κατσε να τα παρουμε απο την αρχη...
το 610 ειναι γρηγοροτερο απο το 640...λιγο, αλλα ειναι...σε μαμα μορφη μιλαμε παντα..
το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)
το οτι "τα εχουν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ΧΤ" με το "δεν ειναι ρεϊσονι", θες να τα αποκωδικοποιησουμε λιγο?
δλδ οταν λετε εσεις που τα ειχατε οτι τα μηχανακια ειναι πολιτικα..σωστοτατο..αλλα απο την αλλη ισχυριζεστε οτι οι κεφαλες ραγιζαν γιατι τα ειχαν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ενα αλλο πολιτικο μηχανακι, ειναι τελειως αντιφατικο και ελπιζω να το καταλαβαινεις...
καλως ή κακως υπαρχουν πολιτικα sm που εσπαγαν και πολιτικα sm που δεν εσπαγαν...ε, τα μεν πρωτα ηταν ολα ΚΤΜ και τα δευτερα ηταν ΧΤ...
και ηταν απολυτως φυσικο γιατι τα πρωτα εβγαζαν πολυ καλα αλογα για την εποχη τους και τα αλλα ηταν ταφοι...που αντεχαν ομως...
το οτι εχετε κανει καραμελα την κακη συντηρηση τους, πρεπει να το δειτε μεσα σας και να αποφασισετε αν τελικα ηταν και αυτα ρεϊσονια και ηθελαν συγκεκριμενα πραγματα και οχι πολιτικα οπως θελετε να νομιζετε...
και τελος, ο σοφος λαος λεει "οπου υπαρχει καπνος, υπαρχει και φωτια"..
δεν μπορει να βγαινουν τοσοι μυθοι για τα παλια ΚΤΜ και να μην συμβαινει τιποτα...εκτος αν τους εχουν βγαλει οι κατα καιρους τσαγιασμενοι ιδιοκτητες ΧΤ...
