Έυγε φιλαράκι για την προσπάθεια σου να ζωντανέψεις ένα πραγματικά θρυλικό μηχανάκι!!
Την έκδοση repsol με το περίεργο πράσινο και το πορτοκαλί ακόμα το βλέπω στον ύπνο μου μερικές φορές!
Αααχ...
Everybody can ride a fast bike, but very few can ride a bike fast
Το λυκόφως των διχρόνων ...
Είμαι περίεργος αν θα τα ξαναφέρουν πάλι στη μόδα ποτέ ,όπως και τα σπορ πισωκίνητα αμάξια (όπου τελευταία κάτι κινείται...)
ΑΞΙΟΣ , για το μεράκι και την αφοσίωση !
Τελευταία τροποποίηση από buckley; 20/01/2014 στις 16:29.
ηδη γινονται καποιες κινησεις για injection διχρονα με καλη καταναλωση και νορμαλ καυσαερια. Φοβαμαι ομως οτι δε θα προχωρησουν λογω χαμηλων κερδων, κοστους αλλαγης βιομηχανιας κλπ.
το χαμηλο κοστος παραγωγης ειανι αγκαθι για τις μεγαλες βιομηχανιες.
παλαιου τυπου διχρονα , οχι , δε θα ξαναδουμε
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Και να τα ξαναβγαλουν και να μην τα ξαναβγαλουν εμεις εχουμε φτιαξει στην Ελλαδιτσα μια παρεα διχρονων και κανουμε το κεφι μας με αυτα τα παλια αλλα διαχρονικα μηχανακια που υπαρχουν ακομα. Προσπαθουμε να τα συνεφερουμε γιατι εχουν κακοποιηθει υπερβολικα απο τα Ελληνικα χερια, απο κοντρακιδες που ηθελαν φτηνα και γρηγορα μηχανακια κλπ. Πλεον εχουν αρχισει και τρεχουν παιδια στην racing(2τ) αρχικα με πολιτικα μηχανακια και σιγα σιγα μπαινουν και στα κολπα των racing. H διχρονη κατηγορια αναμενεται να εχει πολλες συμετοχες και πολυ θεαμα φετος παρα την κριση.
Κωστα εγω την εχω ξαναδει την πορεια των nsr σου οποτε θα σου πω μπραβο. Καλη συνεχεια, φτιαξε το νεο που πηρες να ειναι τελειο σε ολα του και θα το ευχαριστηθεις, χωρις να φοβασαι για τιποτα!
Ξυράφι το NSR, έχεις πάθος με αυτό και όχι άδικα!
Μπράβο και στην διάθεση σου να μοιραστείς όλα όσα έχεις κάνει πάνω σε αυτό,.
Από όσο κατάλαβα έπεται συνέχεια, περιμένουμε
Πολύ μεράκι έχεις και φαίνεται σε κάθε λέξη και κάθε φωτογραφία.
Συνέχισε με την ίδια τρέλλα, σε παρακολουθούν οι πάντες.
φιλε μπραβο,
πολλές γνώσεις και πολύ δουλειά έχεις κάνει και πιστευω οτι εχεις χαλασει περισσοτερα λεφτα απο όσα νομίζεις.
τουλάχιστον στην περιπτωσή μου αυτο ισχύει.
τελικα με διεψευσες. μπολικες φωτο
μπραβο για το μερακι σου
Kostaspetrou το MC18 δλδ χρονολογιας 1988 έβγαζε 62 ίππους αν ξεφυσωνες το βυσμα που ειχε στον κοκοβιο.
Το δικο μου RGV έβγαζε 208 χιλιομετρα τελικης(ανοικτό μοντέλο)
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
τα βγαζουν... αν ψαξεις και στο google θα δεις και 70 αλογα απο φτιαγμένα.
τα σημερινα 250cc ειναι ακόμα πολύ πισωωω :-p
σε αυτα τα μοτο φαινετε και η ποιότητα τις παλιας honda.
παρατημένα μηχανάκια σε ηλιο και βροχές και δεν έχουν σκουριά.
οι βιδες εβγαιναν σε πολυ καλη κατάσταση ολες, καμια κολλημενη.
το φερινκ εχει βίδες μισης στροφής για γρήγορη εξαγωγή (εν έτη 1992) τα φαναρια ακομα διάφανα
τα πλαστικά γυαλίζουν σαν καινούρια ακομα, ενο στα συνχρονα μοτο αρχιζουν να μαδανε απο πολυμερισμο μετα απο 10 χρονια
οι βασεις ολες άσπαστες και τα πλαίσια δεν νιώθουν (αλουμίνιο)
αρκετα δουλευουν με τα αρχικα κυλινδροπιστονα ακομα και τα ηλεκτρικα ακομα δεν παρουσιαζουν θέματα
μαμα πηνεια, ανορθωτές still working ολα,φισες διακοπτες ολα χωρις προβληματα.
φυσικα και στα τετραχρονα υπηρχε αναλωγη ποιοτητα βλεπε vfr κτλ.
το αν θα τα ξαναφέρουν στην παραγωγη μαλλον δεν τους συμφέρει
με το σερβις τους που ειναι αλλαγη σασμανολαδου καθε 2 χρονια και μπουζι οποτε θες ολοι θα το κανουν μονοι τους και οι αντιπροσοποιες δεν θα παίρνουν τα 200ευρα για τα σερβις οπως τωρα ανα 5.000-10.000 χιλιομετρα
ακομα εχουν λιγότερα κινούμενα μεροι που σημαίνει λιγοτερη συντήρηση σε βαθος χρόνου
οχι καδενες,οχι εκεντροφοροι,οχι βαλβιδες, οταν καποιος παει να κανει ολική ανακατασκευή σε 4τ μοτερ θα καταλάβει
αν χαλασει το 2τ μπορει καποιος ευκολα και μονος του να το επισκευασει φτηνά και γρήγορα
με την συνχρονη τεχνολογία θα μπορούσαν να γινουν ποιο οικονομικά και αποδοτικά απο τα 4τ με λιγότερη συντήρηση αλλα...
ενα 500αρι του 1990 εβγαζε 180 αλογα με τα υλικα του τότε και ζύγιζε περι τα 130 κιλα. (μπορουσαν και ποιο κατω αλλα ειχαν βαλει κανονισμο να ειναι ολα απο 130 και πανω,μερικα ειχαν βάρη δεμενα στο πλαισιο για να φτασουν τον κανονισμο)
με τα καρμπον και τιτανια του τωρα φανταστειτε που θα μπορουσε να φτασει το βαρος τους. βαλε και 20 χρονια εξελιψης και φαντασου που θα πηγαιναν τα αλογα.
βεβαια και αυτο ξανα δεν συμφέρει τις βιομηχανιες γιατι θελουν μοτο που να μπορουνε να οδηγιουνται απο ολους για μεγαλητερες πωλήσεις.
ο κουλος του 1990 ελεγε δεν θα παρω rg500 ή rd350 γιατι ειμαι κουλος και θα σκοτωθώ. και είχε δίκιο
ο σημερινος κουλος σκευτεται να παρει ενα 1000. abs,antispin,antisouza,traction τα βλεπει ολα αυτα και λεει αντε θα το παρω ειναι ασφαλές
και φυσικα εχει δικιο γιατι ειναι ασφαλες. ετσι αυξάνουν οι πωλήσεις.
αν τον βαλεις ομως σε ενα 500 του 1990 θα σκοτωθεί στο πρωτο λεπτο
να πω και λιγα για την οδηγιση μιας nsr250.
οδηγας με φορα και οχι γκαζι φρενο οπως στα 4τ
λογο του μικρου βαρους εχει μεγαλητερη ταχυτητα εισοδου στην στροφή απο κάποιο τετραχρονο.
τα κατεβασματα και το κλεισιμο του γκαζιου δεν κανουν τιποτα.
κλεινεις το γκαζι και συνεχίζει να πηγαίνει με τα ιδια χιλιόμετρα
φρεναρεις με το φρενο και οπου ειναι απαραίτητο για να μην χάσεις την φόρα σου.
ειναι ενα μηχανακι που σου λεει παρε την στροφη ροπιασμενος αν εχεις τα @@ αν οχι αστο
βεβαια εγω ακομα δεν εχω μπει πιστα για να ξερω περισσοτερα