Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Αλλαγή κινητήρα και άδεια κυκλοφορείας

  1. #1
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008

    Αλλαγή κινητήρα και άδεια κυκλοφορείας

    Πήγα σαν καλό παιδί σήμερα στα κέπ να αλλάξω την άδεια καθότι και μετακόμισα και άλλαξα κινητήρα. Ας είμαστε νόμιμοι σκέφτηκα.

    Πήρα που λέτε ενα λιφάν καινούριο μιζάτο 110cc έναντι 180Ε (καλά ε, η ηδονή που άνοιξα το κουτί, το κούμπωσα και πήρε μπροστά 1η φορά να μυρίσει ήταν ανεκτίμητο!) και ηρέμησε το κεφάλι μου για κανα 2 χρονάκια.
    Αλλά είπα, ρε μήτσο πήγαινε δήλωσέ το να σαι οκ.
    Αμ δε.... Στο κέπ μου ζητήσανε βεβαίωση μηχανικού, ΚΤΕΟ, την μάνα μου, τον πατέρα μου και κάτι αρρουραίους απο το υπόγειο.

    Το κακό μεν είναι πως:
    1. ΚΤΕΟ δεν περνάω γιατί το μηχανάκι είναι του 2009 και κτεο περνάω 10/2014 βάση του ικτεο που πήγα και με ενημέρωσαν με το σχετικό ΦΕΚ.
    2. Το μηχανάκι άλλαξε κινητήρα στην αποθήκη του μαγαζιού που δουλεύω και το αφήνω εκεί την νύχτα.

    Τι με συμβουλεύετε να κάνω? Κυβισμό δεν έχει αλλάξει απο ότι γράφει η άδεια.
    Τώρα θα μου πείς το προηγούμενο λιφάν γιατί δεν το δήλωσες? Γιατί απλά δεν κουνιόταν σε καθημερινή βάση και το μοτέρ είχα πάρει χαμπάρι οτι θα έσπαγε κάποια στιγμή.

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της lefteris95
    Εγγραφή
    24/11/2013
    Μηνύματα
    33
    αφου δεν περναει κτεο αν εχεις κανενα γνωστο μηχανικο πηγαινε να σου υπογραψει μια βεβαιωση

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Ο τύπος του κινητήρα είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει από το εργοστάσιο;

    http://www.kep.gov.gr/portal/page/po...Story?sid=1953

  4. #4
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Ακριβώς ίδιες προδιαγραφές και ίδιος τύπος με τον παλιό (της άδειας).

    Χρήσιμο link. Σε ευχαριστώ McGyver!

  5. #5
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Αφού δεν άλλαξες κυβικά γιατί να πρέπει να το δηλώσεις? Στην άδεια πάνω αναγράφεται ο αριθμός πλαισίου και όχι του κινητήρα. Αρα λογικά δεν χρειάζεται να δηλώσεις κάτι έτσι δεν είναι?
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της pab-lo
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    93
    αν στην αδεια γραφει τυπο κινητηρα, και συμφωνει με αυτον που φορας, δεν χρειαζεται να το δηλωσεις. ταδε εφη, υπουργειον συγκοινωνιων Χολαργου!

  7. #7
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Η άδεια γράφει τον αριθμό πλαισίου αλλά έχει και τον αριθμό κινητήρα απο κάτω. Ο αριθμός είναι σαφώς διαφορετικός με τον μαμά, γιατί ο παλιός κινητήρας είναι "chiquita" ενώ ο καινούριος lifan.
    Αν δεν έλεγε αριθμό κινητήρα στην άδεια θα βασιζόμουν στα κυβικά και δεν θα με ένοιαζε. Απλά απορώ μήπως υπάρχει άλλο πρόβλημα, γραφειοκρατικό.

  8. #8
    shaken AND stirred Το avatar του/της sfi-ka
    Εγγραφή
    11/06/2013
    Μηνύματα
    13
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
    Από εδώ http://www.yme.gov.gr/index.php?tid=340.
    Αν ο παλιός κινητήρας σου είναι "τσικίτα", τότε μάλλον δεν είναι ο ίδιος τύπος. Ο τύπος απ' όσο ξέρω ορίζεται από τα πρώτα ψηφία του αρ. κινητήρα.
    Τελευταία τροποποίηση από sfi-ka; 26/01/2014 στις 01:59.

  9. #9
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Ο τύπος δεν ορίζεται απο κυβισμό και ιπποδύναμη?

  10. #10
    shaken AND stirred Το avatar του/της sfi-ka
    Εγγραφή
    11/06/2013
    Μηνύματα
    13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    Ο τύπος δεν ορίζεται απο κυβισμό και ιπποδύναμη?
    Όχι μόνο.. Δες εδώ, σελίδα 2, δεξιά στήλη.

    «τύπος κινητήρα»: Ο κωδικός αριθμός κινητήρα που
    ορίζει ο κατασκευαστής όπως αναγράφεται στον κινη−
    τήρα και στην άδεια κυκλοφορίας.

  11. #11
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Άρα με λίγα λόγια πρέπει να περάσω κτεο. Που βάση του νομου δεν περνάω κτεο μέχρι τον 10/2014. Έναν μηχανικό να μου κάνει ενα χαρτί τον βρήσκω.
    Πρέπει να το παω στο κτεο ελληνικού που ΑΝ έχει κάνει άλλος την ίδια μετατροπή στο συγκεκριμένο μηχανάκι (μάρκα, τύπος) (χλωμό), τότε δίνω 600 ευρώ?

  12. #12
    Νέο μέλος Το avatar του/της ANATOLITHS
    Εγγραφή
    15/11/2022
    Μηνύματα
    16
    Καλησπερα , επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να με βοηθησει εαν γνωριζει κανεις εν ετοι 2022 γνωριζει κανεις τι ισχυει σημερα για την διαδικασια αλλαγης κινητρα μοτοσυκλετας .Στην μοτοσυκλετα μου τα ''λατινικα γραμματα '' που ειναι χτυπημενα πανω στον κινητηρα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας .Ο κιβυσμος και τον 2 μοτερ ειναι ακριβως ο ιδιος , το πλαισιο το ιδιο , μιλαω για μοτο ανω των 500 κυβικων και τα δικα μου νουμερα στο μοτερ ειναι πχ Ρ204 (αυτα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας μου ) και το μοτερ που θελω να βαλω εχει νουμερα Ρ210 .Δεν πρεπει να δηλωθει το νεο νουμερο του μοτερ στην αδεια κυκλοφοριας ? τα κιβυκα , ιποδυναμη κτλ ειναι ιδια .
    Εκ των προτερων ευχαριστω!!!!
    ''ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ''

  13. #13
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KLEIN Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα , επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να με βοηθησει εαν γνωριζει κανεις εν ετοι 2022 γνωριζει κανεις τι ισχυει σημερα για την διαδικασια αλλαγης κινητρα μοτοσυκλετας .Στην μοτοσυκλετα μου τα ''λατινικα γραμματα '' που ειναι χτυπημενα πανω στον κινητηρα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας .Ο κιβυσμος και τον 2 μοτερ ειναι ακριβως ο ιδιος , το πλαισιο το ιδιο , μιλαω για μοτο ανω των 500 κυβικων και τα δικα μου νουμερα στο μοτερ ειναι πχ Ρ204 (αυτα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας μου ) και το μοτερ που θελω να βαλω εχει νουμερα Ρ210 .Δεν πρεπει να δηλωθει το νεο νουμερο του μοτερ στην αδεια κυκλοφοριας ? τα κιβυκα , ιποδυναμη κτλ ειναι ιδια .
    Εκ των προτερων ευχαριστω!!!!
    Για τι χρονιάς μοτό μιλάμε; από το 2004 η 05 (νομίζω) αναγράφεται μόνο ο τύπος του κινητήρα στην άδεια και όχι ο αριθμός παραγωγής του.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KLEIN Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα , επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να με βοηθησει εαν γνωριζει κανεις εν ετοι 2022 γνωριζει κανεις τι ισχυει σημερα για την διαδικασια αλλαγης κινητρα μοτοσυκλετας .Στην μοτοσυκλετα μου τα ''λατινικα γραμματα '' που ειναι χτυπημενα πανω στον κινητηρα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας .Ο κιβυσμος και τον 2 μοτερ ειναι ακριβως ο ιδιος , το πλαισιο το ιδιο , μιλαω για μοτο ανω των 500 κυβικων και τα δικα μου νουμερα στο μοτερ ειναι πχ Ρ204 (αυτα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας μου ) και το μοτερ που θελω να βαλω εχει νουμερα Ρ210 .Δεν πρεπει να δηλωθει το νεο νουμερο του μοτερ στην αδεια κυκλοφοριας ? τα κιβυκα , ιποδυναμη κτλ ειναι ιδια .
    Εκ των προτερων ευχαριστω!!!!
    Εαν άλλαξες κινητήρα στη μηχανή με κινητήρα ίδιου εργοστασιακού τύπου και κυβισμού αυτού του μοντέλου δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, δεν αλλάζει τίποτε.

  15. #15
    Νέο μέλος Το avatar του/της ANATOLITHS
    Εγγραφή
    15/11/2022
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από labrosDR800 Προβολή μηνύματος
    Εαν άλλαξες κινητήρα στη μηχανή με κινητήρα ίδιου εργοστασιακού τύπου και κυβισμού αυτού του μοντέλου δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, δεν αλλάζει τίποτε.
    Το μοτερ το εχω βρει δεν το εχω αγορασει ακομη γιατι δεν εχω ξεκαθαρισει ποια ειναι η 100% νομιμη διαδικασια .
    2 ΜΟΤΕΡ ιδιου κυβισμου ,μαρκας _εταιρειας , ιπποδυναμης , τεχνικων χαρακτηριστικων κτλ , αλλα με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ 2ΜΟΤΕΡ .δεν αναφερομαι στον αυξοντα αριθμο παραγωγης , αλλα στα νουμερα που συνοδευουν ΤΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ .Πχ *Ρ204 * 123εχει το δικο μου (αυτα αναγραφονται στην αδεια κυκλοφοριας μου ) και το μοτερ που θελω να βαλω εχει νουμερα *Ρ210 * 845 .
    Απο οτι εχω καταλαβει διαβαζοντας ........η αδεια κυκλοφοριας δεν αλλαζει λογω των παραπανω , αλλα το νομιμο της διαδικασιας για να εισαι σωστος σαν ''ιδιοκτητης της μοτοσυκλετας '' για να μην εχεις μετεπειτα προβλημα με κτεο η μεταβιβαση αργοτερα ειναι η αδεια κυκλοφοριας της μοτο να συνοδευεται απο τα παρακατω εγγραφα
    1)τιμολογιο αγορας μοτερ η η'' τιμολογιο αγορας'' απο τον ιδιωτη οπου να αναγραφετε ο αριθμος του νεου μοτερ
    2) τιμολογιο παροχης υπηρεσιων απο το (νομιμο-δηλωμενο ) συνεργειο
    3) υπευθηνη δηλωση του ''ιδιοκτητη '' για την αλλαγη
    4) παραβολο 75 ευρω στο συγκοινωνιων
    5) ''χαρτι '' απο μηχανολογο μηχανικο οτι η εγκατασταση εγινε επιτυχως .
    Επειδη ''προσεχουμε για να εχουμε ......ειδικα οταν ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ..λογω των καιρων '' παρακαλω οποιοι ''γνωριζουν'' δωστε μου ''να με διαφωτισουν περισσοτερο σε αυτο που ρωταω
    Ευχαριστω
    ''ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ''

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αλλαγη κινητηρα και νομοθεσια
    από KeLeYTiS στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2012, 21:36
  2. αλλαγη κινητηρα η επισκευη,και ποτε;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2007, 20:21
  3. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2006, 16:41
  4. Αλλαγή κινητήρα με κάποιον τετράχρονο
    από nikolaevits στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:50
  5. αλλαγη μπουζι και κραδασμοι
    από xifias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF