τα πιστονια γνησια. καινουρια εχουν περι τα 80ευρω το ενα ειναι αρκετά ανθεκτικα (honda :-p)
o κυλινδρος ειναι νικασιλ φυσικα και με γέφυρα στην εξαγωγή.
μια σχεδιαση που επιτρεπει μεγαλύτερη επιφάνεια τις θυριδας εξαγωγής.
οσο μεγαλητερη η εξαγωγη τοσο μεγαλύτερη η απόδοση.
βέβαια δεν μπορείς να το κάνεις πολυ μεγαλο γιατι τα δαχτυλίδια του πιστονιού 'βγαίνουν' εξω και χτυπάνε το τοίχωμα του κυλίνδρου
για αυτο και η γέφυρα. παίζει τον ρολο στηρίγματος των ελατηρίων επιτρέποντας την εξαγωγή να μεγαλώσει αξιόπιστα.
54x54.5 οι διαστασεις φαινονται και οι βαλβίδες ροπης ή rc οπως τις ονόμασε η honda.
ο σκοπος τους να μεταβάλουν το σχημα τις εξαγωγης.
με τις βαλβίδες κλειστές η εξαγωγή του nsr θυμίσει ενος καθαρού mx. δηλαδη δύναμη και ροπή χαμηλά.
με τις βαλβιδες ανοικτές θυμίζει racing δρομου. δηλαδή υψηλοροπο και μεγάλο στροφαρισμα.
η pgm παιρνει στοιχεια και ανάλογα μεσο ενος σερβομηχανισμου ανοίγει τις rs
ετσι το nsr αποκτάει και τα 2 πλεονεκτηματα και εχει σχεδον παντού ροπή και δυναμη
(βοηθανε και οι τετράγωνες διαστασεις του μοτερ) βέβαια το 'κλοτσιμα'- ροπιασμα ειναι απο τις 8.000-12.000 στροφές.
με αυτες μαρκετ εξατμίσεις μπορει να υπερστροφαρει μεχρι 13.200 rpm