Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αξιόπιστα.
Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αναξιόπιστα και ζημιάρικα.
Δεν θα αγόραζα ποτέ KTM γιατί χαλάει.
Θα ήθελα να έχω KTM, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι.
Θεωρώ τα KTM τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα.
Δεν εχω ιδέα απο μηχανάκια κι απλά τρολάρω.
Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν είμαι κουλός.
Κάνεις λάθος
Η όποια αναφορά σε ΚΤΜ είναι γιατί το θρεντ αναφέρεται στα ΚΤΜ.
Κατά τα άλλα η ερώτηση είναι εντελώς γενική.
Θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε παιδική ασθένεια, πρόβλημα που παραμένει, ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μηχανάκι, εταιρίες που φημίζονται (καλώς ή κακώς, δικαίως ή αδίκως) για την αξιοπιστία των μοντέλων τους ή την απουσία αυτής κλπ.
Τα άφρικα γεννήθηκαν, γέρασαν και πέθαναν με τις ίδιες παιδικές ασθένειες. Τρόμπα και ανορθωτή. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να στοιχειώνει και μεταγενέστερα μοντέλα της ίδια μάρκας. Αυτό βέβαια δεν τους στέρησε τον τίτλο που φέρουν μέχρι σήμερα.
Οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η αναφορά.
Ή μάλλον, τον λόγο που μπήκε σαν παράμετρος στην άποψη του tai.
But anyway. Κατάλαβα τι θες να πεις.![]()
Sent from me using a computer.
Νομίζω ότι εξακολουθείς να μου απαντάς σα να κάνω επίθεση στα ΚΤΜ.
ΔΕΝ κάνω, το ξαναείπα.
Να σου πω...
Μπορεί πάντα να ισχύει και το γνωστό ρητό (με την ευρύτερη φυσικά έννοια) "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά".
Μπορεί το άφρικα να είναι η εξαίρεση σε ένα σύνολο αξιόπιστων μοντέλων honda, γι'αυτό και η φήμη "honda είναι δε σπάει δε χαλάει", και μπορεί για να υπάρχει τόση βρώμα στην κενωνία για την αναξιοπιστία των ΚΤΜ κάπου να βασίζεται.
Προσωπικά όμως ΔΕΝ θα ήθελα να είνα αυτή η προσέγγιση μου (μας) στο θέμα αξιοπιστίας ή μη.
Οπότε το γιατί φοριέται ο κάθε τίτλος είναι μια ιστορία παράξενη.
Μάλλον γι'αυτό μπήκε και το poll. Να έχουμε μια σαφέστερη εικόνα πέραν του "Ααααα εμένα μου έχουν πει ότι τα ΚΤΜ χαλάνε.&-"
Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω για ποια αναφορά μιλάς. Τις παιδικές ασθένειες?
Ούτε τη βλέπω σαν παράμετρο στην άποψη του tai.
Τέλος πάντων.
Ας μη σταθούμε εκεί αφού έχεις καταλάβει εσύ τουλάχιστον τί ήθελα να πω.
Αυτό!
Όσον αφορά τα υπόλοιπα νομίζω κάπου το χάσαμε και οι δύο. (Ή έστω μόνο εγώ, who cares?)
Νομίζω ότι το πολ ξεκαθάρισε λίγο τα πράγματα.
H συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι ευχαριστημένοι με την μηχανή τους.
Μόλις 8 στους 50 τα θεωρούν ζημιάρικα, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 16% των ιδιοκτητών, έναντι 84% που τα υποστηρίζει (για τους δικούς του λόγους θα έλεγα εγώ).
Απ' αυτούς που δεν είχαν ποτέ στην ιδιοκτησία τους κτμ, το 41% είναι επιφυλακτικό, το 39% δεν έχει επηρεαστεί απ' τις φήμες, ενώ το 20% θεωρεί ότι το ΚΤΜ είναι αρκτικόλεξο που σημαίνει "κάθε τρίτη μάστορα".
Και φυσικά το 12% επί των συνολικών ψήφων πήγε, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, στον γλάρο του Αριστείδη.![]()
Συμπεράσματα...
α.
Σε ένα θρέντ που έχει κάνει στροφή προς την αξιοπιστία των πορτοκαλί (όπως έγινε με το νέο 1190) το 7% τα θεωρεί σαράβαλα και μιλάει με επιχειρήματα ενώ το 9% μιλάει για κάτι που είχε ακούσει απ' το φίλο του μπατζανάκη του που ξέρει από μηχανές και είναι καλό παιδί και δε θα έλεγε ποτέ ψέματα. Το 18% περίπου μιλάει σαν να ξέρει, το άλλο 19% ρωτάει, ενώ το 13% ρίχνει στην συζήτηση αλατοπίπερο. Το 34% που περισσεύει γράφει την συζήτηση στα παπάκια του, αφήνει τους άλλους να ξυρίζονται και πάει να κάνει μια βόλτα με το κτμ του (αν δεν είναι τρίτη).![]()
βου.
γου.
δου.
κτλ τα αφήνω επάνω σας, βαριέμαι να τα γράψω.
Sent from me using a computer.
για εμενα ο παραγοντας αξιοπιστια εχει βαση μονο οταν μιλαμε για μηχανακια αγορασμενα καινουρια. οταν το καινουριο το συντηρεις συμφωνα με το μανουαλ, το χρησιμοποιεις σωστα και ο μαστορας δεν ειναι ο μπαρμπα μητσος και σου βγαλει καποιο προβλημα χοντρο τοτε ειναι αναξιοπιστο. για εμενα δεν ειναι προβλημα οι τρομπες φρενων κτλ, ειναι brembo και ειναι αφτερμαρκετ, αν σου χαλασουν εκει που θα πληρωνες να βαλεις την ιδια βαλε καποια αλλη αφτερμαρκετ ή καποια απο αυτες των ιαπωνικων. δεν μπορει ομως να τα θεωρουμε αναξιοπιστα οταν σβηνουν με νεκρα στο φαναρι. ποσα πρωταθληματα εχουν χαθει επειδη του εσβησε και εχασε την εκκινηση? εμενα με ειχε τρελανει στα σβησιματα αλλα το ηθελα και racing κατασταση τρομαρα μου, του εριξα λιγο τις παραμετρους και απο τοτε ολα καλα.
επισης ενας μεγαλος παργοντας που υπαρχει αυτη η νοοτροπια απεναντι στην εταιρεια πιστευω ειναι η διαχρονικοτητα των 625, 640 κινητηρων. κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε σχηματισει αποψη αυτους τους κινητητηρες και ειναι λογικο γιατι ειναι και τα μεσαια πολιτικα μοντελα της. ακομα και σημερα μετα απο 10 χρονια ειναι οι διαχρονικοτεροι κινητηρες της. τα μοντελα που τους φορανε ειναι σε επιπεδο επιδοσεων και πακετου περιφερειακων πολυ μπροστα απο τα σημερινα μεσαια μονοκυλινδρα παρολο που ειναι 10ετιας. αυτο σαν επακολουθω εχει να πουλιουνται σε πολυ χαμηλη τιμη για αυτο που προσφερουν αλλα δεν ξερεις ποσους κατοχους ειχε πριν το μηχανακι ουτε αν υπαρχει κατι πανω του που ειναι μαμα. σημερα καθε σκελετος 640 σιγουρα εχει δεχθει παραπανω απο ενα μοτερ και εχει αλλαξει πανω απο 3 χερια. αρα 2 κατοχοι duke 640 δηλωνουν οτι ειναι αναξιοπιστα γιατι τους γεμισε προβλητα αλλα δεν ξερουν ουτε μπορουν να βρουν ποσα πραγματικα χλμ εχει και ποσες φορες εχει κατεβει το μοτερ και τι βλαβες ειχε βγαλει. και των 2 το μηχανακι εσταζε λαδι απο οταν το πηραν μεταχειρισμενο, αρα εχουμε 2 κατοχους με αρνητικη ψηφο, το μηχανακι ομως μπορει να ειναι ιδιο και αυτοι να ειναι κατοχοι της ιδιας μηχανης σε διαφορετικο χρονο. πιο λιανα: υπαρχουν σημερα στους ελληνικους δρομους 5000 μηχανακια των 640, 1000 των 625 και 4000 των 990/950. αρα 10.000 μηχανακια επισημα. πλεον με το αγορασε πουλα εδω και 10 χρονια ο ιδιος αριθμος στα μηχανακια εχει βγαλει τους 4πλασιους κατοχους. δεν ειναι παραξενο που ακομα υπαρχουν αυτα τα μηχανακια? κανονικα τα 640 δεν θα επρεπε να υπηρχαν γιατι θα τα ειχε καταπιει το χτχ αλλα υπαρχουν ακομα. αυτη ειναι η αποψη μου, οτι αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Εδώ υπάρχουν μη ιδιοκτήτες που έχουν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα ρε ναυαγέ και συζητάμε γι' αυτούς που το αγόρασαν σκισμένο, ή γι' αυτούς που νόμιζαν ότι πήραν χτ?
Δεν θα κάτσουμε να αναλύσουμε με ποια κριτήρια ψήφισε ο καθένας. Εξ' άλλου, υπάρχουν και αυτοί που μπορεί να ψήφισαν υπέρ μόνο και μόνο επειδή έχουν ταυτιστεί με την εν λόγο μάρκα.
Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι ποτέ αξιόπιστα γιατί ο καθένας κρίνει διαφορετικά. Σε γενικές γραμμές όμως, η γενική άποψη δεν είναι αρνητική (πλέων).
Και όταν λέω ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια εννοώ ότι για το ίδιο μηχανακι, με την ίδια χρήση και συντήρηση, με τα ίδια προβλήματα κτλ εγώ μπορεί να έχω διαμορφώσει διαφορετική άποψη απ' ότι εσύ. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Υπάρχουν και αυτοί που σου λένε, "Κύριε είναι αγωνιστικό το μηχάνημα και θέλει έχτρα συντήρηση? Οκ θα την έχει".
Και την έχει!
Το σκίζει λοιπόν καθημερινά και το συντηρεί ευλαβικά.
Είναι λογικό ή όχι, αυτό το μηχανάκι να χαλάσει νωρίτερα από ένα χτ που σέρνεται καθημερινά με την βασική συντήρηση?
Θα είναι αναξιόπιστο αν χαλάσει στα μισά χλμ ή αν βγάλει περισσότερες βλάβες στα ίδια χλμ με ένα χτ?
Κάποιοι θα πουν ναι κάποιοι όχι.
Και το σόου συνεχίζεται!
Και θα συνεχίζεται μέχρι να χαλάσει ένα vstrom.![]()
Sent from me using a computer.
Εκεί πήγαινε το "για τους δικούς τους λόγους λέω εγώ".
Και το ανέφερα ξανά στο παραπάνω μνμ ότι πολλοί ταυτίζονται με την μάρκα και ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Το θέμα είναι ότι πολύ μικρό ποσοστό πιστεύει πλέων ότι τα κτμ είναι μπουρδέλα ακόμα και μεταξύ των μη ιδιοκτητών (που έστω μπορεί να είναι προκατειλημμένοι κτλ κτλ.)
Sent from me using a computer.
τα lc πριν τη high flow κεφαλη καναν πιο φτωχους πολλους ιδιοκτητες,σε αντιθεση με τις ασφαλτινες και λιγο χωματινες καταρες,τα διχρονα αποδειχθηκαν σκυλια μαυρα..αφου υπηρχε διαφημιση μαγαζιου-ειδικοι σε ραγισμενες κεφαλες lc..θα ξαναπαιρνα παλι 2τ ομως![]()