτες.
    ή απλα αγοραζεις ενα καλο να μην θελει τιποτα με 1200-1500 ευρω
    η ερώτηση αφορούσε στο δικό σου μηχανάκι

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  15. #45
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    maki206 που να δεις και το μονομπρατσο
    Λογικά το 250 R pro arm μάλλον εννοείς..
    Έννοια σου να έχει περάσει από τα χέρια μου ένα από δαύτα για κάνα δυο βόλτες, τότε τις εποχές της μεγάλης καψουρας.. γύρω στο '99 υπολόγισε - αν δεν κάνω λάθος.. Δεν είχα "χέρια" για πολλά πολλά, φίλου ήταν κι ήμουν ψαρωμένος μέχρι το κόκκαλο. Τέτοια μηχανάκια όμως..


Σελίδα 3 από 20 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF