Προβολή αποτελεσμάτων ψηφοφορίας: ΚΤΜ και αξιοπιστία

Ψηφοφόροι
182. Δεν μπορείτε να ψηφίσετε
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αξιόπιστα.

    67 36,81%
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αναξιόπιστα και ζημιάρικα.

    12 6,59%
  • Δεν θα αγόραζα ποτέ KTM γιατί χαλάει.

    15 8,24%
  • Θα ήθελα να έχω KTM, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι.

    35 19,23%
  • Θεωρώ τα KTM τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα.

    28 15,38%
  • Δεν εχω ιδέα απο μηχανάκια κι απλά τρολάρω.

    9 4,95%
  • Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν είμαι κουλός.

    16 8,79%
Σελίδα 7 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 173

Θέμα: KTM και αξιοπιστία

  1. #91
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.413
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    φοβάστε ότι το πορτοκαλί δεν θα αρέσει στη γυναίκα σας.


    Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #92
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αναφέρεσαι στις παιδικές ασθένειες που δεν λύθηκαν ποτέ σαν να είναι μοναδικό προνόμιο της κτμ ή κάνω λάθος?
    Κάνεις λάθος

    Η όποια αναφορά σε ΚΤΜ είναι γιατί το θρεντ αναφέρεται στα ΚΤΜ.

    Κατά τα άλλα η ερώτηση είναι εντελώς γενική.

    Θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε παιδική ασθένεια, πρόβλημα που παραμένει, ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μηχανάκι, εταιρίες που φημίζονται (καλώς ή κακώς, δικαίως ή αδίκως) για την αξιοπιστία των μοντέλων τους ή την απουσία αυτής κλπ.

  3. #93
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;
    βρε αστε ψόφια

    πόσες επιλογές της έδωσες?


  4. #94
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Κάνεις λάθος

    Η όποια αναφορά σε ΚΤΜ είναι γιατί το θρεντ αναφέρεται στα ΚΤΜ.

    Κατά τα άλλα η ερώτηση είναι εντελώς γενική.

    Θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε παιδική ασθένεια, πρόβλημα που παραμένει, ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μηχανάκι, εταιρίες που φημίζονται (καλώς ή κακώς, δικαίως ή αδίκως) για την αξιοπιστία των μοντέλων τους ή την απουσία αυτής κλπ.
    Τα άφρικα γεννήθηκαν, γέρασαν και πέθαναν με τις ίδιες παιδικές ασθένειες. Τρόμπα και ανορθωτή. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να στοιχειώνει και μεταγενέστερα μοντέλα της ίδια μάρκας. Αυτό βέβαια δεν τους στέρησε τον τίτλο που φέρουν μέχρι σήμερα.
    Οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η αναφορά.
    Ή μάλλον, τον λόγο που μπήκε σαν παράμετρος στην άποψη του tai.

    But anyway. Κατάλαβα τι θες να πεις.
    Sent from me using a computer.

  5. #95
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    βρε αστε ψόφια

    πόσες επιλογές της έδωσες?


    Μια.

    Sent from me using a computer.

  6. #96
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μια.

    όχι ρε..... της είπε, "αγάπη το πορτοκαλί ή το μαυρογκρι?"

    δύο επιλογές....

  7. #97
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;
    Αν ομως ,το απευχομαι, βγει μαπα το καρπουζι, ελπιζω να μη γυρισεις και της πεις "στα λεγα γω"...


  8. #98
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;
    Οτι μαλλον εχει καλυτερο γουστο απο το δικο σου.
    Ποιος ξερει τι "μπετονιερα"της πασαρες;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  9. #99
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Νομίζω ότι εξακολουθείς να μου απαντάς σα να κάνω επίθεση στα ΚΤΜ.
    ΔΕΝ κάνω, το ξαναείπα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Τα άφρικα γεννήθηκαν, γέρασαν και πέθαναν με τις ίδιες παιδικές ασθένειες. Τρόμπα και ανορθωτή. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να στοιχειώνει και μεταγενέστερα μοντέλα της ίδια μάρκας. Αυτό βέβαια δεν τους στέρησε τον τίτλο που φέρουν μέχρι σήμερα.
    Να σου πω...
    Μπορεί πάντα να ισχύει και το γνωστό ρητό (με την ευρύτερη φυσικά έννοια) "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά".
    Μπορεί το άφρικα να είναι η εξαίρεση σε ένα σύνολο αξιόπιστων μοντέλων honda, γι'αυτό και η φήμη "honda είναι δε σπάει δε χαλάει", και μπορεί για να υπάρχει τόση βρώμα στην κενωνία για την αναξιοπιστία των ΚΤΜ κάπου να βασίζεται.
    Προσωπικά όμως ΔΕΝ θα ήθελα να είνα αυτή η προσέγγιση μου (μας) στο θέμα αξιοπιστίας ή μη.

    Οπότε το γιατί φοριέται ο κάθε τίτλος είναι μια ιστορία παράξενη.
    Μάλλον γι'αυτό μπήκε και το poll. Να έχουμε μια σαφέστερη εικόνα πέραν του "Ααααα εμένα μου έχουν πει ότι τα ΚΤΜ χαλάνε.&-"


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η αναφορά.
    Ή μάλλον, τον λόγο που μπήκε σαν παράμετρος στην άποψη του tai.
    Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω για ποια αναφορά μιλάς. Τις παιδικές ασθένειες?
    Ούτε τη βλέπω σαν παράμετρο στην άποψη του tai.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    ευστοχες οι ερωτησεις σου..


    1.εννοω την συντηρηση του μανιουαλ,οχι πατεντες.η εταιρεια ευθυνεται φυσικα οχι εσυ.απο εκει και περα εγκειται στην θεληση του καθενος να ασχοληθει περισσοτερο με την μοτο του η οχι.


    2.ναι εγω ετσι θα το μετεφραζα,.
    Τέλος πάντων.
    Ας μη σταθούμε εκεί αφού έχεις καταλάβει εσύ τουλάχιστον τί ήθελα να πω.

  10. #100
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    ....
    Οπότε το γιατί φοριέται ο κάθε τίτλος είναι μια ιστορία παράξενη.
    Αυτό!

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα νομίζω κάπου το χάσαμε και οι δύο. (Ή έστω μόνο εγώ, who cares?)






    Νομίζω ότι το πολ ξεκαθάρισε λίγο τα πράγματα.

    H συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι ευχαριστημένοι με την μηχανή τους.
    Μόλις 8 στους 50 τα θεωρούν ζημιάρικα, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 16% των ιδιοκτητών, έναντι 84% που τα υποστηρίζει (για τους δικούς του λόγους θα έλεγα εγώ).

    Απ' αυτούς που δεν είχαν ποτέ στην ιδιοκτησία τους κτμ, το 41% είναι επιφυλακτικό, το 39% δεν έχει επηρεαστεί απ' τις φήμες, ενώ το 20% θεωρεί ότι το ΚΤΜ είναι αρκτικόλεξο που σημαίνει "κάθε τρίτη μάστορα".

    Και φυσικά το 12% επί των συνολικών ψήφων πήγε, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, στον γλάρο του Αριστείδη.

    Συμπεράσματα...
    α.
    Σε ένα θρέντ που έχει κάνει στροφή προς την αξιοπιστία των πορτοκαλί (όπως έγινε με το νέο 1190) το 7% τα θεωρεί σαράβαλα και μιλάει με επιχειρήματα ενώ το 9% μιλάει για κάτι που είχε ακούσει απ' το φίλο του μπατζανάκη του που ξέρει από μηχανές και είναι καλό παιδί και δε θα έλεγε ποτέ ψέματα. Το 18% περίπου μιλάει σαν να ξέρει, το άλλο 19% ρωτάει, ενώ το 13% ρίχνει στην συζήτηση αλατοπίπερο. Το 34% που περισσεύει γράφει την συζήτηση στα παπάκια του, αφήνει τους άλλους να ξυρίζονται και πάει να κάνει μια βόλτα με το κτμ του (αν δεν είναι τρίτη).

    βου.
    γου.
    δου.
    κτλ τα αφήνω επάνω σας, βαριέμαι να τα γράψω.
    Sent from me using a computer.

  11. #101
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    για εμενα ο παραγοντας αξιοπιστια εχει βαση μονο οταν μιλαμε για μηχανακια αγορασμενα καινουρια. οταν το καινουριο το συντηρεις συμφωνα με το μανουαλ, το χρησιμοποιεις σωστα και ο μαστορας δεν ειναι ο μπαρμπα μητσος και σου βγαλει καποιο προβλημα χοντρο τοτε ειναι αναξιοπιστο. για εμενα δεν ειναι προβλημα οι τρομπες φρενων κτλ, ειναι brembo και ειναι αφτερμαρκετ, αν σου χαλασουν εκει που θα πληρωνες να βαλεις την ιδια βαλε καποια αλλη αφτερμαρκετ ή καποια απο αυτες των ιαπωνικων. δεν μπορει ομως να τα θεωρουμε αναξιοπιστα οταν σβηνουν με νεκρα στο φαναρι. ποσα πρωταθληματα εχουν χαθει επειδη του εσβησε και εχασε την εκκινηση? εμενα με ειχε τρελανει στα σβησιματα αλλα το ηθελα και racing κατασταση τρομαρα μου, του εριξα λιγο τις παραμετρους και απο τοτε ολα καλα.
    επισης ενας μεγαλος παργοντας που υπαρχει αυτη η νοοτροπια απεναντι στην εταιρεια πιστευω ειναι η διαχρονικοτητα των 625, 640 κινητηρων. κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε σχηματισει αποψη αυτους τους κινητητηρες και ειναι λογικο γιατι ειναι και τα μεσαια πολιτικα μοντελα της. ακομα και σημερα μετα απο 10 χρονια ειναι οι διαχρονικοτεροι κινητηρες της. τα μοντελα που τους φορανε ειναι σε επιπεδο επιδοσεων και πακετου περιφερειακων πολυ μπροστα απο τα σημερινα μεσαια μονοκυλινδρα παρολο που ειναι 10ετιας. αυτο σαν επακολουθω εχει να πουλιουνται σε πολυ χαμηλη τιμη για αυτο που προσφερουν αλλα δεν ξερεις ποσους κατοχους ειχε πριν το μηχανακι ουτε αν υπαρχει κατι πανω του που ειναι μαμα. σημερα καθε σκελετος 640 σιγουρα εχει δεχθει παραπανω απο ενα μοτερ και εχει αλλαξει πανω απο 3 χερια. αρα 2 κατοχοι duke 640 δηλωνουν οτι ειναι αναξιοπιστα γιατι τους γεμισε προβλητα αλλα δεν ξερουν ουτε μπορουν να βρουν ποσα πραγματικα χλμ εχει και ποσες φορες εχει κατεβει το μοτερ και τι βλαβες ειχε βγαλει. και των 2 το μηχανακι εσταζε λαδι απο οταν το πηραν μεταχειρισμενο, αρα εχουμε 2 κατοχους με αρνητικη ψηφο, το μηχανακι ομως μπορει να ειναι ιδιο και αυτοι να ειναι κατοχοι της ιδιας μηχανης σε διαφορετικο χρονο. πιο λιανα: υπαρχουν σημερα στους ελληνικους δρομους 5000 μηχανακια των 640, 1000 των 625 και 4000 των 990/950. αρα 10.000 μηχανακια επισημα. πλεον με το αγορασε πουλα εδω και 10 χρονια ο ιδιος αριθμος στα μηχανακια εχει βγαλει τους 4πλασιους κατοχους. δεν ειναι παραξενο που ακομα υπαρχουν αυτα τα μηχανακια? κανονικα τα 640 δεν θα επρεπε να υπηρχαν γιατι θα τα ειχε καταπιει το χτχ αλλα υπαρχουν ακομα. αυτη ειναι η αποψη μου, οτι αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.

  12. #102
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    H συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι ευχαριστημένοι με την μηχανή τους.
    Μόλις 8 στους 50 τα θεωρούν ζημιάρικα, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 16% των ιδιοκτητών, έναντι 84% που τα υποστηρίζει (για τους δικούς του λόγους θα έλεγα εγώ).
    ξεχνάς βέβαια ότι για το 90% των χρηστών του φόρουμ είναι καλύτερο να τους βρίσεις τη μάνα που τους έκανε, παρά τη μηχανή τους...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  13. #103
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    ... αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.
    Εδώ υπάρχουν μη ιδιοκτήτες που έχουν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα ρε ναυαγέ και συζητάμε γι' αυτούς που το αγόρασαν σκισμένο, ή γι' αυτούς που νόμιζαν ότι πήραν χτ?

    Δεν θα κάτσουμε να αναλύσουμε με ποια κριτήρια ψήφισε ο καθένας. Εξ' άλλου, υπάρχουν και αυτοί που μπορεί να ψήφισαν υπέρ μόνο και μόνο επειδή έχουν ταυτιστεί με την εν λόγο μάρκα.

    Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι ποτέ αξιόπιστα γιατί ο καθένας κρίνει διαφορετικά. Σε γενικές γραμμές όμως, η γενική άποψη δεν είναι αρνητική (πλέων).

    Και όταν λέω ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια εννοώ ότι για το ίδιο μηχανακι, με την ίδια χρήση και συντήρηση, με τα ίδια προβλήματα κτλ εγώ μπορεί να έχω διαμορφώσει διαφορετική άποψη απ' ότι εσύ. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

    Υπάρχουν και αυτοί που σου λένε, "Κύριε είναι αγωνιστικό το μηχάνημα και θέλει έχτρα συντήρηση? Οκ θα την έχει".
    Και την έχει!
    Το σκίζει λοιπόν καθημερινά και το συντηρεί ευλαβικά.
    Είναι λογικό ή όχι, αυτό το μηχανάκι να χαλάσει νωρίτερα από ένα χτ που σέρνεται καθημερινά με την βασική συντήρηση?
    Θα είναι αναξιόπιστο αν χαλάσει στα μισά χλμ ή αν βγάλει περισσότερες βλάβες στα ίδια χλμ με ένα χτ?
    Κάποιοι θα πουν ναι κάποιοι όχι.

    Και το σόου συνεχίζεται!

    Και θα συνεχίζεται μέχρι να χαλάσει ένα vstrom.
    Sent from me using a computer.

  14. #104
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    ξεχνάς βέβαια ότι για το 90% των χρηστών του φόρουμ είναι καλύτερο να τους βρίσεις τη μάνα που τους έκανε, παρά τη μηχανή τους...
    Εκεί πήγαινε το "για τους δικούς τους λόγους λέω εγώ".

    Και το ανέφερα ξανά στο παραπάνω μνμ ότι πολλοί ταυτίζονται με την μάρκα και ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Το θέμα είναι ότι πολύ μικρό ποσοστό πιστεύει πλέων ότι τα κτμ είναι μπουρδέλα ακόμα και μεταξύ των μη ιδιοκτητών (που έστω μπορεί να είναι προκατειλημμένοι κτλ κτλ.)
    Sent from me using a computer.

  15. #105
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    τα lc πριν τη high flow κεφαλη καναν πιο φτωχους πολλους ιδιοκτητες,σε αντιθεση με τις ασφαλτινες και λιγο χωματινες καταρες,τα διχρονα αποδειχθηκαν σκυλια μαυρα..αφου υπηρχε διαφημιση μαγαζιου-ειδικοι σε ραγισμενες κεφαλες lc..θα ξαναπαιρνα παλι 2τ ομως

Σελίδα 7 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. drz400 βελτιωσεις και αξιοπιστια
    από martinacos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 109
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2008, 19:11
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 00:43
  3. Scooters ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 02:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF