Προβολή αποτελεσμάτων ψηφοφορίας: ΚΤΜ και αξιοπιστία

Ψηφοφόροι
182. Δεν μπορείτε να ψηφίσετε
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αξιόπιστα.

    67 36,81%
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αναξιόπιστα και ζημιάρικα.

    12 6,59%
  • Δεν θα αγόραζα ποτέ KTM γιατί χαλάει.

    15 8,24%
  • Θα ήθελα να έχω KTM, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι.

    35 19,23%
  • Θεωρώ τα KTM τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα.

    28 15,38%
  • Δεν εχω ιδέα απο μηχανάκια κι απλά τρολάρω.

    9 4,95%
  • Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν είμαι κουλός.

    16 8,79%
Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 173

Θέμα: KTM και αξιοπιστία

  1. #136
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα. αν θες να το βαλεις σωνει και καλα διπλα σε ενα lc4 τοτε θα ειναι το smc που ειναι και ιδιας χρονολογιας. πολυ πιο μουρατο το 610 και αν θυμαμαι καλα και ποιο φτηνο ηταν τοτε, αλλα γιατι δεν περπατησε και περπαταει ακομα αυτο που μασαει τις κεφαλες??? νομιζω στο συνολο υπερεχει το ktm. και σιγουρα το 610 πληρωσε την ελλιπεστατη αντιπροσωπευση στην ελλαδα. τα κτμ ραγιζε και ηξερες πως αν εχεις το κασερι την αλλη μερα ειναι ετοιμο, το 610 αν καιγοταν ασφαλεια ηθελες ενα μηνα να βγαλεις ακρη. επισης δες σε τι εξελιχθηκε το καθενα, σε 630 το ενα(αρκετα υποδεεστερο απο το 610) και σε 690(αρκετα καλυτερο απο το 640). αν ειχα λεφτα για ξοδεμα παντως ενα 610 μαυρο θα το προτιμουσα απο το smc.

    βαλτε με αυριο στην αντιπαραθεση

  2. #137
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Εγώ πάντως ενα 510 το πατάτα στο λαιμό με το duke II που ειχα

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Το Husky 610 δεν ειναι ρεισονι αλλα δεν ειναι και γρηγοροτερο απο ενα 640,τεσταρισμενα.Για το Berg το τι ειναι (πολιτικο ή οχι)ψαξτο λιγο καλυτερα αν εχεις την ορεξη και μη κοιτας απλα το οτι εχει φωτα.Ναι εχουν ραγισει απειρες κεφαλες σωστοτατος,το εχουν παρει ακομα περισσοτεροι ομως που του φερονταν σαν XT,ενω ουδεμια σχεση εχει.Για την τρελη αποδοση του LC4,δεν ηταν μυθος,ποιο μονοκυλινδρο 600ρι εβγαζε σχεδον 50 αλογα (και κατι λιγοτερο) το '96;Και τα γκαζια δεν ερχονταν μονο απο την αποδοση,αλλα και απο το χαμηλο βαρος και το καλο στησιμο.
    Και δεν εχω πλεον ΚΤΜ,ο λογος που τα ''υποστηριζω'' αν θες να το πεις ετσι ειναι οτι οι μυθοι που υπαρχουν ειναι αρνητικοι τελικα και οχι εκθειαστικοι απεναντι τους.
    κατσε να τα παρουμε απο την αρχη...
    το 610 ειναι γρηγοροτερο απο το 640...λιγο, αλλα ειναι...σε μαμα μορφη μιλαμε παντα..
    το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)

    το οτι "τα εχουν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ΧΤ" με το "δεν ειναι ρεϊσονι", θες να τα αποκωδικοποιησουμε λιγο?

    δλδ οταν λετε εσεις που τα ειχατε οτι τα μηχανακια ειναι πολιτικα..σωστοτατο..αλλα απο την αλλη ισχυριζεστε οτι οι κεφαλες ραγιζαν γιατι τα ειχαν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ενα αλλο πολιτικο μηχανακι, ειναι τελειως αντιφατικο και ελπιζω να το καταλαβαινεις...
    καλως ή κακως υπαρχουν πολιτικα sm που εσπαγαν και πολιτικα sm που δεν εσπαγαν...ε, τα μεν πρωτα ηταν ολα ΚΤΜ και τα δευτερα ηταν ΧΤ...
    και ηταν απολυτως φυσικο γιατι τα πρωτα εβγαζαν πολυ καλα αλογα για την εποχη τους και τα αλλα ηταν ταφοι...που αντεχαν ομως...

    το οτι εχετε κανει καραμελα την κακη συντηρηση τους, πρεπει να το δειτε μεσα σας και να αποφασισετε αν τελικα ηταν και αυτα ρεϊσονια και ηθελαν συγκεκριμενα πραγματα και οχι πολιτικα οπως θελετε να νομιζετε...

    και τελος, ο σοφος λαος λεει "οπου υπαρχει καπνος, υπαρχει και φωτια"..
    δεν μπορει να βγαινουν τοσοι μυθοι για τα παλια ΚΤΜ και να μην συμβαινει τιποτα...εκτος αν τους εχουν βγαλει οι κατα καιρους τσαγιασμενοι ιδιοκτητες ΧΤ...

  4. #139
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα.
    ο yiannis172 εγραψε
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.
    και εγω του ανταπαντησα οτι δεν ισχυει, γιατι μεταξυ των δυο μοντελων lc4 640 και lc4 690, υπηρχαν αλλα μοντελα που ηταν καλυτερα σε αποδοση απο τα παλια lc4...
    αρα δεν ξεπεραστηκε το παλιο απο το νεο...

  5. #140
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ο yiannis172 εγραψε


    και εγω του ανταπαντησα οτι δεν ισχυει, γιατι μεταξυ των δυο μοντελων lc4 640 και lc4 690, υπηρχαν αλλα μοντελα που ηταν καλυτερα σε αποδοση απο τα παλια lc4...
    αρα δεν ξεπεραστηκε το παλιο απο το νεο...
    έ;;

  6. #141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα
    To 1999. Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    βαλτε με αυριο στην αντιπαραθεση
    Το απογευματακι, να τελειωσω απο την δουλεια.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    αλλα γιατι δεν περπατησε και περπαταει ακομα αυτο που μασαει τις κεφαλες???
    Το απαντησες μονος σου στη συνεχεια. Η αντιπροσωπευση για την εταιρεια αυτη, απλα ηταν για τα κλαματα.

    -Προσωπικα την πατησα πολυ ασχημα, γιατι πηγα σε γνωστη (το εμαθα εκ των υστερων) κουλαντζα 'μαστορα' (που κατεστρεφ.... ε.... επισκευαζε και ΚΤΜ), ο οποιος διχως φοβο και παθος, ααακοπα και στον χωρο του μου κατεστρεψε την κεφαλη.
    Την ιδια περιοδο η εταιρεια πουληθηκε στην BMW κι εγω καθησα στον αξονα για 16 μηνες, ωσπου να βρω ανταλλακτικα.
    Οχι οτι οταν ηταν στην ομπρελλα της Χελινμοτο ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα, αλλα ολο και κατι εβρισκες μεσα στο 2μηνο.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  7. #142
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.
    To 2007 βγηκε το ψεκαστο
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #143
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    To 1999. Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.


    Το απογευματακι, να τελειωσω απο την δουλεια.
    Το απαντησες μονος σου στη συνεχεια. Η αντιπροσωπευση για την εταιρεια αυτη, απλα ηταν για τα κλαματα.

    -Προσωπικα την πατησα πολυ ασχημα, γιατι πηγα σε γνωστη (το εμαθα εκ των υστερων) κουλαντζα 'μαστορα' (που κατεστρεφ.... ε.... επισκευαζε και ΚΤΜ), ο οποιος διχως φοβο και παθος, ααακοπα και στον χωρο του μου κατεστρεψε την κεφαλη.
    Την ιδια περιοδο η εταιρεια πουληθηκε στην BMW κι εγω καθησα στον αξονα για 16 μηνες, ωσπου να βρω ανταλλακτικα.
    Οχι οτι οταν ηταν στην ομπρελλα της Χελινμοτο ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα, αλλα ολο και κατι εβρισκες μεσα στο 2μηνο.



    δεν μιλαμε για αυτο: https://www.google.gr/search?q=sm+61...m%3B1024%3B604

    μιλαμε για αυτο:http://www.motorcyclenews.com/mcn/bi...-2005-current/
    απο το 2007 και μετα βγηκε το ψεκαστο: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...610ie%2008.htm

    αρα σαν συγκρισιμα μεγεθη θα βαλεις το smc 640/660 και το σμ 610 απο το 2005 και μετα.
    για τα μπεργκο μαλλον κανετε πλακα ε? ειναι το ιδιο με το sxv σε θεμα συντηρησης
    Τελευταία τροποποίηση από nauagios; 29/01/2014 στις 13:38.

  9. #144
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    κατσε να τα παρουμε απο την αρχη...
    το 610 ειναι γρηγοροτερο απο το 640...λιγο, αλλα ειναι...σε μαμα μορφη μιλαμε παντα..
    το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)

    το οτι "τα εχουν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ΧΤ" με το "δεν ειναι ρεϊσονι", θες να τα αποκωδικοποιησουμε λιγο?

    δλδ οταν λετε εσεις που τα ειχατε οτι τα μηχανακια ειναι πολιτικα..σωστοτατο..αλλα απο την αλλη ισχυριζεστε οτι οι κεφαλες ραγιζαν γιατι τα ειχαν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ενα αλλο πολιτικο μηχανακι, ειναι τελειως αντιφατικο και ελπιζω να το καταλαβαινεις...
    καλως ή κακως υπαρχουν πολιτικα sm που εσπαγαν και πολιτικα sm που δεν εσπαγαν...ε, τα μεν πρωτα ηταν ολα ΚΤΜ και τα δευτερα ηταν ΧΤ...
    και ηταν απολυτως φυσικο γιατι τα πρωτα εβγαζαν πολυ καλα αλογα για την εποχη τους και τα αλλα ηταν ταφοι...που αντεχαν ομως...

    το οτι εχετε κανει καραμελα την κακη συντηρηση τους, πρεπει να το δειτε μεσα σας και να αποφασισετε αν τελικα ηταν και αυτα ρεϊσονια και ηθελαν συγκεκριμενα πραγματα και οχι πολιτικα οπως θελετε να νομιζετε...

    και τελος, ο σοφος λαος λεει "οπου υπαρχει καπνος, υπαρχει και φωτια"..
    δεν μπορει να βγαινουν τοσοι μυθοι για τα παλια ΚΤΜ και να μην συμβαινει τιποτα...εκτος αν τους εχουν βγαλει οι κατα καιρους τσαγιασμενοι ιδιοκτητες ΧΤ...
    τα ρεισονια με πινακιδες (βλεπε μπεργκο,sxv,tm) θελει λαδια καθε 1000κμ, τα λιγο πιο πολιτισμενα (βλεπε 640, sm 610, xr650) θελουν καθε 2500-3000κμ, και τα τερμα πολιτισμενα/παω λαικη (βλεπε klr,xt-xtx) θελουν καθε πασχα-15αυγουστο-χριστουγεννα. οποιο απο τα παραπανω επαιρνες και αλλαζες 3 φορες τον χρονο λαδια και το τσιτωνες κρυο θα ειχε αμεσο ελαφρωμα στην τσεπη σου.
    και για να εχουμε και καλο ερωτημα, δεν μας λες ποσα xr μασησαν 1η,2α??? γιατι ειναι αλλο να ειναι sm και αλλο να το κανεις, ξερω οτι εσυ ασχοληθηκες πολυ μετο δικο σου και ισως το προλαβες. ειχα και δεν το προλαβα και οταν εψαξα να μαθω τον λογο επεσα απο τα συννεφα.

  10. #145
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    nauagios,οσον αφορα τα 2 τελευταια ποστ σου

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    τα ρεισονια με πινακιδες (βλεπε μπεργκο,sxv,tm) θελει λαδια καθε 1000κμ, τα λιγο πιο πολιτισμενα (βλεπε 640, sm 610, xr650) θελουν καθε 2500-3000κμ, και τα τερμα πολιτισμενα/παω λαικη (βλεπε klr,xt-xtx) θελουν καθε πασχα-15αυγουστο-χριστουγεννα. οποιο απο τα παραπανω επαιρνες και αλλαζες 3 φορες τον χρονο λαδια και το τσιτωνες κρυο θα ειχε αμεσο ελαφρωμα στην τσεπη σου.
    και για να εχουμε και καλο ερωτημα, δεν μας λες ποσα xr μασησαν 1η,2α??? γιατι ειναι αλλο να ειναι sm και αλλο να το κανεις, ξερω οτι εσυ ασχοληθηκες πολυ μετο δικο σου και ισως το προλαβες. ειχα και δεν το προλαβα και οταν εψαξα να μαθω τον λογο επεσα απο τα συννεφα.

    καλα το ειχα καταλαβει...
    εχουμε βασικο προβλημα συννενοησης οσον αφορα τους ορους...

    οταν λοιπον εγω γραφω ρεϊσονια, εννοω μηχανακια που εχουν ωρομετρο για συντηρηση και αλλαγη λαδιων και φυσικα μετα απο συγκεκριμενα χλμ, ανοιγμα μοτερ για να δουμε που βρισκομαστε απο ανοχες κλπ...
    εσυ νομιζεις οτι καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων σημαινει και ρεϊσονι...
    και εγω δλδ που αλλαζω καθε 1000 στο xr λαδια, τι ειναι?
    εκτος αν νομιζεις οτι επειδη ο ακατανομαστος Σ του εδινε εγγυηση 3 μηνες αντι για την προβλεπομενη 2 χρονων, θεωρειται και racing...

    τα sxv ειναι δικυλινδρα, αρα ηταν εκτος απο την αρχη, και οντως εχουν αγωνιστικη συντηρηση (βλ. πανω)
    τα berg εχουν τυπικη συντηρηση με χλμ και οχι ωρες...το ιδιο και τα husqvarna και φυσικα και τα lc4640, sm610, xr650, xt660, klr...

    αρα ολ'αυτα θεωρουνται, και ειναι,πολιτικα μοτερ...
    το ποσα αλογα βεβαια βγαζει το ενα και ποσο το αλλο απεχει οσο απ'εδω μεχρι το akashi...
    το ιδιο και ποσο αντεχει το ενα και ποσο το αλλο...

    αντιστοιχα σε ενα sm510 ή σε ενα tm450, αν δεν ανοιξεις μοτερ στα 2000χλμ να ελεγξεις και να δεις τι γινεται, στα 2200χλμ θα το παρεις στην μασχαλη...

    με την ιδια λογικη δεν μπορεις να μου λες οτι αντι για τα 3000χλμ θα αλλαξεις λαδια στο lc4 640 στα 3500χλμ και θα το παρεις στην μασχαλη...απλα δεν στεκει...
    επισης οποιο μηχανακι και να ζορισεις κρυο, οσο συχνα να του αλλαζεις λαδια και οσο τυπικος και να εισαι με την συντηρηση του, θα το δεις το ελαφρωμα στην τσεπη σου...

    το θεμα με την μασημα της 1ης,2ας?? δεν το εχω ξανακουσει ειναι η αληθεια...
    σε μενα, που ειναι 1ου σταδιου και το πιεζω αρκετα, δεν εχω δει κατι να συμβαινει και εννοειται δεν εχω αλλαξει σασμαν...
    για πες μου τι συμβαινει και ποιος ειναι ο λογος...

  12. #147
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Δε παμε μια βολτα απο τις αντιπαραθεσεις να εχουμε την απλα μας,Devils και λοιποι συνομιλητες;

  13. #148
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    καλα το ειχα καταλαβει...
    εχουμε βασικο προβλημα συννενοησης οσον αφορα τους ορους...

    οταν λοιπον εγω γραφω ρεϊσονια, εννοω μηχανακια που εχουν ωρομετρο για συντηρηση και αλλαγη λαδιων και φυσικα μετα απο συγκεκριμενα χλμ, ανοιγμα μοτερ για να δουμε που βρισκομαστε απο ανοχες κλπ...
    εσυ νομιζεις οτι καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων σημαινει και ρεϊσονι...
    και εγω δλδ που αλλαζω καθε 1000 στο xr λαδια, τι ειναι?
    εκτος αν νομιζεις οτι επειδη ο ακατανομαστος Σ του εδινε εγγυηση 3 μηνες αντι για την προβλεπομενη 2 χρονων, θεωρειται και racing...

    τα sxv ειναι δικυλινδρα, αρα ηταν εκτος απο την αρχη, και οντως εχουν αγωνιστικη συντηρηση (βλ. πανω)
    τα berg εχουν τυπικη συντηρηση με χλμ και οχι ωρες...το ιδιο και τα husqvarna και φυσικα και τα lc4640, sm610, xr650, xt660, klr...
    Eπιμενεις για το Husa οτι ειναι πολιτικο και συντηρειται βασει χλμ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Husaberg_2002_.jpg 
Προβολές:	89 
Μέγεθος:	104,0 KB 
ID:	308657

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Δε παμε μια βολτα απο τις αντιπαραθεσεις να εχουμε την απλα μας,Devils και λοιποι συνομιλητες;
    οχι ρε συ, γιατι??
    ολα αυτα που συζητιουνται εχουν να κανουν με την αξιοπιστια των ΚΤΜ και τι εχει ο καθενας μεσα στο κεφαλι οσον αφορα την συντηρηση και τους ορους "racing" και "πολιτικο"...

    δεν εχει να κανει με αντιπαραθεση...

  15. #150
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Eπιμενεις για το Husa οτι ειναι πολιτικο και συντηρειται βασει χλμ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Husaberg_2002_.jpg 
Προβολές:	89 
Μέγεθος:	104,0 KB 
ID:	308657
    ενταξει σου ειπα και σε προηγουμενο μνμ μου οτι δεν ειμαι σιγουρος για τον μπεργκο...
    δεν ειχα ποτε μου, ουτε ειχα τον χρονο να ψαξω να βρω το manual του...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)
    λαθος μου να τον νομιζω "πολιτικο" μηχανακι...

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. drz400 βελτιωσεις και αξιοπιστια
    από martinacos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 109
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2008, 19:11
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 00:43
  3. Scooters ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 02:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF