Φτιαξιμο στο juke τα νουντλς...
Υ.γ.ΘΑ συμφωνησω με τον teogtp το μοτερακι θα πηγαινει κουτι στο B!!!![]()
Φτιαξιμο στο juke τα νουντλς...
Υ.γ.ΘΑ συμφωνησω με τον teogtp το μοτερακι θα πηγαινει κουτι στο B!!!![]()
Θεωρητικα
Αλλα ποιος δεν θα ηθελε ενα τετοιο datsun?
Μα δε τα υποτιμάω τα Datsun και εγώ τέτοιο έχω και έχω να πω πως ότι βγάζουν για αυτό ακριβός που το πλασάρουν είναι πάντα μέσα στην τριάδα του ανταγωνισμού. Αυτό το κινητηράκι ξεχωρίζει όχι γιατί είναι δυνατό ούτε γιατί είναι μόνο 1,5L η χωρητικότητα του, αλλά γιατί είναι πανάλαφρο και μαζεμένο, κάτι που βοηθάει σε οικονομία αλλά και συμπεριφορά ειδικά σε ένα αγωνιστικό.
με αυτή τη λογική άλλοι είναι πιο μπροστά... αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστοί...
http://www.youtube.com/watch?v=cTpPBiReaZk
ωραιο μοτερακι...
αμα κανει και αυτα που υποσχονται, τοτε μιλαμε για επανασταση στον χωρο των κινητηρων εσωτερικης καυσεως...
α, ναι θα ειναι και japan...![]()
Δε ξέρω αν είναι πιο μπροστά, γιατί βλέπω μόνο ένα μέρος του όλου και αφορά και τον κινητήρα της Nissan αυτό, σε αυτά τα θέματα παίζουν ρόλο πολλά πράγματα και ένα από αυτά είναι και η αξιοπιστίαΜακάρι να βγάζουν πολλές εταιρείες οικονομικά, αξιόπιστα και δυνατά σύνολα στο μέλλον, θα το χαρούμε όλοι οι καταναλωτές πιστεύω.
Καλά όλα αυτά που λέτε, η φωτό πάντως είναι εφφέ. Κρατάει τον κινητήρα, αλλά ο κινητήρας εμφανώς δεν τσαλακώνει τα ρούχα του στην επαφή μαζί τους.
Επίσης 40 κιλά βάρος είναι έτσι σκέτος; Αν μπούν όλα τα εξωτερικά συστήματα, τροχαλίες-γεννήτριες-αντλίες-σύστημα εισαγωγής-σύστημα εξαγωγής-τουμρπίνα-φιλτρόκουτο-συμπλέκτης-κιβώτιο κ.ο.κ. πόσο ζυγίζει;
Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 28/01/2014 στις 17:03.
οχι τιποτα αλλο αλλα ειχα σιχαθει να γραφουν παντου για τον χιλιαρι της ford που το μπλοκ του χωραει σε Α4![]()
Παιδες, μην ξεχναμε οτι προκειται για αγωνιστικο κινητηρα με "ζωη" καποιες (λιγες) ωρες λειτουργιας.
Αν γινει derating και μπει σε νορμαλ αυτοκινητα..... καλοδεχουμενος
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Όχι ακριβώς. Prince ήταν τα Skyline... http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Motor_Company
και παλι, οχι ακριβως...
δεν εχουν σχεση τα infinity και τα V35 με τα R31, R32, R33, R34 και τωρα με το R35..
αυτα δεν ειχαν καν τα διακριτικα GT-R...
Σύμφωνοι αλλα, δεν παύει να ειναι ενας ελαφρότατος κινητήρας με βαρβάτη απόδοση, που το προσόν του, ΛΕΝΕ, ειναι η οικονομία, και που είναι θέμα χρόνου (και χρήματος) να τον δούμε σε ΙΧ.
Δεν είναι λίγο να έχεις εναν πανάλαφρο κινητήρα με καμιά 120αρια άλογα που να καίει σαν παπι
Ωραιοι οι japanεζοι